Met zo'n korte tijd kan je niet eens vijf biertjes drinken, laat staan bezopen rakenquote:
mwah hebben ze in ieder geval nog een beetje smaak, liever Bastille dan Kensingtonquote:Op woensdag 27 december 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Elke keer met die statistieken overzichten op TV zie je altijd dat de jeugd geen smaak heeft
Bastille, uiteraard door jongste stemmers
Dat lukt mij gerust met drie drankjes hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met zo'n korte tijd kan je niet eens vijf biertjes drinken, laat staan bezopen raken
Mwah, keel open en gaan, toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met zo'n korte tijd kan je niet eens vijf biertjes drinken, laat staan bezopen raken
Want dat is het slechtste vam het komend uur?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Elke keer met die statistieken overzichten op TV zie je altijd dat de jeugd geen smaak heeft
Gewoon allebei nietquote:Op woensdag 27 december 2017 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah hebben ze in ieder geval nog een beetje smaak, liever Bastille dan Kensington
Ook de invloed van de radio natuurlijk, die dat soort matige muziek plugt.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als ik het zo hoor is Bastille een van de hoogtepunten.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Want dat is het slechtste vam het komend uur?
Goh, de jongsten stemmen op nieuwe muziek en de oudsten op oudere muziek. Tell me something newquote:Op woensdag 27 december 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
toch heeft Bastille wel wat aardige nummers, oa Daniel in the Den en Laura Palmer. Pompeii gaat ook welquote:Op woensdag 27 december 2017 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook de invloed van de radio natuurlijk, die dat soort matige muziek plugt.
Je zou ook een keer fatsoenlijke muziek kunnen draaien, in plaats van Kensingtonaids en dat soort werk voor de 800e keer.
Dat zeiden mn ouders mij ook toen ik in mn slayer fase zat.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Neuh, er staat meer van die Ooraids in het lijstje van het komende uurquote:Op woensdag 27 december 2017 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Want dat is het slechtste vam het komend uur?
vooral 538 is meester in het draaien van hetzelfde liedje tig keer.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook de invloed van de radio natuurlijk, die dat soort matige muziek plugt.
Je zou ook een keer fatsoenlijke muziek kunnen draaien, in plaats van Kensingtonaids en dat soort werk voor de 800e keer.
Ik vind vooral Icarus wel een lekker nummertje. Laura Palmer ook wel. Maar de rest is ook echt helemaal kapotgedraaid, daar kan ik bijna niet meer naar luisteren.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toch heeft Bastille wel wat aardige nummers, oa Daniel in the Den en Laura Palmer. Pompeii gaat ook wel
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef alopio het volgende:
vriendin trekt spontaan kleding uit. gewoonte van haar vorige werk zegt ze...ik snap het niet
Wie?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Achterhoker het volgende:
Er begint hier iemand spontaan te strippen.
Er is prima mooie nieuwe muziek. Deze Ooraids is dat nietquote:Op woensdag 27 december 2017 14:07 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Goh, de jongsten stemmen op nieuwe muziek en de oudsten op oudere muziek. Tell me something new
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |