Nee dat was net maar dit is ook wel genot jaquote:
Kwaad zeker niet, maar het is bloedirritant om vage berichten voortkomend uit iemands ondoordringbare brein te moeten lezen, midden door discussies heen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tong is een jongen met een gebruiksaanwijzing, zoals ze dat dan zo mooi zeggen.
Zit geen kwaad in verder.
quote:
Er bestaan condooms en pillen he?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het probleem is wel, van weekendjes met zijn tweeen weg, daar komen nieuwe Pippens van. Twee is wel genoeg.
Top idee!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Na 31 december dus langskomen bij Radio 49
SR is ook niet meer leukquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog heel veel gepost. Maar al jaren niet meer nu.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel... is ook best gek natuurlijk... je kindjes achterlaten bij mensen die je niet kent of alleen via internet. Zou ik ook niet doen![]()
Maar zeker doen! Wij gaan zeker 2x per jaar een weekendje samen weg.![]()
Dagoduck was er en Uccie en Houdjemond dus was erg gezellig hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog heel veel gepost. Maar al jaren niet meer nu.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het probleem is wel, van weekendjes met zijn tweeen weg, daar komen nieuwe Pippens van. Twee is wel genoeg.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vorige post was trouwens #1162 en dus een nieuw persoonlijk dagrecord, nou wat een feest niet?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vorige post was trouwens #1162 en dus een nieuw persoonlijk dagrecord, nou wat een feest niet?
Laat de leidingen doorknippenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
het verbaast me dat jij dit een goed nummer vindtquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat was net maar dit is ook wel genot ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |