Misschien kunnen we er een referendum over houden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef remlof het volgende:
www.vuurwerkmanifest.nl
Als we dit nu allemaal even tekenen zijn we wellicht volgend jaar van die tokkie-ellende af.
Het is hier sowieso al amper wat, wat dat betreft wel een verschil met Schubbenkutteveenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef remlof het volgende:
www.vuurwerkmanifest.nl
Als we dit nu allemaal even tekenen zijn we wellicht volgend jaar van die tokkie-ellende af.
Een parlementaire meerderheid lijkt mij afdoende.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een referendum over houden.
Is die er, voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Een parlementaire meerderheid lijkt mij afdoende.
Natuurlijk niet. Daarvoor vinden veel te veel mensen het leuk. En het is maar een paar dagen per jaar. Je ziet het de laatste jaren ook eerder richting versoepelen gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is die er, voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk?
In het parlement is er wel een meerderheid voor een verbod op knalvuurwerk en vuurpijlen meen ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is die er, voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk?
Weer een traditie om zeep helpen? Is ook nooit goed met jullie linksmensen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef remlof het volgende:
www.vuurwerkmanifest.nl
Dat vraag ik mij dus af. Ik denk dat het na GL/PvdA/PvdD en het CDA wel ophoudt, maar ik heb me er niet echt in verdiept. Gezien de omzet in de branche en het aantal vuurwerkconsumenten is het niet echt een populair besluit natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
In het parlement is er wel een meerderheid voor een verbod op knalvuurwerk en vuurpijlen meen ik.
Hier dit:quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:55 schreef skysherrif het volgende:
Lekkere muziek nu.
En voor zo'n vuurwerkverbod teken ik meteen.
Pagga, hihihihiquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef Volkorenbrood het volgende:
De regering van VS-president Donald Trump heeft de presidentiële adviesraad over hiv/aids (PACHA) ontbonden. De leden kregen per brief te horen dat ze niet meer nodig zijn.
Ik ook. Primitief gedrag, dat vuurwerk afsteken. Vuurwerkshows zijn de toekomstquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:55 schreef skysherrif het volgende:
Lekkere muziek nu.
En voor zo'n vuurwerkverbod teken ik meteen.
Zou het?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm, PvdA met zijn achten verder?
Ze willen Moorlag uit de fractie. Iets zegt me dat die niet zijn spullen pakt en plaatsmaakt, maar gewoon blijft zitten.quote:
Zolang we formeel personen en geen partijen kiezen blijft die mogelijkheid bestaan. En daar kan ik ook wel achter staan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Was het niet lastiger geworden voor mensen om een zetel te roven?
Hij toont tot nu toe vrij beel berouw en wil een onderzoek van de partij afwachten. Zal nog wel iets meevallen denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze willen Moorlag uit de fractie. Iets zegt me dat die niet zijn spullen pakt en plaatsmaakt, maar gewoon blijft zitten.
https://nos.nl/artikel/22(...)oorlag-vertrekt.html
Ik ben het met je eens, maar als het onaantrekkelijker is dan is de kans dat Moorlag zijn zetel opgeeft wel groter.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang we formeel personen en geen partijen kiezen blijft die mogelijkheid bestaan. En daar kan ik ook wel achter staan.
Volgens mij zijn de financiële middelen en de spreektijd inderdaad beperkt, of ze zijn dat van plan. Maar ik weet het ook niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar als het onaantrekkelijker is dan is de kans dat Moorlag zijn zetel opgeeft wel groter.
Als je in zo'n situatie stelt dat je "naar eer en geweten gehandeld hebt" dan is er behoorlijk wat mis met je eer en geweten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze willen Moorlag uit de fractie. Iets zegt me dat die niet zijn spullen pakt en plaatsmaakt, maar gewoon blijft zitten.
https://nos.nl/artikel/22(...)oorlag-vertrekt.html
De bestuurlijke complexiteit van het bestuur van de organisatie waar hij leiding aan gaf maakt dit op afstand wat lastig te beoordelen voor mij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je in zo'n situatie stelt dat je "naar eer en geweten gehandeld hebt" dan is er behoorlijk wat mis met je eer en geweten.
Ja, precies. Zo berouwvol vind ik hem niet, ik heb niet het idee dat hij vindt dat hij veel fout gedaan heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je in zo'n situatie stelt dat je "naar eer en geweten gehandeld hebt" dan is er behoorlijk wat mis met je eer en geweten.
Inderdaad, 20 minuutjes van mooi veilig vuurwerk genieten (en dat vuurwerk zo min mogelijk vervuilend maken).quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:05 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ik ook. Primitief gedrag, dat vuurwerk afsteken. Vuurwerkshows zijn de toekomst
Het idee is steeds dat je dan meer mensen 'kan helpen', anders moet je een groep ontslaan. En ergens snap ik dat ook wel. Maar toch, die schijnconstructies vernaggelen alles en ik vind dat iedereen die werkt gewoon genoeg hoort te verdienen (Dat is volgens mij ook het ideaal van de PvdA). Daarbij is de wet ook nog altijd gewoon de wet, daar moet iemand zich aan houden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker helemaal naar het centrum moeten voor staatsvuurwerk waar je zelf geen input in hebtquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:05 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ik ook. Primitief gedrag, dat vuurwerk afsteken. Vuurwerkshows zijn de toekomst
Ach, je kan het ook gewoon op TV kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lekker helemaal naar het centrum moeten voor staatsvuurwerk waar je zelf geen input in hebt
Leuk!
Nou dat maakt me enthousiast!quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, je kan het ook gewoon op TV kijken
Gewoon 1x opnemen en dan ieder jaar opnieuw uitzenden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, je kan het ook gewoon op TV kijken
Ook leuk voor Art Rooijakkers, kan die ook weer eens thuis Oud & Nieuw vieren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon 1x opnemen en dan ieder jaar opnieuw uitzenden.
Net als met dat schansspringen. Alsof er zich nu nog iemand kan herinneren wie er vorig jaar op 1 januari won.
Ik kan de vuurwerkshows van de gemeente Arnhem prima vanuit mijn appartement zien. En die van Nijmegen ook nog, in de verte.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lekker helemaal naar het centrum moeten voor staatsvuurwerk waar je zelf geen input in hebt
Leuk!
Overal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Gaan jullie lekker in de stad een vuurwerkverbodje invoeren.
Jeukt dat dan iets, wel duurbetaald vliegen vangen toch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:33 schreef Janneke141 het volgende:
Maar we gaan het zien, in zijn eentje zit die man natuurlijk ook drie jaar vliegen te vangen.
Wat een klote excuus en ook alleen maar omdat hij er anders persoonlijk last van ging krijgen. Kut Eurlings.quote:"Er zijn grenzen aan wat je over je privéleven op straat kunt en wilt leggen. Ik heb daarbij de publieke impact onderschat", schrijft Eurlings. "Dat spijt me oprecht, vooral voor mijn ex-vriendin, het NOC, het IOC en alle Olympische sporters. En daarvoor bied ik mijn welgemeende excuses aan."
Graag echter wie gaat het controleren hier wordt ook al afgeschoten en het mag eigenlijk nog niet.quote:
Sow rebels.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Graag echter wie gaat het controleren hier wordt ook al afgeschoten en het mag eigenlijk nog niet.
Controle ik veeg er mijn reet mee af!
Beledigd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef skysherrif het volgende:
In dat top2000 topic kom ik ook niet meer.
Wordt even massaal mijn Zeeuwse afkomst beledigt als Blof draait.
Hoeveel jaar na de feiten ook?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat een klote excuus en ook alleen maar omdat hij er anders persoonlijk last van ging krijgen. Kut Eurlings.
Konijnen, honden, neefjes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaat in principe niemand wat aan wat ik op mijn eigen landgoed allemaal opblaas.
En dat trek jij je aan, had ik dat geweten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef skysherrif het volgende:
Ja, lekker op tijd is ie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoeveel jaar na de feiten ook?
Ik probeer enkel te voorkomen dat je hele familie wordt kaalgeschoren, het Nederlanderschap wordt ontnomen, de vrouwelijke familieleden vol mongolenzaad worden gepompt, en het hele zooitje ergens naar een of andere woestijn wordt gedeporteerd zodra het regime van Kaas- de Grote aan de macht is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat niemand wat aan wat ik in mijn post opblaas.
Dat clichématig geklaag over Bløf is als met heel je wezen de leegte vol te willen maken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef skysherrif het volgende:
Kijk uit met je handjes en ogen he.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaat in principe niemand wat aan wat ik op mijn eigen landgoed allemaal opblaas.
Het alternatief lijkt me nog iets "pijnlijker".quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik probeer enkel te voorkomen dat je hele familie wordt kaalgeschoren, het Nederlanderschap wordt ontnomen, de vrouwelijke familieleden vol mongolenzaad worden gepompt, en het hele zooitje ergens naar een of andere woestijn wordt gedeporteerd zodra het regime van Kaas- de Grote aan de macht is.
Dan laat ik in mijn aars een stop zetten die er niet uitkan, stoma erbij en de druk kan ook weg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:02 schreef skysherrif het volgende:
Leven in een land waar Kaas zijn scepter zwaait.
Eigen landgoed, dus DUO hoeft bij jou geen angst te hebben dat ze het geld niet terug krijgen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beledigdquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef skysherrif het volgende:
Ratten en katten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hallo ik ben nieuw op Fok!, wat is dit?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik probeer enkel te voorkomen dat je hele familie wordt kaalgeschoren, het Nederlanderschap wordt ontnomen, de vrouwelijke familieleden vol mongolenzaad worden gepompt, en het hele zooitje ergens naar een of andere woestijn wordt gedeporteerd zodra het regime van Kaas- de Grote aan de macht is.
Landgoed in de regio van Pokkelmans , daar kun je ongeveer een ijsje van kopen in de Randstad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Eigen landgoed, dus DUO hoeft bij jou geen angst te hebben dat ze het geld niet terug krijgen?
Bløf is wel gewoon kutmuziek. Net als Racoon. In Zeeland zijn ze gewoon niet zo goed in muziek.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat clichématig geklaag over Bløf is als met heel je wezen de leegte vol te willen maken.
Gewoon uit mijn hoofd he.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
GISTERENNNN UIT LISSABONNN IK MIS JE EN EEN ZOENNN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |