Misschien kunnen we er een referendum over houden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef remlof het volgende:
www.vuurwerkmanifest.nl
Als we dit nu allemaal even tekenen zijn we wellicht volgend jaar van die tokkie-ellende af.
Het is hier sowieso al amper wat, wat dat betreft wel een verschil met Schubbenkutteveenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef remlof het volgende:
www.vuurwerkmanifest.nl
Als we dit nu allemaal even tekenen zijn we wellicht volgend jaar van die tokkie-ellende af.
Een parlementaire meerderheid lijkt mij afdoende.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een referendum over houden.
Is die er, voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Een parlementaire meerderheid lijkt mij afdoende.
Natuurlijk niet. Daarvoor vinden veel te veel mensen het leuk. En het is maar een paar dagen per jaar. Je ziet het de laatste jaren ook eerder richting versoepelen gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is die er, voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk?
In het parlement is er wel een meerderheid voor een verbod op knalvuurwerk en vuurpijlen meen ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is die er, voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk?
Weer een traditie om zeep helpen? Is ook nooit goed met jullie linksmensen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef remlof het volgende:
www.vuurwerkmanifest.nl
Dat vraag ik mij dus af. Ik denk dat het na GL/PvdA/PvdD en het CDA wel ophoudt, maar ik heb me er niet echt in verdiept. Gezien de omzet in de branche en het aantal vuurwerkconsumenten is het niet echt een populair besluit natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
In het parlement is er wel een meerderheid voor een verbod op knalvuurwerk en vuurpijlen meen ik.
Hier dit:quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:55 schreef skysherrif het volgende:
Lekkere muziek nu.
En voor zo'n vuurwerkverbod teken ik meteen.
Pagga, hihihihiquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef Volkorenbrood het volgende:
De regering van VS-president Donald Trump heeft de presidentiële adviesraad over hiv/aids (PACHA) ontbonden. De leden kregen per brief te horen dat ze niet meer nodig zijn.
Ik ook. Primitief gedrag, dat vuurwerk afsteken. Vuurwerkshows zijn de toekomstquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:55 schreef skysherrif het volgende:
Lekkere muziek nu.
En voor zo'n vuurwerkverbod teken ik meteen.
Zou het?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm, PvdA met zijn achten verder?
Ze willen Moorlag uit de fractie. Iets zegt me dat die niet zijn spullen pakt en plaatsmaakt, maar gewoon blijft zitten.quote:
Zolang we formeel personen en geen partijen kiezen blijft die mogelijkheid bestaan. En daar kan ik ook wel achter staan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Was het niet lastiger geworden voor mensen om een zetel te roven?
Hij toont tot nu toe vrij beel berouw en wil een onderzoek van de partij afwachten. Zal nog wel iets meevallen denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze willen Moorlag uit de fractie. Iets zegt me dat die niet zijn spullen pakt en plaatsmaakt, maar gewoon blijft zitten.
https://nos.nl/artikel/22(...)oorlag-vertrekt.html
Ik ben het met je eens, maar als het onaantrekkelijker is dan is de kans dat Moorlag zijn zetel opgeeft wel groter.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang we formeel personen en geen partijen kiezen blijft die mogelijkheid bestaan. En daar kan ik ook wel achter staan.
Volgens mij zijn de financiële middelen en de spreektijd inderdaad beperkt, of ze zijn dat van plan. Maar ik weet het ook niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar als het onaantrekkelijker is dan is de kans dat Moorlag zijn zetel opgeeft wel groter.
Als je in zo'n situatie stelt dat je "naar eer en geweten gehandeld hebt" dan is er behoorlijk wat mis met je eer en geweten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze willen Moorlag uit de fractie. Iets zegt me dat die niet zijn spullen pakt en plaatsmaakt, maar gewoon blijft zitten.
https://nos.nl/artikel/22(...)oorlag-vertrekt.html
De bestuurlijke complexiteit van het bestuur van de organisatie waar hij leiding aan gaf maakt dit op afstand wat lastig te beoordelen voor mij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je in zo'n situatie stelt dat je "naar eer en geweten gehandeld hebt" dan is er behoorlijk wat mis met je eer en geweten.
Ja, precies. Zo berouwvol vind ik hem niet, ik heb niet het idee dat hij vindt dat hij veel fout gedaan heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je in zo'n situatie stelt dat je "naar eer en geweten gehandeld hebt" dan is er behoorlijk wat mis met je eer en geweten.
Inderdaad, 20 minuutjes van mooi veilig vuurwerk genieten (en dat vuurwerk zo min mogelijk vervuilend maken).quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:05 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ik ook. Primitief gedrag, dat vuurwerk afsteken. Vuurwerkshows zijn de toekomst
Het idee is steeds dat je dan meer mensen 'kan helpen', anders moet je een groep ontslaan. En ergens snap ik dat ook wel. Maar toch, die schijnconstructies vernaggelen alles en ik vind dat iedereen die werkt gewoon genoeg hoort te verdienen (Dat is volgens mij ook het ideaal van de PvdA). Daarbij is de wet ook nog altijd gewoon de wet, daar moet iemand zich aan houden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker helemaal naar het centrum moeten voor staatsvuurwerk waar je zelf geen input in hebtquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:05 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ik ook. Primitief gedrag, dat vuurwerk afsteken. Vuurwerkshows zijn de toekomst
Ach, je kan het ook gewoon op TV kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lekker helemaal naar het centrum moeten voor staatsvuurwerk waar je zelf geen input in hebt
Leuk!
Nou dat maakt me enthousiast!quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, je kan het ook gewoon op TV kijken
Gewoon 1x opnemen en dan ieder jaar opnieuw uitzenden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, je kan het ook gewoon op TV kijken
Ook leuk voor Art Rooijakkers, kan die ook weer eens thuis Oud & Nieuw vieren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon 1x opnemen en dan ieder jaar opnieuw uitzenden.
Net als met dat schansspringen. Alsof er zich nu nog iemand kan herinneren wie er vorig jaar op 1 januari won.
Ik kan de vuurwerkshows van de gemeente Arnhem prima vanuit mijn appartement zien. En die van Nijmegen ook nog, in de verte.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lekker helemaal naar het centrum moeten voor staatsvuurwerk waar je zelf geen input in hebt
Leuk!
Overal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Gaan jullie lekker in de stad een vuurwerkverbodje invoeren.
Jeukt dat dan iets, wel duurbetaald vliegen vangen toch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:33 schreef Janneke141 het volgende:
Maar we gaan het zien, in zijn eentje zit die man natuurlijk ook drie jaar vliegen te vangen.
Wat een klote excuus en ook alleen maar omdat hij er anders persoonlijk last van ging krijgen. Kut Eurlings.quote:"Er zijn grenzen aan wat je over je privéleven op straat kunt en wilt leggen. Ik heb daarbij de publieke impact onderschat", schrijft Eurlings. "Dat spijt me oprecht, vooral voor mijn ex-vriendin, het NOC, het IOC en alle Olympische sporters. En daarvoor bied ik mijn welgemeende excuses aan."
Graag echter wie gaat het controleren hier wordt ook al afgeschoten en het mag eigenlijk nog niet.quote:
Sow rebels.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Graag echter wie gaat het controleren hier wordt ook al afgeschoten en het mag eigenlijk nog niet.
Controle ik veeg er mijn reet mee af!
Beledigd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef skysherrif het volgende:
In dat top2000 topic kom ik ook niet meer.
Wordt even massaal mijn Zeeuwse afkomst beledigt als Blof draait.
Hoeveel jaar na de feiten ook?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat een klote excuus en ook alleen maar omdat hij er anders persoonlijk last van ging krijgen. Kut Eurlings.
Konijnen, honden, neefjes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaat in principe niemand wat aan wat ik op mijn eigen landgoed allemaal opblaas.
En dat trek jij je aan, had ik dat geweten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef skysherrif het volgende:
Ja, lekker op tijd is ie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoeveel jaar na de feiten ook?
Ik probeer enkel te voorkomen dat je hele familie wordt kaalgeschoren, het Nederlanderschap wordt ontnomen, de vrouwelijke familieleden vol mongolenzaad worden gepompt, en het hele zooitje ergens naar een of andere woestijn wordt gedeporteerd zodra het regime van Kaas- de Grote aan de macht is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat niemand wat aan wat ik in mijn post opblaas.
Dat clichématig geklaag over Bløf is als met heel je wezen de leegte vol te willen maken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef skysherrif het volgende:
Kijk uit met je handjes en ogen he.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaat in principe niemand wat aan wat ik op mijn eigen landgoed allemaal opblaas.
Het alternatief lijkt me nog iets "pijnlijker".quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik probeer enkel te voorkomen dat je hele familie wordt kaalgeschoren, het Nederlanderschap wordt ontnomen, de vrouwelijke familieleden vol mongolenzaad worden gepompt, en het hele zooitje ergens naar een of andere woestijn wordt gedeporteerd zodra het regime van Kaas- de Grote aan de macht is.
Dan laat ik in mijn aars een stop zetten die er niet uitkan, stoma erbij en de druk kan ook weg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:02 schreef skysherrif het volgende:
Leven in een land waar Kaas zijn scepter zwaait.
Eigen landgoed, dus DUO hoeft bij jou geen angst te hebben dat ze het geld niet terug krijgen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beledigdquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef skysherrif het volgende:
Ratten en katten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hallo ik ben nieuw op Fok!, wat is dit?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik probeer enkel te voorkomen dat je hele familie wordt kaalgeschoren, het Nederlanderschap wordt ontnomen, de vrouwelijke familieleden vol mongolenzaad worden gepompt, en het hele zooitje ergens naar een of andere woestijn wordt gedeporteerd zodra het regime van Kaas- de Grote aan de macht is.
Landgoed in de regio van Pokkelmans , daar kun je ongeveer een ijsje van kopen in de Randstad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Eigen landgoed, dus DUO hoeft bij jou geen angst te hebben dat ze het geld niet terug krijgen?
Bløf is wel gewoon kutmuziek. Net als Racoon. In Zeeland zijn ze gewoon niet zo goed in muziek.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat clichématig geklaag over Bløf is als met heel je wezen de leegte vol te willen maken.
Gewoon uit mijn hoofd he.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
GISTERENNNN UIT LISSABONNN IK MIS JE EN EEN ZOENNN!!!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
GISTERENNNN UIT LISSABONNN IK MIS JE EN EEN ZOENNN!!!
Randstad daar wil men toch echt niet wonen toch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Landgoed in de regio van Pokkelmans , daar kun je ongeveer een ijsje van kopen in de Randstad.
Niet grappig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
Een neef van mij reed de toenmalige drummer van Bløf dood. Ons enige wapenfeit als familie.
Iedereen gaat een keer dood of men dat grappig vinden doet of niet.quote:
Nou, blijkbaar wil iedereen er toch wonen, gezien de huizenprijzen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Randstad daar wil men toch echt niet wonen toch.
Zal er wel donker zien van de mensen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Gewoon uit mijn hoofd he.
Ik vond dit ooit leuke muziek.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
Een neef van mij reed de toenmalige drummer van Bløf dood. Ons enige wapenfeit als familie.
Tevens had ik een Borat-pak terwijl ik meezong.quote:
In een donker steegje?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ooit krijg je nog eens een paar stompen.
Spannend. Ik ben een zeer wraakbelust type.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ooit krijg je nog eens een paar stompen.
Je rollator zal ongetwijfeld pijn doen als je me met 20 kmpu omver rijdt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Spannend. Ik ben een zeer wraakbelust type.
Dat zijn dan wel hele harde stompen of lees ik verkeerd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je rollator zal ongetwijfeld pijn doen als je me met 20 kmpu omver rijdt.
Misschien schakel ik de neef van Mystikum wel in. Enige ervaring met het terug in de klei rammen van Zeeuwen is natuurlijk welkom.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je rollator zal ongetwijfeld pijn doen als je me met 20 kmpu omver rijdt.
Dwars door heel mijn lijf voel ik dat je streeltquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bløf is wel gewoon kutmuziek. Net als Racoon. In Zeeland zijn ze gewoon niet zo goed in muziek.
Maar je slaat geen deuk in een pakje boter, skysherrif ook niet overigens, dus wordt wel spannend.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Spannend. Ik ben een zeer wraakbelust type.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:02 schreef skysherrif het volgende:
Spoilers aub.Zet dat even lekker een spoiler ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Denkt er hier ook eentje dat hij weet wat vechten inhoudt nadat hij met een erectie naar een potje olieworstelen heeft staan kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:56 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Maar je slaat geen deuk in een pakje boter, skysherrif ook niet overigens, dus wordt wel spannend.
Ik heb het niet over volkeren maar over jou.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Denkt er hier ook eentje dat hij weet wat vechten inhoudt nadat hij met een erectie naar een potje olieworstelen heeft staan kijken![]()
De Germaanse volkeren, die kunnen pas knokken.
Dan heb jij de biceps van Pokkel vast nog nooit gezien??quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volkeren maar over jou.
...een fiere, goed doorvoede, haast angstaanjagend intelligente Germaanse jongeman van 1m92 die bij wijze van vermaak hout gaat staan hakken in miezerregen, harde wind, en temperaturen rond het vriespunt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volkeren maar over jou.
Kun je ook nog iets zijn zonder achter dat Germaanse te schuilen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
...een fiere, goed doorvoede, haast angstaanjagend intelligente Germaanse jongeman van 1m92 die bij wijze van vermaak hout gaat staan hakken in miezerregen, harde wind, en temperaturen rond het vriespunt.
Fier, goed doorvoed, intelligent?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Kun je ook nog iets zijn zonder achter dat Germaanse te schuilen?
Tsk, die Joost Niemoller is me ook een flinke landverrader.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
Leuke Thierry Retweets van afgelopen dagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gaat rechtstreeks door naar Thierry. Wederom bewijs dat immigranten mij mijn culturele identiteit proberen te ontnemen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Kun je ook nog iets zijn zonder achter dat Germaanse te schuilen?
Pretentieuze zak patat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fier, goed doorvoed, intelligent?
Hoe oud zijn die damesquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb deze nu aanstaan. Had die in mijn hoofd toen ik wakker werd.
Voor ze zo soft werden was Racoon nog best aardigquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bløf is wel gewoon kutmuziek. Net als Racoon. In Zeeland zijn ze gewoon niet zo goed in muziek.
Whehe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
Calling bluff here....quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
Het nummer (en daarmee vermoedelijk ook de clip) stamt uit 2002. De ene dame is geboren in 1985, de ander in 1984.quote:
Op het randjequote:Op zaterdag 30 december 2017 14:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het nummer (en daarmee vermoedelijk ook de clip) stamt uit 2002. De ene dame is geboren in 1985, de ander in 1984.
Happy Family vind ik nog wel een leuk nummer van Racoon.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je de film the room al gezien eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wat is voor jou leidend bij de vraag "of je iemand zou doen"?
Nee, moet hem nog wel een keertje zien. Heb het nu vooral uitgesteld omdat de ironische fans van The Room doorgaans van die irritante kneuzen zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je de film the room al gezien eigenlijk?
Hopelijk was ie het zelf en geen omstander.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Leandra het volgende:
En we hebben de eerste vuurwerkdode: NWS / Dode door vuurwerk in Swifterbant
Jep, van ganser hartequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hopelijk was ie het zelf en geen omstander.
Zie het zo voor me. Lekker meezingen door Remlofquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M’n vriend staat er nu in een theater op te treden, maar daar zal je wel niet zijn.
Waarschijnlijk zou hij het "Alle Joden zijn homo" aanheffen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie het zo voor me. Lekker meezingen door Remlof
Met een blikje bier op de eerste rij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie het zo voor me. Lekker meezingen door Remlof
Ja wel erg veel Limburgers hier.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Net zoiets als Frankrijk: best leuk, op de mensen na.
Rest in pieces.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Leandra het volgende:
We hebben beeld:quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met een blikje bier op de eerste rij.
Ik had altijd zo'n hekel aan die spotjes toen ik nog op de basisschool zat. Ook moesten we verplicht van die filmpjes kijken over mensen die hun vingers en handen kwijt waren geraakt door vuurwerk. Ik durfde niet eens meer sterretjes vast te houden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.
Tja...ik ben persoonlijk geen voorstander van de huidige vuurwerk praktijk dus ik voel daar niet veel medelijden voor, Linus, sorryquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n hekel aan die spotjes toen ik nog op de basisschool zat. Ook moesten we verplicht van die filmpjes kijken over mensen die hun vingers en handen kwijt waren geraakt door vuurwerk. Ik durfde niet eens meer sterretjes vast te houden.
Ik heb nog nooit vuurwerk afgestoken en dat had weinig met die filmpjes te maken. De lol van dat spul afsteken, heb ik nooit begrepen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...ik ben persoonlijk geen voorstander van de huidige vuurwerk praktijk dus ik voel daar niet veel medelijden voor, Linus, sorry
Ik ben zelf ook ooit bijna een paar vingers kwijt geraakt omdat een strijker veel sneller afging dan zou moeten dus dan snap je wel hoe dichtbij een ongeluk is.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze daar in NWS sowieso wel al direkt suggesties hebben over welke herkomst zij aan denken ...quote:De politie doet onderzoek naar de herkomst van het vuurwerk.
Zag er ongetwijfeld uit als een moslim.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze daar in NWS sowieso wel al direkt suggesties hebben over welke herkomst zij aan denken ...
Mietje, het word pas leuk met echte munitiequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Vuurwerk vind ik ook weinig aan, maar op zijn tijd wat opblazen is gewoon mooi. Met een paar kerels eerst wat bier in je mik gooien en daarna spuitbussen of met benzine gevulde toiletpotten op een groot kampvuur flikkeren, en proberen om de bussen kapot te schieten voordat ze exploderen.
En dan dat licht panische gegiechel wanneer het allemaal nét goed gaat of het vuur uit de hand dreigt te lopen. Dat verbroedert.
Maarja, dat sta ik hier tegen een stel linksen, homo's en wijven te vertellen...
NWS heeft het momenteel te druk met afgefikte auto's in Utrecht (waarvan er geen enkele van een moslim is, zoveel weet men zeker) en een belediging van een verpleegster (die zich niet zo moet aanstellen en bovendien haar hoofddoek verplicht moet afdoen in verband met de vrijheid).quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze daar in NWS sowieso wel al direkt suggesties hebben over welke herkomst zij aan denken ...
Als het kon had ik wel een paar Houwitsers in de tuin staan. Die ratten weten niet wat hen overkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mietje, het word pas leuk met echte munitie
Zo'n klapper is wel leuk voor een keer of drie, maar de hele dag staan blauwbekken in zo'n knollenveld om wat voetballen weg te schieten is niet aan mij besteed. Hele tijd die klotebal weer ophalen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Carbidschieten vond ik trouwens ook altijd doodeng.
als de politiek de problemen van Nederland niet oplost, dan moet NWS dat wel doen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
NWS heeft het momenteel te druk met afgefikte auto's in Utrecht (waarvan er geen enkele van een moslim is, zoveel weet men zeker) en een belediging van een verpleegster (die zich niet zo moet aanstellen en bovendien haar hoofddoek verplicht moet afdoen in verband met de vrijheid).
Ik kan mij amper voorstellen dat iemand voor de lol het een hele dag doet. Kan ook niet goed zijn voor het gehoor van de heren en dames.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n klapper is wel leuk voor een keer of drie, maar de hele dag staan blauwbekken in zo'n knollenveld om wat voetballen weg te schieten is niet aan mij besteed. Hele tijd die klotebal weer ophalen.
Mja. Dat ziekenhuistopic is wel weer een prachtig voorbeeld waarom je NWS eigenlijk moet mijden als de pest. En de mods posten er doodleuk mee, dus het is niet dat het niet gezien wordt ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als de politiek de problemen van Nederland niet oplost, dan moet NWS dat wel doen...
Wat nu referendum, binnenkort als die ene Forum-partij de absolute meerderheid heeft gaat de regering Thierry-I gewoon alle problemen op Fok! NWS posten en degenen die daar dan de firstpost heeft mag dan aangeven wie de schuld ervan krijgt! en dan is gelijk ook alles klaar!
Daarom staan ze de hele dag met van die oorkleppen op. Supergezellig verder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik kan mij amper voorstellen dat iemand voor de lol het een hele dag doet. Kan ook niet goed zijn voor het gehoor van de heren en dames.
Lekker de ruiten eruit blazen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom staan ze de hele dag met van die oorkleppen op. Supergezellig verder.
Zo klopt ‘ie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
Ik ga toch niet naar het theater als hbo’er
Ik had als kind al een voorliefde voor sterretjes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n hekel aan die spotjes toen ik nog op de basisschool zat. Ook moesten we verplicht van die filmpjes kijken over mensen die hun vingers en handen kwijt waren geraakt door vuurwerk. Ik durfde niet eens meer sterretjes vast te houden.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Mystikvm het volgende:
Vuurwerk afsteken begrijp ik niet. Vind dat net iets als kijken naar MMA of andere brute vechtsporten. Heel primitief.
Ieder zijn meug natuurlijk, maar aan mij is het niet besteed.
Eens hoor. Iets opblazen of in de fik steken blijft mooi.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Vuurwerk vind ik ook weinig aan, maar op zijn tijd wat opblazen is gewoon mooi. Met een paar kerels eerst wat bier in je mik gooien en daarna spuitbussen of met benzine gevulde toiletpotten op een groot kampvuur flikkeren, en proberen om de bussen kapot te schieten voordat ze exploderen.
En dan dat licht panische gegiechel wanneer het allemaal nét goed gaat of het vuur uit de hand dreigt te lopen. Dat verbroedert.
Maarja, dat sta ik hier tegen een stel linksen, homo's en wijven te vertellen...
Dank. Dit helpt. Ben jij degene die filosofie heeft gedaan of is hij dat? En weet je waar hij woont?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik woon in Groningen. Daarnaast ben ik een meisje en Mystikvm een jongetje.
Doppen op of vingers in je oren, dan gaat het welquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik kan mij amper voorstellen dat iemand voor de lol het een hele dag doet. Kan ook niet goed zijn voor het gehoor van de heren en dames.
Dat is wat ons plattelanders bindt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eens hoor. Iets opblazen of in de fik steken blijft mooi.
Ah we hebben hier een echte man mensen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik kijk er soms per ongeluk nog wel eens. Het is altijd weer deprimerend. En ook de reden waarom ik weinig geloof van de mooie woorden dat FOK! Hard op zou treden tegen grensoverschrijdend gedragquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mja. Dat ziekenhuistopic is wel weer een prachtig voorbeeld waarom je NWS eigenlijk moet mijden als de pest. En de mods posten er doodleuk mee, dus het is niet dat het niet gezien wordt ofzo.
Misschien is 99 wel beter af met zijn NWS-ban.
Volgens mij komt hij uit Gelderland of Brabant. En ik ben inderdaad de kansloze filosofie-alumnus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dank. Dit helpt. Ben jij degene die filosofie heeft gedaan of is hij dat? En weet je waar hij woont?
Als je ze rolt zijn het rolletjes. Dat is echt iets anders. Vraagt ook ander deeg of beslag.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Kniepertjes bakken, dat is wel een leuke traditie. Vooral als anderen de koekjes rollen.
Eindelijk de erkenning waar ik zo naar op zoek benquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ah we hebben hier een echte man mensen.
Stoer wel.
*Maakt mental note.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij uit Gelderland of Brabant. En ik ben inderdaad de kansloze filosofie-alumnus.
De UI's lijken niet echt op elkaar. De usernames helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
Op de een of andere manier onthoud ik nooit wie wie is en wil dat eigenlijk wel weten.
Tegen wat er in dat ziekenhuistopic gebeurt (en waarschijnlijk ook in allerlei andere, maar ik lees er ook niet meer zo veel) is volgens mij geen mod of beleid meer opgewassen. Het is echt een circus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik kijk er soms per ongeluk nog wel eens. Het is altijd weer deprimerend. En ook de reden waarom ik weinig geloof van de mooie woorden dat FOK! Hard op zou treden tegen grensoverschrijdend gedrag.
Die ban bevalt eigenlijk wel.
Ik noem die rolletjes ook altijd kniepertjes. Ik ben dan ook een import-Tukker. Daar gaat waarschijnlijk alles fout.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je ze rolt zijn het rolletjes. Dat is echt iets anders. Vraagt ook ander deeg of beslag.
Oudjaar -> kniepertjesquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je ze rolt zijn het rolletjes. Dat is echt iets anders. Vraagt ook ander deeg of beslag.
Alsof ik jullie UI’s kan (of wil) zien. Heb in de afgelopen twee jaren denk ik maximaal tien keer op iets anders dan een telefoon gefokt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De UI's lijken niet echt op elkaar. De usernames helemaal niet.
Om alle misverstanden te voorkomen; ik heb als rechtgeaarde Germaan natuurlijk wel gewoon PVVolkorenbroodterugnaarzijneigenapenlandgodverdomme gestemd.quote:
Gooi je mij nu ook al op die hoop? Et tu, Formagio?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof ik jullie UI’s kan (of wil) zien. Heb in de afgelopen twee jaren denk ik maximaal tien keer op iets anders dan een telefoon gefokt.
Ik ken een hoop angstige hetero’s en durfal homo’s.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eindelijk de erkenning waar ik zo naar op zoek ben
Niet meer dan terecht natuurlijk! Alle Marokkanen terug naar Istanbul!!1quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om alle misverstanden te voorkomen; ik heb als rechtgeaarde Germaan natuurlijk wel gewoon PVVolkorenbroodterugnaarzijneigenapenlandgodverdomme gestemd.
Correct. En rolletjes hebben een vloeibaar beslag terwijl knieperties meer een deeg hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Oudjaar -> kniepertjes
Nieuwjaar -> rolletjes
Tarwe is inderdaad voor het eerst gecultiveerd in vruchtbare halve maan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om alle misverstanden te voorkomen; ik heb als rechtgeaarde Germaan natuurlijk wel gewoon PVVolkorenbroodterugnaarzijneigenapenlandgodverdomme gestemd.
Aha, klinkt weer triest dus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen wat er in dat ziekenhuistopic gebeurt (en waarschijnlijk ook in allerlei andere, maar ik lees er ook niet meer zo veel) is volgens mij geen mod of beleid meer opgewassen. Het is echt een circus.
Vet. In NL?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben nu trouwens in mn eentje aan het kamperen in een nat en donker bos.
Het kan erger.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vet. In NL?Yess. Ergens in het Chaamse bos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
RIP.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
Het kan erger.![]()
ik wil je bruinkijkerij niet verergeren, maar vandaag (en nu is die nog steeds open) loopt er een topic in C&H waarin beweert wordt dat er teveel aandacht is voor de Joden in geschiedenislessen over de Holocaust en tweede-wereldoorlog is ..quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen wat er in dat ziekenhuistopic gebeurt (en waarschijnlijk ook in allerlei andere, maar ik lees er ook niet meer zo veel) is volgens mij geen mod of beleid meer opgewassen. Het is echt een circus.
Is dat legaal?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
Het kan erger.![]()
Hij is beginnend prepper. Dan maakt dat helemaal niet uit. Fuck de wet. De wet is de doodstraf.quote:
Tja, allerminst verrassend. Helaas. Ga dit tij nog maar eens keren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:20 schreef RM-rf het volgende:
daarin staan beweringen over dat 'scholen kinderen dwingen meermaals per jaar het Anne Frank huis te bezoeken', en dat een suggestieve post over "Sommige bevolkingsgroepen kunnen hun ellende veel beter in geld omzetten dan andere."
Of van die vliegende lampions... die dingen moeten echt verboden worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:22 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoop trouwens dat je heel ver van de bewoonde wereld af zit, want vuurpijlen en tenten zijn meestal niet zo'n fantastische combinatie.
Nice.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
Het kan erger.![]()
Vaak ben je te bang!quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Of van die vliegende lampions... die dingen moeten echt verboden worden.
Chill. Beetje afgezonderd ook, of zit je dan op zo'n veredelde parkeerplaats?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jep. Kampeerplekje van Staatsbosbeheer
Zijn er ook dingen die nu verboden zijn waarvan je zegt "Joah, dat hoeft eigenlijk ook weer niet verboden te zijn", of moeten er alleen meer dingen worden verboden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Of van die vliegende lampions... die dingen moeten echt verboden worden.
Ja, dit is wel een puik plekje. Je kan er alleen te voet komen en er is nog een stookplekje ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Chill. Beetje afgezonderd ook, of zit je dan op zo'n veredelde parkeerplaats?
Is dat al zeker dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
Toch wel mooi dat we zelfs in Nederland nu Darwin awards mogen uitreiken, dat doet mij toch wel goed.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een puik plekje. Je kan er alleen te voet komen en er is nog een stookplekje ook
Ik vind dingen die het huis van een ander zo makkelijk in de fik kunnen steken gewoon gevaarlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die nu verboden zijn waarvan je zegt "Joah, dat hoeft eigenlijk ook weer niet verboden te zijn", of moeten er alleen meer dingen worden verboden?
Moet je wel erg goed mikken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Meh, als zo'n ding op een rieten dak komt dan is het over met het huis of de molen.
Tot veel meer dan twee duinbrandjes kom ik niet https://www.volkskrant.nl(...)gevaarlijk~a4546883/quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is blijkbaar al een paar keer gebeurd in Nederland.
Ach, zolang je zelf niet onder een rieten kap zit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik vind dingen die het huis van een ander zo makkelijk in de fik kunnen steken gewoon gevaarlijk.
Scheelt natuurlijk ook dat die rieten kappen 80% van de tijd gewoon zeiknat zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tot veel meer dan twee duinbrandjes kom ik niet https://www.volkskrant.nl(...)gevaarlijk~a4546883/
Is vooral veel bangmakerij.
Nee, maar dat komt vooral omdat ik dat soort lijstjes niet invul, ondanks vriendelijk verzoek daartoe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb ik al gewonnen in de POL verkiezingen?
Andere aanpak dan: invullen, anders steken we je huis in de fik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt vooral omdat ik dat soort lijstjes niet invul, ondanks vriendelijk verzoek daartoe.
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm, ik moet nog even met vijf klonen op moblo gaan stemmen geloof ik.
Is dit een doodswens?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En jouw huis ook. We sturen zo zo'n lampionnetje de Noordzee over.
RaRa, dan krijg jij de Wijnand Duyvendak-trofee?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Andere aanpak dan: invullen, anders steken we je huis in de fik.
Ik doe niet anders.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
RaRa, dan krijg jij de Wijnand Duyvendak-trofee?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zoon zag net Borre in jouw UI, maar dat is hem niet
[ afbeelding ]
Bij kennissen van me hebben ze de kap ooit eens in de fik gestoken. Gelukkig waren ze nog op tijd wakker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ook dat die rieten kappen 80% van de tijd gewoon zeiknat zijn.
Vrij onwaarschijnlijk, maar de daders zijn nooit gepakt.quote:
Lijkt me een nare gedachte, dat je huis dan in de fik is gestoken en de daders er mee weg zijn gekomen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij onwaarschijnlijk, maar de daders zijn nooit gepakt.
Ja, dat blijft eng met zo'n rieten kap. Of er zal maar zo'n debiele "wensballon" op je dak terechtkomenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij kennissen van me hebben ze de kap ooit eens in de fik gestoken. Gelukkig waren ze nog op tijd wakker.
Dat scheelt nogal inderdaad. En zo’n wensballon is over het algemeen ook al aardig afgekoeld als die weer bij de grond komt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ook dat die rieten kappen 80% van de tijd gewoon zeiknat zijn.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik kan me één brand in de buurt herinneren waarbij een rieten kap in rook op ging. Was het huis van een jaargenoot van mij op de middelbare school. Die werd toen uitgelachen omdat zijn huis was afgebrand.
Zijn dak loosquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, was mooie humor. Hij had geen huis meer.
Wow, dat ziet er wel bizar uit. Ben er ook wel eens geweest maar dan aan de US kant (minder mooi uitzicht).quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De Niagara watervallen in Canada.
[ afbeelding ]
Dat was pas leuk en daar scheet ik haast in mijn broek.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er wel bizar uit. Ben er ook wel eens geweest maar dan aan de US kant (minder mooi uitzicht).
Ben ik ook geweest, ja. Vond het wel apart dat je er ineens bent en dat het perspectief weg is door de omvang. Het is zo groots dat je bijna geen diepte meer ziet. Ben je ook in Bryce en Monument Valley geweest? zit daar in de buurt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat was pas leuk en daar scheet ik haast in mijn broek.
https://www.google.nl/sea(...)INA&biw=1536&bih=724
Nee met mij was niks meer te beginnen die hele dag.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, ja. Vond het wel apart dat je er ineens bent en dat het perspectief weg is door de omvang. Het is zo groots dat je bijna geen diepte meer ziet. Ben je ook in Bryce en Monument Valley geweest? zit daar in de buurt.
Pfff, gebed zonder eind die stoptreinquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:29 schreef remlof het volgende:
Zo, nominaties getypt en gepost in de verloren tijd in de wiebelende boemel van Roermond naar Nijmegen.
Elke halte even eruit dan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pfff, gebed zonder eind die stoptrein
Nee, kies dan Vierlingsbeek. Dat dorp is gewoon een hoax.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je er uit zou willen in plaatsen als Venlo en Venray.
Waarom niet. Moest ik nog wel eens hockeyen. Zeer gezellige plaatsen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je er uit zou willen in plaatsen als Venlo en Venray.
NOS:quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tot veel meer dan twee duinbrandjes kom ik niet https://www.volkskrant.nl(...)gevaarlijk~a4546883/
Is vooral veel bangmakerij.
quote:Dieren raken in ballonresten verstrikt en soms vliegen huizen in brand. Molenaars slapen er slecht van tijdens de jaarwisseling. Sterker, ze slapen niet, maar waken. Zoals molenaar Peter Paul Klapwijk. "Dit is riet. De brandweer zegt als een molen in brand vliegt is het eigenlijk al te laat. Die is zo weg. Dus moeten we zelf waken."
"Wij zijn ons huis kwijtgeraakt", zegt Cathy van Hoorn. Ze woonde in een stolpboerderij, tot een fatale brand de boerderij in de as legde. Dick Schilder, buurman en brandweerman, hielp met blussen van de boerderij. Tevergeefs. "Het ging te snel."
"Het zijn rondvliegende, brandende fakkels. Levensgevaarlijk', zegt Cees van der Vlist, directeur van de stichting Werelderfgoed Kinderdijk. "Een wensballon is altijd gevaarlijk, omdat je niet weet waar zo'n ding neerkomt."
Kan je lang wachten ben ik bang.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wacht nog steeds op de definitie in FB. Het blijft angstvallig stil op dat front.
Zat jij op hockey?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom niet. Moest ik nog wel eens hockeyen. Zeer gezellige plaatsen.
Wat is er precies beschamend aan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Echt beschamend hoe de media (met name CNN) omgaat met de protesten in Iran.
Gelukkig dat een Jake Tapper op persoonlijke titel nog wat erover zegt.
Weet niet of het nog o is, maar voor er uberhaupt over bericht werd, was het enkel over een pro regering mars... terwijl in het hele land mensen de straat opgaan tegen de regering.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is er precies beschamend aan?
Vind jij dat niet opmerkelijk danquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is er precies beschamend aan?
Schan-da-lig hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Echt beschamend hoe de media (met name CNN) omgaat met de protesten in Iran.
Gelukkig dat een Jake Tapper op persoonlijke titel nog wat erover zegt.
Ik vind het vooral opmerkelijk dat je 'de media' beticht van zaken die je kennelijk op CNN hebt gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind jij dat niet opmerkelijk dan
Nee, volg vrij veel kanalen uit het midden oosten zelf. Amerikaanse media berichten er uberhaupt niet echt over, terwijl dit toch redelijk groot nieuws zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opmerkelijk dat je stelt dat 'de media' worden beticht van zaken die je kennelijk op CNN hebt gezien.
Hier een uitgebreid stuk van onder andere onze man in Teheran:quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, volg vrij veel kanalen uit het midden oosten zelf. Amerikaanse media berichten er uberhaupt niet echt over, terwijl dit toch redelijk groot nieuws zou moeten zijn.
Hebben we een Midden-Oosten topic voor gekregen overigens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier een uitgebreid stuk van onder andere onze man in Teheran:
https://www.google.nl/amp(...)sts-rouhani.amp.html
Onderhand gelukkig nu op alles (ABC, MSNBC, CNN NYT) wel een betere verslaggeving, maar heeft wel zo'n 3 dagen gekost.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier een uitgebreid stuk van onder andere onze man in Teheran:
https://www.google.nl/amp(...)sts-rouhani.amp.html
Oeh hij ziet er goed uit, maar ik ben dartsen aan het kijkenquote:
Maakt niet uit. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op zondag 31 december 2017 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh hij ziet er goed uit, maar ik ben dartsen aan het kijken
Heel spannend en heel "hoog niveau" () vergeef me.
Wat vind jij eigenlijk van douwe?quote:Op zondag 31 december 2017 00:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Trekt me niet heel erg, maar als ik ineens de kans zou krijgen ging ik er nog wel voor. Toch wel een geinig verhaal en zo verkeerd is ‘ie ook weer niet.quote:Op zondag 31 december 2017 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van douwe?
Ik denk niet dat Rusland daarop zit te wachten.quote:Op zondag 31 december 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Onderhand gelukkig nu op alles (ABC, MSNBC, CNN NYT) wel een betere verslaggeving, maar heeft wel zo'n 3 dagen gekost.
Ben iig zeer benieuwd hoe dat zich daar gaat ontvouwen, zou zeer mooi zijn voor de regio als daar een liberale regering zou kunnen vestigen
Ander topic. Gebeurt niet zonder burgeroorlog.quote:Op zondag 31 december 2017 00:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rusland daarop zit te wachten.
quote:Op zondag 31 december 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Onderhand gelukkig nu op alles (ABC, MSNBC, CNN NYT) wel een betere verslaggeving, maar heeft wel zo'n 3 dagen gekost.
Ben iig zeer benieuwd hoe dat zich daar gaat ontvouwen, zou zeer mooi zijn voor de regio als daar een liberale regering zou kunnen vestigen
Hoe dom en naïef kun je zijn. Na 80x gezien te hebben wat er is gebeurd.quote:Op zondag 31 december 2017 00:57 schreef gelly het volgende:
In de ogen van veel inwoners in het midden-oosten staat liberaal, democratisch en Westers gezind voor corrupt en dictatoriaal. Ook niet geheel onterecht gezien de geschiedenis daar. Maar toch heb je kennelijk weer een nieuwe generatie naïevelingen die denken dat de V.S. nu echt koekjes en melk komt brengen en het beste voorheeft met deze landen.
Wat gaat Ruslandquote:Op zondag 31 december 2017 00:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rusland daarop zit te wachten.
Dat gun ik ze natuurlijk ook niet.quote:Op zondag 31 december 2017 01:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Hoe dom en naïef kun je zijn. Na 80x gezien te hebben wat er is gebeurd.
Ik gun de Iraniërs ook een liberale regering.
Ik gun ze geen burgeroorlog en ingestorte staat omdat dat moet vanwege geopolitieke haviken-belangen.
Dat denk ik ook niet dat jij het ze gunt.quote:Op zondag 31 december 2017 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat gaat Rusland
[..]
Dat gun ik ze natuurlijk ook niet.
Misschien morgen. Had zo tussen het darten door niet echt zin in een inhoudelijke discussie.quote:Op zondag 31 december 2017 00:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ander topic. Gebeurt niet zonder burgeroorlog.
Ik zou Twitter niet per definitie een goed ingelichte bron noemen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:41 schreef skysherrif het volgende:
Schijnt overigens dat er ineens veel Peshmerga aanwezig is in koerdische delen van Iran. Ofja schijnt, goed ingelichte bronnen melden dat.
National security assistant van CNN die actief is in het midden oosten meldt het.quote:Op zondag 31 december 2017 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou Twitter niet per definitie een goed ingelichte bron noemen.
Goed nadenken bij al het nieuws!quote:Op zondag 31 december 2017 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou Twitter niet per definitie een goed ingelichte bron noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |