0.5quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben Howard vind ik wel mooi, maar ik snap je wel ja.
Blaudzun is Arcade Fire 2.0
Ja, onder de deur doorquote:
Niet mijn mening en/of tekst hoor, alhoewel wel een beetje mijn meningquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je cijfers staan verkeerd. 0.02quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De sfeer in ESF is inderdaad erg goed als je vergelijkt met het gros van de fora op Fok (op dit topic na natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ESF is heel leuk om te volgen, vanwege het drama en ook vanwege de pareltjes die er toch elk jaar wel bij zitten.
Als subforum is ESF gevuld met fijne en lieve mensen die onderling groot respect tonen. Daarom kom ik er ook graag. Dat draagt erg bij aan de voorpret voor het Songfestival.
Guilty pleasures bestaan niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Doet me denken aan die DWDD-reeks, dat guilty pleasures met een gevoelige gitaar gezongen werden, en dan ineens wel goed waren. Ook vrij irritant.
Mocht het niet lukken daar, dan smokkel ik je wel naar binnenquote:
Die rare 'talent'show van Giel Beelen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |