Heb jij het testament van je jeugd al opgemaakt?quote:
Mijn pakken zijn van goede snitquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Dit
Kutstem
Kutmelodie
Kutlyrics
Ik wilde nog even ergens op reageren en had eigenlijk de na-LaPo dus hoopte dat ess hem zou openen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:29 schreef Achterhoker het volgende:
Dit duurde wel weer erg lang. Had in die tijd wel 10x het nieuwe topic kunnen openen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef Keyos het volgende:
Volgens mij draait Boudewijn zijn eigen nummers als hij moeite heeft om in slaap te vallen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef alopio het volgende:
Maar door het lurken kon ik de flauwe grappen al. Ik was al bekend met de termen als genot bijvoorbeeld.
Laat ik het zo stellen, ik heb in 3 weken meer gepost hier dan de 6 jaar hiervoor
Maak daar maar rood vanquote:
Maas en Waal knalt mijn jaren '50-braaf-o-meter altijd van uit elkaar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef Uccie het volgende:
Na Land van Maas en Waal is deze ook wel acceptabel.
eerder eenquote:
blijkbaar heeft het je niet afgeschrikt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef alopio het volgende:
Maar door het lurken kon ik de flauwe grappen al. Ik was al bekend met de termen als genot bijvoorbeeld.
Laat ik het zo stellen, ik heb in 3 weken meer gepost hier dan de 6 jaar hiervoor
quote:
Ik kan me snel aanpassen dus toen ik het woord genot en god zag weet ik al snel hoe ik me kan integreren in de FOK!kersquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef alopio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |