Oh echt?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is ook een traag topic tijdens de finale shows.
Genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan neem ik het Afrikatopic voor m'n rekening.
Probleem is dat je dit niet meer mag uiten in de policore samenleving en dan komt het er allemaal uit zodra men anoniem is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is niet dat mensen niet kritisch mogen zijn op immigratiebeleid (ben ik zelf ook), maar het gaat altijd met zo'n hatelijke en minderwaardige toon.
een beetje. meer vrijblijvend. er is geen vast programmering, wel continue muziek trouwens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dit vergelijkbaar met Orinoco? Of is er geen gesproken presentatie?
Nu je het zegt, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit klinkt toch gewoon als Chinees?
De beloning zal groot zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tussen Mark and Clark en de beste van ABBA, even doorbijten dan maar
oh ja jij ookquote:
Tof, heb je een microfoon/headsetje?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
een beetje. meer vrijblijvend. er is geen vast programmering, wel continue muziek trouwens.
gesproken presentatie soms wel en soms niet. bij mij nog niet, maar gaat in het nieuwe jaar als het goed is wel komen.
Mja, mocht ik komend jaar nog een liveshow met FOK! kijken (want mijn vriendin kijkt ook graag en ESF heeft niet de gunfactor van de Top 2000) ga ik daar ook zitten denk ik. Sowieso gezelligere mensen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is ook een traag topic tijdens de finale shows.
Dat daar niks van instaatquote:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:45 schreef Metalfreak het volgende:
Gek genoeg tolereer ik dit beter dan een Boudewijn de Groot of Acda en Gefrunnik... Ik weet ook niet waarom...
En je kunt op Fok! posten en niet in een bepaalde chat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
een beetje. meer vrijblijvend. er is geen vast programmering, wel continue muziek trouwens.
gesproken presentatie soms wel en soms niet. bij mij nog niet, maar gaat in het nieuwe jaar als het goed is wel komen.
Zal hem eens luisteren.quote:
Zeker. Veruit de beste ABBA.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Bugno het volgende:
Bohhh, broek gaat hier ver uit voor The Day Before You Came...
ESF is heel leuk om te volgen, vanwege het drama en ook vanwege de pareltjes die er toch elk jaar wel bij zitten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
ESF-finale kijk ik meestal wel met een cringe-uitdrukking op mijn gezicht de gehele tijd, maar post er eigenlijk nooit op FOK! over.
The Day That you camequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Bugno het volgende:
Op reddit wordt het vanzelf naar beneden gestemd zodat je er weinig last van hebt, op fok moet je er voorbij scrollenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon iets van het internet.
ditquote:
zalig! Die heb ik lang niet gehoord !quote:
Mijne is al uit, whiskey is gevuldquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Bugno het volgende:
en N00bie ook trouwens.quote:
Duurt wel lang dag, pas een dag nadat je broek uit is komenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Bugno het volgende:
Daar behoor ik niet toe, ik ben een ESF-nitwit, met als ultieme Guilty Pleasure Johny Logan...mag ik dan ook binnen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar posten vooral de ESF-stamgasten.
nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tof, heb je een microfoon/headsetje?
ESF is inderdaad wel on-Fok!s sympathiek vaakquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ESF is heel leuk om te volgen, vanwege het drama en ook vanwege de pareltjes die er toch elk jaar wel bij zitten.
Als subforum is ESF gevuld met fijne en lieve mensen die onderling groot respect tonen. Daarom kom ik er ook graag. Dat draagt erg bij aan de voorpret voor het Songfestival.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat daar niks van instaat
Heerlijke plaat dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |