volgend jaar gaat XRP groter worden dan BTC, dus meer dan $120 miljardquote:Op donderdag 28 december 2017 18:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dus jij denkt dat er nog 120 miljard in XRP gaat volgend jaar?
Ach, ik heb geen btc, de pest is alleen dat de rest mee naar beneden getrokken wordt zodra btc onderuit klapt.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als ie de 8 haalt gaan we nog lager. 9k is de trendlijn, must hold
quote:Op donderdag 28 december 2017 18:34 schreef alilami het volgende:
[..]
volgend jaar gaat XRP groter worden dan BTC, dus meer dan $120 miljard
Waves heeft nooit zoveel volume vergeleken bij de rest, het zijn veel hodlers.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:40 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Neo houdt bij mij naast xrp aardig stand. Wat me opvalt is dat de 24h volume van waves bijna een kwart gedaald is. Had ik niet verwacht na die airdrop. Of zie ik wat over het hoofd.
Neuh, BTC zal eerder op 100K komen dan XRP op 10quote:Op donderdag 28 december 2017 18:41 schreef DrSnuggle het volgende:
Of BTC gaat komend jaar echt naar de 5000 dollar en XRP houdt de stijging vast. Ik blijf dromen
daarom. ik heb ook alleen alts.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen btc, de pest is alleen dat de rest mee naar beneden getrokken wordt zodra btc onderuit klapt.
[..]
Hoelang loop je al mee?
Why not both?😃 dan ben ik best wel blij zeg maar, als dat gebeurt...quote:Op donderdag 28 december 2017 18:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neuh, BTC zal eerder op 100K komen dan XRP op 10
Dat kan, maar je vergeet dat ripple nu vooral booming is omdat veel nieuwe mensen dus denken; omg, top5 coin, lage prijs, hoe kan dit? dit is mn kans, OMFG, IK STEEK GELD ERIN, ZEKER NAAR 100EU. (zoals vanmiddag iemand hier dus zei.)...quote:Op donderdag 28 december 2017 18:47 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Why not both?😃 dan ben ik best wel blij zeg maar, als dat gebeurt...
sinds 2013, jij?quote:
Nee, het is een 3rd gen blockchain met die tangle techhnology zoals ook IOTA heeft. Er schijnt een beter team achter te zitten dan IOTA. En doordat het lastig te verkrijgen is, is het alleen amar raar dat het zo'n hoge waarde heeft, dit gaat makkelijk nog 5x als het op échte exchanges komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:49 schreef Soren het volgende:
Wat zien jullie in XRB?
Ik zie een coin die gestegen is in waarde vanwege (1) een gigantische promotiecampagne op diverse fora (2) lastig verkrijgbaar (3) dikke FOMO all over the place. Daarnaast is de functionaliteit alleen getest op een testnetwerk in een gecontroleerde omgeving hebben er nog geen third party reviews of audits plaatsgevonden. Kortom.. pump 'n dump?
2010, als we praten over mn eerste bitcoin. Maar ik bedoel in deze markets.quote:
Tja, ik ga er toch wel voor denk ik. Denk via Bitgrail.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:57 schreef EggsTC het volgende:
Nu kickt voor mij ook wel FOMO erin van raiblocks, maar alsnog zegt mijn verstand niet te kopen op een moment als dit;
[ afbeelding ]
27 januari weet ik het, dan kijk ik efkes.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef juiced01 het volgende:
[..]
Je zal er 2.5k ingestopt hebben, gister. Hoop voor hem/haar dat de prijs weer iets omhoog gaat binnenkort...
geen waanzin, XRP hoeft maar een tientje waard te zijn en het is al groter dan BTC, daarna zal FOMO pas echt strong zijn en gaan we naar $1 trillion marketcap XRPquote:Op donderdag 28 december 2017 18:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Want als jij al meeloopt vanaf 2013 met deze markets, dan weet je ook dat wat je nu zegt, waanzin is.
Mensen worden er nu mee bekend, dat krijgt een sneeuwbaleffect waardoor de boel steeds sneller gaat. Maar dat doet niet af van het prachtige concept.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:49 schreef Soren het volgende:
Wat zien jullie in XRB?
Ik zie een coin die gestegen is in waarde vanwege (1) een gigantische promotiecampagne op diverse fora (2) lastig verkrijgbaar (3) dikke FOMO all over the place. Daarnaast is de functionaliteit alleen getest op een testnetwerk in een gecontroleerde omgeving hebben er nog geen third party reviews of audits plaatsgevonden. Kortom.. pump 'n dump?
quote:Op donderdag 28 december 2017 18:54 schreef alilami het volgende:
[..]
geen waanzin, XRP hoeft maar een tientje waard te zijn en het is al groter dan BTC, daarna zal FOMO pas echt strong zijn en gaan we naar $1 trillion marketcap XRP
Ja, daarom.. en hoe snel denk jij dat er een coin groter gaat worden dan bitcoin. Het is sowieso waanzin wat er in deze markt gebeurt. En bitcoin kampt met flinke problemen, maar ik zie XRP écht niet nóg 120, en tegen die tijd straks, 200 miljard stijgen in marketcap zodra de hele hype van nieuwe mensen er vanaf is.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:54 schreef alilami het volgende:
[..]
geen waanzin, XRP hoeft maar een tientje waard te zijn en het is al groter dan BTC, daarna zal FOMO pas echt strong zijn en gaan we naar $1 trillion marketcap XRP
Jij verwacht een XRP marketcap die groter is dan die van alle crypto's bij elkaar?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:54 schreef alilami het volgende:
[..]
gelukkig is XRP niet afhankelijk van demense, hun voornaamste doelgroep zijn de banken, en dan praten we over $1.2 quadrillion a yearquote:Op donderdag 28 december 2017 18:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, daarom.. en hoe snel denk jij dat er een coin groter gaat worden dan bitcoin. Het is sowieso waanzin wat er in deze markt gebeurt. En bitcoin kampt met flinke problemen, maar ik zie XRP écht niet nóg 120, en tegen die tijd straks, 200 miljard stijgen in marketcap zodra de hele hype van nieuwe mensen er vanaf is.
Straks komt er iemand met een paar miljoen ripple die hij voor 0,0001 USD had gekocht, en die biedt alles te koop aan, en zo zijn er meer.... wat denk je dat er dan met de markt gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |