quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:02 schreef skysherrif het volgende:
Spoilers aub.Zet dat even lekker een spoiler ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Denkt er hier ook eentje dat hij weet wat vechten inhoudt nadat hij met een erectie naar een potje olieworstelen heeft staan kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:56 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Maar je slaat geen deuk in een pakje boter, skysherrif ook niet overigens, dus wordt wel spannend.
Ik heb het niet over volkeren maar over jou.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Denkt er hier ook eentje dat hij weet wat vechten inhoudt nadat hij met een erectie naar een potje olieworstelen heeft staan kijken![]()
De Germaanse volkeren, die kunnen pas knokken.
Dan heb jij de biceps van Pokkel vast nog nooit gezien??quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volkeren maar over jou.
...een fiere, goed doorvoede, haast angstaanjagend intelligente Germaanse jongeman van 1m92 die bij wijze van vermaak hout gaat staan hakken in miezerregen, harde wind, en temperaturen rond het vriespunt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volkeren maar over jou.
Kun je ook nog iets zijn zonder achter dat Germaanse te schuilen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
...een fiere, goed doorvoede, haast angstaanjagend intelligente Germaanse jongeman van 1m92 die bij wijze van vermaak hout gaat staan hakken in miezerregen, harde wind, en temperaturen rond het vriespunt.
Fier, goed doorvoed, intelligent?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Kun je ook nog iets zijn zonder achter dat Germaanse te schuilen?
Tsk, die Joost Niemoller is me ook een flinke landverrader.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
Leuke Thierry Retweets van afgelopen dagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gaat rechtstreeks door naar Thierry. Wederom bewijs dat immigranten mij mijn culturele identiteit proberen te ontnemen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Kun je ook nog iets zijn zonder achter dat Germaanse te schuilen?
Pretentieuze zak patat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fier, goed doorvoed, intelligent?
Hoe oud zijn die damesquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb deze nu aanstaan. Had die in mijn hoofd toen ik wakker werd.
Voor ze zo soft werden was Racoon nog best aardigquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bløf is wel gewoon kutmuziek. Net als Racoon. In Zeeland zijn ze gewoon niet zo goed in muziek.
Whehe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
Een neef van mij reed de toenmalige drummer van Bløf dood. Ons enige wapenfeit als familie.
Calling bluff here....quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
Een neef van mij reed de toenmalige drummer van Bløf dood. Ons enige wapenfeit als familie.
Het nummer (en daarmee vermoedelijk ook de clip) stamt uit 2002. De ene dame is geboren in 1985, de ander in 1984.quote:
Op het randjequote:Op zaterdag 30 december 2017 14:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het nummer (en daarmee vermoedelijk ook de clip) stamt uit 2002. De ene dame is geboren in 1985, de ander in 1984.
Happy Family vind ik nog wel een leuk nummer van Racoon.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bløf is wel gewoon kutmuziek. Net als Racoon. In Zeeland zijn ze gewoon niet zo goed in muziek.
Heb je de film the room al gezien eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wat is voor jou leidend bij de vraag "of je iemand zou doen"?
Nee, moet hem nog wel een keertje zien. Heb het nu vooral uitgesteld omdat de ironische fans van The Room doorgaans van die irritante kneuzen zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je de film the room al gezien eigenlijk?
Hopelijk was ie het zelf en geen omstander.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Leandra het volgende:
En we hebben de eerste vuurwerkdode: NWS / Dode door vuurwerk in Swifterbant
Jep, van ganser hartequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hopelijk was ie het zelf en geen omstander.
Zie het zo voor me. Lekker meezingen door Remlofquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M’n vriend staat er nu in een theater op te treden, maar daar zal je wel niet zijn.
Waarschijnlijk zou hij het "Alle Joden zijn homo" aanheffen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie het zo voor me. Lekker meezingen door Remlof
Met een blikje bier op de eerste rij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie het zo voor me. Lekker meezingen door Remlof
Ja wel erg veel Limburgers hier.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Net zoiets als Frankrijk: best leuk, op de mensen na.
Rest in pieces.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Leandra het volgende:
We hebben beeld:quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met een blikje bier op de eerste rij.
Ik had altijd zo'n hekel aan die spotjes toen ik nog op de basisschool zat. Ook moesten we verplicht van die filmpjes kijken over mensen die hun vingers en handen kwijt waren geraakt door vuurwerk. Ik durfde niet eens meer sterretjes vast te houden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.
Tja...ik ben persoonlijk geen voorstander van de huidige vuurwerk praktijk dus ik voel daar niet veel medelijden voor, Linus, sorryquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n hekel aan die spotjes toen ik nog op de basisschool zat. Ook moesten we verplicht van die filmpjes kijken over mensen die hun vingers en handen kwijt waren geraakt door vuurwerk. Ik durfde niet eens meer sterretjes vast te houden.
Ik heb nog nooit vuurwerk afgestoken en dat had weinig met die filmpjes te maken. De lol van dat spul afsteken, heb ik nooit begrepen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...ik ben persoonlijk geen voorstander van de huidige vuurwerk praktijk dus ik voel daar niet veel medelijden voor, Linus, sorry
Ik ben zelf ook ooit bijna een paar vingers kwijt geraakt omdat een strijker veel sneller afging dan zou moeten dus dan snap je wel hoe dichtbij een ongeluk is.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze daar in NWS sowieso wel al direkt suggesties hebben over welke herkomst zij aan denken ...quote:De politie doet onderzoek naar de herkomst van het vuurwerk.
Zag er ongetwijfeld uit als een moslim.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze daar in NWS sowieso wel al direkt suggesties hebben over welke herkomst zij aan denken ...
Mietje, het word pas leuk met echte munitiequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Vuurwerk vind ik ook weinig aan, maar op zijn tijd wat opblazen is gewoon mooi. Met een paar kerels eerst wat bier in je mik gooien en daarna spuitbussen of met benzine gevulde toiletpotten op een groot kampvuur flikkeren, en proberen om de bussen kapot te schieten voordat ze exploderen.
En dan dat licht panische gegiechel wanneer het allemaal nét goed gaat of het vuur uit de hand dreigt te lopen. Dat verbroedert.
Maarja, dat sta ik hier tegen een stel linksen, homo's en wijven te vertellen...
NWS heeft het momenteel te druk met afgefikte auto's in Utrecht (waarvan er geen enkele van een moslim is, zoveel weet men zeker) en een belediging van een verpleegster (die zich niet zo moet aanstellen en bovendien haar hoofddoek verplicht moet afdoen in verband met de vrijheid).quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze daar in NWS sowieso wel al direkt suggesties hebben over welke herkomst zij aan denken ...
Als het kon had ik wel een paar Houwitsers in de tuin staan. Die ratten weten niet wat hen overkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mietje, het word pas leuk met echte munitie
Zo'n klapper is wel leuk voor een keer of drie, maar de hele dag staan blauwbekken in zo'n knollenveld om wat voetballen weg te schieten is niet aan mij besteed. Hele tijd die klotebal weer ophalen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Carbidschieten vond ik trouwens ook altijd doodeng.
als de politiek de problemen van Nederland niet oplost, dan moet NWS dat wel doen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
NWS heeft het momenteel te druk met afgefikte auto's in Utrecht (waarvan er geen enkele van een moslim is, zoveel weet men zeker) en een belediging van een verpleegster (die zich niet zo moet aanstellen en bovendien haar hoofddoek verplicht moet afdoen in verband met de vrijheid).
Ik kan mij amper voorstellen dat iemand voor de lol het een hele dag doet. Kan ook niet goed zijn voor het gehoor van de heren en dames.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n klapper is wel leuk voor een keer of drie, maar de hele dag staan blauwbekken in zo'n knollenveld om wat voetballen weg te schieten is niet aan mij besteed. Hele tijd die klotebal weer ophalen.
Mja. Dat ziekenhuistopic is wel weer een prachtig voorbeeld waarom je NWS eigenlijk moet mijden als de pest. En de mods posten er doodleuk mee, dus het is niet dat het niet gezien wordt ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als de politiek de problemen van Nederland niet oplost, dan moet NWS dat wel doen...
Wat nu referendum, binnenkort als die ene Forum-partij de absolute meerderheid heeft gaat de regering Thierry-I gewoon alle problemen op Fok! NWS posten en degenen die daar dan de firstpost heeft mag dan aangeven wie de schuld ervan krijgt! en dan is gelijk ook alles klaar!
Daarom staan ze de hele dag met van die oorkleppen op. Supergezellig verder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik kan mij amper voorstellen dat iemand voor de lol het een hele dag doet. Kan ook niet goed zijn voor het gehoor van de heren en dames.
Lekker de ruiten eruit blazen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom staan ze de hele dag met van die oorkleppen op. Supergezellig verder.
Zo klopt ‘ie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
Ik ga toch niet naar het theater als hbo’er
Ik had als kind al een voorliefde voor sterretjes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n hekel aan die spotjes toen ik nog op de basisschool zat. Ook moesten we verplicht van die filmpjes kijken over mensen die hun vingers en handen kwijt waren geraakt door vuurwerk. Ik durfde niet eens meer sterretjes vast te houden.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Mystikvm het volgende:
Vuurwerk afsteken begrijp ik niet. Vind dat net iets als kijken naar MMA of andere brute vechtsporten. Heel primitief.
Ieder zijn meug natuurlijk, maar aan mij is het niet besteed.
Eens hoor. Iets opblazen of in de fik steken blijft mooi.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Vuurwerk vind ik ook weinig aan, maar op zijn tijd wat opblazen is gewoon mooi. Met een paar kerels eerst wat bier in je mik gooien en daarna spuitbussen of met benzine gevulde toiletpotten op een groot kampvuur flikkeren, en proberen om de bussen kapot te schieten voordat ze exploderen.
En dan dat licht panische gegiechel wanneer het allemaal nét goed gaat of het vuur uit de hand dreigt te lopen. Dat verbroedert.
Maarja, dat sta ik hier tegen een stel linksen, homo's en wijven te vertellen...
Dank. Dit helpt. Ben jij degene die filosofie heeft gedaan of is hij dat? En weet je waar hij woont?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik woon in Groningen. Daarnaast ben ik een meisje en Mystikvm een jongetje.
Doppen op of vingers in je oren, dan gaat het welquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik kan mij amper voorstellen dat iemand voor de lol het een hele dag doet. Kan ook niet goed zijn voor het gehoor van de heren en dames.
Dat is wat ons plattelanders bindt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eens hoor. Iets opblazen of in de fik steken blijft mooi.
Ah we hebben hier een echte man mensen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik kijk er soms per ongeluk nog wel eens. Het is altijd weer deprimerend. En ook de reden waarom ik weinig geloof van de mooie woorden dat FOK! Hard op zou treden tegen grensoverschrijdend gedragquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mja. Dat ziekenhuistopic is wel weer een prachtig voorbeeld waarom je NWS eigenlijk moet mijden als de pest. En de mods posten er doodleuk mee, dus het is niet dat het niet gezien wordt ofzo.
Misschien is 99 wel beter af met zijn NWS-ban.
Volgens mij komt hij uit Gelderland of Brabant. En ik ben inderdaad de kansloze filosofie-alumnus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dank. Dit helpt. Ben jij degene die filosofie heeft gedaan of is hij dat? En weet je waar hij woont?
Als je ze rolt zijn het rolletjes. Dat is echt iets anders. Vraagt ook ander deeg of beslag.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Kniepertjes bakken, dat is wel een leuke traditie. Vooral als anderen de koekjes rollen.
Eindelijk de erkenning waar ik zo naar op zoek benquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ah we hebben hier een echte man mensen.
Stoer wel.
*Maakt mental note.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij uit Gelderland of Brabant. En ik ben inderdaad de kansloze filosofie-alumnus.
De UI's lijken niet echt op elkaar. De usernames helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
Op de een of andere manier onthoud ik nooit wie wie is en wil dat eigenlijk wel weten.
Tegen wat er in dat ziekenhuistopic gebeurt (en waarschijnlijk ook in allerlei andere, maar ik lees er ook niet meer zo veel) is volgens mij geen mod of beleid meer opgewassen. Het is echt een circus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik kijk er soms per ongeluk nog wel eens. Het is altijd weer deprimerend. En ook de reden waarom ik weinig geloof van de mooie woorden dat FOK! Hard op zou treden tegen grensoverschrijdend gedrag.
Die ban bevalt eigenlijk wel.
Ik noem die rolletjes ook altijd kniepertjes. Ik ben dan ook een import-Tukker. Daar gaat waarschijnlijk alles fout.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je ze rolt zijn het rolletjes. Dat is echt iets anders. Vraagt ook ander deeg of beslag.
Oudjaar -> kniepertjesquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je ze rolt zijn het rolletjes. Dat is echt iets anders. Vraagt ook ander deeg of beslag.
Alsof ik jullie UI’s kan (of wil) zien. Heb in de afgelopen twee jaren denk ik maximaal tien keer op iets anders dan een telefoon gefokt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De UI's lijken niet echt op elkaar. De usernames helemaal niet.
Om alle misverstanden te voorkomen; ik heb als rechtgeaarde Germaan natuurlijk wel gewoon PVVolkorenbroodterugnaarzijneigenapenlandgodverdomme gestemd.quote:
Gooi je mij nu ook al op die hoop? Et tu, Formagio?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof ik jullie UI’s kan (of wil) zien. Heb in de afgelopen twee jaren denk ik maximaal tien keer op iets anders dan een telefoon gefokt.
Ik ken een hoop angstige hetero’s en durfal homo’s.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eindelijk de erkenning waar ik zo naar op zoek ben
Niet meer dan terecht natuurlijk! Alle Marokkanen terug naar Istanbul!!1quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om alle misverstanden te voorkomen; ik heb als rechtgeaarde Germaan natuurlijk wel gewoon PVVolkorenbroodterugnaarzijneigenapenlandgodverdomme gestemd.
Correct. En rolletjes hebben een vloeibaar beslag terwijl knieperties meer een deeg hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Oudjaar -> kniepertjes
Nieuwjaar -> rolletjes
Tarwe is inderdaad voor het eerst gecultiveerd in vruchtbare halve maan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om alle misverstanden te voorkomen; ik heb als rechtgeaarde Germaan natuurlijk wel gewoon PVVolkorenbroodterugnaarzijneigenapenlandgodverdomme gestemd.
Aha, klinkt weer triest dus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen wat er in dat ziekenhuistopic gebeurt (en waarschijnlijk ook in allerlei andere, maar ik lees er ook niet meer zo veel) is volgens mij geen mod of beleid meer opgewassen. Het is echt een circus.
Vet. In NL?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben nu trouwens in mn eentje aan het kamperen in een nat en donker bos.
Het kan erger.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vet. In NL?Yess. Ergens in het Chaamse bos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |