Je bent dan ook wel een kansloos figuur als je Trump bewondert.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:11 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, hier zal wel weer een tweet over komen:
http://edition.cnn.com/20(...)on-gallup/index.html
Nee? Je bent anders aardig om je heen aan het slaan en je word steeds onsamenhangender. Ik zou eens in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:13 schreef dellipder het volgende:
[..]
Maak jij maar weer een berichtje over twee schepjes ijs en een Cola Light. Dit doet me helemaal niks.
Hij spendeert eenderde van zijn tijd op de golfbaan. Dat verlaagt het risico dat hij iets echt idioots doet en is dus bewonderenswaardigquote:Op donderdag 28 december 2017 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent dan ook wel een kansloos figuur als je Trump bewondert.
Noem een bewonderenswaardige eigenschap van die man.
Neuh, ik wacht gewoon rustig af wat het onderzoek van Mueller oplevert (misschien niks, dat kan). Ondertussen vermaak ik mij prima met aanschouwen van hoe Trump zichzelf en zijn land voor lul blijft zetten.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:13 schreef dellipder het volgende:
[..]
Maak jij maar weer een berichtje over twee schepjes ijs en een Cola Light. Dit doet me helemaal niks.
Hij zet alleen zichzelf voor lul hiermee.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het was al eerder voorbij gekomen, maar hier nog een artikel over Moore die kennelijk niet wil geloven dat God hem een verlies gunde, ofzo: Roy Moore files lawsuit to block Alabama Senate result, seeks new election
En zijn partij. Dus ik hoop dat hij tot het Hooggerechtshof door blijft procederenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zet alleen zichzelf voor lul hiermee.
Hij kan net zo goed tegen z'n verlies als Trump, dus reken er maar opquote:Op donderdag 28 december 2017 15:41 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
En zijn partij. Dus ik hoop dat hij tot het Hooggerechtshof door blijft procederen
quote:Trump White House Saw Record Number of First-Year Staff Departures (WSJ)
The Trump administration has been marked by a level of staff turnover unprecedented in the modern era, with a rate of first-year departures twice as high as any other presidency in the past 40 years.
President Donald Trump’s first national security adviser, Michael Flynn, was fired after 25 days on the job. Two high-profile campaign aides who followed him into the White House, Reince Priebus and Steve Bannon, were gone before summer’s end. And his third communications director’s tenure is still remembered around the West Wing as “Scaramucci Week.”
Those are just a few of the first-year departures from high level positions in the Trump administration, which has been marked by a level of staff turnover unprecedented in the modern era.
According to Kathryn Dunn-Tenpas, a senior fellow at the Brookings Institution who has tracked White House turnover rates over three decades, the Trump administration’s 34% turnover rate—21 of the 61 senior officials she has tracked have resigned, been fired or reassigned—is much higher than that of any other administration in the last 40 years, which is as far back as Ms. Dunn-Tenpas’s analysis goes. The presidency with the next-highest first-year turnover rate was Ronald Reagan’s , with 17% of senior aides leaving the administration in 1981.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bang dat het hem nog lukt ook. Over enkele maanden heeft niemand het meer over 'thanks Obama' en heeft de GOP & Trump zo veel en zo vaak geroepen dat zij de al zeer goed draaiende economie ontzettende puinzooi van Obama hebben veranderd in een paradijselijke groei dat het zelfs blijft hangen bij trumphaters.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje over de staat van de Amerikaanse economie:
http://politi.co/2CixjHa
Draining the swampquote:Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat op zich wel aan te voelen was is kennelijk ook becijferd. Historisch hoog verloop in het witte huis dit jaar. Volgens hen is het verloop in het 2e jaar normaal gesproken aanzienlijk hoger dan het 1e jaar, dus dat belooft wat...
[..]
Een I told you so van de POTUS en gelijk heeft ie.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 28-12-2017 om 20:20:47I've been saying it for a long, long time. #NoKo https://t.co/LQl7tGhMdO reageer retweet
Zelfs als Trump succesvol de economische groei weet te claimen, moet hij het publiek er ook nog van overtuigen dat zijn fiscale maatregelen ze goed doen. Als dat niet lukt, haalt het zijn economische argument onderuit: als het zo goed gaat met de economie, waarom mogen daar dan alleen rijken van profiteren?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ben bang dat het hem nog lukt ook. Over enkele maanden heeft niemand het meer over 'thanks Obama' en heeft de GOP & Trump zo veel en zo vaak geroepen dat zij de al zeer goed draaiende economie ontzettende puinzooi van Obama hebben veranderd in een paradijselijke groei dat het zelfs blijft hangen bij trumphaters.
quote:A federal judge has ordered the U.S. Department of Housing and Urban Development to implement an Obama-era rule on Jan. 1 that would give low-income families greater access to housing in more affluent neighborhoods.
The 2016 rule was designed to break up areas of concentrated poverty in two dozen metro regions, from Atlanta and Charlotte to San Diego and Honolulu.
It would operate by taking into account the rental prices in specific neighborhoods — instead of averaging across an entire metropolitan area — making it easier for poor people to afford apartments in middle-class neighborhoods with better schools, lower crime rates and more job opportunities.
Under the current system, families receiving public rental assistance have been concentrated in deeply segregated, high-poverty communities.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ik vind het eigenlijk behoorlijk opvallend dat ze dat na bijna een jaar nog steeds zeggen. Normaal gesproken duurt het Amerikaanse politieke geheugen een week of drie à vier & moet je er in de regel voor zorgen (zie Hillary's laatste emailgerucht) dat schandalen / geruchten pas in de laatste 2 weken komen bovendrijven.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:39 schreef Knipoogje het volgende:
Over enkele maanden heeft niemand het meer over 'thanks Obama'
Niet voor niets dat tijdelijk de middenklassers ook een tax cut krijgen. Dan voelen zij dat op de korte termijn ook in hun portemonnee. Daarna wordt het pas weer ingetrokken (waarschijnlijk door een democraat die moet puinruimen)quote:Op donderdag 28 december 2017 20:24 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Zelfs als Trump succesvol de economische groei weet te claimen, moet hij het publiek er ook nog van overtuigen dat zijn fiscale maatregelen ze goed doen. Als dat niet lukt, haalt het zijn economische argument onderuit: als het zo goed gaat met de economie, waarom mogen daar dan alleen rijken van profiteren?
Nou ja, het is hier ook wel deels een nationale taak als je kijkt naar de wet- en regelgeving omtrent sociale huur bijvoorbeeld middels de Woningwet.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom is huisvesting eigenlijk een federale taak? Zou toch prima op staatsniveau of zelfs nog lokaler opgepakt kunnen worden?
Bedoel je met de Woningwet, de wet die we hier in Nederland hebben? Dat is denk ik niet echt vergelijkbaar. Montana is geen New York en ik kan me inbeelden dat ze daar andere prioriteiten of wensen hebben. Ik zit het te vergelijken met wat ik zou vinden van wat de taak van bv. de EU zou kunnen zijn in mijn ogen .. en die zie ik niet bijzonder groot als het hierop neerkomt.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het is hier ook wel deels een nationale taak als je kijkt naar de wet- en regelgeving omtrent sociale huur bijvoorbeeld middels de Woningwet.
Het vergelijk EU - VS gaat ook niet helemaal op. De woonbehoefte is hier in Nederland toch ook wel aardig verschillend als je kijkt naar bijvoorbeeld Amsterdam en Oost-Groningen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bedoel je met de Woningwet, de wet die we hier in Nederland hebben? Dat is denk ik niet echt vergelijkbaar. Montana is geen New York en ik kan me inbeelden dat ze daar andere prioriteiten of wensen hebben. Ik zit het te vergelijken met wat ik zou vinden van wat de taak van bv. de EU zou kunnen zijn in mijn ogen .. en die zie ik niet bijzonder groot als het hierop neerkomt.
Naja, in het kader van subsidiariteit zou ik ook in Nederland ervoor zijn om dingen zo lokaal mogelijk op te lossen waar dat mogelijk en redelijk is. Dat ze in Texas bouwen waar geregeld overstromingen zijn lijkt me bij uitstek iets voor Texas, wat het ook is. Bestemmingsplannen zijn bv. ook meer lokaal geregeld in de VS.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het vergelijk EU - VS gaat ook niet helemaal op. De woonbehoefte is hier in Nederland toch ook wel aardig verschillend als je kijkt naar bijvoorbeeld Amsterdam en Oost-Groningen.
Er is ook best wat gedelegeerd naar lagere niveaus, maar het hele systeem met corporaties is landelijk geregeld.
In de VS is er overigens ook genoeg gedelegeerd naar lagere niveaus. Zo plempen ze bijvoorbeeld in Texas gebieden vol op plekken waar je in Nederland überhaupt nooit zou mogen bouwen.
Behalve dan dat uit elke sondage blijkt dat mensen door die trucjes heenprikken. Het belastingplan is extreem impopulair voor een belastingverlaging en haast niemand buiten de hardcore base van Trump gelooft daadwerkelijk dat ze er van gaan profiteren in grotere mate dan de rijken.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Niet voor niets dat tijdelijk de middenklassers ook een tax cut krijgen. Dan voelen zij dat op de korte termijn ook in hun portemonnee. Daarna wordt het pas weer ingetrokken (waarschijnlijk door een democraat die moet puinruimen)
Jij lijkt net zo'n twitterbot die praise en halleluja roepen op elke tweet van die waslap. Rot eens op man. Of zijn users als Nintex en redpilled echt pro trump bots?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:24 schreef Nintex het volgende:
Een I told you so van de POTUS en gelijk heeft ie.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 28-12-2017 om 20:20:47I've been saying it for a long, long time. #NoKo https://t.co/LQl7tGhMdO reageer retweet
De beelden van de certificatie van de overwinning van Moore. Wel eerst even bidden en de belofte van trouw afleggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rechter heeft het verzoek van Moore om uit te stellen zoals verwacht afgewezen: https://apnews.com/0cac14b238da45e0942d039dbe01ded6
En zijn mensen zijn gaan dreigen (volgens mij is dit nog van voordat de rechter het afwees): Moore camp warns of consequences if Jones is certified as Alabama winner
Nee, wij zitten in St. Petersburg aan de Vodka.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:30 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Jij lijkt net zo'n twitterbot die praise en halleluja roepen op elke tweet van die waslap. Rot eens op man. Of zijn users als Nintex en redpilled echt pro trump bots?Zal er niet raar van op kijken.
twitter:nycsouthpaw twitterde op donderdag 28-12-2017 om 19:21:55Team Trump’s obsession with his predecessor and primary opponent has soaked in all the way to the error page html. https://action.donaldjtrump.com/inaugural-year-approval-poll/ … via
reageer retweet
Dat staat best raar maar is blijkbaar toch heel normaalquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, dismissed with prejudice. "Deze rechtbank heeft geen standing en flikker een end op."
Dit zal jou trouwens denk ik wel aanspreken: Minnesotans Don’t Think Franken Should Resign; Franken Remains Popular, Especially With Womenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat staat best raar maar is blijkbaar toch heel normaal![]()
Dismissed With Prejudice Law and Legal Definition
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit zal jou trouwens denk ik wel aanspreken: Minnesotans Don’t Think Franken Should Resign; Franken Remains Popular, Especially With Women
Ach, MSM, kun je negeren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik denk dat het nooit meer wat gaat worden
Eén of ander panel op Radio 1 noemde trouwens Gillibrand als goede kandidaat![]()
Dit noem je branding.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De obsessie met mensen buiten dienst is wel grandioos he:twitter:nycsouthpaw twitterde op donderdag 28-12-2017 om 19:21:55Team Trump’s obsession with his predecessor and primary opponent has soaked in all the way to the error page html. https://action.donaldjtrump.com/inaugural-year-approval-poll/ … via[ afbeelding ] reageer retweet
Een week of 2 geleden werd mij hier verweten "de enige te zijn die het voor Franken opnam" (terwijl ik juist het idee had dat ik zo neutraal mogelijk probeerde te blijven & op de onderzoekscommissie wilde wachten, maar het ook niet kon helpen dat Tweeden + Gillibrand + enige meelopers kilo's boter op hun hoofd hadden)... jammer dat jij er toen niet was, ik was nogal alleen.quote:
Wat raar, als ik jou had gezien als eerste hierboven had ik jou aangesproken met dezelfde tekst: "dit zal jou denk ik wel aanspreken". Mij staat me namelijk bij dat jullie beiden niet een voorstander hiervan waren. Ikzelf ook niet heel overtuigt, maar ook wel wat meer gereserveerd dan jullie in mijn beleving.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:34 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Een week of 2 geleden werd mij hier verweten "de enige te zijn die het voor Franken opnam" (terwijl ik juist het idee had dat ik zo neutraal mogelijk probeerde te blijven & op de onderzoekscommissie wilde wachten, maar het ook niet kon helpen dat Tweeden + Gillibrand + enige meelopers kilo's boter op hun hoofd hadden)... jammer dat jij er toen niet was, ik was nogal alleen.
Ik was er wel hoor maar het was toen nog vrij recent na de eerste beschuldiging en dan wacht ik liever eerst even de ontwikkelingen af. Komen er meer vrouwen naar voren of blijft het bij die vage beschuldiging. Tenslotte ken ik de beste man verder ook niet. Maar onderhand kan je toch wel aannemen dat het allemaal een storm in een glas water was wat betreft Franken. Doodzonde dat zo'n vrouw zijn kans op het presidentschap eventjes torpedeert. Dat moet ze toch geweten hebben?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:34 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Een week of 2 geleden was ik hier volgens iemand "de enige die het voor Franken opnam" (terwijl ik juist het idee had dat ik zo neutraal mogelijk probeerde te blijven & op de onderzoekscommissie wilde wachten, maar het ook niet kon helpen dat Tweeden + Gillibrand + enige meelopers kilo's boter op hun hoofd hadden)... jammer dat jij er toen niet was, ik was nogal alleen.
Het was later nog een keer, maar toen was jij er niet. (Vandaar dat je het niet weet denk ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
Ik was er wel hoor maar het was toen nog vrij recent na de eerste beschuldiging
Nee.quote:
Gelukkig valt er ook niet veel te posten deze dagen. Dat het maar snel weer beter met je gaatquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:51 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Het was later nog een keer, maar toen was jij er niet. (Vandaar dat je het niet weet denk ik)
[..]
Nee.Ik had een paar dagen helemaal geen zin om te posten.
(En er zijn privé ook wat dingen misgegaan vandaag dus heb vandaag ook geen zin.)
quote:Trump Says Russia Inquiry Makes U.S. ‘Look Very Bad’
WEST PALM BEACH, Fla. — President Trump said Thursday that he believes Robert S. Mueller III, the special counsel in the Russia investigation, will treat him fairly, contradicting some members of his party who have waged a weekslong campaign to try to discredit Mr. Mueller and the continuing inquiry.
During an impromptu 30-minute interview with The New York Times at his golf club in West Palm Beach, the president did not demand an end to the Russia investigations swirling around his administration, but insisted 16 times that there has been “no collusion” discovered by the inquiry.
“It makes the country look very bad, and it puts the country in a very bad position,” Mr. Trump said of the investigation. “So the sooner it’s worked out, the better it is for the country.”
Asked whether he would order the Justice Department to reopen the investigation into Hillary Clinton’s emails, Mr. Trump appeared to remain focused on the Russia investigation.
“I have absolute right to do what I want to do with the Justice Department,” he said, echoing claims by his supporters that as president he has the power to open or end an investigation. “But for purposes of hopefully thinking I’m going to be treated fairly, I’ve stayed uninvolved with this particular matter.”Zulk achterlijke uitspraken heeft zelfs Nixon niet gedaan. En meneer weet natuurlijk alles over gezondheidszorg als geen ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
Hij kent het begrip 'winter' niet?quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ok, en nu weer naar de realiteit van een volstrekte idioot als US president hebben: Trump: US could use some ‘good old Global Warming’ to heat up cold states
Het is denk ik overigens wel een geluk bij een ongeluk dat de VS een van de staten is die an sich veel te verliezen heeft hierbij.
Hij heeft geen enkel begrip van wat dan ook. En hij zit op een plek waar dat echt kwaad kan.quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 01:01:47In the East, it could be the COLDEST New Year’s Eve on record. Perhaps we could use a little bit of that good old G… https://t.co/tCjF8xdXep reageer retweet
Ik noem het respectloos. Obama is door het Amerikaanse volk twee keer gekozen als president. Als je daar geen respect voor kunt tonen, ben je een oetlul.quote:
quote:WASHINGTON — The Trump administration is poised to roll back offshore drilling safety regulations that were put in place after the 2010 Deepwater Horizon oil rig disaster in the Gulf of Mexico that killed 11 people and caused the worst oil spill in American history.
A proposal by the Interior Department’s Bureau of Safety and Environmental Enforcement, which was established after the spill and regulates offshore oil and gas drilling, calls for reversing the Obama-era regulations as part of President Trump’s efforts to ease restrictions on fossil fuel companies and generate more domestic energy production.
Doing so, the agency asserted, will reduce “unnecessary burdens” on the energy industry and save the industry $228 million over 10 years.
“This proposed rule would fortify the Administration’s objective of facilitating energy dominance” by encouraging increased domestic oil and gas production, even as it strengthens safety and environmental protection, the proposal says.Kan vast geen kwaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Perfect toch. Je hebt geen toerisme of visserij nodig. De mensen die in die branches werken kunnen gewoon de kolenmijn in.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:10 schreef Ludachrist het volgende:
Wel goed nieuws voor de Fok!kers die in het bezit zijn van een boorplatform! Alle vervelende regels, zoals een onafhankelijke veiligheidsinspectie in plaats van dat je jezelf mag keuren, gaan hopelijk binnenkort overboord.
[..]
Kan vast geen kwaad.
Eindelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:10 schreef Ludachrist het volgende:
Wel goed nieuws voor de Fok!kers die in het bezit zijn van een boorplatform! Alle vervelende regels, zoals een onafhankelijke veiligheidsinspectie in plaats van dat je jezelf mag keuren, gaan hopelijk binnenkort overboord.
[..]
Kan vast geen kwaad.
En hij komt er mee weg hè? Omdat het Congress compleet spineless is. Trump is wel de ultieme belichaming van het failliet van de USA.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef OMG het volgende:
Een impromptu interview met z'n favoriete medium, de failing NYT;
[..]
Zulk achterlijke uitspraken heeft zelfs Nixon niet gedaan. En meneer weet natuurlijk alles over gezondheidszorg als geen ander..
Gillibrand heeft volgens mij gewoon geprobeerd haar concurrentie voor het presidentschap uit de weg te ruimen, denk alleen dat ze met deze actie veel bruggen heeft verbrand dus of dit netto gezien nu zo'n positieve actie was..quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik was er wel hoor maar het was toen nog vrij recent na de eerste beschuldiging en dan wacht ik liever eerst even de ontwikkelingen af. Komen er meer vrouwen naar voren of blijft het bij die vage beschuldiging. Tenslotte ken ik de beste man verder ook niet. Maar onderhand kan je toch wel aannemen dat het allemaal een storm in een glas water was wat betreft Franken. Doodzonde dat zo'n vrouw zijn kans op het presidentschap eventjes torpedeert. Dat moet ze toch geweten hebben?
Het Congress is Republikeins. Die hebben echt wel een ruggengraat. Zo'n impopulaire belastingwet doorvoeren vereist heel wat lef.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
En hij komt er mee weg hè? Omdat het Congress compleet spineless is. Trump is wel de ultieme belichaming van het failliet van de USA.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dan-vorig-jaar.htmlquote:Trump stuurt kwart minder Mexicanen terug dan vorig jaar
De Amerikaanse president Donald Trump heeft dit jaar een kwart minder Mexicanen uitgezet dan zijn voorganger Barack Obama.
Dat blijkt uit gegevens van het Mexicaanse ministerie van Binnenlandse Zaken. De cijfers zijn opmerkelijk gezien Trumps felle anti-immigratiestandpunt.
Tijdens zijn campagne als presidentskandidaat zei hij bijvoorbeeld over Mexicanen: ''Ze zijn niet onze vrienden, geloof me. Ze brengen drugs mee. Ze brengen misdaad mee. Het zijn verkrachters. En een paar, neem ik aan, zijn goede mensen."
Bij zijn aantreden beloofde hij ''miljoenen" illegale immigranten te zullen terugsturen en werk te maken van een muur die de instroom van Mexicanen zou moeten tegengaan.
Uit de Mexicaanse cijfers blijkt dat tussen januari en november 152.000 Mexicanen door de VS zijn teruggestuurd. Het jaar ervoor, toen Obama nog aan de macht was, waren dat er 205.000 in dezelfde periode.
De Amerikaanse immigratiedienst (ICE) houdt de cijfers bij van het aantal immigranten dat de VS wordt uitgezet. Onduidelijk is hoeveel immigranten daadwerkelijk de Amerikaanse grens passeren, maar in de tellingen van het aantal immigranten niet worden meegenomen, doordat ze zich bijvoorbeeld niet inschrijven.
quote:The Trump Organization Says It's 'Not Practical' to Comply With the Emoluments Clause
Days before taking office, Donald Trump said his company would donate all profits from foreign governments to the U.S. Treasury, part of an effort to avoid even the appearance of a conflict with the Constitution’s emoluments clause.
Now, however, the Trump Organization is telling Congress that determining exactly how much of its profits come from foreign governments is simply more trouble than it’s worth.
Die debiel is dus trots dat minder dan de helft van de bevolking vertrouwen in hem heeft.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 00:14:21Together, we are MAKING AMERICA GREAT AGAIN! https://t.co/OeyTdFyl1Q https://t.co/wdLQkfdy4m reageer retweet
Ik heb in vorige edities van dit topic diverse ingezonden brieven geplaatst (NYT, HuffPo)... echt ie-der-een had het door deze aktie totaal gehad met Gillibrand, sommigen zelfs met de hele partij. (Nee, ze werden niet spontaan Reps, maar gingen voortaan bij de Indies kijken.)quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:31 schreef Euribob het volgende:
denk alleen dat ze met deze actie veel bruggen heeft verbrand dus of dit netto gezien nu zo'n positieve actie was..
Fox Noisequote:Op vrijdag 29 december 2017 09:45 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Meestal kennen ze dát nou juist wel:
[ afbeelding ]
Het gaat erom dat zijn achterban gepleased moet worden. Het valt mij nog steeds mee dat hij niet beweert dat de aarde plat is. Er zijn aardig wat Trumpfans die, naast chemicaliën die dagelijks in de lucht worden geblazen door vliegtuigen, geloven in een platte aarde. Die mensen houden niet zo van wetenschappelijke bewijzen en nadenken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Fox Noise
Ach ja. Het is inderdaad diep triest dat de machtigste man op aarde het verschil tussen klimaat en weer niet weet
Overigens wel enigszins onverwacht. Na het terugtrekken uit Parijs zag je hier en daar toch wat voorzichtig terugkrabbelen.
Dit is mijn favoriete.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat zijn achterban gepleased moet worden. Het valt mij nog steeds mee dat hij niet beweert dat de aarde plat is. Er zijn aardig wat Trumpfans die, naast chemicaliën die dagelijks in de lucht worden geblazen door vliegtuigen, geloven in een platte aarde. Die mensen houden niet zo van wetenschappelijke bewijzen en nadenken.
Misschien kunnen we Trump wijsmaken dat de maan een idee van HRC, Obama en de MSM is?quote:False claims retracted!
Throughout history, hundreds of absurd fables have been circulated regarding the moon. Most of these have since been discarded. For example, people used to speak about there being "a man in the moon", or about moon being made out of cheese (as recently as last year, I saw an animated film that was still promoting this latter absurdity). We rarely hear such things spoken of anymore. These fables, once asserted as true by the proponents of the moon hoax, were quietly discarded once proven absurd by revisionists. What does this tell us about the equally absurd assertions that are still being made about the moon? How can we believe anything that the Astronomically Correct establishment tells us, when they have been so obviously shown themselves prone to such intellectual dishonesty in the past? The fact that the story has exhibited such enormous variability over the years should automatically be a cause for doubt.
No one speaks anymore of Richard A. Locke, a newspaper reporter who wrote a fantastic but wholly fabricated account of discoveries on the moon falsely attributed to the English astronomer Sir John Herschel. Locke reported that Herschel, using a telescope 24 feet in diameter (!), saw fabulous bat-like creatures, living in elaborate cities on the lunar surface. No less a newspaper than the New York Sun printed these reports on its front page as its most important news story! The whole moon hoax is based on such fanciful tales. That's why I doubt most of it.
Een van de argumenten:quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete.
http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm
[..]
Misschien kunnen we Trump wijsmaken dat de maan een idee van HRC, Obama en de MSM is?
quote:Voor 1850 is er geen foto gemaakt van de maan
Ja laat staan langer dan 6000 jaar geleden want toen heeft Trump god de aarde pas geschapen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:26 schreef brokjespoes het volgende:
En bewijs maar eens dat er vóór 1709 echte temperaturen op aarde waren! Kun je niet he?
LOL! Maar net zoals bij die flat earthers is maar een klein deel echt een 'believer'. De rest zit vaak gewoon te kijken tot hoever ze kunnen gaan in hun getrol.quote:
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees oprecht dat er genoeg zijn die dit daadwerkelijk denken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
LOL! Maar net zoals bij die flat earthers is maar een klein deel echt een 'believer'. De rest zit vaak gewoon te kijken tot hoever ze kunnen gaan in hun getrol.
Gillibrand is volgens mij veel te Clintonesque voor 2020. Beter kiezen de Democraten een gedegen en niet extreem uitgesproken bestuurder uit, een type Calvin Coolidge. Dat schept het grootste contrast met de totaal krankzinnige opgeblazen pad die er nu zit. Amerikanen hebben behoefte aan rust in de tent en iemand die ze kunnen vertrouwen om hun land naar een rustiger vaarwater te leiden. Dan moet je het niet in een uitgesproken vrouw die ver links van het midden zit zoeken. Ik heb al een aantal namen gehoord in de eerste categorie en Gillibrand is er geen van.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gillibrand heeft volgens mij gewoon geprobeerd haar concurrentie voor het presidentschap uit de weg te ruimen, denk alleen dat ze met deze actie veel bruggen heeft verbrand dus of dit netto gezien nu zo'n positieve actie was..
Degenen die daar naar kijken of daar belang aan hechten, stemmen sowieso niet voor die partij. Het gebrek aan sterke figuren aan democratische kant, die zich als dusdanig durven manifesteren, begint een beetje genant te worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:59 schreef Ulx het volgende:
Ze worden allemaal controversieel gemaakt door Fox & FSB-friends.
Even een vraag. Vind je het leuk om te trollen of ben jij echt een serieuze Trump fan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:58 schreef Nintex het volgende:
The Rock en/of Zuckerberg willen het in 2020 opnemen tegen Trump.
Zuckerberg gaat het niet worden. Om president te kunnen worden moet je immers in de WWE hall of fame gestaan hebben.![]()
TRUMP VS. THE ROCK
ELECTION BRAWL
"Trump is so stupid, he doesn't believe in climate change"
"Dwayne is such an idiot. Dumb as a rock, second he wants to raise your taxes but he can't even spell the word. He got hit on the head too many times at the WWE. believe me"
Het is prachtig hoe 1 man de propaganda machine van de media om zeep heeft geholpen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Even een vraag. Vind je het leuk om te trollen of ben jij echt een serieuze Trump fan?
Inderdaad, als er niks is dan creëren ze wel iets kleins om dat vervolgens op te blazen tot apocalyptische proportiesquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:59 schreef Ulx het volgende:
Ze worden allemaal controversieel gemaakt door Fox & FSB-friends.
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 13:46:23While the Fake News loves to talk about my so-called low approval rating, @foxandfriends just showed that my rating… https://t.co/u3cMWTck6M reageer retweet
Echt veel doet het niet met het gemiddelde, dat is eigenlijk al tijden dramatisch:quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rasmussen heeft weer een poll gedaan. Trump kan dus met een goed gevoel het nieuwe jaar in, althans, hij lijkt blij te zijn met een 46-53 stand bij hen.
Ja, uiteraard, maar hij kiest ervoor om dat niet te zien. Net als het republikeinse propaganda-apparaat daar klaarblijkelijk voor kiest. Hier bv. Daily Caller: Trump Approval Rating On Par With Obama’s After One Year In White House. Kijken naar het grotere geheel is niet hun ding, althans, als de boodschap daarvan niet aanstaat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Echt veel doet het niet met het gemiddelde, dat is eigenlijk al tijden dramatisch:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
Je vraagt je dan toch af waarom hij mensen als Bezos juist zoveel rijker maakt, hij komt alleen maar verder achter te liggen op die manier en het is niet alsof ze hem daardoor aardiger vinden, integendeel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vandaag op twitter ook weer wat afgeven op Amazon omdat hij het niet kan verkroppen dat Bezos zo'n 30 keer rijker is dan Donnie zelf. Kleine beetje aandoenlijk eigenlijk.
Dat zijn natuurlijk ook gewoon pure propagandakanalen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar hij kiest ervoor om dat niet te zien. Net als het republikeinse propaganda-apparaat daar klaarblijkelijk voor kiest. Hier bv. Daily Caller: Trump Approval Rating On Par With Obama’s After One Year In White House. Kijken naar het grotere geheel is niet hun ding, althans, als de boodschap daarvan niet aanstaat.
Omdat het grotere geheel nadelig voor hen is. Lekker voorspelbaar toch ook. Trump scoort nu ongeveer net zo goed in een hele positieve poll als Obama in een hele negatieve.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar hij kiest ervoor om dat niet te zien. Net als het republikeinse propaganda-apparaat daar klaarblijkelijk voor kiest. Hier bv. Daily Caller: Trump Approval Rating On Par With Obama’s After One Year In White House. Kijken naar het grotere geheel is niet hun ding, althans, als de boodschap daarvan niet aanstaat.
quote:Kudos to Mr. Schmidt for getting through the interview. Must be hard not to laugh and have your drink come out your nose. - Mary, NYC
quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:15 schreef TheVulture het volgende:
-40 in de VS jongens, dus hoezo Global Warming volgens Donald
Wat een ongelofelijke mongool
Ze zouden zo ook een mooie kunnen maken van allerlei sterk opgaande economische trends waar een Trump zich met onwijs moeite nipt staande kan houden en uitroept "woahh! I inherited a mess! I can barely hold on!"quote:
Villa heeft inmiddels aangifte gedaan.quote:"He says, ‘Go ahead, I work in the private sector.' He laughs at me and then he does it again, extra hard this time, just to show me that he wasn’t afraid. At that point I was so paralyzed by fear. I was very shocked, and my friend grabbed me and pulled me away from him."
Ik weet niet precies waarom, maar Republikeinen doen het bijna altijd beter bij Rasmussen dan in het echt. Als de peilingen van Rasmussen in 2012 geklopt hadden had Romney Obama ruimschoots verslagen. Volgens mij is die eigenaar van Rasmussen zelf ook een Republikein, dus ik zou die peilingen niet heel serieus nemen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rasmussen heeft weer een poll gedaan. Trump kan dus met een goed gevoel het nieuwe jaar in, althans, hij lijkt blij te zijn met een 46-53 stand bij hen.
Gaat juist meer over de dood van suburbia lijkt me. Wel een goed artikel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:08 schreef Monolith het volgende:
Nog wel een aardig stukje over de effecten van de crisis en het verdwijnen van de 'middenklasse banen':
http://theatln.tc/2lqtt6V
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |