quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
GISTERENNNN UIT LISSABONNN IK MIS JE EN EEN ZOENNN!!!
Randstad daar wil men toch echt niet wonen toch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Landgoed in de regio van Pokkelmans , daar kun je ongeveer een ijsje van kopen in de Randstad.
Niet grappig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
Een neef van mij reed de toenmalige drummer van Bløf dood. Ons enige wapenfeit als familie.
Iedereen gaat een keer dood of men dat grappig vinden doet of niet.quote:
Nou, blijkbaar wil iedereen er toch wonen, gezien de huizenprijzen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Randstad daar wil men toch echt niet wonen toch.
Zal er wel donker zien van de mensen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Gewoon uit mijn hoofd he.
Ik vond dit ooit leuke muziek.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
Een neef van mij reed de toenmalige drummer van Bløf dood. Ons enige wapenfeit als familie.
Tevens had ik een Borat-pak terwijl ik meezong.quote:
In een donker steegje?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ooit krijg je nog eens een paar stompen.
Spannend. Ik ben een zeer wraakbelust type.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ooit krijg je nog eens een paar stompen.
Je rollator zal ongetwijfeld pijn doen als je me met 20 kmpu omver rijdt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Spannend. Ik ben een zeer wraakbelust type.
Dat zijn dan wel hele harde stompen of lees ik verkeerd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je rollator zal ongetwijfeld pijn doen als je me met 20 kmpu omver rijdt.
Misschien schakel ik de neef van Mystikum wel in. Enige ervaring met het terug in de klei rammen van Zeeuwen is natuurlijk welkom.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je rollator zal ongetwijfeld pijn doen als je me met 20 kmpu omver rijdt.
Dwars door heel mijn lijf voel ik dat je streeltquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bløf is wel gewoon kutmuziek. Net als Racoon. In Zeeland zijn ze gewoon niet zo goed in muziek.
Maar je slaat geen deuk in een pakje boter, skysherrif ook niet overigens, dus wordt wel spannend.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Spannend. Ik ben een zeer wraakbelust type.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |