POL en ESFquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar zitten jullie eigenlijk zoal buiten de Top 2000? Een aantal van jullie kom ik wel tegen in de sporttopics, maar verder? Ik neem me altijd voor wat meer discussies te volgen, maar op de een of andere manier kan ik me daar tijdens de Top 2000 meer toe zetten dan anders. En ik denk dat er maar weinig topics zijn die dezelfde omloopsnelheid hebben als een gewone chat
WIDM ook wel straks je. Ik kijk Voice wel, maar volg topic eigenlijk niet echt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah WIDM doe ik ook wel aan mee. Nou tot daar dan op 6 januari
Ik heb het al jaren niet meer gekekenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah WIDM doe ik ook wel aan mee. Nou tot daar dan op 6 januari
Ja echt belachelijk dit.quote:
Ja dat is het ook, maar ik kijk al een paar jaar bijna niet meer naar SR.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Dagoduck was er en Uccie en Houdjemond dus was erg gezellig hoor
ik krijg er john miles achtige rillingen vanquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vond ik eerst ook neit maar ben dit wel meer gaan waarderen
Ojaquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel allemaal meedoen aan de WIDM prono he? Ik ga jullie weer vernederen daar.
quote:
Voice.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
WIDM ook wel straks je. Ik kijk Voice wel, maar volg topic eigenlijk niet echt.
Maak je geen zorgen over ons.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jullie dingesen alleen dan??maar daar zijn middelen voor hč?
Wat is WIDM?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
En hij gaat waaarschijnlijk steeds verder zakken elk jaarquote:
Ruben is de molquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde want ik hou wel om over dat soort (actuele) dingen te discussiëren en er is niet echt een betere plek voor, maar ik trek dat gewoon echt niet op de lange termijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mn werk wel eens wat in NWS gezeten om soms de zinnen een beetje te verzetten, was echt niet te doen
Wie is de Molquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wat is WIDM?
(merk dat ik hier te weinig kom)
Dan blijft er in SPT niets over.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we een eigen WLR-sub?
Wie is de molquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wat is WIDM?
(merk dat ik hier te weinig kom)
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen over ons.
We hebben al tijden afgesproken dat we een keer per week uitgebreid de tijd nemen voor seks.
Zij op vrijdagavond en ik op zaterdagavond.
Deze gif sla ik opquote:
Ik zit gedurende het jaar alleen nog hier: MUZ / Radio 49 #2224 - Sinead nog watquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar zitten jullie eigenlijk zoal buiten de Top 2000? Een aantal van jullie kom ik wel tegen in de sporttopics, maar verder? Ik neem me altijd voor wat meer discussies te volgen, maar op de een of andere manier kan ik me daar tijdens de Top 2000 meer toe zetten dan anders. En ik denk dat er maar weinig topics zijn die dezelfde omloopsnelheid hebben als een gewone chat
Snap ik best. Ik vond het leuker door het topic ook, dat bracht wel extra sfeerquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar ik kijk al een paar jaar bijna niet meer naar SR.
Linda. Of Johnnie..... Of John.quote:
Ohhh dat heb ik nooit gezien johquote:
Who gives a flying fuck?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan blijft er in SPT niets over.
Ja het is niet dat mensen niet kritisch mogen zijn op immigratiebeleid (ben ik zelf ook), maar het gaat altijd met zo'n hatelijke en minderwaardige toon.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonde want ik hou wel om over dat soort (actuele) dingen te discussiëren en er is niet echt een betere plek voor, maar ik trek dat gewoon echt niet op de lange termijn
Hou van de hysterische en gezellige sfeer daarquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat veel ESF-volgers zitten hier zeg! Vanwege het circus of oprecht vanwege de muziek? Of omdat het moet van moeders de vrouw of van t vriendje?
Dat zou het beste zijn wat dit forum ooit kan overkomen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we een eigen WLR-sub?
Meneer J. Jordaan is stiekem de mol.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Linda. Of Johnnie..... Of John.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:42 schreef essnhills het volgende:
Sorry hoor,
maar dit is toch gewoon
HEERLIJKE MUZIEK?
Spiraaltje!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel zin in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |