Mensen als Braindead en hpeopjes zijn wel next level hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon iets van het internet.
Dan neem ik het Afrikatopic voor m'n rekening.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:43 schreef Bugno het volgende:
[..]
En dat Cavaliers dan z'n eigen reeks krijgt over obscure Colombiaanse jeugdwedstrijdjes
Die gaan nog anderhalf keer zo hard als deze nuquote:
Vreselijk nummerquote:
Niet alleen immigratiebeleid, al is dat wel het heetste hangijzer natuurlijk, maar er wordt gewoon in het algemeen heel erg neergekeken op links gedachtegoed. En je wordt gek van de persoonlijke vetesquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is niet dat mensen niet kritisch mogen zijn op immigratiebeleid (ben ik zelf ook), maar het gaat altijd met zo'n hatelijke en minderwaardige toon.
Misschien moet je deze vraag gewoon eens loslatenquote:
Die 2 zijn echt heeeeel vervelend ja. Dan is die J A R V I S nog een lieverdjequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mensen als Braindead en hpeopjes zijn wel next level hoor.
Hijzelf denk ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef Uccie het volgende:
Ik krijg het altijd benauwd van die stem.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen over ons.
We hebben al tijden afgesproken dat we een keer per week uitgebreid de tijd nemen voor seks.
Zij op vrijdagavond en ik op zaterdagavond.
Ok, thanks.quote:
Zeker ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet alleen immigratiebeleid, al is dat wel het heetste hangijzer natuurlijk, maar er wordt gewoon in het algemeen heel erg neergekeken op links gedachtegoed. En je wordt gewoon gek van de persoonlijke vetes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |