Och god je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummerIk zie altijd die pianist voor me die de hele tijd hetzelfde akkoord op die piano zit te rammen
Dat is wel een nadeel. Pompeii kan ik nog wel hebben maar de rest vind ik niet goed genoeg om zo vaak te horen nee.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind vooral Icarus wel een lekker nummertje. Laura Palmer ook wel. Maar de rest is ook echt helemaal kapotgedraaid, daar kan ik bijna niet meer naar luisteren.
Daar luister ik echt nooit naar, maar ik geloof het meteen.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
vooral 538 is meester in het draaien van hetzelfde liedje tig keer.
Dat kan ik me ergens voorstellen, maar het is niet erg eerlijk om de muzikanten de schuld te geven van iets wat de radiostations doen.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind vooral Icarus wel een lekker nummertje. Laura Palmer ook wel. Maar de rest is ook echt helemaal kapotgedraaid, daar kan ik bijna niet meer naar luisteren.
ik doe mij broekje al uitquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Achterhoker het volgende:
Er begint hier iemand spontaan te strippen.
Gijs Staverman is opgeflikkerdquote:Op woensdag 27 december 2017 14:07 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Goh, de jongsten stemmen op nieuwe muziek en de oudsten op oudere muziek. Tell me something new
Nou jawel, die "muzikanten" maken toch echt die Ooraidsquote:Op woensdag 27 december 2017 14:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat kan ik me ergens voorstellen, maar het is niet erg eerlijk om de muzikanten de schuld te geven van iets wat de radiostations doen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Uccie het volgende:
Het is ook hersendood volk in dat café op moment.
past goed bij dit uurtjequote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Uccie het volgende:
Nu heb je me aangestokenquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummerIk zie altijd die pianist voor me die de hele tijd hetzelfde akkoord op die piano zit te rammen
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Uccie het volgende:
Had dat hele café moeten gaan strippen dan van jou?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Uccie het volgende:
Zouden wij ook zijn na 6 uur wachten.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit liedje is ook na 2 minuten wel leuk geweest.
Probeer het niet te snappen, enjoy the momentquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef alopio het volgende:
vriendin trekt spontaan kleding uit. gewoonte van haar vorige werk zegt ze...ik snap het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |