White Pony is echt één van de beste platen van het vorige decennium.quote:
What's Another Yearquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar behoor ik niet toe, ik ben een ESF-nitwit, met als ultieme Guilty Pleasure Johny Logan...mag ik dan ook binnen?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op reddit wordt het vanzelf naar beneden gestemd zodat je er weinig last van hebt, op fok moet je er voorbij scrollen
Anders moet je even 'Ik ben een berggeit' van Gré Parelmoer luisteren. Klinkt als echt iets voor jouquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
zalig! Die heb ik lang niet gehoord !
Ooit op Lowlands live gezien
Barely legalquote:
Passenger en Blaudzun vind ik goed, de rest kan ik ook niks mee nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
Jij komt toch overal binnen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar behoor ik niet toe, ik ben een ESF-nitwit, met als ultieme Guilty Pleasure Johny Logan...mag ik dan ook binnen?
* OscarMopperkont draaide het in de FRS om 9 uur in de ochtend.....quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
White Pony is echt één van de beste platen van het vorige decennium.
quote:
Ja hoor, ik zit ook wel eens daarquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
ESF isquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo dan.quote:
Ja, we gaan het gewoon wegstemmen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Eightyone het volgende:
Dit is een bepaals soort populair, zeikerig toontje dat je pré-mid 00's nooit hoorde.
Kan het niet weg?
Ben Howard vind ik wel mooi, maar ik snap je wel ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, en gewoon NIKS NOPPES NADA in de top 2000 terwijl er zoveel bagger in staat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
White Pony is echt één van de beste platen van het vorige decennium.
Hold me now...maar what's another year gaat in 1 moeite mee.quote:
MUZ ook hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
ESF is inderdaad wel on-Fok!s sympathiek vaak
quote:
0.5quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben Howard vind ik wel mooi, maar ik snap je wel ja.
Blaudzun is Arcade Fire 2.0
Ja, onder de deur doorquote:
Niet mijn mening en/of tekst hoor, alhoewel wel een beetje mijn meningquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je cijfers staan verkeerd. 0.02quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De sfeer in ESF is inderdaad erg goed als je vergelijkt met het gros van de fora op Fok (op dit topic na natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ESF is heel leuk om te volgen, vanwege het drama en ook vanwege de pareltjes die er toch elk jaar wel bij zitten.
Als subforum is ESF gevuld met fijne en lieve mensen die onderling groot respect tonen. Daarom kom ik er ook graag. Dat draagt erg bij aan de voorpret voor het Songfestival.
Guilty pleasures bestaan niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Doet me denken aan die DWDD-reeks, dat guilty pleasures met een gevoelige gitaar gezongen werden, en dan ineens wel goed waren. Ook vrij irritant.
Mocht het niet lukken daar, dan smokkel ik je wel naar binnenquote:
Die rare 'talent'show van Giel Beelen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Zorro het volgende:
Het schijnt dat ik even mee moet
Nee dat niet viezeriken!
Hoe dan ook, tot later
Tot ziensquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Zorro het volgende:
Nee dat niet viezeriken!
Hoe dan ook, tot later
Ja, dat hebben ze prima gesampledquote:
En anders koop ik Cee wel om.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken daar, dan smokkel ik je wel naar binnen
Wat is jou favo dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ik ben weer even bij
Op 1 na beste A B B A![]()
![]()
Allemaal verrassingen voor jou vandaag!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Zorro het volgende:
Nee dat niet viezeriken!
Hoe dan ook, tot later
Vooral die avond dat Tjaptjoep daar losgingquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
De sfeer in ESF is inderdaad erg goed als je vergelijkt met het gros van de fora op Fok (op dit topic na natuurlijk)
anmiddag was het langste ABBA nummer toch al?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
On-abbaas lang en daarmee ook hun beste nummer
Dat bedoelde ik in m'n vorige post, maar jij zegt het mooier (zag het wat laat).quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een een biertjequote:
De eerstvolgende, Winner Takes It Allquote:
Het fijne is dat er voor elk onderwerp wel uitgebreide interesse is, het enige waarvoor FOK nog superieur is is Nederlands voetbal, wielrennen en schaatsenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]al ga ik daar alleen op voor niche onderwerpen (Ace Attorney vooral)
Niet roken dus? Stond in de planning.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hierna komt nog een genotsplaat, had nog niet gezien dat die kwam
Die is wel genot ja, Eagle vind ik de bestequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerstvolgende, Winner Takes It All
Meh..quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerstvolgende, Winner Takes It All
F1. Vergeet F1 niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het fijne is dat er voor elk onderwerp wel uitgebreide interesse is, het enige waarvoor FOK nog superieur is is Nederlands voetbal, wielrennen en schaatsen
Credits gaan naar Arjan Snijders, voorheen van de Radioringquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik in m'n vorige post, maar jij zegt het mooier (zag het wat laat).
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Metalfreak het volgende:
Deze bagger van Abba ken ik eigenlijk niet en waarschijnlijk ben ik deze morgen ook alweer vergeten
Eerste Famous Grouse ingeschonken hiero!quote:
Joplinquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet roken dus? Stond in de planning.
Deze man.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die is wel genot ja, Eagle vind ik de beste
Prachtige piano en zang.quote:
Rokenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet roken dus? Stond in de planning.
#metooquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Moet pissen van dat bier, maar de muziek roept
nog niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tof, heb je een microfoon/headsetje?
Haha, er zijn weinig mensen zo af als jij nu bent.quote:
Fles onder de stoel Gulp open en laten lopen die handelquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Moet pissen van dat bier, maar de muziek roept
quote:
Nog een laagje dat dit nummer zo ongelooflijk geweldig maaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar echt, dit nummer is zo knap.
Er wordt gewoon een dag beschreven waarin er helemaal NIETS gebeurt. En tóch is het episch vanwege de implicaties van wat er de dag erna gebeurt. Zo mooi.
Waar jij op reageerde dus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, er zijn weinig mensen zo af als jij nu bent.
Mja, resolutions alles.quote:
Gulpener hoef ik nu nooit meer..quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fles onder de stoel Gulp open en laten lopen die handel![]()
![]()
![]()
En Top 2000 natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het fijne is dat er voor elk onderwerp wel uitgebreide interesse is, het enige waarvoor FOK nog superieur is is Nederlands voetbal, wielrennen en schaatsen
Iets wat bij 272 Me And Bobby McGee Janis Joplin past.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zit te denken welke whisky hij zal gaan drinken....
KLB / Schone dakpannen onder dakraamquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fles onder de stoel Gulp open en laten lopen die handel![]()
![]()
![]()
Je snapt hem niet vrees ik. Dat is soort van het punt. Geeft niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef Kyran het volgende:
Over een kabbelend nummer gesproken zeg ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |