Bastille man..quote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef richolio het volgende:
Ben ook wel klaar met dit nummer nu ja. Next
nee alleen Annemieke is genoegquote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Had dat hele café moeten gaan strippen dan van jou?
niet alleen gijs, we haten ook zn pa en maquote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef richolio het volgende:
Waarom haten jullie Gijs Staverman zo
Ik zie echt niet in wat er nou weer mis is met Bastille.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou jawel, die "muzikanten" maken toch echt die Ooraids
Liever niet...maar er zit meer beweging in een heipaal.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Had dat hele café moeten gaan strippen dan van jou?
Heb liever iemand die wat dichterbij staat.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef richolio het volgende:
Waarom haten jullie Gijs Staverman zo
Nee? Jij houdt niet van een kort pittige kapseltje?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Isorden het volgende:
Staan er niet veel tussen waarvan ik denk, ja die mag wel gaan strippen
En lekker op je zolderkamertje meelullen op Fok is ook veel gezelligerquote:
Bastille is zo'n band waarvoor zelfs recensenten zich schamen als ze het moeten luisteren voor hun werkquote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in wat er nou weer mis is met Bastille.
Volgens mij haten jullie gewoon structureel alles van na 2000.
nja deze vind ik ook niet zo van Bastille maar dat is ook mede omdat ie kapot is gedraaid denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in wat er nou weer mis is met Bastille.
Volgens mij haten jullie gewoon structureel alles van na 2000.
Ik denk nu toch "had het nog maar wat langer geduurd"quote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit liedje is ook na 2 minuten wel leuk geweest.
Door jou ben ik gaan kijken. Bedanktquote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef Isorden het volgende:
Staan er niet veel tussen waarvan ik denk, ja die mag wel gaan strippen
Gelukkig is er darten op tv.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk nu toch "had het nog maar wat langer geduurd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |