Musicmeter maar dat dacht je natuurlijk alquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar zitten jullie eigenlijk zoal buiten de Top 2000? Een aantal van jullie kom ik wel tegen in de sporttopics, maar verder? Ik neem me altijd voor wat meer discussies te volgen, maar op de een of andere manier kan ik me daar tijdens de Top 2000 meer toe zetten dan anders. En ik denk dat er maar weinig topics zijn die dezelfde omloopsnelheid hebben als een gewone chat
Ik beperk me tot topmuziek, dus vooral Top 2000 en ESF.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar zitten jullie eigenlijk zoal buiten de Top 2000? Een aantal van jullie kom ik wel tegen in de sporttopics, maar verder? Ik neem me altijd voor wat meer discussies te volgen, maar op de een of andere manier kan ik me daar tijdens de Top 2000 meer toe zetten dan anders. En ik denk dat er maar weinig topics zijn die dezelfde omloopsnelheid hebben als een gewone chat
Vooral VBL en SPTquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is ook een liedje waarvan ik blij ben dat ik het eensch per jaar hoor!
Angelique was wel kut natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat iedereen op het event loopt te janken + op nummers, hier niet, hier janken we op losse nummers.
ik post zelden nog. heel af en toe in MUZ en TVquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Andere snelle topics waar ik kom zijn bepaalde voetbaltopics en Olympische Spelen dat soort dingen, darts...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vind dit altijd gezellig, maar behalve SR en T2K zit ik eigenlijk niet in dit soort snelle topics.
Ik post verder vooral in NFL topic hier
Jullie dingesen alleen dan??quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het probleem is wel, van weekendjes met zijn tweeen weg, daar komen nieuwe Pippens van. Twee is wel genoeg.
Daar lurk ik weleens, maar dat wordt steeds erger.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral VBL en SPT
In het verleden wel NWS en POL geprobeerd maar daar was de sfeer te negatief en de denkbeelden te zorgwekkend
Ah WIDM doe ik ook wel aan mee. Nou tot daar dan op 6 januariquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm, KSC, Masterchef, WIDM, zuk soort topics
eens!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral VBL en SPT
In het verleden wel NWS en POL geprobeerd maar daar was de sfeer te negatief en de denkbeelden te zorgwekkend
Ik heb tijdens mn werk wel eens wat in NWS gezeten om soms de zinnen een beetje te verzetten, was echt niet te doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral VBL en SPT
Gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah WIDM doe ik ook wel aan mee. Nou tot daar dan op 6 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |