RIP.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben nu trouwens in mn eentje aan het kamperen in een nat en donker bos.
Het kan erger.![]()
ik wil je bruinkijkerij niet verergeren, maar vandaag (en nu is die nog steeds open) loopt er een topic in C&H waarin beweert wordt dat er teveel aandacht is voor de Joden in geschiedenislessen over de Holocaust en tweede-wereldoorlog is ..quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen wat er in dat ziekenhuistopic gebeurt (en waarschijnlijk ook in allerlei andere, maar ik lees er ook niet meer zo veel) is volgens mij geen mod of beleid meer opgewassen. Het is echt een circus.
Is dat legaal?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
Het kan erger.![]()
Hij is beginnend prepper. Dan maakt dat helemaal niet uit. Fuck de wet. De wet is de doodstraf.quote:
Tja, allerminst verrassend. Helaas. Ga dit tij nog maar eens keren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:20 schreef RM-rf het volgende:
daarin staan beweringen over dat 'scholen kinderen dwingen meermaals per jaar het Anne Frank huis te bezoeken', en dat een suggestieve post over "Sommige bevolkingsgroepen kunnen hun ellende veel beter in geld omzetten dan andere."
Of van die vliegende lampions... die dingen moeten echt verboden worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:22 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoop trouwens dat je heel ver van de bewoonde wereld af zit, want vuurpijlen en tenten zijn meestal niet zo'n fantastische combinatie.
Nice.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
Het kan erger.![]()
Vaak ben je te bang!quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Of van die vliegende lampions... die dingen moeten echt verboden worden.
Chill. Beetje afgezonderd ook, of zit je dan op zo'n veredelde parkeerplaats?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jep. Kampeerplekje van Staatsbosbeheer
Zijn er ook dingen die nu verboden zijn waarvan je zegt "Joah, dat hoeft eigenlijk ook weer niet verboden te zijn", of moeten er alleen meer dingen worden verboden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Of van die vliegende lampions... die dingen moeten echt verboden worden.
Ja, dit is wel een puik plekje. Je kan er alleen te voet komen en er is nog een stookplekje ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Chill. Beetje afgezonderd ook, of zit je dan op zo'n veredelde parkeerplaats?
Is dat al zeker dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
Toch wel mooi dat we zelfs in Nederland nu Darwin awards mogen uitreiken, dat doet mij toch wel goed.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een puik plekje. Je kan er alleen te voet komen en er is nog een stookplekje ook
Ik vind dingen die het huis van een ander zo makkelijk in de fik kunnen steken gewoon gevaarlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die nu verboden zijn waarvan je zegt "Joah, dat hoeft eigenlijk ook weer niet verboden te zijn", of moeten er alleen meer dingen worden verboden?
Moet je wel erg goed mikken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Meh, als zo'n ding op een rieten dak komt dan is het over met het huis of de molen.
Tot veel meer dan twee duinbrandjes kom ik niet https://www.volkskrant.nl(...)gevaarlijk~a4546883/quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is blijkbaar al een paar keer gebeurd in Nederland.
Ach, zolang je zelf niet onder een rieten kap zit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik vind dingen die het huis van een ander zo makkelijk in de fik kunnen steken gewoon gevaarlijk.
Scheelt natuurlijk ook dat die rieten kappen 80% van de tijd gewoon zeiknat zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tot veel meer dan twee duinbrandjes kom ik niet https://www.volkskrant.nl(...)gevaarlijk~a4546883/
Is vooral veel bangmakerij.
Nee, maar dat komt vooral omdat ik dat soort lijstjes niet invul, ondanks vriendelijk verzoek daartoe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb ik al gewonnen in de POL verkiezingen?
Andere aanpak dan: invullen, anders steken we je huis in de fik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt vooral omdat ik dat soort lijstjes niet invul, ondanks vriendelijk verzoek daartoe.
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm, ik moet nog even met vijf klonen op moblo gaan stemmen geloof ik.
Is dit een doodswens?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En jouw huis ook. We sturen zo zo'n lampionnetje de Noordzee over.
RaRa, dan krijg jij de Wijnand Duyvendak-trofee?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Andere aanpak dan: invullen, anders steken we je huis in de fik.
Ik doe niet anders.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
RaRa, dan krijg jij de Wijnand Duyvendak-trofee?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zoon zag net Borre in jouw UI, maar dat is hem niet
[ afbeelding ]
Bij kennissen van me hebben ze de kap ooit eens in de fik gestoken. Gelukkig waren ze nog op tijd wakker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ook dat die rieten kappen 80% van de tijd gewoon zeiknat zijn.
Vrij onwaarschijnlijk, maar de daders zijn nooit gepakt.quote:
Lijkt me een nare gedachte, dat je huis dan in de fik is gestoken en de daders er mee weg zijn gekomen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij onwaarschijnlijk, maar de daders zijn nooit gepakt.
Ja, dat blijft eng met zo'n rieten kap. Of er zal maar zo'n debiele "wensballon" op je dak terechtkomenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij kennissen van me hebben ze de kap ooit eens in de fik gestoken. Gelukkig waren ze nog op tijd wakker.
Dat scheelt nogal inderdaad. En zo’n wensballon is over het algemeen ook al aardig afgekoeld als die weer bij de grond komt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ook dat die rieten kappen 80% van de tijd gewoon zeiknat zijn.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik kan me één brand in de buurt herinneren waarbij een rieten kap in rook op ging. Was het huis van een jaargenoot van mij op de middelbare school. Die werd toen uitgelachen omdat zijn huis was afgebrand.
Zijn dak loosquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, was mooie humor. Hij had geen huis meer.
Wow, dat ziet er wel bizar uit. Ben er ook wel eens geweest maar dan aan de US kant (minder mooi uitzicht).quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De Niagara watervallen in Canada.
[ afbeelding ]
Dat was pas leuk en daar scheet ik haast in mijn broek.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er wel bizar uit. Ben er ook wel eens geweest maar dan aan de US kant (minder mooi uitzicht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |