Misschien kun je met Maikuuuuul iets fixenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Short gaan op Verge. Waar kan ik kaartjes kopen?
Ik heb het over de koers.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ETH en XRB hebben hele andere doeleinden en zijn derhalve niet goed te vergelijken
Een weekje geleden had je minimaal 100 XRB nodig om het te verplaatsenquote:
Ik dacht vanaf de koers van 4 Euro 'dit stort zo in'. En ben niet ingestapt.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:24 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maximaal 10 XRB willen kopen
sowieso geldquote:
Zoveel geld heb ik helemaal niet manquote:Op donderdag 28 december 2017 23:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Een weekje geleden had je minimaal 100 XRP nodig om het te verplaatsen. Tevens heb ik ergens nog 5 XRP betaald aan fee
XRB, wel een verwarrende afkorting.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Een weekje geleden had je minimaal 100 XRP nodig om het te verplaatsen. Tevens heb ik ergens nog 5 XRP betaald aan fee
Even quoten voor over 2 weken.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf de koers van 4 Euro 'dit stort zo in'. En ben niet ingestapt.
Waves leken me toen beter.
FML
Ben jij er nu ingedoken dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Even quoten voor over 2 weken.
Nee, ik zit er in vanaf gemiddeld $4 ofzo. Toen had ik ook al een FOMO gevoel, maar uiteindelijk toch maar ingestapt. Mooie coins waar ik een hogere market cap van verwacht koop ik gewoon; liever wat minder winst dan achteraf balen dat ik niet ben ingestapt.quote:
Helaas mijn FOMO niet gecalled.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef Roellie80 het volgende:
In theorie is het niet verstandig in te stappen op een ATH. Maargoed, toen ik kocht voor ¤1.20 was dat ook de ATH, dus ja, zeg het maar... De FOMO is real snap ik
Het risico van Ripple is niet dat het niet gebruikt wordt, het risico is dat 1) de organisatie zelf de markt overspoeldt met Ripple, daar hebben ze heel veel van, iets wat ze laatst hadden aangekondigd niet te doen voor het komende jaar of zoiets, en 2) dat banken gebruik kunnen maken van de pool Ripple voor banken, dus dat ze de ripple die mensen zoals jij en ik kunnen kopen niet nodig hebben; dit geldt tot een bepaald aantal transactiesquote:Op donderdag 28 december 2017 18:59 schreef alilami het volgende:
[..]
gelukkig is XRP niet afhankelijk van demense, hun voornaamste doelgroep zijn de banken, en dan praten we over $1.2 quadrillion a year
De organisatie zelf heeft iets van 61 miljard XRP, dus momenteel zo'n $ 90 miljard. En dan moet je ze maar geloven dat ze dat niet uitcashen.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Het risico van Ripple is niet dat het niet gebruikt wordt, het risico is dat 1) de organisatie zelf de markt overspoeld met Ripple, iets wat ze laatst hadden aangekondigd niet te doen voor het komende jaar of zoiets, en 2) dat banken gebruik kunnen maken van de pool Ripple voor banken, dus dat ze de ripple die mensen zoals jij en ik kunnen kopen niet nodig hebben; dit geldt tot een bepaald aantal transacties
Zijn die adressen niet openbaar? Zoals bij Satoshi's eerste miljoen BTC.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
De organisatie zelf heeft iets van 61 miljard XRP, dus momenteel zo'n $ 90 miljard. En dan moet je ze maar geloven dat ze dat niet uitcashen.
zitten in escrowquote:Op donderdag 28 december 2017 23:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
De organisatie zelf heeft iets van 61 miljard XRP, dus momenteel zo'n $ 90 miljard. En dan moet je ze maar geloven dat ze dat niet uitcashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |