quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Metalfreak het volgende:
Deze bagger van Abba ken ik eigenlijk niet en waarschijnlijk ben ik deze morgen ook alweer vergeten
Eerste Famous Grouse ingeschonken hiero!quote:
Joplinquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet roken dus? Stond in de planning.
Deze man.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die is wel genot ja, Eagle vind ik de beste
Prachtige piano en zang.quote:
Rokenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet roken dus? Stond in de planning.
#metooquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Moet pissen van dat bier, maar de muziek roept
nog niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tof, heb je een microfoon/headsetje?
Haha, er zijn weinig mensen zo af als jij nu bent.quote:
Fles onder de stoel Gulp open en laten lopen die handelquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Moet pissen van dat bier, maar de muziek roept
quote:
Nog een laagje dat dit nummer zo ongelooflijk geweldig maaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar echt, dit nummer is zo knap.
Er wordt gewoon een dag beschreven waarin er helemaal NIETS gebeurt. En tóch is het episch vanwege de implicaties van wat er de dag erna gebeurt. Zo mooi.
Waar jij op reageerde dus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, er zijn weinig mensen zo af als jij nu bent.
Mja, resolutions alles.quote:
Gulpener hoef ik nu nooit meer..quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fles onder de stoel Gulp open en laten lopen die handel![]()
![]()
![]()
En Top 2000 natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het fijne is dat er voor elk onderwerp wel uitgebreide interesse is, het enige waarvoor FOK nog superieur is is Nederlands voetbal, wielrennen en schaatsen
Iets wat bij 272 Me And Bobby McGee Janis Joplin past.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zit te denken welke whisky hij zal gaan drinken....
KLB / Schone dakpannen onder dakraamquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fles onder de stoel Gulp open en laten lopen die handel![]()
![]()
![]()
Je snapt hem niet vrees ik. Dat is soort van het punt. Geeft niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef Kyran het volgende:
Over een kabbelend nummer gesproken zeg ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |