Perfect toch. Je hebt geen toerisme of visserij nodig. De mensen die in die branches werken kunnen gewoon de kolenmijn in.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:10 schreef Ludachrist het volgende:
Wel goed nieuws voor de Fok!kers die in het bezit zijn van een boorplatform! Alle vervelende regels, zoals een onafhankelijke veiligheidsinspectie in plaats van dat je jezelf mag keuren, gaan hopelijk binnenkort overboord.
[..]
Kan vast geen kwaad.
Eindelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:10 schreef Ludachrist het volgende:
Wel goed nieuws voor de Fok!kers die in het bezit zijn van een boorplatform! Alle vervelende regels, zoals een onafhankelijke veiligheidsinspectie in plaats van dat je jezelf mag keuren, gaan hopelijk binnenkort overboord.
[..]
Kan vast geen kwaad.
En hij komt er mee weg hè? Omdat het Congress compleet spineless is. Trump is wel de ultieme belichaming van het failliet van de USA.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:33 schreef OMG het volgende:
Een impromptu interview met z'n favoriete medium, de failing NYT;
[..]
Zulk achterlijke uitspraken heeft zelfs Nixon niet gedaan. En meneer weet natuurlijk alles over gezondheidszorg als geen ander..
Gillibrand heeft volgens mij gewoon geprobeerd haar concurrentie voor het presidentschap uit de weg te ruimen, denk alleen dat ze met deze actie veel bruggen heeft verbrand dus of dit netto gezien nu zo'n positieve actie was..quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik was er wel hoor maar het was toen nog vrij recent na de eerste beschuldiging en dan wacht ik liever eerst even de ontwikkelingen af. Komen er meer vrouwen naar voren of blijft het bij die vage beschuldiging. Tenslotte ken ik de beste man verder ook niet. Maar onderhand kan je toch wel aannemen dat het allemaal een storm in een glas water was wat betreft Franken. Doodzonde dat zo'n vrouw zijn kans op het presidentschap eventjes torpedeert. Dat moet ze toch geweten hebben?
Het Congress is Republikeins. Die hebben echt wel een ruggengraat. Zo'n impopulaire belastingwet doorvoeren vereist heel wat lef.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
En hij komt er mee weg hè? Omdat het Congress compleet spineless is. Trump is wel de ultieme belichaming van het failliet van de USA.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dan-vorig-jaar.htmlquote:Trump stuurt kwart minder Mexicanen terug dan vorig jaar
De Amerikaanse president Donald Trump heeft dit jaar een kwart minder Mexicanen uitgezet dan zijn voorganger Barack Obama.
Dat blijkt uit gegevens van het Mexicaanse ministerie van Binnenlandse Zaken. De cijfers zijn opmerkelijk gezien Trumps felle anti-immigratiestandpunt.
Tijdens zijn campagne als presidentskandidaat zei hij bijvoorbeeld over Mexicanen: ''Ze zijn niet onze vrienden, geloof me. Ze brengen drugs mee. Ze brengen misdaad mee. Het zijn verkrachters. En een paar, neem ik aan, zijn goede mensen."
Bij zijn aantreden beloofde hij ''miljoenen" illegale immigranten te zullen terugsturen en werk te maken van een muur die de instroom van Mexicanen zou moeten tegengaan.
Uit de Mexicaanse cijfers blijkt dat tussen januari en november 152.000 Mexicanen door de VS zijn teruggestuurd. Het jaar ervoor, toen Obama nog aan de macht was, waren dat er 205.000 in dezelfde periode.
De Amerikaanse immigratiedienst (ICE) houdt de cijfers bij van het aantal immigranten dat de VS wordt uitgezet. Onduidelijk is hoeveel immigranten daadwerkelijk de Amerikaanse grens passeren, maar in de tellingen van het aantal immigranten niet worden meegenomen, doordat ze zich bijvoorbeeld niet inschrijven.
quote:The Trump Organization Says It's 'Not Practical' to Comply With the Emoluments Clause
Days before taking office, Donald Trump said his company would donate all profits from foreign governments to the U.S. Treasury, part of an effort to avoid even the appearance of a conflict with the Constitution’s emoluments clause.
Now, however, the Trump Organization is telling Congress that determining exactly how much of its profits come from foreign governments is simply more trouble than it’s worth.
Die debiel is dus trots dat minder dan de helft van de bevolking vertrouwen in hem heeft.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 00:14:21Together, we are MAKING AMERICA GREAT AGAIN! https://t.co/OeyTdFyl1Q https://t.co/wdLQkfdy4m reageer retweet
Ik heb in vorige edities van dit topic diverse ingezonden brieven geplaatst (NYT, HuffPo)... echt ie-der-een had het door deze aktie totaal gehad met Gillibrand, sommigen zelfs met de hele partij. (Nee, ze werden niet spontaan Reps, maar gingen voortaan bij de Indies kijken.)quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:31 schreef Euribob het volgende:
denk alleen dat ze met deze actie veel bruggen heeft verbrand dus of dit netto gezien nu zo'n positieve actie was..
Fox Noisequote:Op vrijdag 29 december 2017 09:45 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Meestal kennen ze dát nou juist wel:
[ afbeelding ]
Het gaat erom dat zijn achterban gepleased moet worden. Het valt mij nog steeds mee dat hij niet beweert dat de aarde plat is. Er zijn aardig wat Trumpfans die, naast chemicaliën die dagelijks in de lucht worden geblazen door vliegtuigen, geloven in een platte aarde. Die mensen houden niet zo van wetenschappelijke bewijzen en nadenken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Fox Noise
Ach ja. Het is inderdaad diep triest dat de machtigste man op aarde het verschil tussen klimaat en weer niet weet
Overigens wel enigszins onverwacht. Na het terugtrekken uit Parijs zag je hier en daar toch wat voorzichtig terugkrabbelen.
Dit is mijn favoriete.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat zijn achterban gepleased moet worden. Het valt mij nog steeds mee dat hij niet beweert dat de aarde plat is. Er zijn aardig wat Trumpfans die, naast chemicaliën die dagelijks in de lucht worden geblazen door vliegtuigen, geloven in een platte aarde. Die mensen houden niet zo van wetenschappelijke bewijzen en nadenken.
Misschien kunnen we Trump wijsmaken dat de maan een idee van HRC, Obama en de MSM is?quote:False claims retracted!
Throughout history, hundreds of absurd fables have been circulated regarding the moon. Most of these have since been discarded. For example, people used to speak about there being "a man in the moon", or about moon being made out of cheese (as recently as last year, I saw an animated film that was still promoting this latter absurdity). We rarely hear such things spoken of anymore. These fables, once asserted as true by the proponents of the moon hoax, were quietly discarded once proven absurd by revisionists. What does this tell us about the equally absurd assertions that are still being made about the moon? How can we believe anything that the Astronomically Correct establishment tells us, when they have been so obviously shown themselves prone to such intellectual dishonesty in the past? The fact that the story has exhibited such enormous variability over the years should automatically be a cause for doubt.
No one speaks anymore of Richard A. Locke, a newspaper reporter who wrote a fantastic but wholly fabricated account of discoveries on the moon falsely attributed to the English astronomer Sir John Herschel. Locke reported that Herschel, using a telescope 24 feet in diameter (!), saw fabulous bat-like creatures, living in elaborate cities on the lunar surface. No less a newspaper than the New York Sun printed these reports on its front page as its most important news story! The whole moon hoax is based on such fanciful tales. That's why I doubt most of it.
Een van de argumenten:quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete.
http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm
[..]
Misschien kunnen we Trump wijsmaken dat de maan een idee van HRC, Obama en de MSM is?
quote:Voor 1850 is er geen foto gemaakt van de maan
Ja laat staan langer dan 6000 jaar geleden want toen heeft Trump god de aarde pas geschapen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:26 schreef brokjespoes het volgende:
En bewijs maar eens dat er vóór 1709 echte temperaturen op aarde waren! Kun je niet he?
LOL! Maar net zoals bij die flat earthers is maar een klein deel echt een 'believer'. De rest zit vaak gewoon te kijken tot hoever ze kunnen gaan in hun getrol.quote:
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees oprecht dat er genoeg zijn die dit daadwerkelijk denken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
LOL! Maar net zoals bij die flat earthers is maar een klein deel echt een 'believer'. De rest zit vaak gewoon te kijken tot hoever ze kunnen gaan in hun getrol.
Gillibrand is volgens mij veel te Clintonesque voor 2020. Beter kiezen de Democraten een gedegen en niet extreem uitgesproken bestuurder uit, een type Calvin Coolidge. Dat schept het grootste contrast met de totaal krankzinnige opgeblazen pad die er nu zit. Amerikanen hebben behoefte aan rust in de tent en iemand die ze kunnen vertrouwen om hun land naar een rustiger vaarwater te leiden. Dan moet je het niet in een uitgesproken vrouw die ver links van het midden zit zoeken. Ik heb al een aantal namen gehoord in de eerste categorie en Gillibrand is er geen van.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gillibrand heeft volgens mij gewoon geprobeerd haar concurrentie voor het presidentschap uit de weg te ruimen, denk alleen dat ze met deze actie veel bruggen heeft verbrand dus of dit netto gezien nu zo'n positieve actie was..
Degenen die daar naar kijken of daar belang aan hechten, stemmen sowieso niet voor die partij. Het gebrek aan sterke figuren aan democratische kant, die zich als dusdanig durven manifesteren, begint een beetje genant te worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:59 schreef Ulx het volgende:
Ze worden allemaal controversieel gemaakt door Fox & FSB-friends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |