Afgelopen week van bl3p naar bittrex met hoge fee 20 uur, omdat de fees toen net exponentieel toename door dat Bitcoin cash gezeikquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dit lol. Ik had wel eens binnen 3 minuten mijn BTC van Bitonic () op Bittrex
Maar dat was echt maanden terug.
Ja dat hele Bitcoin is in feite een trainwreck. Wil je snel iets op een exchange hebben kun je beter via Litecoin ofzo gaan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:55 schreef EggsTC het volgende:
Transacties van een halve dag "normaal", anno 2017
Daarom... bitcoin gaat het straks afleggen en gewoon kapot tegen andere coins met al die forks, onzekerheden, traagheden en gezeik. Wanneer stond nou dat lightning network op het programma? Ik dacht eerder te begrijpen dat met die segwit forks het hele zooitje al sneller zou gaan worden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja dat hele Bitcoin is in feite een trainwreck. Wil je snel iets op een exchange hebben kun je beter via Litecoin ofzo gaan.
Ik dacht iets van januari, feit is dat dit niet meer kan inderdaad. Vandaag leverden de fees per block soms al meer op dan 12.5btc op voor de miners. Dus meer dan de blockreward. Zag ergens een block van 13+ aan BTC fees.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom... bitcoin gaat het straks afleggen en gewoon kapot tegen andere coins met al die forks, onzekerheden, traagheden en gezeik. Wanneer stond nou dat lightning network op het programma? Ik dacht eerder te begrijpen dat met die segwit forks het hele zooitje al sneller zou gaan worden.
Goed nu zit ik zelf niet in bitcoin, om obvious reasons, dus volg ik ook dit niet erg, is er al zicht op dat hele lightning gebeuren dat jij weet?
In dit artikel van twee dagen geleden hebben ze het over "later dit jaar".quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom... bitcoin gaat het straks afleggen en gewoon kapot tegen andere coins met al die forks, onzekerheden, traagheden en gezeik. Wanneer stond nou dat lightning network op het programma? Ik dacht eerder te begrijpen dat met die segwit forks het hele zooitje al sneller zou gaan worden.
Goed nu zit ik zelf niet in bitcoin, om obvious reasons, dus volg ik ook dit niet erg, is er al zicht op dat hele lightning gebeuren dat jij weet?
Maar dat staat toch weer los van de normale Bitcoin, weer een fork Bitcoin er bij of niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 02:09 schreef supermercado het volgende:
Segwit fork komt 28dec toch? Of heb ik nou verkeerd gelezen?
Dat is een onzin-fork. Segwit2X is afgeblazen in november, maar ene Jaap Terlouw heeft die naam gejat en gaat een fork uitvoeren (wat elke boerenl*l kan).quote:Op zaterdag 23 december 2017 02:09 schreef supermercado het volgende:
Segwit fork komt 28dec toch? Of heb ik nou verkeerd gelezen?
Je had toch al 1 confirmation? Dan is je transactie gewoon opgenomen. Er worden de laatste uren gewoon netjes 6 blocks per uur gemined (zoals hoort), dus wat is precies je klacht? Van wie zou je BTC moeten ontvangen? Ligt dat niet aan een dienst die je gebruikt die x-aantal confirmations wil wachten?quote:Op zaterdag 23 december 2017 02:24 schreef vigen98 het volgende:
1 uur later en nog steeds mijn BTC niet ontvangen... Yup BTC is officieel dood aan het gaan.
Kijk voor dit soort info kom ik hier nou, ook al is het van een draai deur :pquote:Op zaterdag 23 december 2017 02:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is een onzin-fork. Segwit2X is afgeblazen in november, maar ene Jaap Terlouw heeft die naam gejat en gaat een fork uitvoeren (wat elke boerenl*l kan).
http://b2x-segwit.io
Naast een aantal triviale aanpassingen, zijn ze ook van plan de coins die op adressen staan die toegeschreven zijn Satoshi Nakamoto vrij te geven en te verdelen over de "community".
Spreekt voor zich dat erg vrijwel 0 support hiervoor is. Verder gewoon gelijk vergeten dus.
Dit inderdaad, je mag al god bedanken op je knieën als je binnen een uur wordt opgenomen in een block. Daarna volgen de confirms binnen maximaal een half uur als je pech hebt of idd na zo'n minuten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 02:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je had toch al 1 confirmation? Dan is je transactie gewoon opgenomen. Er worden de laatste uren gewoon netjes 6 blocks per uur gemined (zoals hoort), dus wat is precies je klacht? Van wie zou je BTC moeten ontvangen? Ligt dat niet aan een dienst die je gebruikt die x-aantal confirmations wil wachten?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 02:37 schreef supermercado het volgende:
[..]
Kijk voor dit soort info kom ik hier nou, ook al is het van een draai deur :p
Beter dan die onzin posts van noobs die die zich af vragen hoe je btc loopt met iDEAL..
Thanks
quote:This is a new one. Scammers are taking the old name of SegWit2X and reviving it to reuse the name and make a fake fork out of it. This new fork is not to be confused with the old SegWit2X from November. This is a new person trying to capitalize on the name.
Dev team has a bunch of fake LinkedIn hover cards that go nowhere with someone named "Robert Szabo" lol They even have fake russian model/actress Donna Khyuz https://www.instagram.com/donna_khyuz/
Panic sellersquote:Op zaterdag 23 december 2017 03:23 schreef Maikuuul het volgende:
Van 33k naar 58k in 1 dag. Only in cryptoland
Verge begint alweer lekker te knallen
Ik zie echt mensen voor me die in blinde paniek alles hebben verkocht op 12kdan ga je de kerst toch minder blij in
Hoeveel feequote:Op zaterdag 23 december 2017 03:31 schreef vigen98 het volgende:
Holy shit na 2 uur heb ik mijn motherfucking shit nog niet ontvangen.
Ik heb genoeg fee gegeven, heb 16 bevestigingen maar HitBTC heeft het nog steeds niet verwerkt.quote:
heerlijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 03:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zie echt mensen voor me die in blinde paniek alles hebben verkocht op 12kdan ga je de kerst toch minder blij in
dat is maar +8k in vergelijking met voor de dalingquote:Op zaterdag 23 december 2017 03:23 schreef Maikuuul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |