SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Toch vind ik haar in die clip heel mooi. Net zoals in Troy.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
U ging voor een coup Wilders?
Beter dan helemaal kaalscheren zoals Skinhead 0o Connor!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Nothing acompars To You - Sinaed O'Connor
toen nog wel, nu een karikatuurquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch vind ik haar in die clip heel mooi. Net zoals in Troy.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:29 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt livelink![]()
Geen idee hoe dat moest
Had ik dat geweten......quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:29 schreef CindieY het volgende:
Deze hoorde ik eerder vanavond ook nog in de Top 2000
de Martin L. Gore lookquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Nee, het was geen Wilders kapsel en nee, sindsdien heb ik niet mijn huidige coupe...
Heb destijds de bovenkant van mijn haardos lang gelaten en geblondeerd.
De onderkant was gemillimeterd.
Was leuk in dienst, zette je je baret af, kwam die hele pruik er onder uit...
Ze had er niet echt zin in, volgens mij.quote:
Jaja.... gooi het maar weer op je leeftijd.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja.... gooi het maar weer op je leeftijd.
Eerder op die van ons...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja.... gooi het maar weer op je leeftijd.
De opvolger van I Want You To Want Me.quote:
Ahquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De opvolger van I Want You To Want Me.
Het was even wachten op de eerste noten of het die niet was...
Die kennen we alleen van Pakitoquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Kon ook nog Living On Video - Trans X zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |