Nee we gaan nog naar 5K, Klaas weet dat door analyses!quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Persoonlijke portfolio nadert ATH alweer rap. Dit was de crash?
XRP is een van die vage coin, mischien iets in stoppen maar niet nu. Volledige pump via crimineel geld (volg ff stats). Doe je voordeel, maar ik ben voor nu even weg.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
koop gewoon xrp
Al dat gedoe met die vage coins
Meh, kan gewoon een flinke bulltrap zijn hoor...quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Persoonlijke portfolio nadert ATH alweer rap. Dit was de crash?
welke portfolio heb jij danquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
XRP is een van die vage coin, mischien iets in stoppen maar niet nu. Volledige pump via crimineel geld (volg ff stats). Doe je voordeel, maar ik ben voor nu even weg.
Ik investeer in een paar cryptos en doe een bijdrage om het te ontwikkelen.
Die kerel is al de hele tijd nogal anti lol. Ook bij die cryptoshow kwam het er soms uitquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:51 schreef Oscar. het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)eel-in-een-bearmarkt
dit is pas fud
Jammer dat hij het wedje niet wilde aangaan met mequote:Op zaterdag 23 december 2017 00:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
[..]
Koers nu op Coinbase: $15289.99. Binnen één dag
En nou blijf je weg ook. Met je beurspraatjesZo'n hekel aan van die seniele figuren die proberen achterhaalde beleggingsprincipes op crypto toe te passen
![]()
Die is niet zo snel OF 2nd level over een paar wekenquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:11 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Meh, kan gewoon een flinke bulltrap zijn hoor...
Dat is nog steeds 80 miljard minder dan gisterenquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:14 schreef hodlwave het volgende:
Ongekend snelle groei in de Market Cap: $560.796.241.221 alweer.
Bizar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 80 miljard minder dan gisteren
Beter gaan die 80 mijlard in LISK zometeenquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Morgen staat het er ruim boven.quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
NAGAquote:
Kan iemand me uitleggen vanwaar de hype op ripple ineens? Is dit puur omdat het de laagste coin is en redelijk betaalbaar, en veel mensen die instappen daar als eerst naar kijken, of zit er meer achter? Zijn ze met dikke announcements gekomen ofzo?quote:
Banken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen vanwaar de hype op ripple ineens? Is dit puur omdat het de laagste coin is en redelijk betaalbaar, en veel mensen die instappen daar als eerst naar kijken, of zit er meer achter? Zijn ze met dikke announcements gekomen ofzo?
Alsnog hadden ze niet iets van 40 miljoen opgehaald?quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dat beantwoord de vraag nog niet?
[..]
Het is HITBTC he
Het staat nog steeds anderhalf x ico-prijs... niet zo gek dat het gedumpt wordt als het 11USD waard is meteen na de ico, want dat was hetquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Alsnog hadden ze niet iets van 40 miljoen opgehaald?Het stort zowat in.
”beurscommentator” “cryptokenner” “beleggingsstrateeg” allemaal mensen waar je heel goed naar moet luisterenquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:51 schreef Oscar. het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)eel-in-een-bearmarkt
dit is pas fud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |