quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Zorro het volgende:
Het schijnt dat ik even mee moet
Nee dat niet viezeriken!
Hoe dan ook, tot later
Tot ziensquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Zorro het volgende:
Nee dat niet viezeriken!
Hoe dan ook, tot later
Ja, dat hebben ze prima gesampledquote:
En anders koop ik Cee wel om.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken daar, dan smokkel ik je wel naar binnen
Wat is jou favo dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ik ben weer even bij
Op 1 na beste A B B A![]()
![]()
Allemaal verrassingen voor jou vandaag!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Zorro het volgende:
Nee dat niet viezeriken!
Hoe dan ook, tot later
Vooral die avond dat Tjaptjoep daar losgingquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
De sfeer in ESF is inderdaad erg goed als je vergelijkt met het gros van de fora op Fok (op dit topic na natuurlijk)
anmiddag was het langste ABBA nummer toch al?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
On-abbaas lang en daarmee ook hun beste nummer
Dat bedoelde ik in m'n vorige post, maar jij zegt het mooier (zag het wat laat).quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
Een een biertjequote:
De eerstvolgende, Winner Takes It Allquote:
Het fijne is dat er voor elk onderwerp wel uitgebreide interesse is, het enige waarvoor FOK nog superieur is is Nederlands voetbal, wielrennen en schaatsenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]al ga ik daar alleen op voor niche onderwerpen (Ace Attorney vooral)
Niet roken dus? Stond in de planning.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hierna komt nog een genotsplaat, had nog niet gezien dat die kwam
Die is wel genot ja, Eagle vind ik de bestequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerstvolgende, Winner Takes It All
Meh..quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerstvolgende, Winner Takes It All
F1. Vergeet F1 niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het fijne is dat er voor elk onderwerp wel uitgebreide interesse is, het enige waarvoor FOK nog superieur is is Nederlands voetbal, wielrennen en schaatsen
Credits gaan naar Arjan Snijders, voorheen van de Radioringquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik in m'n vorige post, maar jij zegt het mooier (zag het wat laat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |