abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2017 @ 23:46:28 #1
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175936935

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
pi_175936975
Alweer 14000 euro bij Bl3p. Niets aan de hand mensen, move along.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175936993
Lekker ritje gemaakt in de EDGE pump zojuist :') even +30%pakken in 5 min tijd
pi_175937051
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:44 schreef Oscar. het volgende:

[..]

dat is toch geen fomo
Mensen vergeten ook koffers met honderdduizenden euro's of een viool ter waarde van een paar miljoen in de trein.
pi_175937056
Ik moet een lastige keuze maken. Vechain heb ik voor rond 8600 satoshi gekocht, die is nu 9200 satoshi, maar in dollars heb ik gewoon zware verlies. Zit eraan te denken om het toch om te zetten in BTC want heb het gevoel dat die opeens hard gepumpt wordt naar de 20k aankomende 4 weken.
pi_175937060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Mensen vergeten ook koffers met honderdduizenden euro's of een viool ter waarde van een paar miljoen in de trein.
SCHULD VAN DE TREIN!!1!!!
  Eindredactie Games vrijdag 22 december 2017 @ 23:51:52 #7
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175937088
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175937089
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:50 schreef vigen98 het volgende:
Ik moet een lastige keuze maken. Vechain heb ik voor rond 8600 satoshi gekocht, die is nu 9200 satoshi, maar in dollars heb ik gewoon zware verlies. Zit eraan te denken om het toch om te zetten in BTC want heb het gevoel dat die opeens hard gepumpt wordt naar de 20k aankomende 4 weken.
koop gewoon xrp

Al dat gedoe met die vage coins
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175937096
20 uur later, brandje lijkt voorbij te zijn. Ripple richting de 1.20 alweer
pi_175937099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat ik geen koffers met honderdduizenden euro's en violen ter waarde van een paar miljoen heb aangeschaft
pi_175937123
Ik ga nooit met de trein dus mij zal dat gelukkig niet overkomen.
pi_175937162
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

koop gewoon xrp

Jouw UI. _O_ _O_ _O_
pi_175937174
Iemand hier in FunFair? :)
Lambo of Rekt
pi_175937187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:54 schreef EggsTC het volgende:
Yes!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175937222
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Yes!
Houden tot Q2, ze komen met de release in Q1 :9
Lambo of Rekt
pi_175937266
quote:
Ed had er laatst ook over las ik. Heb er een kort ritje ingemaakt. Hield redelijk stand tijdens de crash vanmiddag viel me op
pi_175937294
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:58 schreef firecow het volgende:

[..]

Ed had er laatst ook over las ik. Heb er een kort ritje ingemaakt. Hield redelijk stand tijdens de crash vanmiddag viel me op
Behoorlijk undervalued op het moment IMO
Lambo of Rekt
pi_175937371
Iemand die foto van Mr. Bean in de achtbaan?
Zo voelde velen van ons zich vandaag :') Vandaag weer 1k gepompt. Wat een markt eigenlijk ook ;0

Op naar de 20K BTC
Love is in the air!
pi_175937390
Ik heb bijgekocht :P

Einsteinium wellicht een goede koop nu die flink ingestort is?
pi_175937403
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:02 schreef Landgeld het volgende:
Iemand die foto van Mr. Bean in de achtbaan?
Zo voelde velen van ons zich vandaag :') Vandaag weer 1k gepompt. Wat een markt eigenlijk ook ;0

Op naar de 20K BTC
pi_175937429
quote:
LOL, dat filmpje. _O-

Presentator (die bitcoin duidelijk maar niets vind, bleek gisteren al bij de "Cryptoshow"):
- Dit is voor het eerst hè, dat die bear market bereikt is.

Analist:
- Nou, in december is het voor het eerst, maar in november gebeurde dat 2 keer.

Presentator:
- Oh, oke. :{

Daarna weer lekker verder keuvelen over hoe ONTZETTEND volatiel het allemaal toch wel is. :N
  zaterdag 23 december 2017 @ 00:05:42 #22
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_175937443
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:52 schreef Jed1Gam het volgende:
20 uur later, brandje lijkt voorbij te zijn. Ripple richting de 1.20 alweer
Man man man hypotheek afbetalen!
pi_175937463
Kraken. :r
pi_175937508
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik was de enige die jullie gewaarschuwd had

Ik denk dat het misschien jaren kan duren voordat ooit weer 15000 plus gehaald gaat worden

de bodem is nog lang niet gehaald
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

stop die handel niet tijdens de kerstdagen dan.....

oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten.
Koers nu op Coinbase: $15289.99. Binnen één dag _O-

:W

En nou blijf je weg ook. Met je beurspraatjes :') Zo'n hekel aan van die seniele figuren die proberen achterhaalde beleggingsprincipes op crypto toe te passen :')
  zaterdag 23 december 2017 @ 00:09:07 #25
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175937530
Persoonlijke portfolio nadert ATH alweer rap. Dit was de crash? :o
pi_175937535
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:03 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ zo'n dag vandaag ^O^
Love is in the air!
pi_175937555
Klaas het was leuk om kennis met je te maken, jammer dat je nu weg moet gaan. We zullen je wijze lessen nooit vergeten!

:')

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 00:10:14 ]
pi_175937566
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Nee we gaan nog naar 5K, Klaas weet dat door analyses!
  zaterdag 23 december 2017 @ 00:10:56 #29
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175937586
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

koop gewoon xrp

XRP is een van die vage coin, mischien iets in stoppen maar niet nu. Volledige pump via crimineel geld (volg ff stats). Doe je voordeel, maar ik ben voor nu even weg.

Ik investeer in een paar cryptos en doe een bijdrage om het te ontwikkelen.
The best firms advertise the least...
pi_175937602
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Meh, kan gewoon een flinke bulltrap zijn hoor...
pi_175937618
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:10 schreef edcetera het volgende:

[..]

XRP is een van die vage coin, mischien iets in stoppen maar niet nu. Volledige pump via crimineel geld (volg ff stats). Doe je voordeel, maar ik ben voor nu even weg.

Ik investeer in een paar cryptos en doe een bijdrage om het te ontwikkelen.
welke portfolio heb jij dan ;)?
Love is in the air!
pi_175937627
quote:
Die kerel is al de hele tijd nogal anti lol. Ook bij die cryptoshow kwam het er soms uit :D
pi_175937644
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:08 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[..]

En nou blijf je weg ook. Met je beurspraatjes :') Zo'n hekel aan van die seniele figuren die proberen achterhaalde beleggingsprincipes op crypto toe te passen :')
Jammer dat hij het wedje niet wilde aangaan met me :P
  zaterdag 23 december 2017 @ 00:13:56 #34
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175937662
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:11 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Meh, kan gewoon een flinke bulltrap zijn hoor...
Die is niet zo snel OF 2nd level over een paar weken ;)
pi_175937668
Ongekend snelle groei in de Market Cap: $560.796.241.221 alweer.
pi_175937713
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:14 schreef hodlwave het volgende:
Ongekend snelle groei in de Market Cap: $560.796.241.221 alweer.
Dat is nog steeds 80 miljard minder dan gisteren :P
pi_175937732
NAGA gelist op HITBTC
Lambo of Rekt
pi_175937736
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Bizar.

Na vandaag mijn portefeuille weer even goed herverdeeld en bijgestort. We zitten weer stevig in het zadel ;)
Love is in the air!
pi_175937746
quote:

[..]

Beter gaan die 80 mijlard in LISK zometeen :9
Lambo of Rekt
pi_175937748
quote:

[..]

Morgen staat het er ruim boven. :P
pi_175937759
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:16 schreef EggsTC het volgende:
NAGA gelist op HITBTC
NAGA :') Alles wat Roger Ver raakt gaat naar de shit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 00:18:17 ]
pi_175937781
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

NAGA :')
Lambo of Rekt
pi_175937811
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_175937839
quote:
Kan iemand me uitleggen vanwaar de hype op ripple ineens? Is dit puur omdat het de laagste coin is en redelijk betaalbaar, en veel mensen die instappen daar als eerst naar kijken, of zit er meer achter? Zijn ze met dikke announcements gekomen ofzo?
Lambo of Rekt
pi_175937946
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kan iemand me uitleggen vanwaar de hype op ripple ineens? Is dit puur omdat het de laagste coin is en redelijk betaalbaar, en veel mensen die instappen daar als eerst naar kijken, of zit er meer achter? Zijn ze met dikke announcements gekomen ofzo?
Banken.
pi_175937958
NAGA wordt hard gedumped _O-
pi_175937959
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Banken.
Ja maar dat beantwoord de vraag nog niet?

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:26 schreef vigen98 het volgende:
NAGA wordt hard gedumped _O-
Het is HITBTC he :)
Lambo of Rekt
pi_175937978
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar dat beantwoord de vraag nog niet?

[..]

Het is HITBTC he :)
Alsnog hadden ze niet iets van 40 miljoen opgehaald? _O- Het stort zowat in.
pi_175937995
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Alsnog hadden ze niet iets van 40 miljoen opgehaald? _O- Het stort zowat in.
Het staat nog steeds anderhalf x ico-prijs... niet zo gek dat het gedumpt wordt als het 11USD waard is meteen na de ico, want dat was het :) Openingspumps zijn niets nieuws toch
Lambo of Rekt
pi_175938015
quote:
”beurscommentator” “cryptokenner” “beleggingsstrateeg” allemaal mensen waar je heel goed naar moet luisteren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175938034
voor wie toe is aan een nieuwe uitdaging.....
https://careers.bankera.com/
pi_175938056
Mooi om te zien hoe bang iedereen nog is. Bitcoin een beetje omlaag en altcoins worden gelijk massaal verkocht
pi_175938109
Ik twijfel om wat ARK te pakken.
Lambo of Rekt
pi_175938139

Eh... Hoeveel kostte 1 NAGA in de ICO? Volgens mij draaien mensen verlies nu.
pi_175938144
quote:

[..]

Dumb money, chads die denken "OHHH DAS GOEDKOPE MUNT ZEKER OMHOOG JAHAHAHAHAHA MOONN11"
  zaterdag 23 december 2017 @ 00:38:50 #56
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175938168
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:12 schreef Landgeld het volgende:

[..]

welke portfolio heb jij dan ;)?
Waves (uiteraard)
OCL (Oceanlabs), ontwikkelproject binnen het Waves project
MobileGo (Mobile platform voor games vanaf "candycrush tot HP 3D games"

-PAY/TenX --> Organisatie erachter heeft al een crypto> CC oplossing: Debit VISA card (spectrocoin)
- LISK (Java support, Microsoft Asure Baas included)
- BAT (share money by advertising by pple though a browser)
-TRST, WeTrust: Blockchain lendin system
- OMG
en nog een paar..
pi_175938206
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:37 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Eh... Hoeveel kostte 1 NAGA in de ICO? Volgens mij draaien mensen verlies nu.
0,0001 btc is 1,45 dollar... de ico was 1 dollar per stuk.
Lambo of Rekt
pi_175938231
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

0,0001 btc is 1,45 dollar... de ico was 1 dollar per stuk.
net 0,00009 :P
pi_175938249
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

net 0,00009 :P
Ja t zal wel, de roadmap is nog niet eens begonnen... Ik kijk hier over een jaar wel weer naar. :P
Lambo of Rekt
pi_175938257
Begint weer een beetje in te storen allemaal :{
  zaterdag 23 december 2017 @ 00:44:13 #61
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175938280
Gauw slapen is het beste advies wat ik heb vandaag. En de dag duurt nog lang!
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175938291
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dumb money, chads die denken "OHHH DAS GOEDKOPE MUNT ZEKER OMHOOG JAHAHAHAHAHA MOONN11"
Ja, gewoon kopen en hopen dus... zonder enige vorm van achterliggende gedachte.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:42 schreef 1299 het volgende:
Ja, get used to it. :P
Lambo of Rekt
pi_175938309
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:38 schreef edcetera het volgende:

[..]
Heb je Waves MobileGo? De Waves MGO zijn veel goedkoper dan de andere varianten...
Wat zijn je verwachtingen van MGO?
Uit het telegram kanaal begrijp ik dat ze druk bezig zijn in Japan en ze sponsor zijn geworden van een e-sport clubje.... Jack is via telegram wel altijd bereikbaar...

Wel heb ik de indruk dat de aandacht momenteel met name op GameCredits ligt en MGO verder stil staat....
pi_175938406
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:42 schreef 1299 het volgende:
Lekker toch, allemaal koopmomentjes, elke 500 euro eraf koop ik bij _O_
pindazakje
pi_175938411
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:38 schreef edcetera het volgende:

[..]

Waves (uiteraard)
OCL (Oceanlabs), ontwikkelproject binnen het Waves project

-PAY/TenX --> Organisatie erachter heeft al een crypto> CC oplossing: Debit VISA card (spectrocoin)
- LISK (Java support, Microsoft Asure Baas included)
- BAT (share money by advertising by pple though a browser)
-TRST, WeTrust: Blockchain lendin system
- OMG
en nog een paar..
Wat is jouw plan voor OCL? In mijn ogen zijn het zelfs kanshebbers voor dikke subsidies vanuit landen/eu vanwege de testfacilities die ze maken. De max coincap is laag, de marketcap ook, weinig opgehaald in de ICO...

Ik twijfel of ze wat neer kunnen zetten met het ICO geld, maar aan de andere kant is het wel interessant vanwege die lage coincap... lastig lastig, ik hoop op een 40 a 60 cent volgend jaar. USD cent
Lambo of Rekt
pi_175938500

Iemand uit Kazachstan wou op mijn account inloggen blijkbaar :')
pi_175938543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:53 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Is die universa scam, keyloggercoin.
Lambo of Rekt
pi_175938557
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is die universa scam, keyloggercoin.
:')14.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 00:56:37 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 december 2017 @ 00:58:33 #69
163650 Greys
pi_175938649
quote:

[..]

Is dit puur omdat het de laagste coin is en redelijk betaalbaar, en veel mensen die instappen daar als eerst naar kijken, of zit er meer achter?
Dat is hoe ik in aanraking ben gekomen met XRP eind november 2017 via coinmarketcap.com.

XRP binnenkort op Coinbase. You do the math.

Mijn eerste Bitcoin heb ik in 2013 gekocht en ergens begin 2015 verkocht. Ik had in ieder geval nog nooit van XRP gehoord, veel users in dit topic onderschatten hoe weinig mensen op de hoogte zijn van het bestaan van de alt coins buiten onze echo chamber om.

Het enige wat ik meekreeg van buitenaf toen ik me niet bezig hield met crypto's was (naast Bitcoin) Ethereum en Litecoin, en dit alleen maar omdat ik de moeite nam om naar goudpodcasts te luisteren waar ze crypto's bashen.

quote:
Zijn ze met dikke announcements gekomen ofzo?
Ze beschikken over een solide team, XRP is te koop op tig exchanges, Ripple heeft deals gesloten met tientallen banken, XRP is supersnel, lage fee, beschikt over een grote actieve community, ze gaan nog met grote announcements komen die prijs naar de maan zal knallen. Een XRP van $6 is al genoeg om Bitcoin's nummer 1 permanent over te nemen. Honderden miljoenen NORMIES wereldwijd zullen kennis gaan maken met R I P P L E in 2018.

Nu nog 'goedkoop' te verkrijgen. Straks zal het te laat zijn om nog een rippleonair te worden.

XRP wordt alleen maar gehaat door de cryptonerds omdat ze close zijn met de banksters. Meest ondergewaardeerde coin IMHO.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_175938703
quote:
quote:
Interessant! Maar als er zoveel verschillende grafieken zijn, moet er bijna altijd wel eentje kloppen uiteindelijk. Net als dat waarzeggers soms raak schieten. Voor het verdere verloop heb je er dus alsnog niet echt iets aan lijkt mij.
pi_175938709
quote:
Previous resistance tends to be support.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:04 schreef poebz het volgende:

[..]

[..]

Interessant! Maar als er zoveel verschillende grafieken zijn, moet er bijna altijd wel eentje kloppen uiteindelijk. Net als dat waarzeggers soms raak schieten. Voor het verdere verloop heb je er dus alsnog niet echt iets aan lijkt mij.
Mwa, dit klopt vaak hoor. Leg de fibonacci retracements maar ns over grafieken, die kloppen ook eng vaak.
Lambo of Rekt
pi_175938758
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Previous resistance tends to be support.

[..]

Mwa, dit klopt vaak hoor. Leg de fibonacci retracements maar ns over grafieken, die kloppen ook eng vaak.
Is dat niet vooral doordat mensen gaan handelen naar de grafieken en het dus een self-fulfilling prophecy wordt?

edit: niet dat dat uitmaakt dan, want de uitkomst blijft hetzelfde
pi_175938762
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:01 schreef alilami het volgende:

[..]

Dat is hoe ik in aanraking ben gekomen met XRP eind november 2017 via coinmarketcap.com.

XRP binnenkort op Coinbase. You do the math.

Mijn eerste Bitcoin heb ik in 2013 gekocht en ergens begin 2015 verkocht. Ik had in ieder geval nog nooit van XRP gehoord, veel users in dit topic onderschatten hoe weinig mensen op de hoogte zijn van het bestaan van de alt coins buiten onze echo chamber om.

Het enige wat ik meekreeg van buitenaf toen ik me niet bezig hield met crypto's was (naast Bitcoin) Ethereum en Litecoin, en dit alleen maar omdat ik de moeite nam om naar goudpodcasts te luisteren waar ze crypto's bashen.

[..]

Ze beschikken over een solide team, XRP is te koop op tig exchanges, Ripple heeft deals gesloten met tientallen banken, XRP is supersnel, lage fee, beschikt over een grote actieve community, ze gaan nog met grote announcements komen die prijs naar de maan zal knallen. Een XRP van $6 is al genoeg om Bitcoin's nummer 1 permanent over te nemen. Honderden miljoenen NORMIES wereldwijd zullen kennis gaan maken met R I P P L E in 2018.

Nu nog 'goedkoop' te verkrijgen. Straks zal het te laat zijn om nog een rippleonair te worden.

XRP wordt alleen maar gehaat door de cryptonerds omdat ze close zijn met de banksters. Meest ondergewaardeerde coin IMHO.
Wat denk je dat hij waard gaat worden in 2018/2019 dan?

Ik vind ripple nog steeds een scam.
Lambo of Rekt
pi_175938764
Die NAGA is het op zich wel waard om in te investeren, heb 0,4 BTC klaar staan maar wil geen belachelijke fee's betalen. Tip voor mensen die ook fee's willen ontwijken. BTC > ETH > ( coin die je wilt kopen )

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 01:07:18 ]
pi_175938766
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:06 schreef poebz het volgende:

[..]

Is dat niet vooral doordat mensen gaan handelen naar de grafieken en het dus een self-fulfilling prophecy wordt?
Kan, maar dan nog klopt het ;)
Lambo of Rekt
  zaterdag 23 december 2017 @ 01:07:20 #77
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_175938771
Ik ga naar bed.
Ik ben Rickokun.
Ik denk dat de dip voorbij is.
Ik ben dronken en koop niks.
Don’t be like Rickokun.
pi_175938786
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kan, maar dan nog klopt het ;)
Hah, ik had er net een edit bijgezet waar ik dit ook zei :P
Wel interessant dus
pi_175938801
Ik vind het nadeel van deze buy de dip momenten dat de altcoins in satoshi juist duur zijn door de lage Bitcoin.

Al is de echte dip op zich al geweest

Morgen Bitcoin weer 17k en dan verdamp ik weer btc waarde, denk ik dan.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 23 december 2017 @ 01:09:29 #80
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175938804
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat is jouw plan voor OCL? In mijn ogen zijn het zelfs kanshebbers voor dikke subsidies vanuit landen/eu vanwege de testfacilities die ze maken. De max coincap is laag, de marketcap ook, weinig opgehaald in de ICO...

Ik twijfel of ze wat neer kunnen zetten met het ICO geld, maar aan de andere kant is het wel interessant vanwege die lage coincap... lastig lastig, ik hoop op een 40 a 60 cent volgend jaar. USD cent
Ik zie OCL als een "Partnership" project, die een positieve bijdrage leveren aan het Waves project via extra features/ ontwikkelomgeving (plugins, websides etc) voor het Waves project om het meer gebruikers vriendelijker te maken. DIT is was voor mij het Waves platorm zoo aanspreekt: Samen het perfecte platfom ontwikelen ^O^
pi_175938807
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:08 schreef poebz het volgende:

[..]

Hah, ik had er net een edit bijgezet waar ik dit ook zei :P
Wel interessant dus
Kijk iemand heeft dat ooit gezien, of bedacht he, net als die fibonacci technieken, toen handelden mensen er "nog niet naar"... dus het is érgens op gebaseerd natuurlijk.
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 december 2017 @ 01:09:34 #82
163650 Greys
pi_175938808
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:04 schreef poebz het volgende:

[..]

[..]

De marketcap valt bij mij niet onder 'er zijn zoveel verschillende grafieken'.

En tuurlijk is het geen glazen bol maar ik vond het ook wel interessant en opvallend. :) Benieuwd hoe dat in de toekomst uitpakt. Leuke dingen wel, dit. Toppen die the next bottoms worden hoor je toch vaker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175938817
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:09 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik zie OCL als een "Partnership" project, die een positieve bijdrage leveren aan het Waves project via extra features/ ontwikkelomgeving (plugins, websides etc) voor het Waves project om het meer gebruikers vriendelijker te maken. DIT is was voor mij het Waves platorm zoo aanspreekt: Samen het perfecte platfom ontwikelen ^O^
In dollar heb ik gewoon dikke verlies maar in satoshi's heb ik gewoon dikke winst :P Dus snel Vechain omzetten naar BTC :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 01:10:27 ]
pi_175938845
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kijk iemand heeft dat ooit gezien, of bedacht he, net als die fibonacci technieken, toen handelden mensen er "nog niet naar"... dus het is érgens op gebaseerd natuurlijk.
Ja dat is waar
pi_175938847
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:09 schreef Greys het volgende:

[..]

De marketcap valt bij mij niet onder 'er zijn zoveel verschillende grafieken'.

En tuurlijk is het geen glazen bol maar ik vond het ook wel interessant en opvallend. :) Benieuwd hoe dat in de toekomst uitpakt. Leuke dingen wel, dit. Toppen die the next bottoms worden hoor je toch vaker.

Ik gokte m vanochtend mede op basis van dit gegeven (+ fibonacci) op 11,5k bottom, op bittrex werd het 11099 als laagste usdt prijs, dus redelijk nauwkeurig toch. Handige aan fibonacci is dat je weet dat; alstie door de retracements zakt, dat je vrij zeker weet dat hij verder door het ijs gaat.

400 USD ernaast is nog teveel natuurlijk, maar ik krijg dit meer en meer onder de knie bij de crashes. Waar ik nog erg slecht in ben, is het voorspellen van de nieuwe high's, nu maakt dat me niet zoveel uit, als ik de bottoms maar goed kan inschatten :P

[ Bericht 7% gewijzigd door EggsTC op 23-12-2017 01:18:54 ]
Lambo of Rekt
  zaterdag 23 december 2017 @ 01:18:42 #86
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175938910
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:10 schreef vigen98 het volgende:

[..]

In dollar heb ik gewoon dikke verlies maar in satoshi's heb ik gewoon dikke winst :P Dus snel Vechain omzetten naar BTC :P
3 dagen geleden iets van 200+ Waves naar Euros omgezet: Leuk om te zien in je Waves account: 2900+ in Euros naast 454 waves voelt best veilig in een Waves account :) ^O^
pi_175938928
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:18 schreef edcetera het volgende:

[..]

3 dagen geleden iets van 200+ Waves naar Euros omgezet: Leuk om te zien in je Waves account: 2900+ in Euros naast 454 waves voelt best veilig in een Waves account :) ^O^
Je hebt Euro's in de wavesclient? Gebruik je de nieuwe al? ik heb nog steeds de lite.
Lambo of Rekt
pi_175938978
Oh for fuck sakes, ETH wallet is niet beschikbaar op HitBTC dus moet wel met BTC aankomen :') Nou nu moet ik dus eeuwen wachten :') :(
pi_175938981
Voor wie wil weten hoe Litebit ervoor staat qua voorraad.. een Tweaker genaamd BlackFM heeft daarvoor een website die checkt hoe het ervoor staat met intervallen van 30 en 60 seconden refresh:

quote:
Weet niet of het gewenst is, maar persoonlijk had ik de afgelopen dagen nogal wat last dat ik niks kon kopen op litebit omdat de voorraad altijd maar op is.
Litebit.eu heeft een API waarop men een voorraad systeem kan uitlezen.

Ik wil nog wat toevoegingen doen als een selectie voor welke coins je op dat moment wilt bijhouden (alles refreshen duurt nogal lang) en een 'alarmpje' zodra er voorraad is voor die bepaalde coins.

Ik plug gewoon ongegeneerd de url, maar als het niet mag dan zie ik de post vanzelf wel verdwijnen:

http://litebit.omega-thunder.nl/

Morgen ga ik er mee verder, voor nu heb ik de basis werkend. Die basis heeft soms wat connectieproblemen waardoor gegevens van sommige coins niet worden weergegeven. Een refresh is dan noodzakelijk.

Mogelijke dingen om in te bouwen houd ik mij voor aanbevolen (via DM of quote), ik ga er na een nachtje slapen weer even verder mee prutsen
Wel handig om een beetje inzicht te krijgen. -zoveel in het rood betekent waarom bepaalde pairs dus op 0 staan. ^O^
mag het weten
  zaterdag 23 december 2017 @ 01:25:34 #90
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_175939020
Ik heb naar aanleiding van jullie discussie over Ripple maar een kleine 50 euro ingezet op deze munt, en die ga ik denk ik een tijdje HODLEN terwijl ik verder wat blijf traden met Bitcoin als basis.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_175939044
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb naar aanleiding van jullie discussie over Ripple maar een kleine 50 euro ingezet op deze munt, en die ga ik denk ik een tijdje HODLEN terwijl ik verder wat blijf traden met Bitcoin als basis.
Kon je beter in Tokenpay/Universa doen bro.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 01:27:55 ]
pi_175939053
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:25 schreef Strani het volgende:
Ik had het idee dat hij flink gegoogled had met z'n post. Ik zou m'n geld niet op ripple zetten, maargoed your call.
Lambo of Rekt
  zaterdag 23 december 2017 @ 01:29:05 #93
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_175939068
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik had het idee dat hij flink gegoogled had met z'n post. Ik zou m'n geld niet op ripple zetten, maargoed your call.
Vandaar ook maar een beetje geld. Niet zo'n groot risico. Ik heb zelf ook nog een beetje rondgegoogled trouwens; ik zal straks niet alle schuld op hem schuiven als het niet goed afloopt ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_175939095
Nou lekker hoor, bijna 20 minuten en maar 1 confirmation :') BTC :')
pi_175939197
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:31 schreef vigen98 het volgende:
Nou lekker hoor, bijna 20 minuten en maar 1 confirmation :') BTC :')
Al 1 na 20 minuten is toch juist heel snel, bij het eerst volgende block heb je er 2. Je kunt gewoon zien wanneer je de 2e krijgt https://www.xbt.eu
٩๏̯͡๏)۶
pi_175939254
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Al 1 na 20 minuten is toch juist heel snel, bij het eerst volgende block heb je er 2. Je kunt gewoon zien wanneer je de 2e krijgt https://www.xbt.eu
Euhm nee...
pi_175939262
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik herinner me nog dat ik binnen 5 minuten gewoon mn btc binnen had op multibit :+

VROEGER :+
Lambo of Rekt
pi_175939269
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik herinner me nog dat ik binnen 5 minuten gewoon mn btc binnen had op multibit :+

VROEGER :+
Dit lol. Ik had wel eens binnen 3 minuten mijn BTC van Bitonic ( :') ) op Bittrex :P Maar dat was echt maanden terug.
pi_175939275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Euhm nee...
Wachttijden van meer dan een halve dag zijn normaal nu bij btc tenzij je een enorme fee stuurt

https://bitcoinfees.earn.com
٩๏̯͡๏)۶
pi_175939280
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wachttijden van meer dan een halve dag zijn normaal nu bij btc tenzij je een enorme fee stuurt

https://bitcoinfees.earn.com
Ja, hoor je wat je zegt... en dit gaat volgend jaar nog veel gekker worden.. dat lightning netwerk heeft bijzondere haast, dit kan zo toch niet door..
Lambo of Rekt
pi_175939284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:53 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dit lol. Ik had wel eens binnen 3 minuten mijn BTC van Bitonic ( :') ) op Bittrex :P Maar dat was echt maanden terug.
Afgelopen week van bl3p naar bittrex met hoge fee 20 uur, omdat de fees toen net exponentieel toename door dat Bitcoin cash gezeik
٩๏̯͡๏)۶
pi_175939290
Transacties van een halve dag "normaal", anno 2017 _O-
Lambo of Rekt
pi_175939297
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:55 schreef EggsTC het volgende:
Transacties van een halve dag "normaal", anno 2017 _O-
Ja dat hele Bitcoin is in feite een trainwreck. Wil je snel iets op een exchange hebben kun je beter via Litecoin ofzo gaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175939309
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:56 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja dat hele Bitcoin is in feite een trainwreck. Wil je snel iets op een exchange hebben kun je beter via Litecoin ofzo gaan.
Daarom... bitcoin gaat het straks afleggen en gewoon kapot tegen andere coins met al die forks, onzekerheden, traagheden en gezeik. Wanneer stond nou dat lightning network op het programma? Ik dacht eerder te begrijpen dat met die segwit forks het hele zooitje al sneller zou gaan worden.

Goed nu zit ik zelf niet in bitcoin, om obvious reasons, dus volg ik ook dit niet erg, is er al zicht op dat hele lightning gebeuren dat jij weet? :P
Lambo of Rekt
pi_175939337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarom... bitcoin gaat het straks afleggen en gewoon kapot tegen andere coins met al die forks, onzekerheden, traagheden en gezeik. Wanneer stond nou dat lightning network op het programma? Ik dacht eerder te begrijpen dat met die segwit forks het hele zooitje al sneller zou gaan worden.

Goed nu zit ik zelf niet in bitcoin, om obvious reasons, dus volg ik ook dit niet erg, is er al zicht op dat hele lightning gebeuren dat jij weet? :P
Ik dacht iets van januari, feit is dat dit niet meer kan inderdaad. Vandaag leverden de fees per block soms al meer op dan 12.5btc op voor de miners. Dus meer dan de blockreward. Zag ergens een block van 13+ aan BTC fees.

Dan ben je echt fucked als je transactie ergens staat te wachten met 600 satoshi per byte
٩๏̯͡๏)۶
pi_175939364
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

In dit artikel van twee dagen geleden hebben ze het over "later dit jaar".

http://bitcoinist.com/bit(...)t-a-transaction-now/
pi_175939395
Segwit fork komt 28dec toch? Of heb ik nou verkeerd gelezen?
pi_175939449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:09 schreef supermercado het volgende:
Maar dat staat toch weer los van de normale Bitcoin, weer een fork Bitcoin er bij of niet?

Ik vraag me af wanneer de echte Bitcoin ooit eens iets gaat doen aan die transactie waanzin.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 23 december 2017 @ 02:20:18 #109
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175939464
De "goedkope" coins waar er wel een miljard van zijn zoals xrp , xvg en dgb houden zich goed staande deze tijden
pi_175939500
1 uur later en nog steeds mijn BTC niet ontvangen... Yup BTC is officieel dood aan het gaan.
pi_175939507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:09 schreef supermercado het volgende:
Dat is een onzin-fork. Segwit2X is afgeblazen in november, maar ene Jaap Terlouw heeft die naam gejat en gaat een fork uitvoeren (wat elke boerenl*l kan).

http://b2x-segwit.io

Naast een aantal triviale aanpassingen, zijn ze ook van plan de coins die op adressen staan die toegeschreven zijn Satoshi Nakamoto vrij te geven en te verdelen over de "community".

Spreekt voor zich dat erg vrijwel 0 support hiervoor is. Verder gewoon gelijk vergeten dus. :P
pi_175939528
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:24 schreef vigen98 het volgende:
1 uur later en nog steeds mijn BTC niet ontvangen... Yup BTC is officieel dood aan het gaan.
Je had toch al 1 confirmation? Dan is je transactie gewoon opgenomen. Er worden de laatste uren gewoon netjes 6 blocks per uur gemined (zoals hoort), dus wat is precies je klacht? Van wie zou je BTC moeten ontvangen? Ligt dat niet aan een dienst die je gebruikt die x-aantal confirmations wil wachten?
pi_175939567
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:25 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat is een onzin-fork. Segwit2X is afgeblazen in november, maar ene Jaap Terlouw heeft die naam gejat en gaat een fork uitvoeren (wat elke boerenl*l kan).

http://b2x-segwit.io

Naast een aantal triviale aanpassingen, zijn ze ook van plan de coins die op adressen staan die toegeschreven zijn Satoshi Nakamoto vrij te geven en te verdelen over de "community".

Spreekt voor zich dat erg vrijwel 0 support hiervoor is. Verder gewoon gelijk vergeten dus. :P
Kijk voor dit soort info kom ik hier nou, ook al is het van een draai deur :p
Beter dan die onzin posts van noobs die die zich af vragen hoe je btc loopt met iDEAL..
Thanks
pi_175939587
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:29 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Je had toch al 1 confirmation? Dan is je transactie gewoon opgenomen. Er worden de laatste uren gewoon netjes 6 blocks per uur gemined (zoals hoort), dus wat is precies je klacht? Van wie zou je BTC moeten ontvangen? Ligt dat niet aan een dienst die je gebruikt die x-aantal confirmations wil wachten?
Dit inderdaad, je mag al god bedanken op je knieën als je binnen een uur wordt opgenomen in een block. Daarna volgen de confirms binnen maximaal een half uur als je pech hebt of idd na zo'n minuten.

Het is echt waanzin hoeveel transacties al meerdere dagen in het zwarte gat van de mempool staan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175939597
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:37 schreef supermercado het volgende:

[..]

Kijk voor dit soort info kom ik hier nou, ook al is het van een draai deur :p
Beter dan die onzin posts van noobs die die zich af vragen hoe je btc loopt met iDEAL..
Thanks
;)

Van Reddit:

quote:
This is a new one. Scammers are taking the old name of SegWit2X and reviving it to reuse the name and make a fake fork out of it. This new fork is not to be confused with the old SegWit2X from November. This is a new person trying to capitalize on the name.

Dev team has a bunch of fake LinkedIn hover cards that go nowhere with someone named "Robert Szabo" lol They even have fake russian model/actress Donna Khyuz https://www.instagram.com/donna_khyuz/
  zaterdag 23 december 2017 @ 03:23:15 #116
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175939737
Van 33k naar 58k in 1 dag. Only in cryptoland :')

Verge begint alweer lekker te knallen

Ik zie echt mensen voor me die in blinde paniek alles hebben verkocht op 12k :o dan ga je de kerst toch minder blij in
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175939739
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 03:23 schreef Maikuuul het volgende:

Ik zie echt mensen voor me die in blinde paniek alles hebben verkocht op 12k :o dan ga je de kerst toch minder blij in
Panic sellers :')
pi_175939743
Paar huizen verloren.
pi_175939748
Holy shit na 2 uur heb ik mijn motherfucking shit nog niet ontvangen.
pi_175939749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 03:31 schreef vigen98 het volgende:
Holy shit na 2 uur heb ik mijn motherfucking shit nog niet ontvangen.
Hoeveel fee
pi_175939751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 03:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Hoeveel fee
Ik heb genoeg fee gegeven, heb 16 bevestigingen maar HitBTC heeft het nog steeds niet verwerkt.
pi_175939779
quote:

heerlijk
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_175939793
quote:

dat is maar +8k in vergelijking met voor de daling ;)
hoeveel trades waren dat?
pi_175939852
Tokenpay heb ik me niet in verdiept dus ook niet ingestapt...

even iets anders...
na de ED spoof heb ik een nieuw MEW adres aangemaakt en moet ik een aantal tokens naar mn nieuwe MEW zenden....

moet je voor de tokens een eigen adres hebben of verzend je die naar je public MEW address?
ben wat voorzichtiger daar mee geworden nadat ik al es naar een verkeerd adres heb verstuurd ... :(
...

[ Bericht 1% gewijzigd door SMS303 op 23-12-2017 06:43:08 (opgelost...) ]
pi_175939934
Wat een schommelingen in 24u. :') Gotta love this.
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 23 december 2017 @ 07:07:31 #127
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_175939937
Zo, toch anders wakker worden dan gister. :')
pi_175939945
Verge naar 1 USD. Lets go.
pi_175939989
Vandaag mn blockfolio openen was een stuk beter dan gister. :’)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 23 december 2017 @ 08:14:58 #130
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_175940121
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 07:38 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag mn blockfolio openen was een stuk beter dan gister. :’)
hoppa.
pi_175940154
Lekker wakker worden weer. Bijna een verdubbeling in btc waarde tov gisteren ochtend :D
pi_175940159
En we zijn weer op koers. Net alsof gisteren niets gebeurd is, bizar :')
Is het zo dat iedereen op Tether zit, dat die koers dan in elkaar donderd?
Maar eigenlijk staat het geld nog gewoon op de Exchanges.
Of heb ik t mis?
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 08:22:36 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175940164
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:05 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

LOL, dat filmpje. _O-

Presentator (die bitcoin duidelijk maar niets vind, bleek gisteren al bij de "Cryptoshow"):
- Dit is voor het eerst hè, dat die bear market bereikt is.

Analist:
- Nou, in december is het voor het eerst, maar in november gebeurde dat 2 keer.

Presentator:
- Oh, oke. :{

Daarna weer lekker verder keuvelen over hoe ONTZETTEND volatiel het allemaal toch wel is. :N
Dat is het toch ook :? Nog nooit zo'n volatiele markt gezien.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 08:23:17 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175940170
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 07:06 schreef dimmak het volgende:
Wat een schommelingen in 24u. :') Gotta love this.
volgens Tourniquet is dat niet zo.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 23 december 2017 @ 08:44:57 #135
286575 Roces18
Chef de party
pi_175940280
Even 260 euro winst gemaakt en meteen gecasht voor 10 minuten werk. Gister 2 eth gekocht in de dip. Nu weer eruit , zal vast naar 700 gaan but i dont care. O+ Zoveel verdien ik niet met mijn huidige baan hoor :+
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175940322
Ik heb m'n NXT alvast naar Bittrex geschoven. Als ik alle verhalen lees gaan die toch wel flink klappen na de fork.

Bittrex doet ook mee aan de airdrop dus ik zet de 27e mooi een stop-loss. Als die 'm hit voor de screenshot jammer dan. Ik heb al een mooie 200% profit gepakt inmiddels.
  zaterdag 23 december 2017 @ 08:52:29 #137
286575 Roces18
Chef de party
pi_175940342
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:50 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb m'n NXT alvast naar Bittrex geschoven. Als ik alle verhalen lees gaan die toch wel flink klappen na de fork.

Bittrex doet ook mee aan de airdrop dus ik zet de 27e mooi een stop-loss. Als die 'm hit voor de screenshot jammer dan. Ik heb al een mooie 200% profit gepakt inmiddels.
Mijn nxt. is ook al 6x over de kop. Gekocht op 0.17 maar ik ga hem maandag of dinsdag verkopen. Volgens mij wordt de wallet op de 27e gesloten namelijk op bittrex.

quote:
Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. If any NXT deposits you had sent to Bittrex are not settled (i.e. marked as pending) by 6:00 PM PT, on 12/27/2017 (1:00 AM on 12/28/2017 UTC), you may not be credited with IGNIS.
pi_175940357
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:08 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[..]

ik ben nu wakker en de koers is nu rond de 14000

ik blijf.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175940365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:52 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Mijn nxt. is ook al 6x over de kop. Gekocht op 0.17 maar ik ga hem maandag of dinsdag verkopen. Volgens mij wordt de wallet op de 27e gesloten namelijk op bittrex.
Is dat zo? Dat 'ie gesloten wordt? Even in de gaten houden dan.

Sowieso is die Ignis waarde die nu wordt gegeven nergens op gebaseerd imo.

Zeker als er nog een flinke fomo pump bijkomt de laatste dagen kun je idd beter voor de fork weg zijn als de wallet dichtgaat idd.

Ik ben dat laatste nergens tegengekomen overigens. Edit: thanks ! Staat alleen niet tot wanneer....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 08:57:49 ]
  zaterdag 23 december 2017 @ 08:58:10 #140
286575 Roces18
Chef de party
pi_175940383
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat 'ie gesloten wordt? Even in de gaten houden dan.

Soieso is die Ignis waarde die nu wordt gegeven nergens op gebaseerd imo.

Zeker als er nog een flinke fomo pump bijkomt de laatste dagen kun je idd beter voor de fork weg zijn als de wallet dichtgaat idd.

Ik ben dat laatste nergens tegengekomen overigens. Edit: thanks ! Staat alleen niet tot wanneer....
Precies. Staat niet precies wanneer maar ik denk 27e. Ignis is natuurlijk gebaseerd op niets en omdat het een gratis coin is zal die keihard gedumpt worden.

Vooruitzicht voor nxt is toch wel 1.50 euro (hoop ik!) nog even voordat iedereen de fomo ziekte krijgt
pi_175940403
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:58 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Precies. Staat niet precies wanneer maar ik denk 27e. Ignis is natuurlijk gebaseerd op niets en omdat het een gratis coin is zal die keihard gedumpt worden.

Vooruitzicht voor nxt is toch wel 1.50 euro (hoop ik!) nog even voordat iedereen de fomo ziekte krijgt
Op reddit spreken ze over $3-$5 :')
pi_175940410
quote:
Vooruitzicht voor nxt is toch wel 1.50 euro (hoop ik!)
Het gaat al aardig die richting uit.
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 09:04:10 #143
18653 crew  D.
pi_175940452
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:00 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Op reddit spreken ze over $3-$5 :')
Is Ignis aanschaffen zodra ie beschikbaar is niet gewoon goedkoper?
pi_175940490
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:04 schreef D. het volgende:

[..]

Ignis is nergens op gebaseerd. De waarde die nu wordt gegeven is uit de lucht gegrepen. Vanaf 1-1 pas verhandelbaar en zullen we de echte waarde zien.

Die $3-$5 op reddit ging over nxt he ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 09:09:42 ]
  zaterdag 23 december 2017 @ 09:11:22 #145
286575 Roces18
Chef de party
pi_175940509
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:04 schreef D. het volgende:

[..]

je kan beter ardor hebben dan ignis, krijg je tenminste nog airdrops
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 09:15:56 #146
18653 crew  D.
pi_175940540
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:09 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ignis is nergens op gebaseerd. De waarde die nu wordt gegeven is uit de lucht gegrepen. Vanaf 1-1 pas verhandelbaar en zullen we de echte waarde zien.

Die $3-$5 op reddit ging over nxt he ;)
Dat snap ik. Ik bedoelde dat mensen die nu in NXT, die mogelijk weer gaat instorten, stappen enkel om Ignis te krijgen. Als je $1 (of meer) per coin verlies maakt om een coin van een paar cent te krijgen...
pi_175940581
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:15 schreef D. het volgende:

[..]

Dat snap ik. Ik bedoelde dat mensen die nu in NXT, die mogelijk weer gaat instorten, stappen enkel om Ignis te krijgen. Als je $1 (of meer) per coin verlies maakt om een coin van een paar cent te krijgen...
dat was precies hetzelfde argument als bij BTC - BCC dus tsja
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_175940674
quote:

[..]

Ja, maar veel mensen denken niet zo (gelukkig :D)
pi_175940697
Verge _O_
  zaterdag 23 december 2017 @ 09:33:23 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175940698
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:44 schreef Roces18 het volgende:
Even 260 euro winst gemaakt en meteen gecasht voor 10 minuten werk. Gister 2 eth gekocht in de dip. Nu weer eruit , zal vast naar 700 gaan but i dont care. O+ Zoveel verdien ik niet met mijn huidige baan hoor :+
Heb ook 2 eth gekocht in de dip, maar haal ze er op 700 euro wel weer uit :P
  zaterdag 23 december 2017 @ 09:34:40 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175940713
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 07:13 schreef nelisb het volgende:
Verge naar 1 USD. Lets go.
Hoeveel heeft onze hendig sjiek slippende vriend er?
pi_175940730
VERGE >:)
Facts don't care about your feelings
pi_175940799
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik ben nu wakker en de koers is nu rond de 14000

ik blijf.
Ben benieuwd hoe dat vanmiddag is :P
pi_175940813
quote:

[..]

Ik ben ook in NXT gestapt omdat o.a. Bittrex aangekondigd had dat ze de airdrop zouden doen. Gisteren uitgestapt, goede winst gepakt.

Door te wachten tot 27 dec had ik wellicht meer winst kunnen pakken, maar is me het risico niet waard :P
pi_175940850
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
VERGE >:)
Lekker man. Verge en Icon 8-)
pi_175940900
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoeveel heeft onze hendig sjiek slippende vriend er?
11k.
Niet zoveel dus. Maar met een dollar een mooie winst.
pi_175941021
hmm, bulltrap of geen bulltrap
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:14:14 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175941184
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:54 schreef nelisb het volgende:

[..]

11k.
Niet zoveel dus. Maar met een dollar een mooie winst.
Ohhh. Netjes hoor maar ik dacht dat ie er een miljoen had ofzo gezien de verhalen hier :')
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:15:23 #159
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175941193
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:02 schreef poker4lifee het volgende:
hmm, bulltrap of geen bulltrap
Geen idee. Het kan altijd alle kanten op.
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:17:42 #160
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_175941219
quote:
jap! 1000 stuks, gaat wel lekker tot nu toe!
PSN-ID: SoliD_S
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 10:30:32 #161
18653 crew  D.
pi_175941343
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ohhh. Netjes hoor maar ik dacht dat ie er een miljoen had ofzo gezien de verhalen hier :')
Geloof dat ie zichzelf bedoelt ;)

Maikuuul heeft er 450K volgens mij
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:33:25 #162
418426 UtopiaVolger
pi_175941376
Nog steeds geen crash 🎉🎈🎊
Utopia
pi_175941383
Godverdomme man zelfs ik begin Verge FOMO te krijgen. Waarom krabbelt die coin toch steeds verder omhoog?!
pi_175941396
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:33 schreef kthxbye het volgende:
Godverdomme man zelfs ik begin Verge FOMO te krijgen. Waarom krabbelt die coin toch steeds verder omhoog?!
Ja gaat echt nergens over. :')
pi_175941451
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja gaat echt nergens over. :')
Wie koopt die troep?! Waarom heb ik die troep niet gekocht?! :')
pi_175941466
Wie pumpt die troep kan ik beter vragen. Heb niets over een pump gehoord maar if looks like a..., if it smells like a...

Maikuuul wanneer is dat "Wraith" protocol en wat houdt dat in?
Sell the newsje?
pi_175941492
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:30 schreef D. het volgende:

[..]

Geloof dat ie zichzelf bedoelt ;)

Maikuuul heeft er 450K volgens mij
Echt fantastisch
pi_175941529
Zijn er hier meer mensen bekend met de relative strength index? Ik snap niet waarom je, wanneer je naar bijv. 7 dagen kijkt, ik 2 pieken en 2 dalen zie, maar wanneer ik inzoom naar 1 dag ik op zo'n dag alleen al 5 pieken en dalen in de grafiek zie. Anyone?
pi_175941575
Ik houd mijn vingers nog even van de knoppen. Vertrouw het nog niet helemaal, de markt nu. Dead cat bounce, holiday season, end of the year, people taking profits...

Ik wacht nog even.
pi_175941639
Je zou eens voor de grap in die XVG telegram group moeten kijken

Verdien er wel bakken met geld mee _O_
pi_175941653
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:33 schreef kthxbye het volgende:
Heb 'm zelf met wat speelgeld op halve cent, maar zou 'm voor deze prijs absoluut niet kopen. Plek 17 verdient het echt nog niet, maar vind het wel prima :D Sorry, maar als je nu koopt snap je er niet veel van, ook al zou je paar procentjes pakken :+

Basis is prima en kan best wat worden met toekomstige releases... Kan niet zeggen dat het product wat er nu staat zo speciaal is voor een top 20 positie
pi_175941658
Geweldig, verge gekocht op 768 sat, sell order op 950 ingezet. Staat die nu over de 1400 sat.

Ben zo stom geweest om voor de lange termijn in power ledger te stappen.
pi_175941682
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:54 schreef MGeraads het volgende:
Geweldig, verge gekocht op 768 sat, sell order op 950 ingezet. Staat die nu over de 1400 sat.

Ben zo stom geweest om voor de lange termijn in power ledger te stappen.
wordt power ledger nix meer?
pi_175941706
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

wordt power ledger nix meer?
Jawel, maar die halve dag wachten met verkopen van verge had ik ook nog wel moeten uitzitten. Maarja als we alles weten achteraf.
pi_175941710
harro257 twitterde op woensdag 20-12-2017 om 20:20:28 I asked this a week ago and the way things are going @officialmcafee you my man are a bloody genius #XVG $xvg… https://t.co/QvqXHB6k2w reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 december 2017 @ 10:59:06 #176
163650 Greys
pi_175941726
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:54 schreef MGeraads het volgende:
Gewoon alsnog blij zijn met je winst (het is immers winst!) en volgende keer bv in drie stappen sell orders zetten. Een derde op 950, een derde op 1250 en een derde op 1500 (of 1499 :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175941727
Leuk wakker worden met xvg :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_175941748
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:58 schreef dimmak het volgende:
harro257 twitterde op woensdag 20-12-2017 om 20:20:28 I asked this a week ago and the way things are going @officialmcafee you my man are a bloody genius #XVG $xvg… https://t.co/QvqXHB6k2w reageer retweet
Ik krijg instant alert als McAfee weer iets twittert :P

Gewoon mee doen met zijn pump en dump.
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:01:48 #179
131603 Afwazig
Serious business
pi_175941771
Lollerverge. Zulke bagger wordt gepumpt. Bizar.
pi_175941783
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:01 schreef Afwazig het volgende:
Lollerverge. Zulke bagger wordt gepumpt. Bizar.
Jij bent bagger.
pi_175941786
Verge _O_ Zo ff m'n Tesla reserveren.
pi_175941788
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Gewoon alsnog blij zijn met je winst (het is immers winst!) en volgende keer bv in drie stappen sell orders zetten. Een derde op 950, een derde op 1250 en een derde op 1500 (of 1499 :P )
Dat is waar. Nog steeds 400 procent rendement sinds begin deze maand dus mag niet klagen. Thanks voor de tip.
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:03:19 #183
131603 Afwazig
Serious business
pi_175941803
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Jij bent bagger.
Niet vergeleken met Verge :7
pi_175941811
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:02 schreef Blistering het volgende:
Verge _O_ Zo ff m'n Tesla reserveren.
Ben je ondernemer dan?
pi_175941832
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:03 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ben je ondernemer dan?
Schaal 1:18 :'(
pi_175941835
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:03 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ben je ondernemer dan?
:?
pi_175941846
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:04 schreef Blistering het volgende:

[..]

Schaal 1:18 :'(
Deze is ook wel leuk, ik zie je al gaan

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:04 schreef xaban06 het volgende:

[..]

:?
Dan is een EV veel gunstiger om te rijden, prive zijn er voor die 100k zat betere alternatieven (tenzij je elektrisch rijden echt heel tof vindt).
pi_175941862
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:05 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Dan is een EV veel gunstiger om te rijden, prive zijn er voor die 100k zat betere alternatieven (tenzij je elektrisch rijden echt heel tof vindt).
Ach. Eigen bedrijfje aanvragen kost je 30 min en 50 euro :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 11:07:25 #189
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175941873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ach. Eigen bedrijfje aanvragen kost je 30 min en 50 euro :P
mot je ook geld verdienen :P
pi_175941875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:05 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

EV is privé ook gunstig, niet?
pi_175941883
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:07 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Handel in BTC :D
pi_175941899
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:07 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Waarom? Je hoeft geen geld te verdienen met je bedrijf om een bedrijf te hebben. Zolang je maar btw aangifte doet. Die kan ook gewoon op 0 staan
pi_175942037
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:07 schreef xaban06 het volgende:

[..]

EV is privé ook gunstig, niet?
Nee want een EV is veel hoger in aanschafprijs dan een normale auto. Ja je hebt geen wegenbelasting en je bespaart iets op brandstof (als je tenminste een eigen paal hebt) maar in de meeste gevallen is het financieel niet gunstig. Misschien als je echt heel veel rijdt, maar dan krijg je weer met andere nadelen te maken (range).

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Waarom? Je hoeft geen geld te verdienen met je bedrijf om een bedrijf te hebben. Zolang je maar btw aangifte doet. Die kan ook gewoon op 0 staan
DWAAS. Het gaat toch met name om de inkomstenbelasting, als je verlies maakt doordat je niks doet en een dikke auto hebt schiet het niet op. Je moet juist in de 52% schijf zitten dan is een EV het gunstigst.
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 11:16:55 #194
230491 Zith
pls tip
pi_175942093
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:07 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Handel in BTC :D
Dan moet je ook belastingen erover betalen hé 🎗️
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175942116
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:14 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nee want een EV is veel hoger in aanschafprijs dan een normale auto. Ja je hebt geen wegenbelasting en je bespaart iets op brandstof (als je tenminste een eigen paal hebt) maar in de meeste gevallen is het financieel niet gunstig. Misschien als je echt heel veel rijdt, maar dan krijg je weer met andere nadelen te maken (range).

[..]

DWAAS.
Rustig maar :P
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 11:20:30 #196
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175942178
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

en hoe ga je uitleggen dan dat je aan je 1225 uren bent gekomen :P
pi_175942190
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:20 schreef Oscar. het volgende:

[..]

en hoe ga je uitleggen dan dat je aan je 1225 uren bent gekomen :P
Ja dat is een goede vraag waar ik geen antwoord op heb :P
pi_175942210
Voor diegene die nog een leuke ICO zoekt om in te stappen:
pi_175942227
Lol zag die ook langskomen op FB ja :') waar gaat het heen
pi_175942236
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:22 schreef blackmore het volgende:
Voor diegene die nog een leuke ICO zoekt om in te stappen:
[ afbeelding ]
Huis verkocht en alles in DateCoin ICO gestopt.
pi_175942248
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:23 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Huis verkocht en alles in DateCoin ICO gestopt.
Wat date je besluiten om all-in te gaan?
pi_175942295
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat date je besluiten om all-in te gaan?
I see what you date there
pi_175942317
Iemand ook hier problemen met hitBTC? Schijnt heel veel problemen te zijn.
pi_175942327
De turbo zit er vandaag weer aardig op
pi_175942332
Gisteren nog een buy in bij tokenpay gedaan. Las ik 5 minuten later dat ze Amerikaanse customers gingen weren en terugbetalen. Ik hoop maar dat het desondanks nog van de grond komt.

Collega heeft vorige week enkel en alleen verge gekocht omdat 'het logo er wel leuk uit zag' |:( Ondertussen moont die dik. Voelt soms meer als Holland Casino zo :P
pi_175942333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:28 schreef vigen98 het volgende:
Iemand ook hier problemen met hitBTC? Schijnt heel veel problemen te zijn.
Paar keer wat gedaan via hitBTC, trage shit.... maar verder geen problemen gehad....
pi_175942403
quote:
Bitcoin Analyse 23-12-2017

WEERSTAND: 14168, 15500, 15900
STEUN: 13646(<-- oplopende steun) 12307, 11000, 8100

Hallo allemaal!
Na een bloedbad van gister lijkt *met name lijkt* er een kleine herstel plaats te vinden, momenteel van schrijven staan we ongeveer op 13.880 (dit varieert per exchange) mijn verwachting voor de komende 16 uur is dat we een gestaagd stijgende trend blijven volgen (zie donker blauwe steunlijn op het plaatje) echter zijn er kleine weerstanden onderweg op 14.168(rood op het plaatje) en een grote weerstand (de bruine lijn op de 15.500 op moment van schrijven) dit is de dalende trend lijn vanuit de 20k toppen, als deze wordt gebroken zal er meer ruimte ontstaan naar de 17.000 dat is de positieve scenario, de slechte scenario wil zeggen dat de weerstand op 15.500 niet wordt gebroken en we een mogelijke vervolg daling ingaan, waar dit mogelijk kan eindigen is moeilijk in te schatten in verband met de zwakte van de eerst volgende 2 steunlijnen op 12.307 en 11.000 dit is te zien op de kaart als 2 oranje zones, de 11k gaf wel is waar een rebound maar in beleggings-termen is het zo als een steun te vaak wordt getest zal die vroeg of laat een keer breken, ondanks we omhoog gaan is de markt nog erg onzeker over de toekomst van bitcoin ( transactie kosten/duur enz) mensen zijn voorzichtig als het om bitcoin gaat ook als het maar gaat om een prijs van 13.880. dit is immers ook in de indices te zien (buy/sell volume), vandaar ik toch maar even waarschuw niet te optimistisch te zijn, ook lijkt het erop dat er een bull trap vormt(-) ,

NOTE: dit is een technische analyse en geen belegging advies, beleg dan ook niet op basis van deze analyse, mocht je dit toch doen zijn de risico's geheel voor jezelf ;)
pi_175942473
Jezus, en ik mn verge weggedaan, destijds blij met 120 sat :')
Lambo of Rekt
pi_175942478
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:39 schreef EggsTC het volgende:
Jezus, en ik mn verge weggedaan, destijds blij met 120 sat :')
Gister kon je korting krijgen anders.
pi_175942484
Waves NG geactiveerd? Mooooooon...

Ohnee waves is één van de weinige muntjes die in de rood staat. Shitcoin.
pi_175942498
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:39 schreef Blistering het volgende:

[..]

Gister kon je korting krijgen anders.
Het heeft geen zin om te traden zodra de markt in elkaar stort, omdat álles in elkaar stort. En ik gooi geen FIAT meer in de ring.
Lambo of Rekt
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:40:57 #212
131603 Afwazig
Serious business
pi_175942502
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:40 schreef xminator het volgende:

Jouw obsessie met Waves is echt bijzonder.
pi_175942511
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om te traden zodra de markt in elkaar stort, omdat álles in elkaar stort. En ik gooi geen FIAT meer in de ring.
Dan doe je een BMW of een Mercedes.
pi_175942515
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Jouw obsessie met Waves is echt bijzonder.
Ja mooi he, ook nog eens overklast door de nieuwe klaastroll, deze boy is history :P
Lambo of Rekt
pi_175942541
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:17 schreef solidslayer het volgende:

[..]

jap! 1000 stuks, gaat wel lekker tot nu toe!
Lekkermen, die doet het leuk ja, best goed stand gehouden tijdens de correctie ook.
Lambo of Rekt
pi_175942546
Hoezo troll? Ik heb gewoon een hekel aan alle waves shills hier op fok. Ik wijs ze gewoon op de feiten. Het grote event wat moest plaatsvinden is geweest en nog steeds is het qua waarde niet explosief gestegen. Shitcoins links en rechts hebben waves al meerdere keren ingehaald.
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 11:43:54 #217
18653 crew  D.
pi_175942555
Verge :D ATH blockfolio :D
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 11:45:52 #218
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175942584
quote:

lisk en iota staat ook in het rood :P
pi_175942590
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:43 schreef D. het volgende:
Verge :D ATH blockfolio :D
Maar is dat nu iets voor de lange termijn ? Heb er 500 ofzo..maar heb er geen hodl gevoel bij
pi_175942613
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:43 schreef xminator het volgende:
Ik wijs ze gewoon op de feiten.
Daar zitten ze op te wachten?
pi_175942666
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:45 schreef Oscar. het volgende:

[..]

lisk en iota staat ook in het rood :P
Ja en wat voor stijging heeft lisk/iota de afgelopen twee weken meegemaakt en wat voor stijging heeft waves meegemaakt?

Kan je op bovenstaande een antwoord geven?
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 11:50:42 #222
18653 crew  D.
pi_175942671
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:46 schreef descon het volgende:

[..]

Maar is dat nu iets voor de lange termijn ? Heb er 500 ofzo..maar heb er geen hodl gevoel bij
Ik heb al mijn alts gekocht met de bedoeling te hodlen tot moon :Y
Wel heb ik na 10x over de kop mijn inleg
x2 eruit gehaald om in andere alts te stoppen :Y
pi_175942683
waves... hodlen of in een andere coin gaan?
pi_175942688
Waves staat op mijn CMC gewoon op +6%

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:51 schreef JupilerXL het volgende:
Hodlen natuurlijk, of inruilen tegen de enige coin met meer potentie, en das LISK :9
Lambo of Rekt
pi_175942701
quote:
Als je intentie is om geld te verdienen dan zijn er tig andere coins waarin je meer rendement kan behalen.
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 11:52:59 #226
18653 crew  D.
pi_175942709
quote:
waarom niet beide?
pi_175942730
Dat zelfs een coin als DASH naar 1K is gegaan zeg... dat betekent echt een easy 100eu voor lisk zometeen.
Lambo of Rekt
pi_175942736
quote:

Staat op +11% :)
[P]otverdorie
pi_175942745
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:52 schreef D. het volgende:

[..]

waarom niet beide?
Misschien een deel in waves, en deel in lisk dan maar:P
pi_175942749
quote:

[..]

In dollars al gehaald nu.
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:56:23 #231
418426 UtopiaVolger
pi_175942775
In de Jibrel Network ICO gestapt. Doe er mee wat je wil.
Utopia
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:57:17 #232
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175942784
quote:

Kijk nog eens. Waaaaaaaaves! Dikke moon O+

+17% in 20 minuutjes _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 11:59:25 #233
18653 crew  D.
pi_175942822
Verge op $0,2 :D

Gekocht voor $0,008 :D
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:59:50 #234
418426 UtopiaVolger
pi_175942831
IOTA is het enige wat nog rood staat hier.
Utopia
pi_175942832
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:59 schreef D. het volgende:
Verge op $2 :D

Gekocht voor $0,08 :D
Was het maar zo
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:59:57 #236
131603 Afwazig
Serious business
pi_175942833
quote:

Verge op 2$ ja?

Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 12:00:44 #237
18653 crew  D.
pi_175942845
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:59 schreef Majkool het volgende:

[..]

Was het maar zo
ik typte te enthousiast :P
pi_175942847
quote:

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:59 schreef Majkool het volgende:

[..]

Was het maar zo
Waarschijnlijk heeft ie er 10...dan klopt 2 dollar wel :')
pi_175942855
De Verge trein is niet te stoppen. :9
pi_175942860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:00 schreef descon het volgende:

[..]

[..]

Waarschijnlijk heeft ie er 10...dan klopt 2 dollar wel :')
_O-
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 12:01:49 #241
18653 crew  D.
pi_175942862
Nu klopt het weer, bij beide de komma verplaatst :P
pi_175942877
Ah via mijn Binance referral heb ik 4,5 Verge. :')

Moon!!!!! 🎑
pi_175942880
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:59 schreef UtopiaVolger het volgende:
IOTA is het enige wat nog rood staat hier.
Koren op de molen voor ons natte poesje.
pi_175942881
Welke Twitter accounts of telegram volgen jullie? Heb meer informatie nodig om mee te doen wat te kopen voor winst.
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:03:52 #245
418426 UtopiaVolger
pi_175942896
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:03 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hahahaha
Utopia
pi_175942897
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:03 schreef cb2013 het volgende:
Welke Twitter accounts of telegram volgen jullie? Heb meer informatie nodig om mee te doen wat te kopen voor winst.
Ik volg ALLES.
Lambo of Rekt
pi_175942906
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kijk nog eens. Waaaaaaaaves! Dikke moon O+

+17% in 20 minuutjes _O_
Haha heerlijke timing van hem
pi_175942907
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:02 schreef kthxbye het volgende:

Moon!!!!! 🎑
Ik laat m lopen.. ik ga nu niet voor 10x prijs kopen waarvoor ik verge verkocht heb in het verleden.. ook toen met winst overigens :9
Lambo of Rekt
pi_175942909
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:02 schreef kthxbye het volgende:

Moon!!!!! 🎑
ik mag hopen dat je de k achter 4,5 bent vergeten :')
pi_175942931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:04 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

ik mag hopen dat je de k achter 4,5 bent vergeten :')
Nee nee. Elke keer als mijn referral trades doet krijg ik een klein percentage van die coins. Dus zodoende, 4,5 XVG :D
pi_175942939
15k _O_
pi_175942942
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik volg ALLES.
Ja, het belangrijkste is om alles te volgen, als je niet alles volgt maak je ook geen winst.
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:07:42 #253
131603 Afwazig
Serious business
pi_175942955
Zie Waves gaan. Bedankt xminator :D
pi_175942987
Wavesmaand!
pi_175942997
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:07 schreef Afwazig het volgende:
Zie Waves gaan. Bedankt xminator :D
_O-
Lambo of Rekt
pi_175943004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:53 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Borat :')
pi_175943048
WAVES, LINK, ELF, PART :D, :D

wat nou crash! Ik sta weer op mn oude niveau :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 12:16:00 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175943053
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:03 schreef Blistering het volgende:

[..]

100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175943074
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:15 schreef kthxbye het volgende:
WAVES, LINK, ELF, PART :D, :D

wat nou crash! Ik sta weer op mn oude niveau :D
Ik ook bijna. _O-
pi_175943075
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:06 schreef brombeer_ het volgende:
15k _O_
Dag (Sinter)Klaasje, dahaag, daahaag, daahaag zwarte piet :+
mag het weten
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 12:18:34 #261
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175943083
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:50 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja en wat voor stijging heeft lisk/iota de afgelopen twee weken meegemaakt en wat voor stijging heeft waves meegemaakt?

Kan je op bovenstaande een antwoord geven?
Zoiets? Of komen ze daar nog niet in de buurt van?
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:26:36 #262
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175943151
Persoonlijke ATH door omhoogschietende Waves + WCT & WavesGo. Portfolio is nu bijna verdubbeld t.o.v. gisteren.
pi_175943157
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:26 schreef MissionPhailed het volgende:
Persoonlijke ATH door omhoogschietende Waves + WCT & WavesGo. Portfolio is nu bijna verdubbeld t.o.v. gisteren.
+20% hier.
Lambo of Rekt
pi_175943164
Waarom is niemand hier enthousiast over Modum? Denk wel momenteel de munt met meeste potentie gainwise in 2018.

https://steemit.com/crypt(...)rvive-a-crypto-crash

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 12:30:34 ]
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:30:57 #265
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175943218
80k aangetikt. 100k voor het nieuwe jaar?

Fijne kerst alvast :D
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175943276
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom is niemand hier enthousiast over Modum? Denk wel momenteel de munt met meeste potentie gainwise in 2018.

https://steemit.com/crypt(...)rvive-a-crypto-crash
Ja wel leuk idee, maar het meeste potentie weet ik niet
pi_175943289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:30 schreef Maikuuul het volgende:

Vooral Verge :D?
Love is in the air!
pi_175943321
quote:

:)
pi_175943353
quote:

Lekker bezig baas! Gefeliciteerd
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:41:03 #270
132191 -jos-
Money=Power
pi_175943366
Heb het voorgevoel dat er een grote Waves moon incoming is.

Dit is trouwens wel de echte Wavesmaand maar nu is opeens iedereen stil? :')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_175943378
Ik koop nu niks meer in, gisteren was het moment op in te stappen :)
pi_175943387
Vanwaar de plotselinge stijging in Waves?
pi_175943400
quote:

Hoe snel iets stijgt, hoe snel iets ook weer kan dalen
pi_175943410
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:41 schreef xaban06 het volgende:
Vanwaar de plotselinge stijging in Waves?
Activatie NG gisteren en aankondiging grote airdrops op WCT en ook Waves
pi_175943414
iemand tippie welke ik moet kopen?, mijn tip: breakout coin zijn bezig met casino websites binnen te halen waar je met de munt kan betalen
Geniet van het leven:):)
pi_175943425
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:43 schreef Kale het volgende:

[..]

Activatie NG gisteren en aankondiging grote airdrops op WCT en ook Waves
Maar dit is vrij recent:

pi_175943428
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:41 schreef -jos- het volgende:
Heb het voorgevoel dat er een grote Waves moon incoming is.

Dit is trouwens wel de echte Wavesmaand maar nu is opeens iedereen stil? :')
pi_175943457
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Maar dit is vrij recent:

[ afbeelding ]
Klopt. Tweet van 1 uur geleden:
wavesplatform twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 11:36:22 Meanwhile, some good news from @sasha35625: massive airdrops are coming!#WavesPlatform #WavesHotDecemberhttps://t.co/qu05Qp6Tdm reageer retweet
pi_175943472
Waarom zijn jullie eigenlijk allemaal zo pro-waves? Bitshares lijkt eigenlijk veel beter, en niet alleen qua naam...
pi_175943481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:46 schreef Kale het volgende:

[..]

Klopt. Tweet van 1 uur geleden:
wavesplatform twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 11:36:22 Meanwhile, some good news from @sasha35625: massive airdrops are coming!#WavesPlatform #WavesHotDecemberhttps://t.co/qu05Qp6Tdm reageer retweet
Ah, had die tweet gemist :)
pi_175943491
GoWavesgo twitterde op vrijdag 22-12-2017 om 12:18:09 We just reached the threshold for Feature 1 Activation. The minimum amount for a forging node will be decreased to... https://t.co/mGly4qc0pT reageer retweet
Wat betekend dit precies? Je kan je eigen node opzetten met 1000 Waves, of?
pi_175943492
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ah, had die tweet gemist :)
En uit Telegram
Wavesnews and Announcements, [23.12.17 11:08]
[Forwarded from sasha35625]
NG is alive and kicking, it's time to do some massive airdrops. Don't forget that if you store your waves at exchanges you won't get any of them

Wavesnews and Announcements, [23.12.17 11:09]
One of the upcoming airdrops: Tidex exchange prepares the airdrop of the tidex token

Wavesnews and Announcements, [23.12.17 11:26]
Clarification: WCT holders have a priority, but there are definitely going to be airdrops to ALL waves addresses

Wavesnews and Announcements, [23.12.17 12:48]
Liquid token airdrop will take place on Monday, 25th of December.

Wavesnews and Announcements, [23.12.17 12:48]
WCT holders are priorityzed, byt Waves holders will be eligible for the airdrop as well
pi_175943509
we gaan weer omhoog!
pi_175943568
quote:

Als je de 100k aantikt moet je op de FP komen hoor. Wat een succes/geluk/slimme investering :D

Ik ben echt een beetje jaloers. Fijne kerst! Waar vier je het? Ik zit nu in Singapore maar ik vier het in NL (voor het eerst in 2 jaar!) :)
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:55:42 #285
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175943570
Litebit.eu ligt eruit :?
kan niet inloggen
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:56:14 #286
131603 Afwazig
Serious business
pi_175943576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:47 schreef Rollo het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk allemaal zo pro-waves? Bitshares lijkt eigenlijk veel beter, en niet alleen qua naam...
Bitshares ziet er prima uit maar het mooie aan Waves vind ik de visie op blockchain in echte usecases en de voorbereidingen die ze daarvoor treffen. En dan doel ik dus op regulering, samernwerking met Deloitte, een incubator voor nieuwe ICO's etc.
pi_175943623
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:55 schreef ErikHolten het volgende:
Litebit.eu ligt eruit :?
kan niet inloggen
Als iets te hard stijgt of te hard daalt zetten ze het uit, weet je gelijk wat voor partij dat is :)
Lambo of Rekt
pi_175943635
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:56 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bitshares ziet er prima uit maar het mooie aan Waves vind ik de visie op blockchain in echte usecases en de voorbereidingen die ze daarvoor treffen. En dan doel ik dus op regulering, samernwerking met Deloitte, een incubator voor nieuwe ICO's etc.
watvoor echte use cases hebben ze dan?
pi_175943675
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:49 schreef xaban06 het volgende:
GoWavesgo twitterde op vrijdag 22-12-2017 om 12:18:09 We just reached the threshold for Feature 1 Activation. The minimum amount for a forging node will be decreased to... https://t.co/mGly4qc0pT reageer retweet
Wat betekend dit precies? Je kan je eigen node opzetten met 1000 Waves, of?
Ja. Kon al met 0 hoor, moest je alleen in totaal 10k waves aan je geleased krijgen. :Y

Straks dus al vanaf 1k.
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 13:02:14 #290
230491 Zith
pls tip
pi_175943679
Goed, ik heb een significant deel van mn coins omgezet in USD/EUR. 50% van mijn waves (op 0.0011 :9~ , en 10 bitcorns staat op de lijst verkocht te worden rond 15k.

Waarom? Toen de bitcorn nog op 17k stond zat ik nog lekker blij te doen dat ik niet ging verkopen maar de crash van de laatste paar dagen heeft mij toch wat minder zeker gemaakt, dus een groot deel gaat weg. Verder gebruikte ik mijn bitcorns om margin te funden. Met gemiddeld 0.005% per dag is dat een mooi maandsalaris, maar de rates zijn 3-10x hoger voor USD/EUR, ook zijn dat meer zekere inkomsten omdat de euro nou eenmaal minder fluctueert :')

Dus: Heb nog een redelijk aantal crytogeld (bitcorn en waves vooral), maar ik zorg voor wat minder risico door een groot deel in euro te gaan handelen....
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175943691
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja. Kon al met 0 hoor, moest je alleen in totaal 10k waves aan je geleased krijgen. :Y

Straks dus al vanaf 1k.
Ok, dan ga ik even kijken hoe het allemaal moet, ik ga ook maar een node hosten :P
pi_175943736
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:02 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik even kijken hoe het allemaal moet, ik ga ook maar een node hosten :P
Cool. Gaat je weinig opleveren, maar zeker doen. :Y
pi_175943740
Geairdopte WCT (Waves Community Tokens) nu in de drie cijfers waard :o

xminator waar zit je :P
pi_175943751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:02 schreef Zith het volgende:
Goed, ik heb een significant deel van mn coins omgezet in USD/EUR. 50% van mijn waves (op 0.0011 :9~ , en 10 bitcorns staat op de lijst verkocht te worden rond 15k.

Waarom? Toen de bitcorn nog op 17k stond zat ik nog lekker blij te doen dat ik niet ging verkopen maar de crash van de laatste paar dagen heeft mij toch wat minder zeker gemaakt, dus een groot deel gaat weg. Verder gebruikte ik mijn bitcorns om margin te funden. Met gemiddeld 0.005% per dag is dat een mooi maandsalaris, maar de rates zijn 3-10x hoger voor USD/EUR, ook zijn dat meer zekere inkomsten omdat de euro nou eenmaal minder fluctueert :')

Dus: Heb nog een redelijk aantal crytogeld (bitcorn en waves vooral), maar ik zorg voor wat minder risico door een groot deel in euro te gaan handelen....
Hier gaat de boel vermoedelijk ook in de verkoop op relatief korte termijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 13:06:14 ]
pi_175943755
quote:
Verder gebruikte ik mijn bitcorns om margin te funden. Met gemiddeld 0.005% per dag is dat een mooi maandsalaris, maar de rates zijn 3-10x hoger voor USD/EUR, ook zijn dat meer zekere inkomsten omdat de euro nou eenmaal minder fluctueert :')

Waar leen je je btc uit?
  zaterdag 23 december 2017 @ 13:06:57 #296
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175943763
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als iets te hard stijgt of te hard daalt zetten ze het uit, weet je gelijk wat voor partij dat is :)
Ja inderdaad.
Ik wil kopen maar de fee's op andere websites zijn torenhoog. Coinbase is duur :(
pi_175943766
Zo bijna alles alweer goedgemaakt en gisteren lekker instapmomentje hoor :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 13:07:49 #298
230491 Zith
pls tip
pi_175943780
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:06 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Waar leen je je btc uit?
Bitfinex en Poloniex
pi_175943782
quote:

Lekker bezig. Waar fund je margin en wat voor risico loop je daarmee?

Maandsalaris voor niets doen klinkt wel erg mooi...

Wat is het percentage voor EUR vs. Bitcorn?
pi_175943888
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:05 schreef kthxbye het volgende:
Geairdopte WCT (Waves Community Tokens) nu in de drie cijfers waard :o

xminator waar zit je :P
Ik zie ook dat ik 46.nogwat waves community heb, maar eerder kon je met een groen vinkje ergens zien of ze "real" waren, waar was dat? ik kan het niet meer vinden in de wallet. Ik krijg ook heel vage transacties in waves hoor he.

Confirmed 8000 waves bijvoorbeeld, maar niet terug te vinden in de waveslite client, alleen op de telefoonclient :')

De meest wazige dingen kom ik tegen.
Lambo of Rekt
pi_175943926
LaPo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')