Kan, maar dan nog klopt hetquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:06 schreef poebz het volgende:
[..]
Is dat niet vooral doordat mensen gaan handelen naar de grafieken en het dus een self-fulfilling prophecy wordt?
Ik zie OCL als een "Partnership" project, die een positieve bijdrage leveren aan het Waves project via extra features/ ontwikkelomgeving (plugins, websides etc) voor het Waves project om het meer gebruikers vriendelijker te maken. DIT is was voor mij het Waves platorm zoo aanspreekt: Samen het perfecte platfom ontwikelenquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat is jouw plan voor OCL? In mijn ogen zijn het zelfs kanshebbers voor dikke subsidies vanuit landen/eu vanwege de testfacilities die ze maken. De max coincap is laag, de marketcap ook, weinig opgehaald in de ICO...
Ik twijfel of ze wat neer kunnen zetten met het ICO geld, maar aan de andere kant is het wel interessant vanwege die lage coincap... lastig lastig, ik hoop op een 40 a 60 cent volgend jaar. USD cent
Kijk iemand heeft dat ooit gezien, of bedacht he, net als die fibonacci technieken, toen handelden mensen er "nog niet naar"... dus het is érgens op gebaseerd natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:08 schreef poebz het volgende:
[..]
Hah, ik had er net een edit bijgezet waar ik dit ook zei
Wel interessant dus
De marketcap valt bij mij niet onder 'er zijn zoveel verschillende grafieken'.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:04 schreef poebz het volgende:
[..]
[..]
Interessant! Maar als er zoveel verschillende grafieken zijn, moet er bijna altijd wel eentje kloppen uiteindelijk. Net als dat waarzeggers soms raak schieten. Voor het verdere verloop heb je er dus alsnog niet echt iets aan lijkt mij.
In dollar heb ik gewoon dikke verlies maar in satoshi's heb ik gewoon dikke winstquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:09 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zie OCL als een "Partnership" project, die een positieve bijdrage leveren aan het Waves project via extra features/ ontwikkelomgeving (plugins, websides etc) voor het Waves project om het meer gebruikers vriendelijker te maken. DIT is was voor mij het Waves platorm zoo aanspreekt: Samen het perfecte platfom ontwikelen
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kijk iemand heeft dat ooit gezien, of bedacht he, net als die fibonacci technieken, toen handelden mensen er "nog niet naar"... dus het is érgens op gebaseerd natuurlijk.
Ik gokte m vanochtend mede op basis van dit gegeven (+ fibonacci) op 11,5k bottom, op bittrex werd het 11099 als laagste usdt prijs, dus redelijk nauwkeurig toch. Handige aan fibonacci is dat je weet dat; alstie door de retracements zakt, dat je vrij zeker weet dat hij verder door het ijs gaat.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
De marketcap valt bij mij niet onder 'er zijn zoveel verschillende grafieken'.
En tuurlijk is het geen glazen bol maar ik vond het ook wel interessant en opvallend.Benieuwd hoe dat in de toekomst uitpakt. Leuke dingen wel, dit. Toppen die the next bottoms worden hoor je toch vaker.
3 dagen geleden iets van 200+ Waves naar Euros omgezet: Leuk om te zien in je Waves account: 2900+ in Euros naast 454 waves voelt best veilig in een Waves accountquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
In dollar heb ik gewoon dikke verlies maar in satoshi's heb ik gewoon dikke winstDus snel Vechain omzetten naar BTC
Je hebt Euro's in de wavesclient? Gebruik je de nieuwe al? ik heb nog steeds de lite.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
3 dagen geleden iets van 200+ Waves naar Euros omgezet: Leuk om te zien in je Waves account: 2900+ in Euros naast 454 waves voelt best veilig in een Waves account![]()
Wel handig om een beetje inzicht te krijgen. -zoveel in het rood betekent waarom bepaalde pairs dus op 0 staan.quote:Weet niet of het gewenst is, maar persoonlijk had ik de afgelopen dagen nogal wat last dat ik niks kon kopen op litebit omdat de voorraad altijd maar op is.
Litebit.eu heeft een API waarop men een voorraad systeem kan uitlezen.
Ik wil nog wat toevoegingen doen als een selectie voor welke coins je op dat moment wilt bijhouden (alles refreshen duurt nogal lang) en een 'alarmpje' zodra er voorraad is voor die bepaalde coins.
Ik plug gewoon ongegeneerd de url, maar als het niet mag dan zie ik de post vanzelf wel verdwijnen:
http://litebit.omega-thunder.nl/
Morgen ga ik er mee verder, voor nu heb ik de basis werkend. Die basis heeft soms wat connectieproblemen waardoor gegevens van sommige coins niet worden weergegeven. Een refresh is dan noodzakelijk.
Mogelijke dingen om in te bouwen houd ik mij voor aanbevolen (via DM of quote), ik ga er na een nachtje slapen weer even verder mee prutsen
Kon je beter in Tokenpay/Universa doen bro.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb naar aanleiding van jullie discussie over Ripple maar een kleine 50 euro ingezet op deze munt, en die ga ik denk ik een tijdje HODLEN terwijl ik verder wat blijf traden met Bitcoin als basis.
Ik had het idee dat hij flink gegoogled had met z'n post. Ik zou m'n geld niet op ripple zetten, maargoed your call.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb naar aanleiding van jullie discussie over Ripple maar een kleine 50 euro ingezet op deze munt, en die ga ik denk ik een tijdje HODLEN terwijl ik verder wat blijf traden met Bitcoin als basis.
Vandaar ook maar een beetje geld. Niet zo'n groot risico. Ik heb zelf ook nog een beetje rondgegoogled trouwens; ik zal straks niet alle schuld op hem schuiven als het niet goed aflooptquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij flink gegoogled had met z'n post. Ik zou m'n geld niet op ripple zetten, maargoed your call.
Al 1 na 20 minuten is toch juist heel snel, bij het eerst volgende block heb je er 2. Je kunt gewoon zien wanneer je de 2e krijgt https://www.xbt.euquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:31 schreef vigen98 het volgende:
Nou lekker hoor, bijna 20 minuten en maar 1 confirmationBTC
Euhm nee...quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Al 1 na 20 minuten is toch juist heel snel, bij het eerst volgende block heb je er 2. Je kunt gewoon zien wanneer je de 2e krijgt https://www.xbt.eu
Ik herinner me nog dat ik binnen 5 minuten gewoon mn btc binnen had op multibitquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Al 1 na 20 minuten is toch juist heel snel, bij het eerst volgende block heb je er 2. Je kunt gewoon zien wanneer je de 2e krijgt https://www.xbt.eu
Dit lol. Ik had wel eens binnen 3 minuten mijn BTC van Bitonic (quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ik binnen 5 minuten gewoon mn btc binnen had op multibit![]()
VROEGER
Wachttijden van meer dan een halve dag zijn normaal nu bij btc tenzij je een enorme fee stuurtquote:
Ja, hoor je wat je zegt... en dit gaat volgend jaar nog veel gekker worden.. dat lightning netwerk heeft bijzondere haast, dit kan zo toch niet door..quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wachttijden van meer dan een halve dag zijn normaal nu bij btc tenzij je een enorme fee stuurt
https://bitcoinfees.earn.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |