Ben benieuwd hoe dat vanmiddag isquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben nu wakker en de koers is nu rond de 14000
ik blijf.
Ik ben ook in NXT gestapt omdat o.a. Bittrex aangekondigd had dat ze de airdrop zouden doen. Gisteren uitgestapt, goede winst gepakt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik bedoelde dat mensen die nu in NXT, die mogelijk weer gaat instorten, stappen enkel om Ignis te krijgen. Als je $1 (of meer) per coin verlies maakt om een coin van een paar cent te krijgen...
Lekker man. Verge en Iconquote:
11k.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel heeft onze hendig sjiek slippende vriend er?
Ohhh. Netjes hoor maar ik dacht dat ie er een miljoen had ofzo gezien de verhalen hierquote:Op zaterdag 23 december 2017 09:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
11k.
Niet zoveel dus. Maar met een dollar een mooie winst.
Geloof dat ie zichzelf bedoeltquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ohhh. Netjes hoor maar ik dacht dat ie er een miljoen had ofzo gezien de verhalen hier
Ja gaat echt nergens over.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:33 schreef kthxbye het volgende:
Godverdomme man zelfs ik begin Verge FOMO te krijgen. Waarom krabbelt die coin toch steeds verder omhoog?!
Echt fantastischquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat ie zichzelf bedoelt
Maikuuul heeft er 450K volgens mij
Heb 'm zelf met wat speelgeld op halve cent, maar zou 'm voor deze prijs absoluut niet kopen. Plek 17 verdient het echt nog niet, maar vind het wel primaquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:33 schreef kthxbye het volgende:
Godverdomme man zelfs ik begin Verge FOMO te krijgen. Waarom krabbelt die coin toch steeds verder omhoog?!
wordt power ledger nix meer?quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:54 schreef MGeraads het volgende:
Geweldig, verge gekocht op 768 sat, sell order op 950 ingezet. Staat die nu over de 1400 sat.
Ben zo stom geweest om voor de lange termijn in power ledger te stappen.
Jawel, maar die halve dag wachten met verkopen van verge had ik ook nog wel moeten uitzitten. Maarja als we alles weten achteraf.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
wordt power ledger nix meer?
twitter:harro257 twitterde op woensdag 20-12-2017 om 20:20:28I asked this a week ago and the way things are going @officialmcafee you my man are a bloody genius #XVG $xvg… https://t.co/QvqXHB6k2w reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |