Och god je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummerIk zie altijd die pianist voor me die de hele tijd hetzelfde akkoord op die piano zit te rammen
Dat is wel een nadeel. Pompeii kan ik nog wel hebben maar de rest vind ik niet goed genoeg om zo vaak te horen nee.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind vooral Icarus wel een lekker nummertje. Laura Palmer ook wel. Maar de rest is ook echt helemaal kapotgedraaid, daar kan ik bijna niet meer naar luisteren.
Daar luister ik echt nooit naar, maar ik geloof het meteen.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
vooral 538 is meester in het draaien van hetzelfde liedje tig keer.
Dat kan ik me ergens voorstellen, maar het is niet erg eerlijk om de muzikanten de schuld te geven van iets wat de radiostations doen.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind vooral Icarus wel een lekker nummertje. Laura Palmer ook wel. Maar de rest is ook echt helemaal kapotgedraaid, daar kan ik bijna niet meer naar luisteren.
ik doe mij broekje al uitquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Achterhoker het volgende:
Er begint hier iemand spontaan te strippen.
Gijs Staverman is opgeflikkerdquote:Op woensdag 27 december 2017 14:07 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Goh, de jongsten stemmen op nieuwe muziek en de oudsten op oudere muziek. Tell me something new
Nou jawel, die "muzikanten" maken toch echt die Ooraidsquote:Op woensdag 27 december 2017 14:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat kan ik me ergens voorstellen, maar het is niet erg eerlijk om de muzikanten de schuld te geven van iets wat de radiostations doen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Uccie het volgende:
Het is ook hersendood volk in dat café op moment.
past goed bij dit uurtjequote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Uccie het volgende:
Nu heb je me aangestokenquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummerIk zie altijd die pianist voor me die de hele tijd hetzelfde akkoord op die piano zit te rammen
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Uccie het volgende:
Had dat hele café moeten gaan strippen dan van jou?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Uccie het volgende:
Zouden wij ook zijn na 6 uur wachten.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit liedje is ook na 2 minuten wel leuk geweest.
Probeer het niet te snappen, enjoy the momentquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef alopio het volgende:
vriendin trekt spontaan kleding uit. gewoonte van haar vorige werk zegt ze...ik snap het niet
Bastille man..quote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef richolio het volgende:
Ben ook wel klaar met dit nummer nu ja. Next
nee alleen Annemieke is genoegquote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Had dat hele café moeten gaan strippen dan van jou?
niet alleen gijs, we haten ook zn pa en maquote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef richolio het volgende:
Waarom haten jullie Gijs Staverman zo
Ik zie echt niet in wat er nou weer mis is met Bastille.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou jawel, die "muzikanten" maken toch echt die Ooraids
Liever niet...maar er zit meer beweging in een heipaal.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Had dat hele café moeten gaan strippen dan van jou?
Heb liever iemand die wat dichterbij staat.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef richolio het volgende:
Waarom haten jullie Gijs Staverman zo
Nee? Jij houdt niet van een kort pittige kapseltje?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Isorden het volgende:
Staan er niet veel tussen waarvan ik denk, ja die mag wel gaan strippen
En lekker op je zolderkamertje meelullen op Fok is ook veel gezelligerquote:
Bastille is zo'n band waarvoor zelfs recensenten zich schamen als ze het moeten luisteren voor hun werkquote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in wat er nou weer mis is met Bastille.
Volgens mij haten jullie gewoon structureel alles van na 2000.
nja deze vind ik ook niet zo van Bastille maar dat is ook mede omdat ie kapot is gedraaid denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in wat er nou weer mis is met Bastille.
Volgens mij haten jullie gewoon structureel alles van na 2000.
Ik denk nu toch "had het nog maar wat langer geduurd"quote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit liedje is ook na 2 minuten wel leuk geweest.
Door jou ben ik gaan kijken. Bedanktquote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Isorden het volgende:
Staan er niet veel tussen waarvan ik denk, ja die mag wel gaan strippen
Gelukkig is er darten op tv.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk nu toch "had het nog maar wat langer geduurd"
Dat ligt eraan.... wat er onder dat kapsel zitquote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee? Jij houdt niet van een kort pittige kapseltje?
Whehequote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nja deze vind ik ook niet zo van Bastille maar dat is ook mede omdat ie kapot is gedraaid denk ik.
Echter als Bastille uit de 80s was geweest was iedereen er helemaal lyrisch van geweest.
Daarover twijfel ik geen secondequote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echter als Bastille uit de 80s was geweest was iedereen er helemaal lyrisch van geweest.
Precies.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:13 schreef richolio het volgende:
Nee ik vind Bastille wel prima bandje, maar dit vind ik een van hun mindere hitjes wel
Nou ik niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nja deze vind ik ook niet zo van Bastille maar dat is ook mede omdat ie kapot is gedraaid denk ik.
Of snel op de BBQ.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:13 schreef Chiappucci het volgende:
Dit mag ook langzaam naar de uitgang
dat gaat te verquote:Op woensdag 27 december 2017 14:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik houd van mijn mute knop
Echt, BastilleDat staat dan nog lager dan Coldplay en Blof...
Neuh, Ooraids blijft Ooraids, ongeacht het jaartal.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Hadden ze we wel een saxofoon in moeten verwerken.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever supersnel.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:13 schreef Chiappucci het volgende:
Dit mag ook langzaam naar de uitgang
Dat is net zo'n opmerking als "als Bastille goede muziek had gemaakt was iedereen er helemaal lyrisch van geweest"quote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik toch niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar denken die mensen daar heel anders over.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar denken die mensen daar heel anders over.
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen nog weinig denken.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blunt in hetzelfde rijtje als Paskal...dat doet gewoon pijn, man.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:15 schreef MielMonteur het volgende:
Oeioei Blunt, Kane én Bløf dalijk?
Ook alledrie laag tempo helaas
En toch vind ik dat wel lekker. Het is beter dan de komende 3 liedjes gok ik. En beter dan de vorige. Of misschien is dit gewoon een minder stukje van de lijstquote:Op woensdag 27 december 2017 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was uit de tijd dat alle semi-alternatieve bandjes op een gegeven moment op een pauk moeten rammen in de set
Goh zou het?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch vind ik dat wel lekker. Het is beter dan de komende 3 liedjes gok ik. En beter dan de vorige. Of misschien is dit gewoon een minder stukje van de lijst
ik denk dat je dan gewoon uit het nep raam springquote:Op woensdag 27 december 2017 14:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zal dit uur maar in dat cafe zitten.... kan je geen Mute knop indrukken
Tenminste nog wel iets van genotquote:Op woensdag 27 december 2017 14:17 schreef MTheBassman het volgende:
Gelukkig komen Patti en Stevie daarna![]()
Nou Isnt She Lovely kan ook wel een beetje in het rijtje Anne/Dochters/Butterfly Kissesquote:Op woensdag 27 december 2017 14:17 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Tenminste nog wel iets van genot
En daar tussen Dave en zn vriendenquote:Op woensdag 27 december 2017 14:17 schreef MTheBassman het volgende:
Gelukkig komen Patti en Stevie daarna![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |