Gisteren.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt 2500 eu invested in verge nu ?
quote:Op woensdag 27 december 2017 18:47 schreef betyar het volgende:
2.5k in XVG geduwd. Ben benieuwd, denk niet dat de munt zal verdwijnen.
Ik verwacht geen moon. Volgens mij gooit hij de source open om te laten zien dat er daadwerkelijk body achter zit. Vertrouwen winnen in de verdere doorontwikkeling. Ik denk dat Tron een langetermijn HODL is.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:19 schreef Drxx het volgende:
Verge dat door dikke sale walls heen breekt, met meerdere mensen die aan 10+ BTC XVG kopen. Constant nieuwe 24H highs op Binance. Beetje vreemd
[..]
Ik zie graag dat TRX moont, maar source code staat al een week of zo op GH dus vraag mij af wat er nieuw gaat zijn.
Ik moet hier dan efkes wegblijven, is een verjaardagscadeau naar mezelf mocht het goed uitpakken, wil de 27e pas kijken.quote:
Holy shit.quote:
Je hebt zeer gedegen onderzoek gedaan naar wat verge doet en wat het gaan doen neem ik aan, anders steek je niet zomaar 2,5k erin. Dus dat moet goed komen.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik moet hier dan efkes wegblijven, is een verjaardagscadeau naar mezelf mocht het goed uitpakken, wil de 27e pas kijken.
Euh, nee. Ik snap al die coins voor geen meter.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt zeer gedegen onderzoek gedaan naar wat verge doet en wat het gaan doen neem ik aan, anders steek je niet zomaar 2,5k erin. Dus dat moet goed komen.
Handig.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Euh, nee. Ik snap al die coins voor geen meter.
Al die technieken en moeilijke woorden boeien me geen reet. Kijk een beetje op het www rond en pluk gewoon een muntje.quote:
Mocht je dicht bij hetgeen komen wat je hebt ingelegd, zou ik het er uithalen en eens goed gaan onderzoeken waar je in wil investeren.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Euh, nee. Ik snap al die coins voor geen meter.
Ja, kijk ergens komt het geld vandaan he, waar mensen waarover je leest zulke dikke winsten maken. Jij bent één van de mensen waar dat geld vandaan komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Al die technieken en moeilijke woorden boeien me geen reet. Kijk een beetje op het www rond en pluk gewoon een muntje.
Ik heb er ook een paarquote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef 1299 het volgende:
Gisteren flink deel van mijn portfolio in Electroneum gestort. Is enkel nog op Cryptopia te krijgen, als meer marketplaces mee gaan doen moet de waarde haast wel omhoog schieten.
Zijn er meer mensen hier met een share in ETN?
Heldquote:Op donderdag 28 december 2017 21:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik heb gekocht op ¤1.20. m'n inleg heb ik eruit. Nog 2000 in m'n wallet over
Dan neem ik mijn verlies en ga ik weer pokeren in het HC.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, kijk ergens komt het geld vandaan he, waar mensen waarover je leest zulke dikke winsten maken. Jij bent één van de mensen waar dat geld vandaan komt.
klaasquote:Op donderdag 28 december 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijn er nog steeds lange wachttijden enzovoorts om aan bitcoins te komen of is dat over?
ik wil niet weer gaan kopen en lang wachten op die rotzooi
Op de manier hoe jij investeert is het inderdaad net gokken.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn verlies en ga ik weer pokeren in het HC.
alles wat van hoog naar omlaag schiet is gokken mocht je het nog niet weten....quote:Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Op de manier hoe jij investeert is het inderdaad net gokken.
ga nou eens weg man, je hebt niet eens crypto's.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles wat van hoog naar omlaag schiet is gokken mocht je het nog niet weten....
Is die niet meer gelocked dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef EggsTC het volgende:
NXT koop momentje, trendline gehit, dikke daling gehad.
Is de NXT fork niet net geweest? dat zou de sell wel verklarenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef EggsTC het volgende:
Check github?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gekDan was het op een andere manier naar buiten gekomen dan met een P&D
Ben het wel met hem eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
ga nou eens weg man, je hebt niet eens crypto's.
Eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles wat van hoog naar omlaag schiet is gokken mocht je het nog niet weten....
Echt prachtig inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Release wraith
https://twitter.com/RexFonseca88/status/946382210344587264
twitter:justinvendetta twitterde op donderdag 28-12-2017 om 15:46:57@Caesar5891 @RexFonseca88 @XVGWhale fake. reageer retweet
Fake.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Release wraith
https://twitter.com/RexFonseca88/status/946382210344587264
Ja rebranding, het is nu VETquote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef ttm het volgende:
Coincap heeft VET ($1,91) en VEN ($1,39) voor VeChain.
Heb Vechain op Liqio staan als VEN en daar geeft de koers $1,84
Neem dus een beetje aan dat ik VET op coincap moet aanhouden voor de koers ??!
Is dit een interessante coin? Straks maar eens inlezen (ja, ik ben 'n n00bquote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk het niet. Is gepumpt omdat er een fork van (is geweest?). WAVES is dacht ik ook een fork van NXT. Het is een wat oudere coin. Heeft nooit echt op mijn wishlist gestaanquote:Op donderdag 28 december 2017 21:58 schreef juiced01 het volgende:
[..]
Is dit een interessante coin? Straks maar eens inlezen (ja, ik ben 'n n00b).
Nee, hij is totaal niet interessnat, daarom heeftie zo een daling gehad, maar ik gok op de trendline die gehit is, ik gok op de kans die het heeft nu te herstellen, indien ja, is het een easy 3x.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:58 schreef juiced01 het volgende:
[..]
Is dit een interessante coin? Straks maar eens inlezen (ja, ik ben 'n n00b).
Ik gok toch dat ie weer stilletjes uit de top 50 zal vertrekken, rustig VERGE achternaquote:Op donderdag 28 december 2017 22:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, hij is totaal niet interessnat, daarom heeftie zo een daling gehad, maar ik gok op de trendline die gehit is, ik gok op de kans die het heeft nu te herstellen, indien ja, is het een easy 3x.
Zou kunnen. Dan gok ik mis, heb een sell geplaatst voor een 400 sat winst op een stijging.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik gok toch dat ie weer stilletjes uit de top 50 zal vertrekken, rustig VERGE achterna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |