Ben benieuwd hoe dat vanmiddag isquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben nu wakker en de koers is nu rond de 14000
ik blijf.
Ik ben ook in NXT gestapt omdat o.a. Bittrex aangekondigd had dat ze de airdrop zouden doen. Gisteren uitgestapt, goede winst gepakt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik bedoelde dat mensen die nu in NXT, die mogelijk weer gaat instorten, stappen enkel om Ignis te krijgen. Als je $1 (of meer) per coin verlies maakt om een coin van een paar cent te krijgen...
Lekker man. Verge en Iconquote:
11k.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel heeft onze hendig sjiek slippende vriend er?
Ohhh. Netjes hoor maar ik dacht dat ie er een miljoen had ofzo gezien de verhalen hierquote:Op zaterdag 23 december 2017 09:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
11k.
Niet zoveel dus. Maar met een dollar een mooie winst.
Geloof dat ie zichzelf bedoeltquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ohhh. Netjes hoor maar ik dacht dat ie er een miljoen had ofzo gezien de verhalen hier
Ja gaat echt nergens over.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:33 schreef kthxbye het volgende:
Godverdomme man zelfs ik begin Verge FOMO te krijgen. Waarom krabbelt die coin toch steeds verder omhoog?!
Echt fantastischquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat ie zichzelf bedoelt
Maikuuul heeft er 450K volgens mij
Heb 'm zelf met wat speelgeld op halve cent, maar zou 'm voor deze prijs absoluut niet kopen. Plek 17 verdient het echt nog niet, maar vind het wel primaquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:33 schreef kthxbye het volgende:
Godverdomme man zelfs ik begin Verge FOMO te krijgen. Waarom krabbelt die coin toch steeds verder omhoog?!
wordt power ledger nix meer?quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:54 schreef MGeraads het volgende:
Geweldig, verge gekocht op 768 sat, sell order op 950 ingezet. Staat die nu over de 1400 sat.
Ben zo stom geweest om voor de lange termijn in power ledger te stappen.
Jawel, maar die halve dag wachten met verkopen van verge had ik ook nog wel moeten uitzitten. Maarja als we alles weten achteraf.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
wordt power ledger nix meer?
twitter:harro257 twitterde op woensdag 20-12-2017 om 20:20:28I asked this a week ago and the way things are going @officialmcafee you my man are a bloody genius #XVG $xvg… https://t.co/QvqXHB6k2w reageer retweet
Gewoon alsnog blij zijn met je winst (het is immers winst!) en volgende keer bv in drie stappen sell orders zetten. Een derde op 950, een derde op 1250 en een derde op 1500 (of 1499quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:54 schreef MGeraads het volgende:
Geweldig, verge gekocht op 768 sat, sell order op 950 ingezet. Staat die nu over de 1400 sat.
Ik krijg instant alert als McAfee weer iets twittertquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:58 schreef dimmak het volgende:
twitter:harro257 twitterde op woensdag 20-12-2017 om 20:20:28I asked this a week ago and the way things are going @officialmcafee you my man are a bloody genius #XVG $xvg… https://t.co/QvqXHB6k2w reageer retweet
Jij bent bagger.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:01 schreef Afwazig het volgende:
Lollerverge. Zulke bagger wordt gepumpt. Bizar.
Dat is waar. Nog steeds 400 procent rendement sinds begin deze maand dus mag niet klagen. Thanks voor de tip.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon alsnog blij zijn met je winst (het is immers winst!) en volgende keer bv in drie stappen sell orders zetten. Een derde op 950, een derde op 1250 en een derde op 1500 (of 1499)
Niet vergeleken met Vergequote:
Ben je ondernemer dan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:02 schreef Blistering het volgende:
VergeZo ff m'n Tesla reserveren.
Schaal 1:18quote:
Ach. Eigen bedrijfje aanvragen kost je 30 min en 50 euroquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Deze is ook wel leuk, ik zie je al gaan
[ afbeelding ]
[..]
Dan is een EV veel gunstiger om te rijden, prive zijn er voor die 100k zat betere alternatieven (tenzij je elektrisch rijden echt heel tof vindt).
mot je ook geld verdienenquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach. Eigen bedrijfje aanvragen kost je 30 min en 50 euro
EV is privé ook gunstig, niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Deze is ook wel leuk, ik zie je al gaan
[ afbeelding ]
[..]
Dan is een EV veel gunstiger om te rijden, prive zijn er voor die 100k zat betere alternatieven (tenzij je elektrisch rijden echt heel tof vindt).
Waarom? Je hoeft geen geld te verdienen met je bedrijf om een bedrijf te hebben. Zolang je maar btw aangifte doet. Die kan ook gewoon op 0 staanquote:
Nee want een EV is veel hoger in aanschafprijs dan een normale auto. Ja je hebt geen wegenbelasting en je bespaart iets op brandstof (als je tenminste een eigen paal hebt) maar in de meeste gevallen is het financieel niet gunstig. Misschien als je echt heel veel rijdt, maar dan krijg je weer met andere nadelen te maken (range).quote:
DWAAS. Het gaat toch met name om de inkomstenbelasting, als je verlies maakt doordat je niks doet en een dikke auto hebt schiet het niet op. Je moet juist in de 52% schijf zitten dan is een EV het gunstigst.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Je hoeft geen geld te verdienen met je bedrijf om een bedrijf te hebben. Zolang je maar btw aangifte doet. Die kan ook gewoon op 0 staan
Dan moet je ook belastingen erover betalen hé 🎗️quote:
Rustig maarquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:14 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nee want een EV is veel hoger in aanschafprijs dan een normale auto. Ja je hebt geen wegenbelasting en je bespaart iets op brandstof (als je tenminste een eigen paal hebt) maar in de meeste gevallen is het financieel niet gunstig. Misschien als je echt heel veel rijdt, maar dan krijg je weer met andere nadelen te maken (range).
[..]
DWAAS.
en hoe ga je uitleggen dan dat je aan je 1225 uren bent gekomenquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Je hoeft geen geld te verdienen met je bedrijf om een bedrijf te hebben. Zolang je maar btw aangifte doet. Die kan ook gewoon op 0 staan
Ja dat is een goede vraag waar ik geen antwoord op hebquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en hoe ga je uitleggen dan dat je aan je 1225 uren bent gekomen
Huis verkocht en alles in DateCoin ICO gestopt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:22 schreef blackmore het volgende:
Voor diegene die nog een leuke ICO zoekt om in te stappen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |