hoppa.quote:Op zaterdag 23 december 2017 07:38 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag mn blockfolio openen was een stuk beter dan gister. :’)
Dat is het toch ookquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
LOL, dat filmpje.![]()
Presentator (die bitcoin duidelijk maar niets vind, bleek gisteren al bij de "Cryptoshow"):
- Dit is voor het eerst hè, dat die bear market bereikt is.
Analist:
- Nou, in december is het voor het eerst, maar in november gebeurde dat 2 keer.
Presentator:
- Oh, oke.
Daarna weer lekker verder keuvelen over hoe ONTZETTEND volatiel het allemaal toch wel is.![]()
volgens Tourniquet is dat niet zo.quote:Op zaterdag 23 december 2017 07:06 schreef dimmak het volgende:
Wat een schommelingen in 24u.Gotta love this.
Mijn nxt. is ook al 6x over de kop. Gekocht op 0.17 maar ik ga hem maandag of dinsdag verkopen. Volgens mij wordt de wallet op de 27e gesloten namelijk op bittrex.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:50 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb m'n NXT alvast naar Bittrex geschoven. Als ik alle verhalen lees gaan die toch wel flink klappen na de fork.
Bittrex doet ook mee aan de airdrop dus ik zet de 27e mooi een stop-loss. Als die 'm hit voor de screenshot jammer dan. Ik heb al een mooie 200% profit gepakt inmiddels.
quote:Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. If any NXT deposits you had sent to Bittrex are not settled (i.e. marked as pending) by 6:00 PM PT, on 12/27/2017 (1:00 AM on 12/28/2017 UTC), you may not be credited with IGNIS.
ik ben nu wakker en de koers is nu rond de 14000quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
[..]
Koers nu op Coinbase: $15289.99. Binnen één dag
En nou blijf je weg ook. Met je beurspraatjesZo'n hekel aan van die seniele figuren die proberen achterhaalde beleggingsprincipes op crypto toe te passen
![]()
Is dat zo? Dat 'ie gesloten wordt? Even in de gaten houden dan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Mijn nxt. is ook al 6x over de kop. Gekocht op 0.17 maar ik ga hem maandag of dinsdag verkopen. Volgens mij wordt de wallet op de 27e gesloten namelijk op bittrex.
Precies. Staat niet precies wanneer maar ik denk 27e. Ignis is natuurlijk gebaseerd op niets en omdat het een gratis coin is zal die keihard gedumpt worden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat 'ie gesloten wordt? Even in de gaten houden dan.
Soieso is die Ignis waarde die nu wordt gegeven nergens op gebaseerd imo.
Zeker als er nog een flinke fomo pump bijkomt de laatste dagen kun je idd beter voor de fork weg zijn als de wallet dichtgaat idd.
Ik ben dat laatste nergens tegengekomen overigens. Edit: thanks ! Staat alleen niet tot wanneer....
Op reddit spreken ze over $3-$5quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Precies. Staat niet precies wanneer maar ik denk 27e. Ignis is natuurlijk gebaseerd op niets en omdat het een gratis coin is zal die keihard gedumpt worden.
Vooruitzicht voor nxt is toch wel 1.50 euro (hoop ik!) nog even voordat iedereen de fomo ziekte krijgt
Het gaat al aardig die richting uit.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:58 schreef Roces18 het volgende:
Vooruitzicht voor nxt is toch wel 1.50 euro (hoop ik!)
Is Ignis aanschaffen zodra ie beschikbaar is niet gewoon goedkoper?quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Op reddit spreken ze over $3-$5
Ignis is nergens op gebaseerd. De waarde die nu wordt gegeven is uit de lucht gegrepen. Vanaf 1-1 pas verhandelbaar en zullen we de echte waarde zien.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:04 schreef D. het volgende:
[..]
Is Ignis aanschaffen zodra ie beschikbaar is niet gewoon goedkoper?
je kan beter ardor hebben dan ignis, krijg je tenminste nog airdropsquote:Op zaterdag 23 december 2017 09:04 schreef D. het volgende:
[..]
Is Ignis aanschaffen zodra ie beschikbaar is niet gewoon goedkoper?
Dat snap ik. Ik bedoelde dat mensen die nu in NXT, die mogelijk weer gaat instorten, stappen enkel om Ignis te krijgen. Als je $1 (of meer) per coin verlies maakt om een coin van een paar cent te krijgen...quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ignis is nergens op gebaseerd. De waarde die nu wordt gegeven is uit de lucht gegrepen. Vanaf 1-1 pas verhandelbaar en zullen we de echte waarde zien.
Die $3-$5 op reddit ging over nxt he
dat was precies hetzelfde argument als bij BTC - BCC dus tsjaquote:Op zaterdag 23 december 2017 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik bedoelde dat mensen die nu in NXT, die mogelijk weer gaat instorten, stappen enkel om Ignis te krijgen. Als je $1 (of meer) per coin verlies maakt om een coin van een paar cent te krijgen...
Ja, maar veel mensen denken niet zo (gelukkigquote:Op zaterdag 23 december 2017 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik bedoelde dat mensen die nu in NXT, die mogelijk weer gaat instorten, stappen enkel om Ignis te krijgen. Als je $1 (of meer) per coin verlies maakt om een coin van een paar cent te krijgen...
Heb ook 2 eth gekocht in de dip, maar haal ze er op 700 euro wel weer uitquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:44 schreef Roces18 het volgende:
Even 260 euro winst gemaakt en meteen gecasht voor 10 minuten werk. Gister 2 eth gekocht in de dip. Nu weer eruit , zal vast naar 700 gaan but i dont care.Zoveel verdien ik niet met mijn huidige baan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |