Kan me niet voorstellen dat Viva niet loopt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef Hamlapjes het volgende:
In het kader van nog wel lopende fora, themepark loopt ook nog wel, maar dat is misschien nogal niche
Ik heb volgens mij nog geen positief woord gezegd over een Nederlandstalig nummerquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goddank, metalliefhebbers unite!
Da's gek zat, die grappen zijn soms echt te slecht voor woordenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
blijkbaar heeft het je niet afgeschrikt.
Goed forum.quote:
Onder andere tong. Waren deels zelf schuldig natuurlijk, maar dat je het in zo'n slangenkuil niet uithoudt kan ik best begrijpen.quote:
quote:
Ik zat te kijken naar weer zo'n melding dat het topic dicht was, maar ook dat hij over 3 posts zou dichtgaan, met mijnes op dat moment als de laatste. Dus ik zat te wachten totdat iemand iets zou doen, want #confusedquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wilde nog even ergens op reageren en had eigenlijk de na-LaPo dus hoopte dat ess hem zou openen.
Nou ja de omstandigheden zijn wat minder, en ik hoop dat ik volgend jaar minder tijd heb voor dit topicquote:
Ik denk niet dat mevrouw Pippen dit een goed idee zal vinden, maar ik waardeer het aanbod!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Als zij komen, gaan we niet op de laptop hoor
![]()
Maar als jullie samen een keer weg willen en geen oppas hebben, mag dat best. Maar dan zouden we eerst kennis moeten maken!
Ik vind die night kaarten nog wel oke, maar de rest.. mehquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goed forum.
Heb Dominion laatst weer een beetje opgepaktAlleen die nieuwe uitbreiding lijkt me niet zo boeiend en een beetje vaag.
eens, maar ja, zonder zou het een stuk saaier zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's gek zat, die grappen zijn soms echt te slecht voor woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |