abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2017 @ 00:30:22 #101
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176061954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik weet niet goed waarom je denkt dat het dossier een groot middel is geweest om een verhaal te pushen?

Stel nu dat het dossier niet publiek was geweest. Dan hadden we alsnog het Mueller onderzoek (althans, als Trump alsnog Comey ontslagen had), dan hadden we alsnog Russische meetings met Trump Jr. & co, dan hadden we alsnog texts van Assange richting Trump Jr. en enkele terug, dan hadden we alsnog Flynn die afspraken maakte met de Russische overheid voordat Trump in office was en daarna erover loog, om wat zaken te noemen.
Omdat Russia, Russia, Russia nogal het nieuws heeft beheerst (geen CNN,MSNBC gekeken het afgelopen jaar of the Washington Post en Newsweek gelezen?).
En tweeledig. Enerzijds Russia collusion delusion met het PeePee dossier gepusht en anderzijds het dossier opgetuigd om een FISA bvelschrift te bemachtigen om de verkiezingscampagne van Trump af te luisteren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 28 december 2017 @ 00:33:37 #102
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176062017
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Omdat Russia, Russia, Russia nogal het nieuws heeft beheerst (geen CNN,MSNBC gekeken het afgelopen jaar of the Washington Post en Newsweek gelezen?).
En tweeledig. Enerzijds Russia collusion delusion met het PeePee dossier gepusht en anderzijds het dossier opgetuigd om een FISA bvelschrift te bemachtigen om de verkiezingscampagne van Trump af te luisteren.
Maar, nogmaals, dat verhaal hangt niet aan elkaar van dat dossier. Dat dossier is een interessant verhaaltje erbij. Hoe werkt dit? Ik geef je een aantal lijnen zonder dit dossier die hoe dan ook groot nieuws waren geweest en dan nog kom je terug over het dossier? Ik weet niet goed hoe ik je anders kan overtuigen ervan dat het dossier, hoewel van belang, niet van hoofdzakelijk belang is.
  donderdag 28 december 2017 @ 00:39:40 #103
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176062114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

WaPo gelijkstellen met een roddelblaadje lijkt me onterecht. Dat gezegd hebbende moet je natuurlijk wel altijd meenemen wanneer iets gebracht wordt door anonieme bronnen dat deze bronnen kunnen liegen of dat de uitgever kan liegen. NYTimes is zo bezien wat voorzichtiger hiermee. Ik heb overigens de indruk dat je veronderstelt dat anderen die niet jouw media volgen geen kritische media-volgers zouden zijn. Ik denk eigenlijk dat ze mogelijk nog kritischer zijn dan jij.
'Rodedlblaadje' heb ik niet gesteld. Dit is jouw kwalificatie
Ik heb het over journalistiek en dat The Washington Post veel anonieme bronnen gebruikt en dan een ellenlang stuk schrijft, waardoor meestal alleen de kop wordt gelezen en onthouden.
En wat jij veronderstelt moet je zelf weten. Ik maak me in elk geval niet druk over wat anderen voor media consumeren.
Het is eerder andersom. 'Lijm snuiven' heet dat hier als je niet in dezelfde pas loopt.
Buiten dat ik zulke mensen alle hulp toewens die ze nodig mochten hebben heb ik daar verder niks mee.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  donderdag 28 december 2017 @ 00:44:52 #104
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176062187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar, nogmaals, dat verhaal hangt niet aan elkaar van dat dossier. Dat dossier is een interessant verhaaltje erbij. Hoe werkt dit? Ik geef je een aantal lijnen zonder dit dossier die hoe dan ook groot nieuws waren geweest en dan nog kom je terug over het dossier? Ik weet niet goed hoe ik je anders kan overtuigen ervan dat het dossier, hoewel van belang, niet van hoofdzakelijk belang is.
Jij leest niet.
Ik heb niet beweerd dat het dossier de grondslag is van het onderzoek.

Wel heb ik beweerd dat het PeePee dossier gebruikt is om het narratief te pushen en prominent te houden en FISA.
Ik denk dat jij vergeten bent dat initieel Donald Trump helemaal niet onderwerp was van het FBI-onderzoek. Kun je nog het James Comey verhoor herinneren?
Crooked Hillary
  donderdag 28 december 2017 @ 00:53:34 #105
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176062305
Ugh, veel te unpacken in 1 bericht ...

quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

'Rodedlblaadje' heb ik niet gesteld. Dit is jouw kwalificatie
Klopt. Dat is namelijk hoe je het wil wegzetten en waar ik het mee oneens ben.

quote:
Ik heb het over journalistiek en dat The Washington Post veel anonieme bronnen gebruikt en dan een ellenlang stuk schrijft, waardoor meestal alleen de kop wordt gelezen en onthouden.
Wat ok is, als dit te vertrouwen is en geen roddelblad ... en tegelijk, wat ook met een skeptische houding ontvangen moet worden, want anoniem.

quote:
En wat jij veronderstelt moet je zelf weten. Ik maak me in elk geval niet druk over wat anderen voor media consumeren.
De specifieke media niet zo, of ze in mijn beleving gehersenspoeld worden wel wat. Zo is de term "mainstream media" denk ik wel ontworpen om een gevoel te creeereen van "oh, ik hoor niet bij de mainstream, dus ik ben onderdeel van deze speciale groep (die wel het echte nieuws krijgt)".
Het issue, wat wel echt is, namelijk dat extreem weinig eigenaars alle belangrijke media bezitten, wordt door juist de media die door Rupert Murdoch bezit worden niet gepushed, maar de term MSM wel.

quote:
Het is eerder andersom. 'Lijm snuiven' heet dat hier als je niet in dezelfde pas loopt.
Dat is 1 user die dat gebruikt. Ik ben daar geen voorstander van.

quote:
Buiten dat ik zulke mensen alle hulp toewens die ze nodig mochten hebben heb ik daar verder niks mee.
Vanzelfsprekend. Denk dat het ook meer overdrachtelijk bedoeld was.
  donderdag 28 december 2017 @ 01:09:26 #106
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176062491
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Klopt. Dat is namelijk hoe je het wil wegzetten en waar ik het mee oneens ben.
Nee.

quote:
Wat ok is, als dit te vertrouwen is en geen roddelblad ... en tegelijk, wat ook met een skeptische houding ontvangen moet worden, want anoniem.
Ik wees er op dat dit moet gebeuren. Geen roddelblad, niks wegzetten.

quote:
De specifieke media niet zo, of ze in mijn beleving gehersenspoeld worden wel wat. Zo is de term "mainstream media" denk ik wel ontworpen om een gevoel te creeereen van "oh, ik hoor niet bij de mainstream, dus ik ben onderdeel van deze speciale groep (die wel het echte nieuws krijgt)".
Het issue, wat wel echt is, namelijk dat extreem weinig eigenaars alle belangrijke media bezitten, wordt door juist de media die door Rupert Murdoch bezit worden niet gepushed, maar de term MSM wel.
MSM zijn kabeltelevisie en kranten (en tegenwoordig hun online poten) en daar tegenover staat social media, citizen journalism, crowdsource journalism, etc.

quote:
Dat is 1 user die dat gebruikt. Ik ben daar geen voorstander van.
Het is een voorbeeld van een over het algemeen vrij vijandige bejegening vanwege het innemen van bepaalde standpunten.
Ik had ook Russian bot of iets anders kunnen tikken. Voorbeelden genoeg.
Maar nogmaals het doet me niks.

quote:
Vanzelfsprekend. Denk dat het ook meer overdrachtelijk bedoeld was.
Ik ga hier niet verder op in. Het was een voorbeeld en ik wil dit niet toespitsen op een specifieke gebruiker.
Crooked Hillary
pi_176062529
Wat is er precies mis met anonieme bronnen? Er zijn genoeg redenen om anoniem te willen blijven of de naam van iemand niet openbaar te maken vanwege veiligheid of weet ik het.

En die oranje drol kiept elke keer bakken vol met "many people" claims leeg, dus dat die dan ook maar flink alles mag onderbouwen en namen mag noemen, nietwaar?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 28 december 2017 @ 01:37:11 #108
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176062783
Er kan van alles mis zijn met anonieme bronnen. Volgens mij ben je de uitglijder van Brian Ross en de 350 punten van de Dow alweer vergeten.
Maar als je graag die ellenlange nietszeggende Washington Post artikelen wilt lezen, by all means.
Het enige waar ik op wees is dat The Washington Post heel regelmatig zulke stukken schrijft via niet verifieerbare bronnen. Niet verifieerbaar.
Crooked Hillary
pi_176062810
Heeft Donald al getwieterd? :D
quote:
Barack Obama Is ‘Most Admired Man’ For 10th Year In A Row

Former President Barack Obama is the most admired man in the United States and has been for the past 10 years, according to a Gallup poll released Wednesday.

The poll found that 17 percent of respondents declared Obama as the man they most admired, with President Donald Trump in second place with 14 percent. Former Secretary of State Hillary Clinton was named the most admired woman with 9 percent of respondents, just surpassing the 7 percent who chose former first lady Michelle Obama.
En, um, heeft Donald al getwieterd? :D
quote:
Ivanka And Tiffany Trump Mercilessly Mocked For Mar-A-Lago Christmas Video

Tiffany and Ivanka Trump posed together in swimsuits to wish their followers a Merry Christmas from Mar-a-Lago. In a video clip Tiffany posted to her social media accounts on Tuesday, the sisters smile and blow kisses at the camera while "O Holy Night" plays in the background.

Social media users mercilessly mocked the sisters for their post. "I sure hope your fellow Americans in Puerto Rico who have been without power for 3 months enjoy this as much as you are," one commenter wrote on Instagram.
budgie1949 twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 22:12:25 @TiffanyATrump @IvankaTrump Sorry we missed you at the homeless shelter handing out Christmas gifts. reageer retweet
JennM_P twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 23:07:39 @TiffanyATrump @IvankaTrump Ugh. I hope my tax dollars aren't going to this mess. reageer retweet
In ieder geval zit 1/3 van PR nog minstens 8 maanden zonder stroom en weigert FEMA het geld van het Whitefish-debacle (tweemansbedrijfje-met-connecties in Oregon dat voor de wederopbouw absurde vergoedingen rekende) te vergoeden. Happy Holidays! :P

[ Bericht 12% gewijzigd door brokjespoes op 28-12-2017 01:58:29 ]
pi_176063001
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 01:37 schreef dellipder het volgende:
Er kan van alles mis zijn met anonieme bronnen. Volgens mij ben je de uitglijder van Brian Ross en de 350 punten van de Dow alweer vergeten.
Maar als je graag die ellenlange nietszeggende Washington Post artikelen wilt lezen, by all means.
Het enige waar ik op wees is dat The Washington Post heel regelmatig zulke stukken schrijft via niet verifieerbare bronnen. Niet verifieerbaar.
Niet voor jouw verifieerbaar, maakt het niet meteen een onbetrouwbare bron. Zoals gezegd, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom iemand anoniem wil blijven of een journalist een bron anoniem houdt.

En wanneer denk je dat Trump er eens mee begint, met verifieerbare niet anonieme bronnen te melden in plaats het gebruikelijke "many people say"? Daar windt je je natuurlijk ook over op. Toch?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 28 december 2017 @ 02:19:13 #111
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176063160
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 01:56 schreef OMG het volgende:

[..]

Niet voor jouw verifieerbaar, maakt het niet meteen een onbetrouwbare bron. Zoals gezegd, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom iemand anoniem wil blijven of een journalist een bron anoniem houdt.

En wanneer denk je dat Trump er eens mee begint, met verifieerbare niet anonieme bronnen te melden in plaats het gebruikelijke "many people say"? Daar windt je je natuurlijk ook over op. Toch?
Mij lijkt het verstandig dat wanneer een artikel gebaseerd is op hear say dit als zodanig te beoordelen.
Maar dat ben ik.

Ondanks de vele hit pieces van The Washington Post vind ik jouw gefabriceerde tegenstelling tussen deze krant en Donald Trump uiterst merkwaardig.

Ik snijd een onderwerp aan, feitelijk slechts een terloopse opmerking over een media outlet.
Het lukt mij om zo'n opmerking te maken zonder Donald Trump erbij te betrekken.
Zou je voor de grap ook eens moeten doen!
Crooked Hillary
pi_176063165
Een journalist is geen lang leven beschoren bij de WaPo als hij artikelen produceert die gebaseerd zijn op informatie uit onbetrouwbare bronnen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176063249
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 02:19 schreef dellipder het volgende:

[..]

Mij lijkt het verstandig dat wanneer een artikel gebaseerd is op hear say dit als zodanig te beoordelen.
Maar dat ben ik.

Ondanks de vele hit pieces van The Washington Post vind ik jouw gefabriceerde tegenstelling tussen deze krant en Donald Trump uiterst merkwaardig.

Ik snijd een onderwerp aan, feitelijk slechts een terloopse opmerking over een media outlet.
Nou, nou, merkwaardig. Het zou leuk zijn als je eens consistent zou zijn. Als anonieme bronnen bij de WaPo een probleem voor je zijn, dan bij Trump natuurlijk ook. Zou je voor de grap ook eens moeten doen!
pi_176063259
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 02:19 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maar dat ben ik.

Hearsay is één woord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 28 december 2017 @ 02:36:23 #115
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176063297
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 02:30 schreef OMG het volgende:

[..]

Nou, nou, merkwaardig. Het zou leuk zijn als je eens consistent zou zijn. Als anonieme bronnen bij de WaPo een probleem voor je zijn
Is voor mij geen probleem.
Crooked Hillary
pi_176063345
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 02:36 schreef dellipder het volgende:

[..]

Is voor mij geen probleem.
Kom maar op met je klaagpost over Trump dan. Hoe verschrikkelijk het wel niet is dat meneer nooit bronnen noemt.
pi_176063366
In a Complex Tax Bill, Let the Hunt for Loopholes Begin!

Net zoals bij de tax cut van 2004, lijkt er weer een complete dienstentak te ontstaan om de loopholes zo goed mogelijk te benutten. Artsen die gezamelijk een praktijk hebben, hebben bijvoorbeeld al ontdekt dat het flink oplevert als ze het gebouw kopen en zichzelf vervolgens een exorbitante huur laten betalen

In 2004 was het gevolg dat de geraamde kosten van 27,3 miljard dollar uiteindelijk meer dan 90 miljard bedroegen. En net zoals toen is daarmee ook nu totaal geen rekening gehouden.
quote:
It was supposed to be a tax cut for manufacturers. Then it got out of control.

World Wrestling Entertainment took it for producing wrestling videos. Regional gas stations claimed it because they mix ethanol with base fuel. Grocery stores asked for it because they spray their fruit so that it ripens. Pharmacies could take it because they have booths that print photos.

Republicans in Congress passed that deduction more than a decade ago, and they repealed it in the tax bill signed on Friday by President Trump. It is a lesson in the abundant creativity of American business in interpreting the tax code.

The latest overhaul could play out the same way. Already, lawyers and accountants are eyeing several provisions that investors and companies could potentially exploit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door brokjespoes op 28-12-2017 02:54:03 ]
pi_176063388
Trump's bronnen blijken iig keer op keer onbetrouwbaar, ik vermoed zijn eigen dikke duim.

Trump falsely claims he broke a legislative record

quote:
President Donald Trump falsely claimed on Wednesday that he had signed more legislation than any of his predecessors at this point in their terms.

“You know, one of the things that people don’t understand — we have signed more legislation than anybody,” the president said in remarks to roughly four dozen first responders at a firehouse in West Palm Beach, Florida. “We broke the record of Harry Truman.”

It is true that Trump had signed more bills in his first 100 days than any president since Truman, but as Trump nears the anniversary of his Jan. 20 inauguration, he is far removed from his 100th day. And he has now signed the fewest number of bills into law of any first-year president dating back to Dwight Eisenhower, according to a recent report from the website GovTrack.

The report was published last Thursday, a day before the president signed a $1.5 trillion tax-cut bill and headed to his Mar-a-Lago club in Palm Beach for the holidays.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 28 december 2017 @ 03:00:07 #119
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176063449
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 02:42 schreef OMG het volgende:

[..]

Kom maar op met je klaagpost over Trump dan. Hoe verschrikkelijk het wel niet is dat meneer nooit bronnen noemt.
Ik heb nog steeds moeite met jouw gefabriceerde tegenstelling tussen een krant en Donald Trump.
Zit die man je zo hoog?
Daar hebben ze vast wel iets, een middeltje tegen.
Crooked Hillary
pi_176063469
William Barber II: Trump’s Terrible Choice for Judge

Je vraagt je af waar Trump al die mensen vandaan haalt die zó totaal ongeschikt voor hun functie zijn. Nou, hij heeft er kennelijk nog velen in voorraad, we hebben bijvoorbeeld lang nog niet genoeg White Supremacist-rechters.

Ja, ik zei "rechters". :P
quote:
Among President Trump’s worrisome nominees to the judiciary, perhaps none is as alarming as Thomas Alvin Farr, a protégé of Jesse Helms, the former North Carolina senator, and a product of the modern white supremacist machine that Mr. Helms pioneered.

Mr. Farr, nominated to serve on the United States District Court for the Eastern District of North Carolina, began his career as counsel for Mr. Helms’s Senate campaigns, where he participated in racist tactics to intimidate African-American voters. This alone is reason to reject his nomination, as is his apparent lying on the topic to the Senate Judiciary Committee. But Mr. Farr’s connections to Mr. Helms’s white supremacist causes and political network go much deeper.
SPOILER
(Het nieuws wordt u vannacht trouwens weer eens aangeboden door Kijkertje en brokjespoes. :D )
  donderdag 28 december 2017 @ 03:07:40 #121
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176063490
Herstel een selectie van het nieuws.
Crooked Hillary
pi_176063500
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 03:03 schreef brokjespoes het volgende:
William Barber II: Trump’s Terrible Choice for Judge

Je vraagt je af waar Trump al die mensen vandaan haalt die zó totaal ongeschikt voor hun functie zijn. Nou, hij heeft er kennelijk nog velen in voorraad, we hebben bijvoorbeeld lang nog niet genoeg White Supremacist-rechters.

Ja, ik zei "rechters". :P

[..]

SPOILER
(Het nieuws wordt u vannacht trouwens weer eens aangeboden door Kijkertje en brokjespoes. :D )
Anoniem uit betrouwbare bronnen *O*
pi_176063504
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 03:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds moeite met jouw gefabriceerde tegenstelling tussen een krant en Donald Trump.
Zit die man je zo hoog?
Daar hebben ze vast wel iets, een middeltje tegen.
Draai, draai. Waarom is een anonieme bron bij de WaPo zo'n probleem, en bij een Trump niet? Vanwaar die dubbele standaard, pil?
pi_176063518
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 03:12 schreef Kijkertje het volgende:
Anoniem uit betrouwbare bronnen *O*
En zonder onderling overleg tóch (volgens mij) nog nooit hetzelfde verhaal gedaan, al gaat het soms best hard hier. :P

Dat vind ik wel eens echt knap van ons. :D :D
  donderdag 28 december 2017 @ 03:20:14 #125
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176063528
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 03:14 schreef OMG het volgende:

[..]

Draai, draai. Waarom is een anonieme bron bij de WaPo zo'n probleem, en bij een Trump niet? Vanwaar die dubbele standaard, pil?
Ik stelde zojuist al dat ik geen probleem heb.
Maar ongeacht dit wel of niet het geval is vind ik niet dat wanneer ik over een onderwerp iets aanhang automatisch een opvatting over Donald Trump in dat verband moet debiteren.

Waar jij op doordramt is heel infantiel en dat gejammer over Trump laat ik aan jou over.
Daar ben je blijkbaar heel goed in. En ik hou mij bezig met de inhoud van mijn berichten die ik zelf bepaal. Ik bepaal zelf wat en wanneer ik iets van iemand of iets vind. Capice?!!
Crooked Hillary
pi_176063533
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 03:17 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

En zonder onderling overleg tóch (volgens mij) nog nooit hetzelfde verhaal gedaan, al gaat het soms best hard hier. :P

Dat vind ik wel eens echt knap van ons. :D :D
So far so good ^O^
pi_176063555
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 03:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik stelde zojuist al dat ik geen probleem heb.
Maar ongeacht dit wel of niet het geval is vind ik niet dat wanneer ik over een onderwerp iets aanhang automatisch een opvatting over Donald Trump in dat verband moet debiteren.

Waar jij op doordramt is heel infantiel en dat gejammer over Trump laat ik aan jou over.
Daar ben je blijkbaar heel goed in. En ik hou mij bezig met de inhoud van mijn berichten die ik zelf bepaal. Ik bepaal zelf wat en wanneer ik iets van iemand of iets vind. Capice?!!
Geef nou eens antwoord, waarom is het bij de WaPo wel een probleem en bij Trump niet?

Dat er enigszins een verband is tussen een medium, Trump, en hoe jij ze behandelt in een topic over Amerikaanse politiek is natuurlijk niet zo heel raar. Dat jij dat blijkbaar niet wilt zien, tja.
  donderdag 28 december 2017 @ 03:31:53 #128
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176063565
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 03:28 schreef OMG het volgende:

[..]

Geef nou eens antwoord, waarom is het bij de WaPo wel een probleem en bij Trump niet?

Dat er enigszins een verband is tussen een medium, Trump, en hoe jij ze behandelt in een topic over Amerikaanse politiek is natuurlijk niet zo heel raar. Dat jij dat blijkbaar niet wilt zien, tja.
Lees die thread gewoon eens rustig terug.
Nergens daarin is er een aanleiding voor jouw gefabriceerde tegenstelling, behalve tussen jouw oren.
En dit gedram brengt je nergens. Dat is in elk geval zeker.
Crooked Hillary
pi_176063587
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 03:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

Lees die thread gewoon eens rustig terug.
Nergens daarin is er een aanleiding voor jouw gefabriceerde tegenstelling, behalve tussen jouw oren.
En dit gedram brengt je nergens. Dat is in elk geval zeker.
Aangezien je je nauwelijks negatief uit wat betreft Trump denk ik dat ik een met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan stellen dat je niet even kritisch bent over het gebrek aan noemen van bronnen door Trump in vergelijking met de WaPo.

Dus nogmaals, waarom is het bij de WaPo een probleem, en bij Trump niet? Kun je daar eens antwoord op geven?
pi_176063628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 01:39 schreef brokjespoes het volgende:
Heeft Donald al getwieterd? :D

Yups hij vindt zichzelf veel beter dan Obama

realDonaldTrump twitterde op donderdag 28-12-2017 om 03:09:22 “On 1/20 - the day Trump was inaugurated - an estimated 35,000 ISIS fighters held approx 17,500 square miles of ter… https://t.co/xnR1mXhmr3 reageer retweet

Moet nog wel ff gefactcheckt worden :+
pi_176063686
Ik gok op minstens 2 Pinocchio's vanwege het weglaten van de burgerdoden en doen alsof Obama vanaf 20 januari niets meer te maken had met reeds geplande akties.

EdKrassen twitterde op donderdag 28-12-2017 om 03:11:13 Stop making it out like this is your doing. Thanks Obama. reageer retweet
Miriam2626 twitterde op donderdag 28-12-2017 om 03:43:00 They retreated when you became president because they figured you would kill our democracy without their help. reageer retweet
Skitters1 twitterde op donderdag 28-12-2017 om 03:28:23 We heard you the first time you tweeted this. Stop tweeting in the third person reageer retweet
Besides... Obama was volgens Trump toch de oprichter van ISIS? Dan krijgt hij toch kwijtschelding? :P
pi_176063741
Oja, BREAKING! Donald Trump alwéér niet op Bloomberg's lijst van 500 rijkste mensen! (Heeft hij er al over getwieterd? :P )

Klik op de link om te zien of er nog bekende Fok!kers bijstaan: https://www.bloomberg.com/billionaires/
pi_176063771
Het is Zetpilled nog steeds niet duidelijk dat een journalist wèl weet wie de anonieme bron is maar gewoon zijn/haar naam niet publiceert.

Dat is wat anders dan hearsay, druiloor!
pi_176063772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 05:19 schreef brokjespoes het volgende:
Oja, BREAKING! Donald Trump alwéér niet op Bloomberg's lijst van 500 rijkste mensen! (Heeft hij er al over getwieterd? :P )

Klik op de link om te zien of er nog bekende Fok!kers bijstaan: https://www.bloomberg.com/billionaires/
Bezos op nummer 1 en die gaat volgend jaar ook lekker profiteren van Trump's kerstcadeautje ~:)
pi_176063823
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 05:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Bezos op nummer 1 en die gaat volgend jaar ook lekker profiteren van Trump's kerstcadeautje ~:)
Ik denk dat Bezos het geld gewoon in de verdere robotisering van zijn bedrijf steekt. Dan hoeft hij minder mensen in dienst te nemen.
pi_176063827
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 06:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat Bezos het geld gewoon in de verdere robotisering van zijn bedrijf steekt. Dan hoeft hij minder mensen in dienst te nemen.
pi_176063833
De top500 is flink rijker geworden. Dus ik ben benieuwd naar de trickle-down.
pi_176065794
quote:
Moore legt zich niet neer bij verkiezingsnederlaag

De Republikeinse kandidaat voor de Senaat Roy Moore legt zich niet neer bij zijn verkiezingsnederlaag in Alabama eerder deze maand. In een verklaring schrijft zijn campagneteam dat er waarschijnlijk sprake is geweest van fraude en dat Moore daarom de uitslag aanvecht bij de rechter in Montgomery, de hoofdstad van Alabama.
Moore :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176065826
Ik kwam 'm net ook al posten, voor alle volledigheid hier tevens in het engels:

Roy Moore Files Lawsuit Contesting Alabama’s Senate Election Results (HuffPo)
Roy Moore Asks Alabama Court to Block Election's Certification (NYTimes)
quote:
Former Alabama Republican Senate candidate Roy Moore filed a lawsuit on Wednesday night contesting the outcome of the state’s special election.

According to The Associated Press, the suit was filed in Montgomery Circuit Court less than a day before the state will officially declare Moore’s opponent the winner. Moore wants the state to launch a fraud investigation and hold a new election.
quote:
In a complaint filed in the circuit court here in Alabama's capital, Mr. Moore's campaign argued that such fraud had tainted the Dec. 12 special election, which Mr. Moore lost to Doug Jones by fewer than 22,000 votes, and that the Alabama authorities had inadequately investigated claims of misconduct.

If the election is prematurely certified, Mr. Moore's lawyers wrote, he will "suffer irreparable harm" and be "denied his full right as a candidate to a fair election."

In some ways Mr. Moore's lawsuit was not a surprise. He has a demonstrated penchant for last-minute legal theatrics -- in 2015, he tried, unsuccessfully, to block same-sex marriages from moving forward hours before they were to begin -- and he and his allies have spent the last several weeks signaling their unease with this month's voting process. Indeed, while saying little else publicly, Mr. Moore has been soliciting contributions for an "election integrity fund."

Mr. Moore's court filing ran for dozens of pages, and it argued that returns in Jefferson County, the state's most populous county, "confirmed election fraud." It also said that turnout in the county was suspiciously high; it suggested that Mr. Jones had benefited from voter intimidation; and it argued that Mr. Moore's opponents had spread "lies and fraudulent misrepresentations."

Mr. Moore has spent weeks ignoring calls that he concede the election, defying the wishes of President Trump, who endorsed his campaign, and other Republican leaders.

It was not immediately clear when a judge would consider Mr. Moore's complaint or the affidavits from several people his campaign described as experts in elections; one has claimed to have "mathematically proved a conspiracy to assassinate" President John F. Kennedy.

John H. Merrill, the Alabama secretary of state, has dismissed complaints, from Democratic and Republican critics, of election fraud. In an interview on Dec. 15, Mr. Merrill, a Republican who voted for Mr. Moore, flatly declared: "I have not seen any irregularities or any inconsistencies that are outside the norm."
want het kan natuurlijk niet dat God hem in Haar Oneindige Wijsheid heeft laten verliezen, dus er *moet* gewoon sprake van fraude zijn :P

[ Bericht 3% gewijzigd door brokjespoes op 28-12-2017 10:24:14 ]
  donderdag 28 december 2017 @ 10:06:44 #140
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_176065827
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moore :')
En Trump heeft er nog niet eens over getweet. Waarschijnlijk snapt zelfs die dat je hier beter je vingers niet aan kan branden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 28 december 2017 @ 10:11:19 #141
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176065887
RealSaavedra twitterde op donderdag 28-12-2017 om 04:09:09 CNN Legal Analyst Paul Callan: "Originally, I was angered at the president's attacks on the FBI...but when I starte… https://t.co/E6a75xCOC9 reageer retweet
CNN's juridische analist zal hierna vermoedelijk ontslagen worden, maar dit is echt een van de weinige keren dat ze wel fair and balanced over dit onderwerp praten.
Het problematische hierbij is natuurlijk dat ik het aantal keer, dat op één hand te tellen is, een nieuwsorganisatie moet prijzen omdat ze een logische gevolgtrekking maakt van tot nog toe alle beschikbare informatie en onthullingen.
Crooked Hillary
  donderdag 28 december 2017 @ 10:14:28 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_176065930
Nou ja het past in je straatje, fox heeft ook wel eens gelijk.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_176065971
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:11 schreef dellipder het volgende:
RealSaavedra twitterde op donderdag 28-12-2017 om 04:09:09 CNN Legal Analyst Paul Callan: "Originally, I was angered at the president's attacks on the FBI...but when I starte… https://t.co/E6a75xCOC9 reageer retweet
CNN's juridische analist zal hierna vermoedelijk ontslagen worden, maar dit is echt een van de weinige keren dat ze wel fair and balanced over dit onderwerp praten.
Het problematische hierbij is natuurlijk dat ik het aantal keer, dat op één hand te tellen is, een nieuwsorganisatie moet prijzen omdat ze een logische gevolgtrekking maakt van tot nog toe alle beschikbare informatie en onthullingen.
Dus omdat de uitspraken in jouw straatje passen, is er plots sprake van 'fair and balanced' berichtgeving?

Hoepel toch op, vent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 28 december 2017 @ 10:18:52 #144
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176066033
Het zou in ieders straatje moeten passen als je werkelijk van tot nog toe alle beschikbare informatie op de hoogte zou zijn.
Dat gaat echter niet met The Washington en The Huffington Post, Newsweek, MSNBC, etc.
Crooked Hillary
  donderdag 28 december 2017 @ 10:28:44 #145
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176066222
En kijk; Jeff Session en Rod Rosenstein hebben Guantanomo Bay al geïnspecteerd.

Sessions, Rosenstein to visit Guantánamo Bay

En naar verluidt is generaal Kelly ook een groot fan ervan.
Crooked Hillary
pi_176066906
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Dus omdat de uitspraken in jouw straatje passen, is er plots sprake van 'fair and balanced' berichtgeving?
En het gaat dus gewoon weer om Strozk Strzok die in ±juli uit Muellers team is gezet
quote:
WASHINGTON — The special counsel, Robert S. Mueller III, removed a top F.B.I. agent this summer from his investigation into Russian election meddling after the Justice Department’s inspector general began examining whether the agent had sent text messages that expressed anti-Trump political views, according to three people briefed on the matter.

The agent, Peter Strzok, is considered one of the most experienced and trusted F.B.I. counterintelligence investigators. He helped lead the investigation into whether Hillary Clinton had mishandled classified information on her private email account, and then played a major role in the investigation into links between President Trump’s campaign and Russia.

But Mr. Strzok was reassigned this summer from Mr. Mueller’s investigation to the F.B.I.’s human resources department, where he has been stationed since. The people briefed on the case said the transfer followed the discovery of text messages in which Mr. Strzok and a colleague reacted to news events, like presidential debates, in ways that could appear critical of Mr. Trump.

“Immediately upon learning of the allegations, the special counsel’s office removed Peter Strzok from the investigation,” said a spokesman for the special counsel’s office, Peter Carr.

https://www.nytimes.com/2(...)nti-trump-texts.html
zie verder ook: The new right-wing attack on the Mueller probe, explained
quote:
"The fact that Robert Mueller fired an investigator immediately when these texts came to light is evidence he's running a tight ship and lends credibility to his investigation -- not detracts from it," Lisa Gilbert, an expert on government ethics at the watchdog group Public Citizen, told me.

Furthermore, there is no reason to think that Strzok could've overridden Comey's own view of Clinton's conduct. Even if Strzok were in fact leading a partisan effort to tweak the language out of a personal desire to defend Clinton, he couldn't have done it against the will of his own boss. And Comey is famously hostile to political favoritism or chumminess with politicians.

Lawrence Noble, the general counsel of the Campaign Legal Center, a nonpartisan watchdog group, says that Strzok likely made a mistake, but that his actions, based on what's publicly known so far, fall short of contaminating the entire Mueller inquiry.

"That fact that it appears Mueller removed Strzok from the investigation as soon as he find out about the messages tends to underscore Mueller's seriousness about keeping the investigation free from even the appearance of bias," Noble told me.

Gilbert says that the timing of right-wing criticism of Mueller's probe is worth noting. It's ramping up "just as the investigation begins to bear fruit."

Given how fast Mueller is moving, that means you can expect to be hearing the name Peter Strzok a lot in the weeks ahead.
edit: naamtypfout ('t is me ook wel een naam :D )

[ Bericht 6% gewijzigd door brokjespoes op 28-12-2017 11:57:18 ]
  donderdag 28 december 2017 @ 11:19:31 #147
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176067315
Ik kijk liever ook geen CNN, maar ik heb in plaats van een clip het volledige interview gezien.
Jij maakt een beoordeling op slechts een gedeelte van de beschikbare informatie. Het interview behandelde Peter Strzok, maar daar ging het onderwerp niet over.
Crooked Hillary
  donderdag 28 december 2017 @ 11:41:14 #148
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176067744
Jemig wat een onzin wordt er soms gepost mbt wat de taak van de media is.

Niet helemaal opgelet op school of iets dergelijks.

Soms vermakelijk, soms een beetje vervelend.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 28 december 2017 @ 11:45:19 #149
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176067848
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:28 schreef dellipder het volgende:
En kijk; Jeff Session en Rod Rosenstein hebben Guantanomo Bay al geïnspecteerd.

Sessions, Rosenstein to visit Guantánamo Bay

En naar verluidt is generaal Kelly ook een groot fan ervan.
Lekker mensen martellen onder de noemer 'terrorisme'. En er dan fan van zijn?

Gaat hij zijn belofte inlossen door families van vermeende terroristen ook op te sluiten en te martellen?

Laat me raden: jij vindt het nog een goed idee ook.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_176067859
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 11:00 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

En het gaat dus gewoon weer om Strozk die in ±juli uit Muellers team is gezet

[..]

zie verder ook: The new right-wing attack on the Mueller probe, explained

[..]

Gewoon weer niks aan de hand dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: