White Pony is echt één van de beste platen van het vorige decennium.quote:
What's Another Yearquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar behoor ik niet toe, ik ben een ESF-nitwit, met als ultieme Guilty Pleasure Johny Logan...mag ik dan ook binnen?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op reddit wordt het vanzelf naar beneden gestemd zodat je er weinig last van hebt, op fok moet je er voorbij scrollen
Anders moet je even 'Ik ben een berggeit' van Gré Parelmoer luisteren. Klinkt als echt iets voor jouquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
zalig! Die heb ik lang niet gehoord !
Ooit op Lowlands live gezien
Barely legalquote:
Passenger en Blaudzun vind ik goed, de rest kan ik ook niks mee nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
Jij komt toch overal binnen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar behoor ik niet toe, ik ben een ESF-nitwit, met als ultieme Guilty Pleasure Johny Logan...mag ik dan ook binnen?
* OscarMopperkont draaide het in de FRS om 9 uur in de ochtend.....quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
White Pony is echt één van de beste platen van het vorige decennium.
quote:
Ja hoor, ik zit ook wel eens daarquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
ESF isquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo dan.quote:
Ja, we gaan het gewoon wegstemmen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Eightyone het volgende:
Dit is een bepaals soort populair, zeikerig toontje dat je pré-mid 00's nooit hoorde.
Kan het niet weg?
Ben Howard vind ik wel mooi, maar ik snap je wel ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, en gewoon NIKS NOPPES NADA in de top 2000 terwijl er zoveel bagger in staat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
White Pony is echt één van de beste platen van het vorige decennium.
Hold me now...maar what's another year gaat in 1 moeite mee.quote:
MUZ ook hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
ESF is inderdaad wel on-Fok!s sympathiek vaak
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |