Ahja, dus je bent bekend met bepaalde tradities hier enzoquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef alopio het volgende:
Maar door het lurken kon ik de flauwe grappen al. Ik was al bekend met de termen als genot bijvoorbeeld.
Laat ik het zo stellen, ik heb in 3 weken meer gepost hier dan de 6 jaar hiervoor
Ja tong is wel echt weggepest jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onder andere tong. Waren deels zelf schuldig natuurlijk, maar dat je het in zo'n slangenkuil niet uithoudt kan ik best begrijpen.
BAN!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Hier had ook Vroom - Famkelouise kunnen staan
Die komt nogquote:
Adventures blijft wel mijn favorietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die night kaarten nog wel oke, maar de rest.. meh
Inderdaad. Niet die van jou of mij natuurlijk, maar ze zijn er zeker wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's gek zat, die grappen zijn soms echt te slecht voor woorden
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Hier had ook Vroom - Famkelouise kunnen staan
Juist niet, iedereen is erg gezellig. En heb proef gedraaid in het SR topic, dat ging ook snel maar niet zo snel als hier. Kon ik wel inkomen iigquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
blijkbaar heeft het je niet afgeschrikt.
Ja morgenquote:
Gezien op Graspop.quote:
JA DIT IS ZO MOOI HEquote:
ripquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja tong is wel echt weggepest ja
Dat was echt ronduit belachelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef Isorden het volgende:
Dat jaar dat avond op 1 stond was de grootste #lijstmanipulatie
Na 31 december dus langskomen bij Radio 49quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Juist niet, iedereen is erg gezellig. En heb proef gedraaid in het SR topic, dat ging ook snel maar niet zo snel als hier. Kon ik wel inkomen iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |