Ik doe gewoon mee hoor, of ik niet anders weerquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, dus je bent bekend met bepaalde tradities hier enzo
Hou op zeg...als driekwart van je post voortkomen uit (eerst) alcoholmisbruik en de later gewoon wild weg random vage associaties moet je niet raar kijken als mensen zich daar aan storen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja tong is wel echt weggepest ja
Het tempo ligt hier anders wel behoorlijk hoog, het is geen NWS Live aanslagtopic snel, maar wel goed snel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Juist niet, iedereen is erg gezellig. En heb proef gedraaid in het SR topic, dat ging ook snel maar niet zo snel als hier. Kon ik wel inkomen iig
tong kon er zelf ook wel wat van natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja tong is wel echt weggepest ja
Alleen die dodenbonus van Ramses Sjappie was een nog grotere outrage.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat was echt ronduit belachelijk inderdaad.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft geen Brown Eyed Girl
Jaaaquote:
50! Holy shit, wist niet dat het zo oud was.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
50 jaar oud dit. Klassieker wordt het niet.
[me]wel[\]quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Reddit slokt op de lange termijn alles wel op denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goed forum.
Heb Dominion laatst weer een beetje opgepaktAlleen die nieuwe uitbreiding lijkt me niet zo boeiend en een beetje vaag.
Dit kun je toch ook niet haten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dit vind ik al een lekker nummer sinds de eerste keer dat ik het hoorde.
Dat is niet leuk inderdaad. Ik hoop voor je mee!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja de omstandigheden zijn wat minder, en ik hoop dat ik volgend jaar minder tijd heb voor dit topicmaar ik blijf wel posten
Ik dacht daar echt dat ik jou moest kennen, al zei jouw username me niet zoveel, voelde me al superschuldigquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Juist niet, iedereen is erg gezellig. En heb proef gedraaid in het SR topic, dat ging ook snel maar niet zo snel als hier. Kon ik wel inkomen iig
Dit gaat misquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[me=Mexicanobakker]wel[\]
Lucky youquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee hoor, of ik niet anders weer
Ja hij post ook wel storend maar dan nog werd er bij Tong op een gegeven moment écht niet meer naar inhoud gekeken...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hou op zeg...als driekwart van je post voortkomen uit (eerst) alcoholmisbruik en de later gewoon wild weg random vage associaties moet je niet raar kijken als mensen zich daar aan storen.
Picsquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
MAar ik heb geen bruine ogen
Als het daar net zo GENOTquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Na 31 december dus langskomen bij Radio 49
met dank aan Frits Spits.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat was echt ronduit belachelijk inderdaad.
Ja, verkeerde slashjequote:
PDC Manipulatiequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Respect voor Taylor. De PDC krijgt zn gedroomde finale
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een blue eyed?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wacht, jij zit daar ook al? Dit begint creepy te worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Reddit slokt op de lange termijn alles wel op denk ik.
Al zijn er ook heel veel voordelen aan de forum layout
Ik las sletjequote:
Houden die dat tempo 7 dagen lang vol?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het tempo ligt hier anders wel behoorlijk hoog, het is geen NWS Live aanslagtopic snel, maar wel goed snel.
Ik welquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Woensdag heeft iemand mijn ogen nog uitgebreid beschreven, aan mijquote:
Haha hier ook. Over half uurtje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Er staat nog een wasje op mij te wachten in de wasmasjien... ik ga even twee liedjes missen.
Haha nee joh ook daar was ik nieuwquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht daar echt dat ik jou moest kennen, al zei jouw username me niet zoveel, voelde me al superschuldig
Oorspronkelijk was het plan om te zingen over Big Tit Girls, maar dat vond men met het oog op #metoo niet gepast.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Dat snap ik wel... is ook best gek natuurlijk... je kindjes achterlaten bij mensen die je niet kent of alleen via internet. Zou ik ook niet doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mevrouw Pippen dit een goed idee zal vinden, maar ik waardeer het aanbod!![]()
Weekendje weg zal wel eens goed zijn. Ik zal mijn ouders eens polsen of ze een weekende willen oppassen.
ja oepsie.quote:
het is vandaag ook wel heel druk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het tempo ligt hier anders wel behoorlijk hoog, het is geen NWS Live aanslagtopic snel, maar wel goed snel.
heerlijk hequote:
Tong is een jongen met een gebruiksaanwijzing, zoals ze dat dan zo mooi zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hou op zeg...als driekwart van je post voortkomen uit (eerst) alcoholmisbruik en de later gewoon wild weg random vage associaties moet je niet raar kijken als mensen zich daar aan storen.
Ucciequote:
Daar heb ik toch godverdomme helemaal niks aan...jezusquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woensdag heeft iemand mijn ogen nog uitgebreid beschreven, aan mij
Tegenwoordig niet meer nee, paar jaar geleden toen aanlagen 'in' werden nog wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Houden die dat tempo 7 dagen lang vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |