quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet die van jou of mij natuurlijk, maar ze zijn er zeker wel.
Neehoor, was meer een algemene post en ik wilde inhaken in de discussiequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wacht, jij zit daar ook al? Dit begint creepy te worden.
Het probleem is wel, van weekendjes met zijn tweeen weg, daar komen nieuwe Pippens van. Twee is wel genoeg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel... is ook best gek natuurlijk... je kindjes achterlaten bij mensen die je niet kent of alleen via internet. Zou ik ook niet doen![]()
Maar zeker doen! Wij gaan zeker 2x per jaar een weekendje samen weg.![]()
Oeeehhhhh pianogeweldgenotquote:
Daar heb ik ook nog heel veel gepost. Maar al jaren niet meer nu.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Juist niet, iedereen is erg gezellig. En heb proef gedraaid in het SR topic, dat ging ook snel maar niet zo snel als hier. Kon ik wel inkomen iig
Bereid je voor op puur genot!quote:
JAAAquote:
quote:
Nee dat was net maar dit is ook wel genot jaquote:
Kwaad zeker niet, maar het is bloedirritant om vage berichten voortkomend uit iemands ondoordringbare brein te moeten lezen, midden door discussies heen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tong is een jongen met een gebruiksaanwijzing, zoals ze dat dan zo mooi zeggen.
Zit geen kwaad in verder.
quote:
Er bestaan condooms en pillen he?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het probleem is wel, van weekendjes met zijn tweeen weg, daar komen nieuwe Pippens van. Twee is wel genoeg.
Top idee!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Na 31 december dus langskomen bij Radio 49
SR is ook niet meer leukquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog heel veel gepost. Maar al jaren niet meer nu.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel... is ook best gek natuurlijk... je kindjes achterlaten bij mensen die je niet kent of alleen via internet. Zou ik ook niet doen![]()
Maar zeker doen! Wij gaan zeker 2x per jaar een weekendje samen weg.![]()
Dagoduck was er en Uccie en Houdjemond dus was erg gezellig hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog heel veel gepost. Maar al jaren niet meer nu.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het probleem is wel, van weekendjes met zijn tweeen weg, daar komen nieuwe Pippens van. Twee is wel genoeg.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vorige post was trouwens #1162 en dus een nieuw persoonlijk dagrecord, nou wat een feest niet?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vorige post was trouwens #1162 en dus een nieuw persoonlijk dagrecord, nou wat een feest niet?
Laat de leidingen doorknippenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
het verbaast me dat jij dit een goed nummer vindtquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat was net maar dit is ook wel genot ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |