Idem.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:57 schreef EggsTC het volgende:
Nu kickt voor mij ook wel FOMO erin van raiblocks, maar alsnog zegt mijn verstand niet te kopen op een moment als dit;
[ afbeelding ]
idemquote:Op donderdag 28 december 2017 17:59 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Idem.
Maar goed, what goes up must come down.
Ik wacht nog even af.
Dat zei men ook van Bitcoin aan het begin van het jaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:59 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Idem.
Maar goed, what goes up must come down.
Ik wacht nog even af.
Naar je walletadres sturen..quote:Op donderdag 28 december 2017 17:57 schreef Chaes het volgende:
Copypaste:
Even een vraag: hoe stuur ik XRB naar m'n Raiwallet?
Moet ik dan op Receive klikken ofzo? Snap die wallet niet helemaal. Wil het overigens aanschaffen via bitgrail. Heb al 30 XRB in mn raiwallet staan, laatst gekregen van een vriend.
Volgens mij is ie ook regelmatig weer behoorlijk naar beneden gevallen, kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zei men ook van Bitcoin aan het begin van het jaar.
Dat is dan ook een paar keer gebeurd, sinds het begin van het jaar. Met tegen de 50% aan crashes.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zei men ook van Bitcoin aan het begin van het jaar.
Dit dus ^quote:Op donderdag 28 december 2017 18:07 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ook regelmatig weer behoorlijk naar beneden gevallen, kan aan mij liggen natuurlijk.
Niet om het 1 of ander hoor, maar ik denk dat je je t beste eerst ff kan verdiepen in hoe de crypto's werken alvorens je geld erin steekt, het is maar een tip he. No offencequote:Op donderdag 28 december 2017 18:08 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dat is die xrb_ met nummers en letters erachter?
Je hebt gelijk. Ik kan prima overweg met Binance en andere exchanges, alleen heb ik nog nooit een wallet gebruikt. Vandaar de vraag.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander hoor, maar ik denk dat je je t beste eerst ff kan verdiepen in hoe de crypto's werken alvorens je geld erin steekt, het is maar een tip he. No offence
Lees het beginnerstopic maar eens doorquote:Op donderdag 28 december 2017 18:11 schreef Chaes het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik kan prima overweg met Binance en andere exchanges, alleen heb ik nog nooit een wallet gebruikt. Vandaar de vraag.
Al gedaan hoor. Staat alleen niks over raiwallet.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:13 schreef jevl het volgende:
[..]
Lees het beginnerstopic maar eens door
Dan google je het of je kijkt op youtube. Man, man, man.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:16 schreef Chaes het volgende:
[..]
Al gedaan hoor. Staat alleen niks over raiwallet.
Ja, dat dacht ik 2 dagen geleden alquote:Op donderdag 28 december 2017 17:57 schreef EggsTC het volgende:
Nu kickt voor mij ook wel FOMO erin van raiblocks, maar alsnog zegt mijn verstand niet te kopen op een moment als dit;
[ afbeelding ]
Maar daar staat wel wat een Wallet is en hoe een werkt.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:16 schreef Chaes het volgende:
[..]
Al gedaan hoor. Staat alleen niks over raiwallet.
Beetje laat vriend.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:23 schreef Hyman het volgende:
net ff 20% van mn iota's naar XRP gezet haha
weooh, dit is mn eerste post sinds tiiiijden op FOK!
goeie move man, volgend jaar minimaal 5X waardquote:Op donderdag 28 december 2017 18:23 schreef Hyman het volgende:
net ff 20% van mn iota's naar XRP gezet haha
Alstie door de 10 zakt, gaatie naar 8,5 of 8quote:Op donderdag 28 december 2017 18:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
correctie naar 9k is gezond. lets go.
dus jij denkt dat er nog 120 miljard in XRP gaat volgend jaar?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:32 schreef alilami het volgende:
[..]
goeie move man, volgend jaar minimaal 5X waard
als ie de 8 haalt gaan we nog lager. 9k is de trendlijn, must holdquote:Op donderdag 28 december 2017 18:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alstie door de 10 zakt, gaatie naar 8,5 of 8
volgend jaar gaat XRP groter worden dan BTC, dus meer dan $120 miljardquote:Op donderdag 28 december 2017 18:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dus jij denkt dat er nog 120 miljard in XRP gaat volgend jaar?
Ach, ik heb geen btc, de pest is alleen dat de rest mee naar beneden getrokken wordt zodra btc onderuit klapt.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als ie de 8 haalt gaan we nog lager. 9k is de trendlijn, must hold
quote:Op donderdag 28 december 2017 18:34 schreef alilami het volgende:
[..]
volgend jaar gaat XRP groter worden dan BTC, dus meer dan $120 miljard
Waves heeft nooit zoveel volume vergeleken bij de rest, het zijn veel hodlers.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:40 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Neo houdt bij mij naast xrp aardig stand. Wat me opvalt is dat de 24h volume van waves bijna een kwart gedaald is. Had ik niet verwacht na die airdrop. Of zie ik wat over het hoofd.
Neuh, BTC zal eerder op 100K komen dan XRP op 10quote:Op donderdag 28 december 2017 18:41 schreef DrSnuggle het volgende:
Of BTC gaat komend jaar echt naar de 5000 dollar en XRP houdt de stijging vast. Ik blijf dromen
daarom. ik heb ook alleen alts.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen btc, de pest is alleen dat de rest mee naar beneden getrokken wordt zodra btc onderuit klapt.
[..]
Hoelang loop je al mee?
Why not both?😃 dan ben ik best wel blij zeg maar, als dat gebeurt...quote:Op donderdag 28 december 2017 18:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neuh, BTC zal eerder op 100K komen dan XRP op 10
Dat kan, maar je vergeet dat ripple nu vooral booming is omdat veel nieuwe mensen dus denken; omg, top5 coin, lage prijs, hoe kan dit? dit is mn kans, OMFG, IK STEEK GELD ERIN, ZEKER NAAR 100EU. (zoals vanmiddag iemand hier dus zei.)...quote:Op donderdag 28 december 2017 18:47 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Why not both?😃 dan ben ik best wel blij zeg maar, als dat gebeurt...
sinds 2013, jij?quote:
Nee, het is een 3rd gen blockchain met die tangle techhnology zoals ook IOTA heeft. Er schijnt een beter team achter te zitten dan IOTA. En doordat het lastig te verkrijgen is, is het alleen amar raar dat het zo'n hoge waarde heeft, dit gaat makkelijk nog 5x als het op échte exchanges komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:49 schreef Soren het volgende:
Wat zien jullie in XRB?
Ik zie een coin die gestegen is in waarde vanwege (1) een gigantische promotiecampagne op diverse fora (2) lastig verkrijgbaar (3) dikke FOMO all over the place. Daarnaast is de functionaliteit alleen getest op een testnetwerk in een gecontroleerde omgeving hebben er nog geen third party reviews of audits plaatsgevonden. Kortom.. pump 'n dump?
2010, als we praten over mn eerste bitcoin. Maar ik bedoel in deze markets.quote:
Tja, ik ga er toch wel voor denk ik. Denk via Bitgrail.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:57 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
27 januari weet ik het, dan kijk ik efkes.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef juiced01 het volgende:
[..]
Je zal er 2.5k ingestopt hebben, gister. Hoop voor hem/haar dat de prijs weer iets omhoog gaat binnenkort...
geen waanzin, XRP hoeft maar een tientje waard te zijn en het is al groter dan BTC, daarna zal FOMO pas echt strong zijn en gaan we naar $1 trillion marketcap XRPquote:Op donderdag 28 december 2017 18:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Want als jij al meeloopt vanaf 2013 met deze markets, dan weet je ook dat wat je nu zegt, waanzin is.
Mensen worden er nu mee bekend, dat krijgt een sneeuwbaleffect waardoor de boel steeds sneller gaat. Maar dat doet niet af van het prachtige concept.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:49 schreef Soren het volgende:
Wat zien jullie in XRB?
Ik zie een coin die gestegen is in waarde vanwege (1) een gigantische promotiecampagne op diverse fora (2) lastig verkrijgbaar (3) dikke FOMO all over the place. Daarnaast is de functionaliteit alleen getest op een testnetwerk in een gecontroleerde omgeving hebben er nog geen third party reviews of audits plaatsgevonden. Kortom.. pump 'n dump?
quote:Op donderdag 28 december 2017 18:54 schreef alilami het volgende:
[..]
geen waanzin, XRP hoeft maar een tientje waard te zijn en het is al groter dan BTC, daarna zal FOMO pas echt strong zijn en gaan we naar $1 trillion marketcap XRP
Ja, daarom.. en hoe snel denk jij dat er een coin groter gaat worden dan bitcoin. Het is sowieso waanzin wat er in deze markt gebeurt. En bitcoin kampt met flinke problemen, maar ik zie XRP écht niet nóg 120, en tegen die tijd straks, 200 miljard stijgen in marketcap zodra de hele hype van nieuwe mensen er vanaf is.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:54 schreef alilami het volgende:
[..]
geen waanzin, XRP hoeft maar een tientje waard te zijn en het is al groter dan BTC, daarna zal FOMO pas echt strong zijn en gaan we naar $1 trillion marketcap XRP
Jij verwacht een XRP marketcap die groter is dan die van alle crypto's bij elkaar?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:54 schreef alilami het volgende:
[..]
gelukkig is XRP niet afhankelijk van demense, hun voornaamste doelgroep zijn de banken, en dan praten we over $1.2 quadrillion a yearquote:Op donderdag 28 december 2017 18:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, daarom.. en hoe snel denk jij dat er een coin groter gaat worden dan bitcoin. Het is sowieso waanzin wat er in deze markt gebeurt. En bitcoin kampt met flinke problemen, maar ik zie XRP écht niet nóg 120, en tegen die tijd straks, 200 miljard stijgen in marketcap zodra de hele hype van nieuwe mensen er vanaf is.
Straks komt er iemand met een paar miljoen ripple die hij voor 0,0001 USD had gekocht, en die biedt alles te koop aan, en zo zijn er meer.... wat denk je dat er dan met de markt gaat gebeuren.
andere crypto's groeien mee, XRP zal alleen de grootste wordenquote:Op donderdag 28 december 2017 18:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij verwacht een XRP marketcap die groter is dan die van alle crypto's bij elkaar?
XRB: https://raiblocks.net/page/aboutus.phpquote:Op donderdag 28 december 2017 18:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, het is een 3rd gen blockchain met die tangle techhnology zoals ook IOTA heeft. Er schijnt een beter team achter te zitten dan IOTA. En doordat het lastig te verkrijgen is, is het alleen amar raar dat het zo'n hoge waarde heeft, dit gaat makkelijk nog 5x als het op échte exchanges komt.
Ja, en waarom banken, omdat ze zo'n hoge transactiesnelheid zouden hebben. Dat is hun doelgroep, het fck/you concept heeft idd diepe indruk gemaakt op vele banken. Nu is er een Raiblocks met nog 4x zoveel transacties per seconde.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:59 schreef alilami het volgende:
[..]
gelukkig is XRP niet afhankelijk van demense, hun voornaamste doelgroep zijn de banken, en dan praten we over $1.2 quadrillion a year
Ja, en IOTA heeft zn wallet nog niet eens werkend.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:04 schreef Soren het volgende:
[..]
XRB: https://raiblocks.net/page/aboutus.php
IOTA: http://iotasupport.com/foundation.shtml
XRB heeft een beter team dan IOTA? Een van de dev's heeft alleen een high school diploma
Waves doen het vrij kut de laatste tijd sinds de dips. Ok stapte laat in en sta op -35procrnt op dat spul. Ik hodl maar even.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:40 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Neo houdt bij mij naast xrp aardig stand. Wat me opvalt is dat de 24h volume van waves bijna een kwart gedaald is. Had ik niet verwacht na die airdrop. Of zie ik wat over het hoofd.
IOTA Wallet werkt wel, is alleen niet echt gebruiksvriendelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en IOTA heeft zn wallet nog niet eens werkend.
Nu moet ik toegeven dat ik dit alleen op reddit heb gelezen hoor, dat XRB een beter en sterker team heeft dan IOTA. Dus daarom zeg ik "schijnt".
Nou tot een week geleden waren er hier menig mensen in dit topic die klaagden over het niet functioneren ervan en coins die verdwenenquote:Op donderdag 28 december 2017 19:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
IOTA Wallet werkt wel, is alleen niet echt gebruiksvriendelijk.
Als je het nu over mij hebt... ik heb geen raiblocks he. Anders had ik wel wat degelijkere research gedaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:09 schreef fathank het volgende:
Sowieso uitspraken als 'een beter team' op basis van een foto en 2 regels tekst per persoon. Wat een vreselijke interessantdoenerij. Beetje anderen napraten en je favoriete coin de hemel in prijzen.
Gewoon een algemene opmerking. "Ja deze coin heeft echt de beste devs van de wereld" blablabla.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je het nu over mij hebt... ik heb geen raiblocks he. Anders had ik wel wat degelijkere research gedaan.
Als je kijkt naar het team wat erachter zit, dan zijn ze toch vrij serieus bezig. Ze hebben de man die de Bitlicense heeft geïmplementeerd, en een topvrouw van JP Morgan sinds kort voor zich werken. Die verbinden zich echt niet aan een lam verkoopverhaal van een of andere coin die zgn naar the moon gaat. Die zijn er om de links met de banken te leggen en te behouden.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en waarom banken, omdat ze zo'n hoge transactiesnelheid zouden hebben. Dat is hun doelgroep, het fck/you concept heeft idd diepe indruk gemaakt op vele banken. Nu is er een Raiblocks met nog 4x zoveel transacties per seconde.
Ripple heeft een shady background met dat hele ge; fck/you en hetgeen waar twijfels over bestaan dat ze decentralized zijn of niet.
Het kan zomaar de biggest scam zijn die er is. Lees je eerst eens in voordat je een coin naar 1 trillion dollar gaat prijzen.
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en IOTA heeft zn wallet nog niet eens werkend.
Nu moet ik toegeven dat ik dit alleen op reddit heb gelezen hoor, dat XRB een beter en sterker team heeft dan IOTA. Dus daarom zeg ik "schijnt".
quote:(1) een gigantische promotiecampagne op diverse fora
Ja, maar JP morgan... daar kunnen we allemaal wat van vinden, maar het zijn niet mijn favorieten zegmaar. En voordat we een heel conspiracy/not-conspiracy verhaal induiken zeg ik het voorzichtig.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het team wat erachter zit, dan zijn ze toch vrij serieus bezig. Ze hebben de man die de Bitlicense heeft geïmplementeerd, en een topvrouw van JP Morgan sinds kort voor zich werken. Die verbinden zich echt niet aan een lam verkoopverhaal van een of andere coin die zgn naar the moon gaat. Die zijn er om de links met de banken te leggen en te behouden.
Ik verwacht voor beide coins nog een flinke stijging, zowel voor IOTA als voor XRB, maar XRB is nu wel harde fomo.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:13 schreef Soren het volgende:
[..]
[..]
Ik bezit zowel XRB als IOTA, maar probeer vooral het moment te bepalen om weer uit XRB te stappen. Op basis van wat er op dit moment bekend is verwacht ik een enorme prijsdaling, juist wanneer XRB op grotere exchanges verkrijgbaar is. Daarnaast is de verwacht dat IOTA in Q1 met meer informatie komt over 'Q' en de Trinity Wallet, dus de kans is groot dat investeerders weer massaal gaan overstappen naar de wat meer gevestigde tangle om daar de prijsstijging mee te pakken.
Ripple is natuurlijk leuk om geld mee te verdienen, maar als product gaat het totaal tegen de essentie van decentrale crypto's in. De macht ligt bij de banken, dan zouden er een hoop alarmbellen moeten rinkelen.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het team wat erachter zit, dan zijn ze toch vrij serieus bezig. Ze hebben de man die de Bitlicense heeft geïmplementeerd, en een topvrouw van JP Morgan sinds kort voor zich werken. Die verbinden zich echt niet aan een lam verkoopverhaal van een of andere coin die zgn naar the moon gaat. Die zijn er om de links met de banken te leggen en te behouden.
quote:Op donderdag 28 december 2017 17:57 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Ken jij banken die geen geld willen verdienen?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar JP morgan... daar kunnen we allemaal wat van vinden, maar het zijn niet mijn favorieten zegmaar. En voordat we een heel conspiracy/not-conspiracy verhaal induiken zeg ik het voorzichtig.
JP Morgan was ook degene die zei dat Bitcoin 1 grote scam was waarna de prijs met dik 2K dropte, en zij ZELF inkochten... Dus ik denk dat je t niet erg vindt als ik die partij niet zo serieus neem.
Dit inderdaad. Ik zit met hetzelfde gevoel. XRB moet gaan corrigeren binnenkort. en IOTA gaat vlak voor de release van "Q" weer naar de maan.. nu nog het exacte bepalen om een deel over te gooien. Of toch maar gewoon verder met de hodlquote:Op donderdag 28 december 2017 19:13 schreef Soren het volgende:
[..]
[..]
Ik bezit zowel XRB als IOTA, maar probeer vooral het moment te bepalen om weer uit XRB te stappen. Op basis van wat er op dit moment bekend is verwacht ik een enorme prijsdaling, juist wanneer XRB op grotere exchanges verkrijgbaar is. Daarnaast is de verwacht dat IOTA in Q1 met meer informatie komt over 'Q' en de Trinity Wallet, dus de kans is groot dat investeerders weer massaal gaan overstappen naar de wat meer gevestigde tangle om daar de prijsstijging mee te pakken.
Grapjasquote:Op donderdag 28 december 2017 19:27 schreef Skv het volgende:
Bitcoin cash inmiddels op min 11 procent op 24 u. Had deze wel wat stabieler geschat.
Nee, en daarom zijn banken niet te vertrouwenquote:Op donderdag 28 december 2017 19:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ken jij banken die geen geld willen verdienen?
Zit je al op een eigen eiland op de bahama's? Oh nee, je hebt nog geen ene cent met crypto verdiend... kuch...quote:Op donderdag 28 december 2017 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grapjas
Die coin is de puurste definitie van scam.
Niettemin zijn ze, op dit moment, wel een essentieel deel van het financiële ecosysteem. If you can't beat them, join themquote:Op donderdag 28 december 2017 19:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, en daarom zijn banken niet te vertrouwen
tijdens de kerstdip was het de vluchtmunt voor uitstappers van Bitcoin.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grapjas
Die coin is de puurste definitie van scam.
Haha, dan begrijp je dus het hele systeem van blockchain nietquote:Op donderdag 28 december 2017 19:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Niettemin zijn ze, op dit moment, wel een essentieel deel van het financiële ecosysteem. If you can't beat them, join them! XRP gaat never nooit niet naar de $ 100, maar $ 5 is zeker haalbaar op termijn.
Wat is JINN?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:38 schreef Soren het volgende:
Hoe geloofwaardig vinden jullie de IOTA/JINN geruchten?
Ik sta maar op 1500% winst immersquote:Op donderdag 28 december 2017 19:30 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zit je al op een eigen eiland op de bahama's? Oh nee, je hebt nog geen ene cent met crypto verdiend... kuch...
Ben het overigens eens met bovenstaande analyse dat IOTA en XRB een hedge van elkaar kunnen zijn aangezien ze dezelfde onderliggende techniek gebruiken.
Eens, maar denken dat je op de korte termijn banken kan uitsluiten is ook redelijk naïef.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Haha, dan begrijp je dus het hele systeem van blockchain niet
Dat is namelijk exact waar bitcoin tegen optreedt, tegen dat gecentraliseerde banksysteem.
Hoef je nog niet de evil forces that be te accommoderenquote:Op donderdag 28 december 2017 19:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Eens, maar denken dat je op de korte termijn banken kan uitsluiten is ook redelijk naïef.
Uhh.. heel kort samengevat:quote:
Voor scams moet je bij Roger Ver en zijn kompanen zijn, niet bij Ripple.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het kan zomaar de biggest scam zijn die er is.
1 trillion is maar het begin, wanneer banken honderden miljoenen XRP opkopen gaan we richting $100 XRP.quote:Lees je eerst eens in voordat je een coin naar 1 trillion dollar gaat prijzen.
Waarom zou je extra fee's willen afstaan voor zoiets? Waarom niet zelf een gemixte wallet opbouwen?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:55 schreef Quito1 het volgende:
Ik wil naast beleggen in aandelen ook een deel beleggen in crypptocurrencies.
Nu denk ik aan een soort indextracker, heeft iemand ervaring met https://www.iconomi.net/dashboard/ en dan bijvoorbeeld BLX?
Of heeft iemand anders nog een goede tip?
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:01 schreef alilami het volgende:
[..]
Voor scams moet je bij Roger Ver en zijn kompanen zijn, niet bij Ripple.
[..]
1 trillion is maar het begin, wanneer banken honderden miljoenen XRP opkopen gaan we richting $100 XRP.
Roger Ver heeft Ripple niet bedacht...quote:Op donderdag 28 december 2017 20:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En wie denk je dat ripple heeft bedacht pik.
Wat een god dit...
[ afbeelding ]
Hij was dik betrokken bij de startup, dus bedacht misschien niet, maar hij is mede opzetter ervan.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roger Ver heeft Ripple niet bedacht...
Serieus?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij was dik betrokken bij de startup, dus bedacht misschien niet, maar hij is mede opzetter ervan.
Thanks maat. Gelijk all in gegaan. Extra hypotheek genomen alles.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:01 schreef alilami het volgende:
[..]
Voor scams moet je bij Roger Ver en zijn kompanen zijn, niet bij Ripple.
[..]
1 trillion is maar het begin, wanneer banken honderden miljoenen XRP opkopen gaan we richting $100 XRP.
Die 1 miljard coins in escrow komen niet letterlijk vrij op de markt. Dus dit zal geen effect op de prijs hebben. Ze kunnen alleen bij Ripple gekocht worden en mogen niet op de reguliere exchanges gedumpt worden. Institutionele beleggers kopen nu ook van de reguliere markt, hierdoor zijn ze nu minder gebonden aan regels.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:58 schreef Nalbandian het volgende:
Betreffende XRP. Ik ben met name benieuwd wat de koers gaat doen op 1 januari als er weer 1 miljard XRP vrijkomt op de markt uit de escrow. Weliswaar is het zo dat alles wat niet verkocht wordt weer opnieuw in escrow wordt gezet, maar ben niettemin benieuwd wat het effect zal zijn. Als alles wordt opgekocht door institutionele beleggers of banken, dan zal het effect positief zijn. Indien niet, tja wie zal het zeggen.
Als je banken rijker wil maken heeft het zeker zin om Ripple te kopen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:20 schreef Warren_g het volgende:
Heeft het nog zin om nu nog ripple te kopen?
Wij hebben geen glazen bol.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:20 schreef Warren_g het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:20 schreef Warren_g het volgende:
Tourlijk, worden mijn XRP meer waardquote:Op donderdag 28 december 2017 20:20 schreef Warren_g het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks maat. Gelijk all in gegaan. Extra hypotheek genomen alles.
Wat nou Lambo. Heb al een A380 besteld.
Ook mooi, ik heb een maanlander gehaaldquote:Op donderdag 28 december 2017 20:28 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]waarom ook niet. Ik heb een vliegdekschip besteld
Roger Ver heeft Ripple bedachtquote:Op donderdag 28 december 2017 20:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En wie denk je dat ripple heeft bedacht pik.
Wat een god dit...
[ afbeelding ]
Kunnen ze echt bij Ripple Labs gekocht worden? Ik dacht dat alle XRP die Ripple Labs in bezit heeft (langzaam, berekenend en met mate) weggegeven werd aan banken en andere financiële instellingen?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:09 schreef Mand het volgende:
[..]
Die 1 miljard coins in escrow komen niet letterlijk vrij op de markt. Dus dit zal geen effect op de prijs hebben. Ze kunnen alleen bij Ripple gekocht worden en mogen niet op de reguliere exchanges gedumpt worden. Institutionele beleggers kopen nu ook van de reguliere markt, hierdoor zijn ze nu minder gebonden aan regels.
Goldman Sachs also gives a layer of legitimacy to Bitcoin, as many people still view it as the currency of “drug dealers and terrorists.”quote:
Ripple is baas.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef alilami het volgende:
[..]
Roger Ver heeft Ripple bedachten dan mij een troll/stupid noemen. Egg on your face, EggsTC.
Niet stiekem in XRP investeren hé terwijl je hier FUD verspreidt.
Wtf .. ik heb nog even verder gezocht. Zowel IOTA als JINN blijken onderdeel te zijn van TRIANGLE.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:55 schreef Soren het volgende:
[..]
Uhh.. heel kort samengevat:
JINN zou bezig zijn met de ontwikkeling van hardware (ternary processer) voor IOTA. Om de zoveel tijd duiken er topics op met vragen over het bestaan van een mogelijke samenwerking en de geruchten zijn onlangs versterkt door de aankondiging van Q in Q1. Als je op google zoekt kom je enkele interessante topics tegen:
Jinn/IOTA - What is really going on?
Is the real value in IOTA its connection to the Jinn Ternary Processor?
The Legend of The Jinn
IOTA’s Q = Qubic
Bron: https://nxtforum.org/news-and-announcements/(ann)-jinn/1440/quote:IOTA spawned as a necessity for our vision of the Jinn project, so it only makes sense to first introduce IOTA and then Jinn afterwards. For anyone still wondering why it's "taking so long": it's really not. We're trying to redo computing itself here, it's not an easy task. Even big companies spend years developing their new iterations, Jinn is no iteration, it's a brand new paradigm, so patience is important.
Also we *have* to be very secretive about the inner workings and standings of the Jinn project simply due to the fact that once we launch out of stealth and we demonstrate what we have invented and created we are going to get noticed by people who got tens of billions at their disposal, we're already enough in a 'David vs Goliath' situation, let's not give Goliath more advantages:)
Lees even verderquote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef alilami het volgende:
[..]
Roger Ver heeft Ripple bedachten dan mij een troll/stupid noemen. Egg on your face, EggsTC.
Niet stiekem in XRP investeren hé terwijl je hier FUD verspreidt.
Hee, dat wil ik pas 27 januari weten, dan wil ik kijken of ik mezelf een goed cadeautje heb gegeven.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Verge laatste uur 12% omhoog, Nattekat al ergens MAD gereageerd?
Ik zie graag dat TRX moont, maar source code staat al een week of zo op GH dus vraag mij af wat er nieuw gaat zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:19 schreef Skv het volgende:
https://mobile.twitter.com/justinsuntron
Announcement vannacht van Tron, vrijgeven source. Prijs al met 12
procent up het afgelopen uur.
/Noshill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2017 21:23:55 ]
En is dat goed voor mijn gokje?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:19 schreef Drxx het volgende:
Verge dat door dikke sale walls heen breekt, met meerdere mensen die aan 10+ BTC XVG kopen. Constant nieuwe 24H highs op Binance. Beetje vreemd
Ja ik ook wel, maar de vraag is op welke asset... wat denk je? welke gaat t worden? Universa?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef vigen98 het volgende:
2018 gaat mijn jaar wordenMinimaal 100k pak ik dan
Ik heb meerdere assets op mijn lijstje en ja Universa wordt een van mijn grootste moneymaker.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar de vraag is op welke asset... wat denk je? welke gaat t worden? Universa?
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef vigen98 het volgende:
2018 gaat mijn jaar wordenMinimaal 100k pak ik dan
ligt aan je inleg of die 100k spectaculair is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IOTA, in februari naar de ¤8.5 zegt m'n glazen bolquote:Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar de vraag is op welke asset... wat denk je? welke gaat t worden? Universa?
Ik vind 100k sowieso wel spectaculair.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ligt aan je inleg of die 100k spectaculair is.
Mwah boeit me niet echt, 100 euro of 10.000 euro alles wat meegenomen is, is mooiquote:Op donderdag 28 december 2017 21:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ligt aan je inleg of die 100k spectaculair is.
als je 95k inlegt valt t wel mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:25 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik vind 100k sowieso wel spectaculair.
Tjah, wie zal het zeggen? Ik denk dat het een ordinaire pump and dump gaat zijn.quote:
Ik denk dat bijna niemand hier speelt met 95K inleg.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als je 95k inlegt valt t wel mee.
Tegen alle adviezen in 2.5k gisteren.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Tjah, wie zal het zeggen? Ik denk dat het een ordinaire pump and dump gaat zijn.
Grote ballen als je met het huidige klimaat in XVG investeert iig
Volgens mij had je al 2.5k geinvesteerd toen je adviezen kreeg hierquote:Op donderdag 28 december 2017 21:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Tegen alle adviezen in 2.5k gisteren.
Ja jij moet ns een keer eerder komen met dit soort aankondigingenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:28 schreef Roellie80 het volgende:
nog ¤0.13 en ik heb 20k profit op RaiBlocks. Een halfjaar salaris in 2.5 week. Wat een fucking mooie tijd is dit toch
Het is dat dit forum klote terugzoeken is, maar volgens mij was ik hier een van de eerste die RaiBlocks shillde. Of zit je me te trollenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja jij moet ns een keer eerder komen met dit soort aankondigingen
vannacht gaat die weer een trappie lager doen volgens mij statistieken.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:30 schreef Zwansen het volgende:
Vandaag XVG verkocht. Nu weer moon.
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vannacht gaat die weer een trappie lager doen volgens mij statistieken.
Klaasquote:Op donderdag 28 december 2017 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:29 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Volgens mij had je al 2.5k geinvesteerd toen je adviezen kreeg hier
quote:Op woensdag 27 december 2017 18:47 schreef betyar het volgende:
2.5k in XVG geduwd. Ben benieuwd, denk niet dat de munt zal verdwijnen.
Dat, ligt aan de inlegquote:Op donderdag 28 december 2017 21:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als je 95k inlegt valt t wel mee.
Gisteren.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt 2500 eu invested in verge nu ?
quote:Op woensdag 27 december 2017 18:47 schreef betyar het volgende:
2.5k in XVG geduwd. Ben benieuwd, denk niet dat de munt zal verdwijnen.
Ik verwacht geen moon. Volgens mij gooit hij de source open om te laten zien dat er daadwerkelijk body achter zit. Vertrouwen winnen in de verdere doorontwikkeling. Ik denk dat Tron een langetermijn HODL is.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:19 schreef Drxx het volgende:
Verge dat door dikke sale walls heen breekt, met meerdere mensen die aan 10+ BTC XVG kopen. Constant nieuwe 24H highs op Binance. Beetje vreemd
[..]
Ik zie graag dat TRX moont, maar source code staat al een week of zo op GH dus vraag mij af wat er nieuw gaat zijn.
Ik moet hier dan efkes wegblijven, is een verjaardagscadeau naar mezelf mocht het goed uitpakken, wil de 27e pas kijken.quote:
Holy shit.quote:
Je hebt zeer gedegen onderzoek gedaan naar wat verge doet en wat het gaan doen neem ik aan, anders steek je niet zomaar 2,5k erin. Dus dat moet goed komen.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik moet hier dan efkes wegblijven, is een verjaardagscadeau naar mezelf mocht het goed uitpakken, wil de 27e pas kijken.
Euh, nee. Ik snap al die coins voor geen meter.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt zeer gedegen onderzoek gedaan naar wat verge doet en wat het gaan doen neem ik aan, anders steek je niet zomaar 2,5k erin. Dus dat moet goed komen.
Handig.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Euh, nee. Ik snap al die coins voor geen meter.
Al die technieken en moeilijke woorden boeien me geen reet. Kijk een beetje op het www rond en pluk gewoon een muntje.quote:
Mocht je dicht bij hetgeen komen wat je hebt ingelegd, zou ik het er uithalen en eens goed gaan onderzoeken waar je in wil investeren.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Euh, nee. Ik snap al die coins voor geen meter.
Ja, kijk ergens komt het geld vandaan he, waar mensen waarover je leest zulke dikke winsten maken. Jij bent één van de mensen waar dat geld vandaan komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Al die technieken en moeilijke woorden boeien me geen reet. Kijk een beetje op het www rond en pluk gewoon een muntje.
Ik heb er ook een paarquote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef 1299 het volgende:
Gisteren flink deel van mijn portfolio in Electroneum gestort. Is enkel nog op Cryptopia te krijgen, als meer marketplaces mee gaan doen moet de waarde haast wel omhoog schieten.
Zijn er meer mensen hier met een share in ETN?
Heldquote:Op donderdag 28 december 2017 21:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik heb gekocht op ¤1.20. m'n inleg heb ik eruit. Nog 2000 in m'n wallet over
Dan neem ik mijn verlies en ga ik weer pokeren in het HC.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, kijk ergens komt het geld vandaan he, waar mensen waarover je leest zulke dikke winsten maken. Jij bent één van de mensen waar dat geld vandaan komt.
klaasquote:Op donderdag 28 december 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijn er nog steeds lange wachttijden enzovoorts om aan bitcoins te komen of is dat over?
ik wil niet weer gaan kopen en lang wachten op die rotzooi
Op de manier hoe jij investeert is het inderdaad net gokken.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn verlies en ga ik weer pokeren in het HC.
alles wat van hoog naar omlaag schiet is gokken mocht je het nog niet weten....quote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Op de manier hoe jij investeert is het inderdaad net gokken.
ga nou eens weg man, je hebt niet eens crypto's.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles wat van hoog naar omlaag schiet is gokken mocht je het nog niet weten....
Is die niet meer gelocked dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef EggsTC het volgende:
NXT koop momentje, trendline gehit, dikke daling gehad.
Is de NXT fork niet net geweest? dat zou de sell wel verklarenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef EggsTC het volgende:
Check github?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gekDan was het op een andere manier naar buiten gekomen dan met een P&D
Ben het wel met hem eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
ga nou eens weg man, je hebt niet eens crypto's.
Eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles wat van hoog naar omlaag schiet is gokken mocht je het nog niet weten....
Echt prachtig inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Release wraith
https://twitter.com/RexFonseca88/status/946382210344587264
twitter:justinvendetta twitterde op donderdag 28-12-2017 om 15:46:57@Caesar5891 @RexFonseca88 @XVGWhale fake. reageer retweet
Fake.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Release wraith
https://twitter.com/RexFonseca88/status/946382210344587264
Ja rebranding, het is nu VETquote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef ttm het volgende:
Coincap heeft VET ($1,91) en VEN ($1,39) voor VeChain.
Heb Vechain op Liqio staan als VEN en daar geeft de koers $1,84
Neem dus een beetje aan dat ik VET op coincap moet aanhouden voor de koers ??!
Is dit een interessante coin? Straks maar eens inlezen (ja, ik ben 'n n00bquote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk het niet. Is gepumpt omdat er een fork van (is geweest?). WAVES is dacht ik ook een fork van NXT. Het is een wat oudere coin. Heeft nooit echt op mijn wishlist gestaanquote:Op donderdag 28 december 2017 21:58 schreef juiced01 het volgende:
[..]
Is dit een interessante coin? Straks maar eens inlezen (ja, ik ben 'n n00b).
Nee, hij is totaal niet interessnat, daarom heeftie zo een daling gehad, maar ik gok op de trendline die gehit is, ik gok op de kans die het heeft nu te herstellen, indien ja, is het een easy 3x.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:58 schreef juiced01 het volgende:
[..]
Is dit een interessante coin? Straks maar eens inlezen (ja, ik ben 'n n00b).
Ik gok toch dat ie weer stilletjes uit de top 50 zal vertrekken, rustig VERGE achternaquote:Op donderdag 28 december 2017 22:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, hij is totaal niet interessnat, daarom heeftie zo een daling gehad, maar ik gok op de trendline die gehit is, ik gok op de kans die het heeft nu te herstellen, indien ja, is het een easy 3x.
Zou kunnen. Dan gok ik mis, heb een sell geplaatst voor een 400 sat winst op een stijging.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik gok toch dat ie weer stilletjes uit de top 50 zal vertrekken, rustig VERGE achterna
ICX en DBC, gegarandeerde tripjes naar Jupiterquote:Op donderdag 28 december 2017 22:03 schreef Roellie80 het volgende:
ICON is misschien wel wat. Of BNB. Nét niet op ath nu, maar sins Binance 's werelds grootste is misschien nog wel wat groeipotentie
Heb er een aantal ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:04 schreef SugeLucky het volgende:
zitten er hier nog meer mensen in WTC?
Deepbrainchain ja? Golem 2.0?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:05 schreef Drxx het volgende:
[..]
ICX en DBC, gegarandeerde tripjes naar Jupiter
Ja hier. Hodlquote:Op donderdag 28 december 2017 22:04 schreef SugeLucky het volgende:
zitten er hier nog meer mensen in WTC?
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijn er nog steeds lange wachttijden enzovoorts om aan bitcoins te komen of is dat over?
ik wil niet weer gaan kopen en lang wachten op die rotzooi
Klopt! BAASquote:Op donderdag 28 december 2017 21:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is dat dit forum klote terugzoeken is, maar volgens mij was ik hier een van de eerste die RaiBlocks shillde. Of zit je me te trollen
quote:
Ons orakel Nattekat weet dat vast wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Waarom wordt XVG de laatste uren gepumpt?
Misschien heet Nattekat een ideequote:Op donderdag 28 december 2017 22:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Waarom wordt XVG de laatste uren gepumpt?
Mwoah, verwacht niet meteen een 70x als bij Golem. 20x is ook primaquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Deepbrainchain ja? Golem 2.0?
7.000quote:Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En alleen nog verkrijgbaar op wat shady exchanges. Op naar Jupiter
Ja godverdomme. Beter komen ze naar Binancequote:Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En alleen nog verkrijgbaar op wat shady exchanges. Op naar Jupiter
Oh no you didn'tquote:Op donderdag 28 december 2017 22:25 schreef Majkool het volgende:
[..]
Misschien heet Nattekat een idee
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb net mijn Waves verkocht voor BTC en daarvan weer ICON gekocht.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:03 schreef Roellie80 het volgende:
ICON is misschien wel wat. Of BNB. Nét niet op ath nu, maar sins Binance 's werelds grootste is misschien nog wel wat groeipotentie
voor jouw info, ik ben van Harvardquote:
Paar dagen geleden gekocht. Gaat lekker inderdaad! Maar een coin waarbij de devs zelf 50% in handen hebben blijf ik een beetje shady vinden. Ach, op tijd cashen denk ik dan maar! 🚀quote:
Die zullen heel wat conciërges hebben ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor jouw info, ik ben van Harvard
dus graag een toontje lager
in combinatie met NEO... sowieso houdt ie vrij goed stand na de eerste listing op een exchange sinds de ico, geen totale dump. ben ook wel getriggered hoor, als ie dezelfde trend als RPX doorgaat, puur op basis van ico op NEO.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Deepbrainchain ja? Golem 2.0?
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Harvard zegt in deze wereld 0.0.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik geloof 0,05% per transactiequote:Op donderdag 28 december 2017 22:40 schreef Chaes het volgende:
Hoeveel fees betaal je als je op binance een aantal coins van een soort verkoopt en andere er voor terug koopt?
Toch mooi...goedkoop bijkopen!quote:Op donderdag 28 december 2017 22:42 schreef Lollertrolle het volgende:
https://coinmarketcap.com/
Zoveel rode cijfertjes
nummers 19-23 in de plusquote:Op donderdag 28 december 2017 22:42 schreef Lollertrolle het volgende:
https://coinmarketcap.com/
Zoveel rode cijfertjes
Omschrijf restjes, op bittrex heb ik bv 0.00000437 BCC.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:51 schreef Skv het volgende:
Wat doen jullie met restjes? Ik heb nog een restje BTC, restje ETH, restje Waves.. Op BInance.
HODLquote:Op donderdag 28 december 2017 22:51 schreef Skv het volgende:
Wat doen jullie met restjes? Ik heb nog een restje BTC, restje ETH, restje Waves.. Op BInance.
Bitcoin 0,00000083quote:Op donderdag 28 december 2017 22:53 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Omschrijf restjes, op bittrex heb ik bv 0.00000437 BCC.
Alle andere coins waar ik weinig van heb zet ik om in andere.
wat een clown ben jijquote:Op donderdag 28 december 2017 22:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Harvard zegt in deze wereld 0.0.
Respect heb je niet, dat moet je verdienen. Dat verdien je hier niet los met hardvard.
Edit: ligt binance op z'n gat?
Net twee transacties gemaakt en een procent down. Dus halve procent per transactie.quote:
Oh dat is nog best veel eigenlijk dan....quote:Op donderdag 28 december 2017 23:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Net twee transacties gemaakt en een procent down. Dus halve procent per transactie.
Tja, die laat ik ook maar gewoon staan. Je kunt er in feite niks meer mee zolang je er geen nieuwe bijkoopt...quote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Bitcoin 0,00000083
Ethereum 0,0015354
Waves 0,00226
Ja geen idee. Ik heb nog 0,33 XVG.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:51 schreef Skv het volgende:
ok dank u grgrquote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Ethereum vannacht naar de 800, u hoorde het hier voor het eerst.
van -5% naar +10% de komende nacht? Kunnen we ergens sidebets plaatsen?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Niet helemaal naar 800, maaar hij moet er zeker in de buurt komen.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
van -5% naar +10% de komende nacht? Kunnen we ergens sidebets plaatsen?
Wat een geweldige tip! In plaats van all-in short op Verge ga ik nu all-in op ETH. Dat wordt fijn wakker worden morgen! Bedankt!!!quote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom is XRB > ETH -30% en XRB > BTC + 30% ??
1. momentopnamequote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Omdat ETH beter is dan XRB en BTC en XRB beter is dan BTC.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Short gaan op Verge. Waar kan ik kaartjes kopen?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat een geweldige tip! In plaats van all-in short op Verge ga ik nu all-in op ETH. Dat wordt fijn wakker worden morgen! Bedankt!!!![]()
![]()
ETH en XRB hebben hele andere doeleinden en zijn derhalve niet goed te vergelijkenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ETH beter is dan XRB en BTC en XRB beter is dan BTC.
Misschien kun je met Maikuuuuul iets fixenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Short gaan op Verge. Waar kan ik kaartjes kopen?
Ik heb het over de koers.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ETH en XRB hebben hele andere doeleinden en zijn derhalve niet goed te vergelijken
Een weekje geleden had je minimaal 100 XRB nodig om het te verplaatsenquote:
Ik dacht vanaf de koers van 4 Euro 'dit stort zo in'. En ben niet ingestapt.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:24 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maximaal 10 XRB willen kopen
sowieso geldquote:
Zoveel geld heb ik helemaal niet manquote:Op donderdag 28 december 2017 23:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Een weekje geleden had je minimaal 100 XRP nodig om het te verplaatsen. Tevens heb ik ergens nog 5 XRP betaald aan fee
XRB, wel een verwarrende afkorting.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Een weekje geleden had je minimaal 100 XRP nodig om het te verplaatsen. Tevens heb ik ergens nog 5 XRP betaald aan fee
Even quoten voor over 2 weken.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf de koers van 4 Euro 'dit stort zo in'. En ben niet ingestapt.
Waves leken me toen beter.
FML
Ben jij er nu ingedoken dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Even quoten voor over 2 weken.
Nee, ik zit er in vanaf gemiddeld $4 ofzo. Toen had ik ook al een FOMO gevoel, maar uiteindelijk toch maar ingestapt. Mooie coins waar ik een hogere market cap van verwacht koop ik gewoon; liever wat minder winst dan achteraf balen dat ik niet ben ingestapt.quote:
Helaas mijn FOMO niet gecalled.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef Roellie80 het volgende:
In theorie is het niet verstandig in te stappen op een ATH. Maargoed, toen ik kocht voor ¤1.20 was dat ook de ATH, dus ja, zeg het maar... De FOMO is real snap ik
Het risico van Ripple is niet dat het niet gebruikt wordt, het risico is dat 1) de organisatie zelf de markt overspoeldt met Ripple, daar hebben ze heel veel van, iets wat ze laatst hadden aangekondigd niet te doen voor het komende jaar of zoiets, en 2) dat banken gebruik kunnen maken van de pool Ripple voor banken, dus dat ze de ripple die mensen zoals jij en ik kunnen kopen niet nodig hebben; dit geldt tot een bepaald aantal transactiesquote:Op donderdag 28 december 2017 18:59 schreef alilami het volgende:
[..]
gelukkig is XRP niet afhankelijk van demense, hun voornaamste doelgroep zijn de banken, en dan praten we over $1.2 quadrillion a year
De organisatie zelf heeft iets van 61 miljard XRP, dus momenteel zo'n $ 90 miljard. En dan moet je ze maar geloven dat ze dat niet uitcashen.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Het risico van Ripple is niet dat het niet gebruikt wordt, het risico is dat 1) de organisatie zelf de markt overspoeld met Ripple, iets wat ze laatst hadden aangekondigd niet te doen voor het komende jaar of zoiets, en 2) dat banken gebruik kunnen maken van de pool Ripple voor banken, dus dat ze de ripple die mensen zoals jij en ik kunnen kopen niet nodig hebben; dit geldt tot een bepaald aantal transacties
Zijn die adressen niet openbaar? Zoals bij Satoshi's eerste miljoen BTC.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
De organisatie zelf heeft iets van 61 miljard XRP, dus momenteel zo'n $ 90 miljard. En dan moet je ze maar geloven dat ze dat niet uitcashen.
zitten in escrowquote:Op donderdag 28 december 2017 23:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
De organisatie zelf heeft iets van 61 miljard XRP, dus momenteel zo'n $ 90 miljard. En dan moet je ze maar geloven dat ze dat niet uitcashen.
Precies, dat is echt wel een enorm risico. Ik dacht altijd dat Ripple ook een beetje was bedacht met in het achterhoofd een stabiele koers tov fiat, maar nu het een euro is tov 15ct (toen ik het kocht, en verkocht voor 25 ct) heb ik dat wel een beetje los gelaten. Je weet het nooit hè.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je in godsnaam alle blockchains wil verbindenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mensen nog diep in ICX? Het moet de moeder aller blockchains worden want het verbindt alle blockchains. Sinds vandaag op Huobi in Korea, die lui gaan helemaal gek. Als bedrijf is het ook al best wel legit, voldoende partnership die ook bevestigd zijn en in ontwikkeling zijn. Gekocht voor ¤2, nu op ¤5, maar die kan wel naar 10 of 20 schat ik zo.
Ik denk dat het wel kan; je begint klein maar uiteindelijk kan je uitbreiden. Zo werkt het iig wel bij bedrijfssystemen met talloze interfaces (niet dat het super goed werkt, maar het werkt..) Ik denk dat de versplintering die je nu bij blockchains ziet ook niet per se goed is. Je hebt een paar sterke fundamenten nodig, zoals programmeertalen, snelheiod & schaalbaarheid, en dan kom je een heel eind.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je in godsnaam alle blockchains wil verbinden
Zelfs God kan dat niet.
Wat doen ze beter dan ARK?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mensen nog diep in ICX? Het moet de moeder aller blockchains worden want het verbindt alle blockchains. Sinds vandaag op Huobi in Korea, die lui gaan helemaal gek. Als bedrijf is het ook al best wel legit, voldoende partnership die ook bevestigd zijn en in ontwikkeling zijn. Gekocht voor ¤2, nu op ¤5, maar die kan wel naar 10 of 20 schat ik zo.
Misschien de Koreanen die er achter zitten, dat land is echt een stuk verder. Maar verder zou ik het niet weten, enlighten mequote:
Klopt maar ik vind dat Litebit en andere dergelijke sites vaak wat duur zijn in vergelijking met een exchange waar je direct van anderen koopt. Litebit moet de deuren ook open houden dus zal daar altijd een percentage bovenop doen. Die is hoger dan de fee die je betaalt op een exchange.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:16 schreef Basxt het volgende:
Zwaar hinderlijk dat je nergens gewoon simpel currencies (in dit geval Ripple) kan aanschaffen met euro's. Litebit is precies wat ik zoek maar die accepteert geen nieuwe aanmeldingen.
Ik heb er gisteren ook een zooitje ingeslagen. Mooi om te zien dat deze ook vandaag dik staat te plussen.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Vooral wanneer XRP's market cap straks biljoenen dollars bedraagt, en de shitcoins het niet meer kunnen bijbenen, zal blijken wat een uniek pareltje XRP wel niet is.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
Maar hij hoort eigenlijk niet in het rijtje op coinmarketcap.com imo
Mis anders effe het hele punt. XRP is een gesloten blockchain (? is dat het wel) in een gesloten systeem.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef alilami het volgende:
[..]
Vooral wanneer XRP's market cap straks biljoenen dollars bedraagt, en de shitcoins het niet meer kunnen bijbenen, zal blijken wat een uniek pareltje XRP wel niet is.
Je vraagteken zegt genoeg, je weet er gewoon niet zoveel vanaf, maar dan wel even aangeven dat XRP niet op coinmarketcap thuishoort.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mis anders effe het hele punt. XRP is een gesloten blockchain (? is dat het wel) in een gesloten systeem.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:47 schreef alilami het volgende:
[..]
Je vraagteken zegt genoeg, je weet er gewoon niet zoveel vanaf, maar dan wel even aangeven dat XRP niet op coinmarketcap thuishoort.
De eigenaren van coinmarketcap en andere gerelateerde websites hebben hun huiswerk wel gedaan, en XRP hoort gewoon thuis op zulke sites.
Niet doen. Ga je over 1 jaar spijt krijgenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:51 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, kan met Bitcoin de videokaart betalen
Wat wil je gaan mijnen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:51 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, kan met Bitcoin de videokaart betalen
waarom stop je geld wat je niet kan missen in cryptoquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou het toch leuk zijn als ik deze upgrade met minen terug kan verdienen
En nee, ik doe dit niet puur om te minen, computer is 8 jaar oud en het is hoog tijd voor een upgrade
Eentje die 70% kost van wat de computer 8 jaar geleden in totaal kostte...
En nu doet mijn domme actie van vorige week best pijn, want zonder die verliezen had ik nu kunnen bestellen
Alsof ik 30¤ aan transactiekosten ga betalenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niet doen. Ga je over 1 jaar spijt krijgen
Moet je er geen DDR4 geheugen bijkopen? Of heb je dat al?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou het toch leuk zijn als ik deze upgrade met minen terug kan verdienen
En nee, ik doe dit niet puur om te minen, computer is 8 jaar oud en het is hoog tijd voor een upgrade
Eentje die 70% kost van wat de computer 8 jaar geleden in totaal kostte...
En nu doet mijn domme actie van vorige week best pijn, want zonder die verliezen had ik nu kunnen bestellen
Omdat ik nu pas besloten heb om m'n pc te upgraden en te kijken wat het kost.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom stop je geld wat je niet kan missen in crypto
Ehhhhh... ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moet je er geen DDR4 geheugen bijkopen? Of heb je dat al?
Kutleven... geheugen is duurquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je PC al 8 jaar oud is, dan vast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |