abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176073984
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:11 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, hier zal wel weer een tweet over komen :D :

http://edition.cnn.com/20(...)on-gallup/index.html
Je bent dan ook wel een kansloos figuur als je Trump bewondert.

Noem een bewonderenswaardige eigenschap van die man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176074006
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maak jij maar weer een berichtje over twee schepjes ijs en een Cola Light. Dit doet me helemaal niks.
Nee? Je bent anders aardig om je heen aan het slaan en je word steeds onsamenhangender. Ik zou eens in de spiegel kijken
  donderdag 28 december 2017 @ 15:15:16 #203
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176074043
Het was al eerder voorbij gekomen, maar hier nog een artikel over Moore die kennelijk niet wil geloven dat God hem een verlies gunde, ofzo: Roy Moore files lawsuit to block Alabama Senate result, seeks new election
pi_176074056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bent dan ook wel een kansloos figuur als je Trump bewondert.

Noem een bewonderenswaardige eigenschap van die man.
Hij spendeert eenderde van zijn tijd op de golfbaan. Dat verlaagt het risico dat hij iets echt idioots doet en is dus bewonderenswaardig ;)
pi_176074074
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maak jij maar weer een berichtje over twee schepjes ijs en een Cola Light. Dit doet me helemaal niks.
Neuh, ik wacht gewoon rustig af wat het onderzoek van Mueller oplevert (misschien niks, dat kan). Ondertussen vermaak ik mij prima met aanschouwen van hoe Trump zichzelf en zijn land voor lul blijft zetten.
pi_176074127
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het was al eerder voorbij gekomen, maar hier nog een artikel over Moore die kennelijk niet wil geloven dat God hem een verlies gunde, ofzo: Roy Moore files lawsuit to block Alabama Senate result, seeks new election
Hij zet alleen zichzelf voor lul hiermee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176075301
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij zet alleen zichzelf voor lul hiermee.
En zijn partij. Dus ik hoop dat hij tot het Hooggerechtshof door blijft procederen :P
pi_176075391
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:41 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

En zijn partij. Dus ik hoop dat hij tot het Hooggerechtshof door blijft procederen :P
Hij kan net zo goed tegen z'n verlies als Trump, dus reken er maar op _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 28 december 2017 @ 16:17:45 #209
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176076708
Wat op zich wel aan te voelen was is kennelijk ook becijferd. Historisch hoog verloop in het witte huis dit jaar. Volgens hen is het verloop in het 2e jaar normaal gesproken aanzienlijk hoger dan het 1e jaar, dus dat belooft wat...

quote:
Trump White House Saw Record Number of First-Year Staff Departures (WSJ)
The Trump administration has been marked by a level of staff turnover unprecedented in the modern era, with a rate of first-year departures twice as high as any other presidency in the past 40 years.

President Donald Trump’s first national security adviser, Michael Flynn, was fired after 25 days on the job. Two high-profile campaign aides who followed him into the White House, Reince Priebus and Steve Bannon, were gone before summer’s end. And his third communications director’s tenure is still remembered around the West Wing as “Scaramucci Week.”

Those are just a few of the first-year departures from high level positions in the Trump administration, which has been marked by a level of staff turnover unprecedented in the modern era.

According to Kathryn Dunn-Tenpas, a senior fellow at the Brookings Institution who has tracked White House turnover rates over three decades, the Trump administration’s 34% turnover rate—21 of the 61 senior officials she has tracked have resigned, been fired or reassigned—is much higher than that of any other administration in the last 40 years, which is as far back as Ms. Dunn-Tenpas’s analysis goes. The presidency with the next-highest first-year turnover rate was Ronald Reagan’s , with 17% of senior aides leaving the administration in 1981.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176077443
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje over de staat van de Amerikaanse economie:
http://politi.co/2CixjHa
Ben bang dat het hem nog lukt ook. Over enkele maanden heeft niemand het meer over 'thanks Obama' en heeft de GOP & Trump zo veel en zo vaak geroepen dat zij de al zeer goed draaiende economie ontzettende puinzooi van Obama hebben veranderd in een paradijselijke groei dat het zelfs blijft hangen bij trumphaters. :{
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 28 december 2017 @ 20:00:00 #211
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176083680
Rechter heeft het verzoek van Moore om uit te stellen zoals verwacht afgewezen: https://apnews.com/0cac14b238da45e0942d039dbe01ded6

En zijn mensen zijn gaan dreigen (volgens mij is dit nog van voordat de rechter het afwees): Moore camp warns of consequences if Jones is certified as Alabama winner
pi_176083983
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat op zich wel aan te voelen was is kennelijk ook becijferd. Historisch hoog verloop in het witte huis dit jaar. Volgens hen is het verloop in het 2e jaar normaal gesproken aanzienlijk hoger dan het 1e jaar, dus dat belooft wat...

[..]

Draining the swamp *O*
pi_176084545
realDonaldTrump twitterde op donderdag 28-12-2017 om 20:20:47 I've been saying it for a long, long time. #NoKo https://t.co/LQl7tGhMdO reageer retweet
Een I told you so van de POTUS en gelijk heeft ie. :7
pi_176084560
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ben bang dat het hem nog lukt ook. Over enkele maanden heeft niemand het meer over 'thanks Obama' en heeft de GOP & Trump zo veel en zo vaak geroepen dat zij de al zeer goed draaiende economie ontzettende puinzooi van Obama hebben veranderd in een paradijselijke groei dat het zelfs blijft hangen bij trumphaters. :{
Zelfs als Trump succesvol de economische groei weet te claimen, moet hij het publiek er ook nog van overtuigen dat zijn fiscale maatregelen ze goed doen. Als dat niet lukt, haalt het zijn economische argument onderuit: als het zo goed gaat met de economie, waarom mogen daar dan alleen rijken van profiteren?
pi_176087971
Het is Ben Carson niet gelukt om een Obama-rule tegen te houden waarbij families met een laag inkomen een grotere kans krijgen om zich in de 'betere' buurten te vestigen:

Hundreds of thousands of poor Americans will soon be able to move to better areas, thanks to this judge

quote:
A federal judge has ordered the U.S. Department of Housing and Urban Development to implement an Obama-era rule on Jan. 1 that would give low-income families greater access to housing in more affluent neighborhoods.

The 2016 rule was designed to break up areas of concentrated poverty in two dozen metro regions, from Atlanta and Charlotte to San Diego and Honolulu.

It would operate by taking into account the rental prices in specific neighborhoods — instead of averaging across an entire metropolitan area — making it easier for poor people to afford apartments in middle-class neighborhoods with better schools, lower crime rates and more job opportunities.

Under the current system, families receiving public rental assistance have been concentrated in deeply segregated, high-poverty communities.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 28 december 2017 @ 22:00:05 #216
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176089007
Waarom is huisvesting eigenlijk een federale taak? Zou toch prima op staatsniveau of zelfs nog lokaler opgepakt kunnen worden?
pi_176090276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:39 schreef Knipoogje het volgende:
Over enkele maanden heeft niemand het meer over 'thanks Obama'
Ik vind het eigenlijk behoorlijk opvallend dat ze dat na bijna een jaar nog steeds zeggen. Normaal gesproken duurt het Amerikaanse politieke geheugen een week of drie à vier & moet je er in de regel voor zorgen (zie Hillary's laatste emailgerucht) dat schandalen / geruchten pas in de laatste 2 weken komen bovendrijven.

Als ze nú nog "dankjewel Obama" zeggen, zit het er dik in dat dit iedere keer als vaste kreet gaat terugkomen wanneer His Royal Lardness iets claimt dat mogelijk niet of niet geheel door hem is geregeld en of men het nu echt meent of niet. :)
pi_176090953
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Zelfs als Trump succesvol de economische groei weet te claimen, moet hij het publiek er ook nog van overtuigen dat zijn fiscale maatregelen ze goed doen. Als dat niet lukt, haalt het zijn economische argument onderuit: als het zo goed gaat met de economie, waarom mogen daar dan alleen rijken van profiteren?
Niet voor niets dat tijdelijk de middenklassers ook een tax cut krijgen. Dan voelen zij dat op de korte termijn ook in hun portemonnee. Daarna wordt het pas weer ingetrokken (waarschijnlijk door een democraat die moet puinruimen)
pi_176091495
quote:
5s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom is huisvesting eigenlijk een federale taak? Zou toch prima op staatsniveau of zelfs nog lokaler opgepakt kunnen worden?
Nou ja, het is hier ook wel deels een nationale taak als je kijkt naar de wet- en regelgeving omtrent sociale huur bijvoorbeeld middels de Woningwet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 28 december 2017 @ 22:55:19 #220
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176091874
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, het is hier ook wel deels een nationale taak als je kijkt naar de wet- en regelgeving omtrent sociale huur bijvoorbeeld middels de Woningwet.
Bedoel je met de Woningwet, de wet die we hier in Nederland hebben? Dat is denk ik niet echt vergelijkbaar. Montana is geen New York en ik kan me inbeelden dat ze daar andere prioriteiten of wensen hebben. Ik zit het te vergelijken met wat ik zou vinden van wat de taak van bv. de EU zou kunnen zijn in mijn ogen .. en die zie ik niet bijzonder groot als het hierop neerkomt.
Ze hebben daar wel een bepaalde historie omtrent discriminatie, slavernij en segregatie, dus mss dat dat wel een extra factor is waar dat hier in Europa minder een factor is.
pi_176092290
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Bedoel je met de Woningwet, de wet die we hier in Nederland hebben? Dat is denk ik niet echt vergelijkbaar. Montana is geen New York en ik kan me inbeelden dat ze daar andere prioriteiten of wensen hebben. Ik zit het te vergelijken met wat ik zou vinden van wat de taak van bv. de EU zou kunnen zijn in mijn ogen .. en die zie ik niet bijzonder groot als het hierop neerkomt.
Het vergelijk EU - VS gaat ook niet helemaal op. De woonbehoefte is hier in Nederland toch ook wel aardig verschillend als je kijkt naar bijvoorbeeld Amsterdam en Oost-Groningen.
Er is ook best wat gedelegeerd naar lagere niveaus, maar het hele systeem met corporaties is landelijk geregeld.
In de VS is er overigens ook genoeg gedelegeerd naar lagere niveaus. Zo plempen ze bijvoorbeeld in Texas gebieden vol op plekken waar je in Nederland überhaupt nooit zou mogen bouwen. :P
  donderdag 28 december 2017 @ 23:18:27 #222
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176093103
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het vergelijk EU - VS gaat ook niet helemaal op. De woonbehoefte is hier in Nederland toch ook wel aardig verschillend als je kijkt naar bijvoorbeeld Amsterdam en Oost-Groningen.
Er is ook best wat gedelegeerd naar lagere niveaus, maar het hele systeem met corporaties is landelijk geregeld.
In de VS is er overigens ook genoeg gedelegeerd naar lagere niveaus. Zo plempen ze bijvoorbeeld in Texas gebieden vol op plekken waar je in Nederland überhaupt nooit zou mogen bouwen. :P
Naja, in het kader van subsidiariteit zou ik ook in Nederland ervoor zijn om dingen zo lokaal mogelijk op te lossen waar dat mogelijk en redelijk is. Dat ze in Texas bouwen waar geregeld overstromingen zijn lijkt me bij uitstek iets voor Texas, wat het ook is. Bestemmingsplannen zijn bv. ook meer lokaal geregeld in de VS.

Ik heb het dan ook bij uitstek over dit stukje waarover bericht is, niet over al het woningbeleid wat maar kan bestaan. Ik had dit denk ik wel beter kunnen verwoorden in mijn oorspronkelijke post.

Anyway, wat anders, zoals verwacht: Moore refuses to concede after Jones certified winner (The Hill)
pi_176093453
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Niet voor niets dat tijdelijk de middenklassers ook een tax cut krijgen. Dan voelen zij dat op de korte termijn ook in hun portemonnee. Daarna wordt het pas weer ingetrokken (waarschijnlijk door een democraat die moet puinruimen)
Behalve dan dat uit elke sondage blijkt dat mensen door die trucjes heenprikken. Het belastingplan is extreem impopulair voor een belastingverlaging en haast niemand buiten de hardcore base van Trump gelooft daadwerkelijk dat ze er van gaan profiteren in grotere mate dan de rijken.
pi_176093699
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:24 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 28-12-2017 om 20:20:47 I've been saying it for a long, long time. #NoKo https://t.co/LQl7tGhMdO reageer retweet
Een I told you so van de POTUS en gelijk heeft ie. :7
Jij lijkt net zo'n twitterbot die praise en halleluja roepen op elke tweet van die waslap. Rot eens op man. Of zijn users als Nintex en redpilled echt pro trump bots? :o Zal er niet raar van op kijken.
pi_176094330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rechter heeft het verzoek van Moore om uit te stellen zoals verwacht afgewezen: https://apnews.com/0cac14b238da45e0942d039dbe01ded6

En zijn mensen zijn gaan dreigen (volgens mij is dit nog van voordat de rechter het afwees): Moore camp warns of consequences if Jones is certified as Alabama winner
De beelden van de certificatie van de overwinning van Moore. Wel eerst even bidden en de belofte van trouw afleggen.

Wat een land is het toch, maar wel leuk om een keer te zien :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176095436
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:30 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Jij lijkt net zo'n twitterbot die praise en halleluja roepen op elke tweet van die waslap. Rot eens op man. Of zijn users als Nintex en redpilled echt pro trump bots? :o Zal er niet raar van op kijken.
Nee, wij zitten in St. Petersburg aan de Vodka. ~:)

Wel op het script blijven letten.
  vrijdag 29 december 2017 @ 00:13:51 #227
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176095596
De obsessie met mensen buiten dienst is wel grandioos he:

nycsouthpaw twitterde op donderdag 28-12-2017 om 19:21:55 Team Trump’s obsession with his predecessor and primary opponent has soaked in all the way to the error page html. https://action.donaldjtrump.com/inaugural-year-approval-poll/ … via reageer retweet
  vrijdag 29 december 2017 @ 00:21:41 #228
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176095851

Lol, dismissed with prejudice. "Deze rechtbank heeft geen standing en flikker een end op."
pi_176096271
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[ afbeelding ]

Lol, dismissed with prejudice. "Deze rechtbank heeft geen standing en flikker een end op."
Dat staat best raar maar is blijkbaar toch heel normaal :D

Dismissed With Prejudice Law and Legal Definition
  vrijdag 29 december 2017 @ 01:12:56 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176097273
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat staat best raar maar is blijkbaar toch heel normaal :D

Dismissed With Prejudice Law and Legal Definition
Dit zal jou trouwens denk ik wel aanspreken: Minnesotans Don’t Think Franken Should Resign; Franken Remains Popular, Especially With Women
pi_176097373
quote:
*O* *O* *O*

Maar ik denk dat het nooit meer wat gaat worden -O-

Eén of ander panel op Radio 1 noemde trouwens Gillibrand als goede kandidaat :X
  vrijdag 29 december 2017 @ 01:28:08 #232
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176097660
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

*O* *O* *O*

Maar ik denk dat het nooit meer wat gaat worden -O-

Eén of ander panel op Radio 1 noemde trouwens Gillibrand als goede kandidaat :X
Ach, MSM, kun je negeren. ;(

Ja, goed, zo heb je op BNR zo nu en dan Hammelburg die quasi-positief wat heeft over Trumps geopolitiek. Er moet ook wel nieuws & opinie gemaakt worden immers. Buiten dat sluit ik het niet uit dat Trump iets positiefs doet qua geopolitiek. Een blinde slaat ook wel eens de piñata raak en hij heeft een groot team aan adviseurs, in principe. Zo'n bizar gevoel dat een random Joe wss een betere president zou zijn, omdat hij zou twijfelen en de shit zou lezen welke hij tekent
pi_176097719
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De obsessie met mensen buiten dienst is wel grandioos he:

nycsouthpaw twitterde op donderdag 28-12-2017 om 19:21:55 Team Trump’s obsession with his predecessor and primary opponent has soaked in all the way to the error page html. https://action.donaldjtrump.com/inaugural-year-approval-poll/ … via[ afbeelding ] reageer retweet
Dit noem je branding. _O_
  vrijdag 29 december 2017 @ 01:33:25 #234
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176097771
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

Is het goed als ik het debiel en onwaardig voor een president noem?
pi_176097786
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:17 schreef Kijkertje het volgende:
*O* *O* *O*
Een week of 2 geleden werd mij hier verweten "de enige te zijn die het voor Franken opnam" (terwijl ik juist het idee had dat ik zo neutraal mogelijk probeerde te blijven & op de onderzoekscommissie wilde wachten, maar het ook niet kon helpen dat Tweeden + Gillibrand + enige meelopers kilo's boter op hun hoofd hadden)... jammer dat jij er toen niet was, ik was nogal alleen. :P
  vrijdag 29 december 2017 @ 01:39:15 #236
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176097876
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:34 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Een week of 2 geleden werd mij hier verweten "de enige te zijn die het voor Franken opnam" (terwijl ik juist het idee had dat ik zo neutraal mogelijk probeerde te blijven & op de onderzoekscommissie wilde wachten, maar het ook niet kon helpen dat Tweeden + Gillibrand + enige meelopers kilo's boter op hun hoofd hadden)... jammer dat jij er toen niet was, ik was nogal alleen. :P
Wat raar, als ik jou had gezien als eerste hierboven had ik jou aangesproken met dezelfde tekst: "dit zal jou denk ik wel aanspreken". Mij staat me namelijk bij dat jullie beiden niet een voorstander hiervan waren. Ikzelf ook niet heel overtuigt, maar ook wel wat meer gereserveerd dan jullie in mijn beleving.
pi_176097888
Jij was er volgens mij ook niet. :'(
  vrijdag 29 december 2017 @ 01:40:46 #238
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176097897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:40 schreef brokjespoes het volgende:
Jij was er volgens mij ook niet. :'(
Bizar. Gaat het wel goed met je?
pi_176097938
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:34 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Een week of 2 geleden was ik hier volgens iemand "de enige die het voor Franken opnam" (terwijl ik juist het idee had dat ik zo neutraal mogelijk probeerde te blijven & op de onderzoekscommissie wilde wachten, maar het ook niet kon helpen dat Tweeden + Gillibrand + enige meelopers kilo's boter op hun hoofd hadden)... jammer dat jij er toen niet was, ik was nogal alleen. :P
Ik was er wel hoor maar het was toen nog vrij recent na de eerste beschuldiging en dan wacht ik liever eerst even de ontwikkelingen af. Komen er meer vrouwen naar voren of blijft het bij die vage beschuldiging. Tenslotte ken ik de beste man verder ook niet. Maar onderhand kan je toch wel aannemen dat het allemaal een storm in een glas water was wat betreft Franken. Doodzonde dat zo'n vrouw zijn kans op het presidentschap eventjes torpedeert. Dat moet ze toch geweten hebben?
pi_176098069
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
Ik was er wel hoor maar het was toen nog vrij recent na de eerste beschuldiging
Het was later nog een keer, maar toen was jij er niet. (Vandaar dat je het niet weet denk ik ;) )

quote:
11s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gaat het wel goed met je?
Nee. :( Ik had een paar dagen helemaal geen zin om te posten. :(

(En er zijn privé ook wat dingen misgegaan vandaag dus heb vandaag ook geen zin. :P )

en mijn CPU wer opeens heel warm *alarm! alarm!* omdat er én een nieuwe firefox in de wacht stond én sommige versiersels op Fok! nogal CPU-vermogen opeten

samen is dan even iets te veel (ja, ik moet nodig nieuwe spullen kopen)

[ Bericht 3% gewijzigd door brokjespoes op 29-12-2017 01:57:59 ]
pi_176098121
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:51 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Het was later nog een keer, maar toen was jij er niet. (Vandaar dat je het niet weet denk ik ;) )

[..]

Nee. :( Ik had een paar dagen helemaal geen zin om te posten. :(

(En er zijn privé ook wat dingen misgegaan vandaag dus heb vandaag ook geen zin. :P )
Gelukkig valt er ook niet veel te posten deze dagen. Dat het maar snel weer beter met je gaat :*
  vrijdag 29 december 2017 @ 02:07:02 #243
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176098236
Ok, en nu weer naar de realiteit van een volstrekte idioot als US president hebben: Trump: US could use some ‘good old Global Warming’ to heat up cold states

Het is denk ik overigens wel een geluk bij een ongeluk dat de VS een van de staten is die an sich veel te verliezen heeft hierbij.
pi_176098285
Pfff hopeloos geval :')
pi_176098890
Een impromptu interview met z'n favoriete medium, de failing NYT;

quote:
Trump Says Russia Inquiry Makes U.S. ‘Look Very Bad’

WEST PALM BEACH, Fla. — President Trump said Thursday that he believes Robert S. Mueller III, the special counsel in the Russia investigation, will treat him fairly, contradicting some members of his party who have waged a weekslong campaign to try to discredit Mr. Mueller and the continuing inquiry.

During an impromptu 30-minute interview with The New York Times at his golf club in West Palm Beach, the president did not demand an end to the Russia investigations swirling around his administration, but insisted 16 times that there has been “no collusion” discovered by the inquiry.

“It makes the country look very bad, and it puts the country in a very bad position,” Mr. Trump said of the investigation. “So the sooner it’s worked out, the better it is for the country.”

Asked whether he would order the Justice Department to reopen the investigation into Hillary Clinton’s emails, Mr. Trump appeared to remain focused on the Russia investigation.

I have absolute right to do what I want to do with the Justice Department,” he said, echoing claims by his supporters that as president he has the power to open or end an investigation. “But for purposes of hopefully thinking I’m going to be treated fairly, I’ve stayed uninvolved with this particular matter.”

SPOILER
Zulk achterlijke uitspraken heeft zelfs Nixon niet gedaan. En meneer weet natuurlijk alles over gezondheidszorg als geen ander. :'(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_176099164
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 december 2017 02:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ok, en nu weer naar de realiteit van een volstrekte idioot als US president hebben: Trump: US could use some ‘good old Global Warming’ to heat up cold states

Het is denk ik overigens wel een geluk bij een ongeluk dat de VS een van de staten is die an sich veel te verliezen heeft hierbij.
Hij kent het begrip 'winter' niet?
  vrijdag 29 december 2017 @ 06:38:34 #247
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_176099231
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 05:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij heeft geen enkel begrip van wat dan ook. En hij zit op een plek waar dat echt kwaad kan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 29 december 2017 @ 07:23:48 #248
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176099390
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 01:01:47 In the East, it could be the COLDEST New Year’s Eve on record. Perhaps we could use a little bit of that good old G… https://t.co/tCjF8xdXep reageer retweet
:')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 29 december 2017 @ 07:26:23 #249
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_176099410
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik noem het respectloos. Obama is door het Amerikaanse volk twee keer gekozen als president. Als je daar geen respect voor kunt tonen, ben je een oetlul.

Betekent automatisch dat ik juist meer respect krijg voor Obama dat hij al die persoonlijke sneren lekker negeert na zijn presidentschap en er niet op in gaat.

Good on him. Respect! :)
pi_176099675
Wel goed nieuws voor de Fok!kers die in het bezit zijn van een boorplatform! Alle vervelende regels, zoals een onafhankelijke veiligheidsinspectie in plaats van dat je jezelf mag keuren, gaan hopelijk binnenkort overboord.

quote:
WASHINGTON — The Trump administration is poised to roll back offshore drilling safety regulations that were put in place after the 2010 Deepwater Horizon oil rig disaster in the Gulf of Mexico that killed 11 people and caused the worst oil spill in American history.

A proposal by the Interior Department’s Bureau of Safety and Environmental Enforcement, which was established after the spill and regulates offshore oil and gas drilling, calls for reversing the Obama-era regulations as part of President Trump’s efforts to ease restrictions on fossil fuel companies and generate more domestic energy production.

Doing so, the agency asserted, will reduce “unnecessary burdens” on the energy industry and save the industry $228 million over 10 years.

“This proposed rule would fortify the Administration’s objective of facilitating energy dominance” by encouraging increased domestic oil and gas production, even as it strengthens safety and environmental protection, the proposal says.

SPOILER
Kan vast geen kwaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176099867
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 08:10 schreef Ludachrist het volgende:
Wel goed nieuws voor de Fok!kers die in het bezit zijn van een boorplatform! Alle vervelende regels, zoals een onafhankelijke veiligheidsinspectie in plaats van dat je jezelf mag keuren, gaan hopelijk binnenkort overboord.

[..]

Kan vast geen kwaad.
Perfect toch. Je hebt geen toerisme of visserij nodig. De mensen die in die branches werken kunnen gewoon de kolenmijn in.
pi_176100408
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 08:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kan vast geen kwaad.
Eindelijk _O_
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:20:01 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_176100536
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef OMG het volgende:
Een impromptu interview met z'n favoriete medium, de failing NYT;

[..]

Zulk achterlijke uitspraken heeft zelfs Nixon niet gedaan. En meneer weet natuurlijk alles over gezondheidszorg als geen ander. :'(.
En hij komt er mee weg hè? Omdat het Congress compleet spineless is. Trump is wel de ultieme belichaming van het failliet van de USA.
For great justice!
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:31:19 #254
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176100730
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik was er wel hoor maar het was toen nog vrij recent na de eerste beschuldiging en dan wacht ik liever eerst even de ontwikkelingen af. Komen er meer vrouwen naar voren of blijft het bij die vage beschuldiging. Tenslotte ken ik de beste man verder ook niet. Maar onderhand kan je toch wel aannemen dat het allemaal een storm in een glas water was wat betreft Franken. Doodzonde dat zo'n vrouw zijn kans op het presidentschap eventjes torpedeert. Dat moet ze toch geweten hebben?
Gillibrand heeft volgens mij gewoon geprobeerd haar concurrentie voor het presidentschap uit de weg te ruimen, denk alleen dat ze met deze actie veel bruggen heeft verbrand dus of dit netto gezien nu zo'n positieve actie was..
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:32:46 #255
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176100766
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:20 schreef Q. het volgende:

[..]

En hij komt er mee weg hè? Omdat het Congress compleet spineless is. Trump is wel de ultieme belichaming van het failliet van de USA.
Het Congress is Republikeins. Die hebben echt wel een ruggengraat. Zo'n impopulaire belastingwet doorvoeren vereist heel wat lef.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:41:13 #256
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176100936
quote:
Trump stuurt kwart minder Mexicanen terug dan vorig jaar

De Amerikaanse president Donald Trump heeft dit jaar een kwart minder Mexicanen uitgezet dan zijn voorganger Barack Obama.
Dat blijkt uit gegevens van het Mexicaanse ministerie van Binnenlandse Zaken. De cijfers zijn opmerkelijk gezien Trumps felle anti-immigratiestandpunt.

Tijdens zijn campagne als presidentskandidaat zei hij bijvoorbeeld over Mexicanen: ''Ze zijn niet onze vrienden, geloof me. Ze brengen drugs mee. Ze brengen misdaad mee. Het zijn verkrachters. En een paar, neem ik aan, zijn goede mensen."

Bij zijn aantreden beloofde hij ''miljoenen" illegale immigranten te zullen terugsturen en werk te maken van een muur die de instroom van Mexicanen zou moeten tegengaan.

Uit de Mexicaanse cijfers blijkt dat tussen januari en november 152.000 Mexicanen door de VS zijn teruggestuurd. Het jaar ervoor, toen Obama nog aan de macht was, waren dat er 205.000 in dezelfde periode.

De Amerikaanse immigratiedienst (ICE) houdt de cijfers bij van het aantal immigranten dat de VS wordt uitgezet. Onduidelijk is hoeveel immigranten daadwerkelijk de Amerikaanse grens passeren, maar in de tellingen van het aantal immigranten niet worden meegenomen, doordat ze zich bijvoorbeeld niet inschrijven.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dan-vorig-jaar.html

SAD!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176101025
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 05:36 schreef Ulx het volgende:
Meestal kennen ze dát nou juist wel:
pi_176101027
quote:
The Trump Organization Says It's 'Not Practical' to Comply With the Emoluments Clause

Days before taking office, Donald Trump said his company would donate all profits from foreign governments to the U.S. Treasury, part of an effort to avoid even the appearance of a conflict with the Constitution’s emoluments clause.

Now, however, the Trump Organization is telling Congress that determining exactly how much of its profits come from foreign governments is simply more trouble than it’s worth.
pi_176101117
Die debiel is dus trots dat minder dan de helft van de bevolking vertrouwen in hem heeft.
pi_176101153
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:31 schreef Euribob het volgende:
denk alleen dat ze met deze actie veel bruggen heeft verbrand dus of dit netto gezien nu zo'n positieve actie was..
Ik heb in vorige edities van dit topic diverse ingezonden brieven geplaatst (NYT, HuffPo)... echt ie-der-een had het door deze aktie totaal gehad met Gillibrand, sommigen zelfs met de hele partij. (Nee, ze werden niet spontaan Reps, maar gingen voortaan bij de Indies kijken.)
pi_176103287
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:45 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Meestal kennen ze dát nou juist wel:
[ afbeelding ]
Fox Noise :D

Ach ja. Het is inderdaad diep triest dat de machtigste man op aarde het verschil tussen klimaat en weer niet weet :N

Overigens wel enigszins onverwacht. Na het terugtrekken uit Parijs zag je hier en daar toch wat voorzichtig terugkrabbelen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:14:52 #262
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176103441
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Fox Noise :D

Ach ja. Het is inderdaad diep triest dat de machtigste man op aarde het verschil tussen klimaat en weer niet weet :N

Overigens wel enigszins onverwacht. Na het terugtrekken uit Parijs zag je hier en daar toch wat voorzichtig terugkrabbelen.
Het gaat erom dat zijn achterban gepleased moet worden. Het valt mij nog steeds mee dat hij niet beweert dat de aarde plat is. Er zijn aardig wat Trumpfans die, naast chemicaliën die dagelijks in de lucht worden geblazen door vliegtuigen, geloven in een platte aarde. Die mensen houden niet zo van wetenschappelijke bewijzen en nadenken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_176103557
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat zijn achterban gepleased moet worden. Het valt mij nog steeds mee dat hij niet beweert dat de aarde plat is. Er zijn aardig wat Trumpfans die, naast chemicaliën die dagelijks in de lucht worden geblazen door vliegtuigen, geloven in een platte aarde. Die mensen houden niet zo van wetenschappelijke bewijzen en nadenken.
Dit is mijn favoriete.

http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm

quote:
False claims retracted!

Throughout history, hundreds of absurd fables have been circulated regarding the moon. Most of these have since been discarded. For example, people used to speak about there being "a man in the moon", or about moon being made out of cheese (as recently as last year, I saw an animated film that was still promoting this latter absurdity). We rarely hear such things spoken of anymore. These fables, once asserted as true by the proponents of the moon hoax, were quietly discarded once proven absurd by revisionists. What does this tell us about the equally absurd assertions that are still being made about the moon? How can we believe anything that the Astronomically Correct establishment tells us, when they have been so obviously shown themselves prone to such intellectual dishonesty in the past? The fact that the story has exhibited such enormous variability over the years should automatically be a cause for doubt.
No one speaks anymore of Richard A. Locke, a newspaper reporter who wrote a fantastic but wholly fabricated account of discoveries on the moon falsely attributed to the English astronomer Sir John Herschel. Locke reported that Herschel, using a telescope 24 feet in diameter (!), saw fabulous bat-like creatures, living in elaborate cities on the lunar surface. No less a newspaper than the New York Sun printed these reports on its front page as its most important news story! The whole moon hoax is based on such fanciful tales. That's why I doubt most of it.
Misschien kunnen we Trump wijsmaken dat de maan een idee van HRC, Obama en de MSM is?
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:23:28 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176103721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dit is mijn favoriete.

http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm

[..]

Misschien kunnen we Trump wijsmaken dat de maan een idee van HRC, Obama en de MSM is?
Een van de argumenten:
quote:
Voor 1850 is er geen foto gemaakt van de maan
pi_176103812
En bewijs maar eens dat er vóór 1709 echte temperaturen op aarde waren! Kun je niet he? :P
pi_176103979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:26 schreef brokjespoes het volgende:
En bewijs maar eens dat er vóór 1709 echte temperaturen op aarde waren! Kun je niet he? :P
Ja laat staan langer dan 6000 jaar geleden want toen heeft Trump god de aarde pas geschapen natuurlijk :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:37:23 #267
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176104148
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:23 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Een van de argumenten:

[..]

LOL! Maar net zoals bij die flat earthers is maar een klein deel echt een 'believer'. De rest zit vaak gewoon te kijken tot hoever ze kunnen gaan in hun getrol.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176104220
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

LOL! Maar net zoals bij die flat earthers is maar een klein deel echt een 'believer'. De rest zit vaak gewoon te kijken tot hoever ze kunnen gaan in hun getrol.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees oprecht dat er genoeg zijn die dit daadwerkelijk denken.

Er zijn er ook die er geloven dat god op een verloren weekje de hele boel in elkaar geknutseld heeft he. Da's flauwekul van vergelijkbare orde. En helaas tevens ook de opvatting van het dwaallicht wat tegenwoordig over onderwijs gaat daar.
pi_176104264
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:31 schreef Euribob het volgende:

[..]

Gillibrand heeft volgens mij gewoon geprobeerd haar concurrentie voor het presidentschap uit de weg te ruimen, denk alleen dat ze met deze actie veel bruggen heeft verbrand dus of dit netto gezien nu zo'n positieve actie was..
Gillibrand is volgens mij veel te Clintonesque voor 2020. Beter kiezen de Democraten een gedegen en niet extreem uitgesproken bestuurder uit, een type Calvin Coolidge. Dat schept het grootste contrast met de totaal krankzinnige opgeblazen pad die er nu zit. Amerikanen hebben behoefte aan rust in de tent en iemand die ze kunnen vertrouwen om hun land naar een rustiger vaarwater te leiden. Dan moet je het niet in een uitgesproken vrouw die ver links van het midden zit zoeken. Ik heb al een aantal namen gehoord in de eerste categorie en Gillibrand is er geen van.
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:47:45 #270
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_176104476
Zo moeilijk kan 't toch niet zijn om ergens 1 democraat te vinden die minder "extreem" is dan Sanders/Warren en minder controversieel dan Clinton.

Komaan, fucking Biden had probleemloos van Trump gewonnen, gewoon iemand die de basis (die nog altijd groter is dan de republikeinse) op coherente manier kan motiveren om naar de verkiezingen te gaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_176104828
Ze worden allemaal controversieel gemaakt door Fox & FSB-friends.
pi_176105147
Wat mensen die ik wel kans zie maken zijn Deval Patrick (ex-gouverneur MA, voor de Obama coalition 2.0), Sherrod Brown (Senator Ohio, voor een swing state dus en spreekt de white blue collars aan die Clinton de overwinning hebben gekost), Klobuchar (Senator MI, volgens mij de beste vrouw), Cuomo (Gouverneur NY, een van de weinigen die Trump zou kunnen overschreeuwen, maar is dat wat je moet willen?), Kaine (Senator VA, prototype saai maar degelijk) en Garcetti (burgemeester LA, geen nationale ervaring, maar spreekt een breed publiek aan).

Maargoed, laten we eerst 2018 eens afwachten :P
  vrijdag 29 december 2017 @ 12:29:39 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176105821
Schiff slaat wmb trouwens ook wel zinnige taal uit en blijft gewoon on-point in interviews... dat bevalt me altijd wel en is denk ik ook de beste remedie tegen types als Trump. Weet alleen niet of hij een goed profiel heeft voor het presidentschap.
  vrijdag 29 december 2017 @ 12:41:09 #274
67640 SaintOfKillers
pi_176106123
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:59 schreef Ulx het volgende:
Degenen die daar naar kijken of daar belang aan hechten, stemmen sowieso niet voor die partij. Het gebrek aan sterke figuren aan democratische kant, die zich als dusdanig durven manifesteren, begint een beetje genant te worden.

Om dan te komen jammeren dat ze niet durven omdat het niet eerlijk is, want dan schrijft de media "van de andere kant" stoute dingen over je, dat is standaard republikeins Calimero-gedrag, daar moeten ze bij de democraten ook niet mee gaan beginnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_176106543
The Rock en/of Zuckerberg willen het in 2020 opnemen tegen Trump.
Zuckerberg gaat het niet worden. Om president te kunnen worden moet je immers in de WWE hall of fame gestaan hebben. :7

TRUMP VS. THE ROCK
ELECTION BRAWL

"Trump is so stupid, he doesn't believe in climate change"

"Dwayne is such an idiot. Dumb as a rock, second he wants to raise your taxes but he can't even spell the word. He got hit on the head too many times at the WWE. believe me"

_O_
  vrijdag 29 december 2017 @ 12:59:38 #276
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_176106563
“I watched Alan Dershowitz the other day, he said, No. 1, there is no collusion, No. 2, collusion is not a crime, but even if it was a crime, there was no collusion,” Trump told The Times. “And he said that very strongly. He said there was no collusion. And he has studied this thing very closely. I’ve seen him a number of times.”

https://www.nytimes.com/2(...)erview-excerpts.html
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 29 december 2017 @ 13:05:35 #277
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176106724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:58 schreef Nintex het volgende:
The Rock en/of Zuckerberg willen het in 2020 opnemen tegen Trump.
Zuckerberg gaat het niet worden. Om president te kunnen worden moet je immers in de WWE hall of fame gestaan hebben. :7

TRUMP VS. THE ROCK
ELECTION BRAWL

"Trump is so stupid, he doesn't believe in climate change"

"Dwayne is such an idiot. Dumb as a rock, second he wants to raise your taxes but he can't even spell the word. He got hit on the head too many times at the WWE. believe me"

_O_
Even een vraag. Vind je het leuk om te trollen of ben jij echt een serieuze Trump fan?
pi_176107530
Nou, ben benieuwd wat redpilled te delibreren heeft naar aanleiding van dit feit:

Trump stuurt kwart minder Mexicanen terug dan vorig jaar

https://www.nu.nl/buitenl(...)-dan-vorig-jaar.html

Wat een loser die Trump, minder populair dan Obama, minder gerespecteerd dan Obama en kan niet eens Obama's deportaties bijhouden.
pi_176107553
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Even een vraag. Vind je het leuk om te trollen of ben jij echt een serieuze Trump fan?
Het is prachtig hoe 1 man de propaganda machine van de media om zeep heeft geholpen.

De hele kliek noemde Trump de volgende Adolf Hitler. De economie zou instorten, Amerika zou geen leider meer zijn etc. . Avond in avond uit bij Pauw items over hoe deze man NOOIT president zou kunnen worden.

Het tegendeel is waar, ISIS is in een paar maanden grotendeels opgeruimd, gisteren is de grootste POW ruil in Oekraine voltooid en de economie in de VS maakt een groeispurt van onverwachtse proporties.

De 'wij zijn zielig', 'moeten het boetekleed aantrekken' SJW's staan in hun hemd met hun gender neutrale smoothies. Ik verbaas me erover dat ze nog steeds precies dezelfde strategie hanteren.
"Trump is slecht, Trump is dom, Trump snapt niks" terwijl ze steeds verder door het ijs zakken. Je zou denken dat ze sinds die roltrap introductie wel geleerd hebben dat het niet werkt.

Het enige dat Trump hoeft te doen is even een Tweetje uit te sturen en als strontvliegen komen ze er op af. Vervolgens haalt hij zijn schouders op en start het volgende vuurtje. Een soort van politieke pyromaan. Tegelijkertijd voert hij in een rap tempo zijn agenda door. Zo snel zelfs dat de berichtgeving het niet eens kan bijhouden.

Bij voorkeur had natuurlijk iemand als Steve Jobs deze taak op zich genomen om de westerse wereld weer in ere te herstellen of wellicht Elon Musk, maar alleen Trump is zo 'gek' dat hij die hele bak stront over zich heen laat flikkeren en de boel zelf af en toe wat extra opstookt. Hoewel Steve Jobs, als hij niet ziek was geworden, misschien ook wel een gooi naar het ambt had gedaan.

Als het Trump volgend jaar lukt om het Oekraine conflict verder te de-escaleren, in Afghanistan de taliban te verslaan en China zo ver te krijgen om het Noord Korea probleem nu eindelijk eens aan te pakken dan hebben we min of meer 'wereldvrede'. En terwijl dat gebeurd is zet je de TV aan en hoor je: "President Trump heeft vandaag een McDonald's medewerker beledigd!!" :')

Obama heeft 8 jaar de kans gehad met Hope en Change, en liet zich vangen in het moeras van de Clintons, zag de Krim geannexxeerd worden door Putin en het hele Midden Oosten in de fik vliegen met revoluties. Van ISIS tot Occupy Wall Street de man deed helemaal niets.

Al met al zie ik dus liever een daadkrachtige Amerikaanse president die de sterkste assets van het westen (economische en militaire overmacht) verder versterkt dan een intellectueel die goede bedoelingen heeft, maar weinig voor elkaar krijgt. Het feit dat Trump zo gemakkeljk allerlei wetten van Obama kan terugdraaien laat al zien dat het allemaal los zand was. De media klaagt nu al dat de belastingverlagingen dusdanig zijn dichtgetimmerd dat het praktisch onmogelijk is om het snel terug te draaien.
  vrijdag 29 december 2017 @ 13:29:32 #280
62913 Blik
The one and Only!
pi_176107583
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:59 schreef Ulx het volgende:
Inderdaad, als er niks is dan creëren ze wel iets kleins om dat vervolgens op te blazen tot apocalyptische proporties
pi_176108350
Vroeg wakker vandaag
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 13:46:23 While the Fake News loves to talk about my so-called low approval rating, @foxandfriends just showed that my rating… https://t.co/u3cMWTck6M reageer retweet
  vrijdag 29 december 2017 @ 13:53:02 #282
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176108480
Rasmussen heeft weer een poll gedaan. Trump kan dus met een goed gevoel het nieuwe jaar in, althans, hij lijkt blij te zijn met een 46-53 stand bij hen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 29-12-2017 13:58:24 ]
pi_176109243
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rasmussen heeft weer een poll gedaan. Trump kan dus met een goed gevoel het nieuwe jaar in, althans, hij lijkt blij te zijn met een 46-53 stand bij hen.
Echt veel doet het niet met het gemiddelde, dat is eigenlijk al tijden dramatisch:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
  vrijdag 29 december 2017 @ 14:14:20 #284
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176109367
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Echt veel doet het niet met het gemiddelde, dat is eigenlijk al tijden dramatisch:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
Ja, uiteraard, maar hij kiest ervoor om dat niet te zien. Net als het republikeinse propaganda-apparaat daar klaarblijkelijk voor kiest. Hier bv. Daily Caller: Trump Approval Rating On Par With Obama’s After One Year In White House. Kijken naar het grotere geheel is niet hun ding, althans, als de boodschap daarvan niet aanstaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 29-12-2017 14:19:51 ]
  vrijdag 29 december 2017 @ 16:18:38 #285
67640 SaintOfKillers
pi_176114883
Vandaag op twitter ook weer wat afgeven op Amazon omdat hij het niet kan verkroppen dat Bezos zo'n 30 keer rijker is dan Donnie zelf. Kleine beetje aandoenlijk eigenlijk.

Hij is gewoon een veel handigere dealmaker dan jij, Donald, je zou denken dat uitgerekend jij dat wel zou waarderen.
pi_176114960
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vandaag op twitter ook weer wat afgeven op Amazon omdat hij het niet kan verkroppen dat Bezos zo'n 30 keer rijker is dan Donnie zelf. Kleine beetje aandoenlijk eigenlijk.
Je vraagt je dan toch af waarom hij mensen als Bezos juist zoveel rijker maakt, hij komt alleen maar verder achter te liggen op die manier en het is niet alsof ze hem daardoor aardiger vinden, integendeel.
pi_176115183
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, uiteraard, maar hij kiest ervoor om dat niet te zien. Net als het republikeinse propaganda-apparaat daar klaarblijkelijk voor kiest. Hier bv. Daily Caller: Trump Approval Rating On Par With Obama’s After One Year In White House. Kijken naar het grotere geheel is niet hun ding, althans, als de boodschap daarvan niet aanstaat.
Dat zijn natuurlijk ook gewoon pure propagandakanalen.
pi_176115333
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Omdat het grotere geheel nadelig voor hen is. Lekker voorspelbaar toch ook. Trump scoort nu ongeveer net zo goed in een hele positieve poll als Obama in een hele negatieve. :O
pi_176115701
't is natuurlijk alweer 5e Kerstdag, maar "Christmas Is Here!"

"Can a robot be unhappy?" :?

.

[ Bericht 3% gewijzigd door brokjespoes op 29-12-2017 17:24:41 ]
pi_176117048
Lezersreaktie op Trumps impromptu "I'm better than anyone" NYTimes-interview:
quote:
Kudos to Mr. Schmidt for getting through the interview. Must be hard not to laugh and have your drink come out your nose. - Mary, NYC
:D
pi_176118966
-40 in de VS jongens, dus hoezo Global Warming volgens Donald :')

Wat een ongelofelijke mongool
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176119131
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:15 schreef TheVulture het volgende:
-40 in de VS jongens, dus hoezo Global Warming volgens Donald :')

Wat een ongelofelijke mongool
pi_176119777
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die ga ik stelen, wat een perfecte illustratie van klimaat ontkenners!
pi_176120820
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Tnx. :D

Ik jat hem ook.
pi_176122291
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ze zouden zo ook een mooie kunnen maken van allerlei sterk opgaande economische trends waar een Trump zich met onwijs moeite nipt staande kan houden en uitroept "woahh! I inherited a mess! I can barely hold on!"
pi_176122673
Joyce Villa doet #metoo

Ook het Trump-kamp heeft er weer eentje binnen. Zangeres Joy Villa (wie?) (die vrouw met die MAGA-jurk bij de Grammy's) (nee, zegt me nog steeds niks, sorry) zegt in november meerdere keren een lel op haar (nu we het toch over de Titanic hebben) achtersteven te hebben ontvangen van campaign manager Corey Lewandowski.
quote:
"He says, ‘Go ahead, I work in the private sector.' He laughs at me and then he does it again, extra hard this time, just to show me that he wasn’t afraid. At that point I was so paralyzed by fear. I was very shocked, and my friend grabbed me and pulled me away from him."
Villa heeft inmiddels aangifte gedaan.
pi_176122828
Nog wel een aardig stukje over de effecten van de crisis en het verdwijnen van de 'middenklasse banen':
http://theatln.tc/2lqtt6V
pi_176129965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik weet niet precies waarom, maar Republikeinen doen het bijna altijd beter bij Rasmussen dan in het echt. Als de peilingen van Rasmussen in 2012 geklopt hadden had Romney Obama ruimschoots verslagen. Volgens mij is die eigenaar van Rasmussen zelf ook een Republikein, dus ik zou die peilingen niet heel serieus nemen.

Maar ik weet niet of we te veel naar Trump's approval rating moeten kijken. Trump kan als geen ander iemand door het slijk halen, en er zijn volgens mij best veel mensen die niet echt fan zijn van Trump maar uiteindelijk altijd toch weer Republikeins stemmen. De GOP is volgens mij een beetje een onhandig huwelijk tussen VVD Republikeinen die zich een beetje voor Trump schamen en PVV Republikeinen die van hem houden (met nog wat SGP'ers ertussen) als je het dan toch met NL moet vergelijken. Wassenaar en Pekela zeg maar :P.
  zaterdag 30 december 2017 @ 00:52:55 #300
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176135677
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:08 schreef Monolith het volgende:
Nog wel een aardig stukje over de effecten van de crisis en het verdwijnen van de 'middenklasse banen':
http://theatln.tc/2lqtt6V
Gaat juist meer over de dood van suburbia lijkt me. Wel een goed artikel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')