Oh echt?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is ook een traag topic tijdens de finale shows.
Genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan neem ik het Afrikatopic voor m'n rekening.
Probleem is dat je dit niet meer mag uiten in de policore samenleving en dan komt het er allemaal uit zodra men anoniem is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is niet dat mensen niet kritisch mogen zijn op immigratiebeleid (ben ik zelf ook), maar het gaat altijd met zo'n hatelijke en minderwaardige toon.
een beetje. meer vrijblijvend. er is geen vast programmering, wel continue muziek trouwens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dit vergelijkbaar met Orinoco? Of is er geen gesproken presentatie?
Nu je het zegt, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit klinkt toch gewoon als Chinees?
De beloning zal groot zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tussen Mark and Clark en de beste van ABBA, even doorbijten dan maar
oh ja jij ookquote:
Tof, heb je een microfoon/headsetje?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
een beetje. meer vrijblijvend. er is geen vast programmering, wel continue muziek trouwens.
gesproken presentatie soms wel en soms niet. bij mij nog niet, maar gaat in het nieuwe jaar als het goed is wel komen.
Mja, mocht ik komend jaar nog een liveshow met FOK! kijken (want mijn vriendin kijkt ook graag en ESF heeft niet de gunfactor van de Top 2000) ga ik daar ook zitten denk ik. Sowieso gezelligere mensen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is ook een traag topic tijdens de finale shows.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |