Precies, dat is echt wel een enorm risico. Ik dacht altijd dat Ripple ook een beetje was bedacht met in het achterhoofd een stabiele koers tov fiat, maar nu het een euro is tov 15ct (toen ik het kocht, en verkocht voor 25 ct) heb ik dat wel een beetje los gelaten. Je weet het nooit hè.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
De organisatie zelf heeft iets van 61 miljard XRP, dus momenteel zo'n $ 90 miljard. En dan moet je ze maar geloven dat ze dat niet uitcashen.
Ik zou niet weten hoe je in godsnaam alle blockchains wil verbindenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mensen nog diep in ICX? Het moet de moeder aller blockchains worden want het verbindt alle blockchains. Sinds vandaag op Huobi in Korea, die lui gaan helemaal gek. Als bedrijf is het ook al best wel legit, voldoende partnership die ook bevestigd zijn en in ontwikkeling zijn. Gekocht voor ¤2, nu op ¤5, maar die kan wel naar 10 of 20 schat ik zo.
Ik denk dat het wel kan; je begint klein maar uiteindelijk kan je uitbreiden. Zo werkt het iig wel bij bedrijfssystemen met talloze interfaces (niet dat het super goed werkt, maar het werkt..) Ik denk dat de versplintering die je nu bij blockchains ziet ook niet per se goed is. Je hebt een paar sterke fundamenten nodig, zoals programmeertalen, snelheiod & schaalbaarheid, en dan kom je een heel eind.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je in godsnaam alle blockchains wil verbinden
Zelfs God kan dat niet.
Wat doen ze beter dan ARK?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mensen nog diep in ICX? Het moet de moeder aller blockchains worden want het verbindt alle blockchains. Sinds vandaag op Huobi in Korea, die lui gaan helemaal gek. Als bedrijf is het ook al best wel legit, voldoende partnership die ook bevestigd zijn en in ontwikkeling zijn. Gekocht voor ¤2, nu op ¤5, maar die kan wel naar 10 of 20 schat ik zo.
Misschien de Koreanen die er achter zitten, dat land is echt een stuk verder. Maar verder zou ik het niet weten, enlighten mequote:
Klopt maar ik vind dat Litebit en andere dergelijke sites vaak wat duur zijn in vergelijking met een exchange waar je direct van anderen koopt. Litebit moet de deuren ook open houden dus zal daar altijd een percentage bovenop doen. Die is hoger dan de fee die je betaalt op een exchange.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:16 schreef Basxt het volgende:
Zwaar hinderlijk dat je nergens gewoon simpel currencies (in dit geval Ripple) kan aanschaffen met euro's. Litebit is precies wat ik zoek maar die accepteert geen nieuwe aanmeldingen.
Ik heb er gisteren ook een zooitje ingeslagen. Mooi om te zien dat deze ook vandaag dik staat te plussen.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Vooral wanneer XRP's market cap straks biljoenen dollars bedraagt, en de shitcoins het niet meer kunnen bijbenen, zal blijken wat een uniek pareltje XRP wel niet is.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
Maar hij hoort eigenlijk niet in het rijtje op coinmarketcap.com imo
Mis anders effe het hele punt. XRP is een gesloten blockchain (? is dat het wel) in een gesloten systeem.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef alilami het volgende:
[..]
Vooral wanneer XRP's market cap straks biljoenen dollars bedraagt, en de shitcoins het niet meer kunnen bijbenen, zal blijken wat een uniek pareltje XRP wel niet is.
Je vraagteken zegt genoeg, je weet er gewoon niet zoveel vanaf, maar dan wel even aangeven dat XRP niet op coinmarketcap thuishoort.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mis anders effe het hele punt. XRP is een gesloten blockchain (? is dat het wel) in een gesloten systeem.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:47 schreef alilami het volgende:
[..]
Je vraagteken zegt genoeg, je weet er gewoon niet zoveel vanaf, maar dan wel even aangeven dat XRP niet op coinmarketcap thuishoort.
De eigenaren van coinmarketcap en andere gerelateerde websites hebben hun huiswerk wel gedaan, en XRP hoort gewoon thuis op zulke sites.
Niet doen. Ga je over 1 jaar spijt krijgenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:51 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, kan met Bitcoin de videokaart betalen
Wat wil je gaan mijnen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:51 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, kan met Bitcoin de videokaart betalen
waarom stop je geld wat je niet kan missen in cryptoquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou het toch leuk zijn als ik deze upgrade met minen terug kan verdienen
En nee, ik doe dit niet puur om te minen, computer is 8 jaar oud en het is hoog tijd voor een upgrade
Eentje die 70% kost van wat de computer 8 jaar geleden in totaal kostte...
En nu doet mijn domme actie van vorige week best pijn, want zonder die verliezen had ik nu kunnen bestellen
Alsof ik 30¤ aan transactiekosten ga betalenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niet doen. Ga je over 1 jaar spijt krijgen
Moet je er geen DDR4 geheugen bijkopen? Of heb je dat al?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou het toch leuk zijn als ik deze upgrade met minen terug kan verdienen
En nee, ik doe dit niet puur om te minen, computer is 8 jaar oud en het is hoog tijd voor een upgrade
Eentje die 70% kost van wat de computer 8 jaar geleden in totaal kostte...
En nu doet mijn domme actie van vorige week best pijn, want zonder die verliezen had ik nu kunnen bestellen
Omdat ik nu pas besloten heb om m'n pc te upgraden en te kijken wat het kost.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom stop je geld wat je niet kan missen in crypto
Ehhhhh... ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moet je er geen DDR4 geheugen bijkopen? Of heb je dat al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |