abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175939284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:53 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dit lol. Ik had wel eens binnen 3 minuten mijn BTC van Bitonic ( :') ) op Bittrex :P Maar dat was echt maanden terug.
Afgelopen week van bl3p naar bittrex met hoge fee 20 uur, omdat de fees toen net exponentieel toename door dat Bitcoin cash gezeik
٩๏̯͡๏)۶
pi_175939290
Transacties van een halve dag "normaal", anno 2017 _O-
Lambo of Rekt
pi_175939297
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:55 schreef EggsTC het volgende:
Transacties van een halve dag "normaal", anno 2017 _O-
Ja dat hele Bitcoin is in feite een trainwreck. Wil je snel iets op een exchange hebben kun je beter via Litecoin ofzo gaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175939309
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:56 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja dat hele Bitcoin is in feite een trainwreck. Wil je snel iets op een exchange hebben kun je beter via Litecoin ofzo gaan.
Daarom... bitcoin gaat het straks afleggen en gewoon kapot tegen andere coins met al die forks, onzekerheden, traagheden en gezeik. Wanneer stond nou dat lightning network op het programma? Ik dacht eerder te begrijpen dat met die segwit forks het hele zooitje al sneller zou gaan worden.

Goed nu zit ik zelf niet in bitcoin, om obvious reasons, dus volg ik ook dit niet erg, is er al zicht op dat hele lightning gebeuren dat jij weet? :P
Lambo of Rekt
pi_175939337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarom... bitcoin gaat het straks afleggen en gewoon kapot tegen andere coins met al die forks, onzekerheden, traagheden en gezeik. Wanneer stond nou dat lightning network op het programma? Ik dacht eerder te begrijpen dat met die segwit forks het hele zooitje al sneller zou gaan worden.

Goed nu zit ik zelf niet in bitcoin, om obvious reasons, dus volg ik ook dit niet erg, is er al zicht op dat hele lightning gebeuren dat jij weet? :P
Ik dacht iets van januari, feit is dat dit niet meer kan inderdaad. Vandaag leverden de fees per block soms al meer op dan 12.5btc op voor de miners. Dus meer dan de blockreward. Zag ergens een block van 13+ aan BTC fees.

Dan ben je echt fucked als je transactie ergens staat te wachten met 600 satoshi per byte
٩๏̯͡๏)۶
pi_175939364
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

In dit artikel van twee dagen geleden hebben ze het over "later dit jaar".

http://bitcoinist.com/bit(...)t-a-transaction-now/
pi_175939395
Segwit fork komt 28dec toch? Of heb ik nou verkeerd gelezen?
pi_175939449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:09 schreef supermercado het volgende:
Maar dat staat toch weer los van de normale Bitcoin, weer een fork Bitcoin er bij of niet?

Ik vraag me af wanneer de echte Bitcoin ooit eens iets gaat doen aan die transactie waanzin.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 23 december 2017 @ 02:20:18 #109
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175939464
De "goedkope" coins waar er wel een miljard van zijn zoals xrp , xvg en dgb houden zich goed staande deze tijden
pi_175939500
1 uur later en nog steeds mijn BTC niet ontvangen... Yup BTC is officieel dood aan het gaan.
pi_175939507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:09 schreef supermercado het volgende:
Dat is een onzin-fork. Segwit2X is afgeblazen in november, maar ene Jaap Terlouw heeft die naam gejat en gaat een fork uitvoeren (wat elke boerenl*l kan).

http://b2x-segwit.io

Naast een aantal triviale aanpassingen, zijn ze ook van plan de coins die op adressen staan die toegeschreven zijn Satoshi Nakamoto vrij te geven en te verdelen over de "community".

Spreekt voor zich dat erg vrijwel 0 support hiervoor is. Verder gewoon gelijk vergeten dus. :P
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_175939528
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:24 schreef vigen98 het volgende:
1 uur later en nog steeds mijn BTC niet ontvangen... Yup BTC is officieel dood aan het gaan.
Je had toch al 1 confirmation? Dan is je transactie gewoon opgenomen. Er worden de laatste uren gewoon netjes 6 blocks per uur gemined (zoals hoort), dus wat is precies je klacht? Van wie zou je BTC moeten ontvangen? Ligt dat niet aan een dienst die je gebruikt die x-aantal confirmations wil wachten?
pi_175939567
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:25 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat is een onzin-fork. Segwit2X is afgeblazen in november, maar ene Jaap Terlouw heeft die naam gejat en gaat een fork uitvoeren (wat elke boerenl*l kan).

http://b2x-segwit.io

Naast een aantal triviale aanpassingen, zijn ze ook van plan de coins die op adressen staan die toegeschreven zijn Satoshi Nakamoto vrij te geven en te verdelen over de "community".

Spreekt voor zich dat erg vrijwel 0 support hiervoor is. Verder gewoon gelijk vergeten dus. :P
Kijk voor dit soort info kom ik hier nou, ook al is het van een draai deur :p
Beter dan die onzin posts van noobs die die zich af vragen hoe je btc loopt met iDEAL..
Thanks
pi_175939587
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:29 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Je had toch al 1 confirmation? Dan is je transactie gewoon opgenomen. Er worden de laatste uren gewoon netjes 6 blocks per uur gemined (zoals hoort), dus wat is precies je klacht? Van wie zou je BTC moeten ontvangen? Ligt dat niet aan een dienst die je gebruikt die x-aantal confirmations wil wachten?
Dit inderdaad, je mag al god bedanken op je knieën als je binnen een uur wordt opgenomen in een block. Daarna volgen de confirms binnen maximaal een half uur als je pech hebt of idd na zo'n minuten.

Het is echt waanzin hoeveel transacties al meerdere dagen in het zwarte gat van de mempool staan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175939597
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 02:37 schreef supermercado het volgende:

[..]

Kijk voor dit soort info kom ik hier nou, ook al is het van een draai deur :p
Beter dan die onzin posts van noobs die die zich af vragen hoe je btc loopt met iDEAL..
Thanks
;)

Van Reddit:

quote:
This is a new one. Scammers are taking the old name of SegWit2X and reviving it to reuse the name and make a fake fork out of it. This new fork is not to be confused with the old SegWit2X from November. This is a new person trying to capitalize on the name.

Dev team has a bunch of fake LinkedIn hover cards that go nowhere with someone named "Robert Szabo" lol They even have fake russian model/actress Donna Khyuz https://www.instagram.com/donna_khyuz/
:')
  zaterdag 23 december 2017 @ 03:23:15 #116
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175939737
Van 33k naar 58k in 1 dag. Only in cryptoland :')

Verge begint alweer lekker te knallen

Ik zie echt mensen voor me die in blinde paniek alles hebben verkocht op 12k :o dan ga je de kerst toch minder blij in
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175939739
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 03:23 schreef Maikuuul het volgende:

Ik zie echt mensen voor me die in blinde paniek alles hebben verkocht op 12k :o dan ga je de kerst toch minder blij in
Panic sellers :')
pi_175939743
Paar huizen verloren.
pi_175939748
Holy shit na 2 uur heb ik mijn motherfucking shit nog niet ontvangen.
pi_175939749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 03:31 schreef vigen98 het volgende:
Holy shit na 2 uur heb ik mijn motherfucking shit nog niet ontvangen.
Hoeveel fee
pi_175939751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 03:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Hoeveel fee
Ik heb genoeg fee gegeven, heb 16 bevestigingen maar HitBTC heeft het nog steeds niet verwerkt.
pi_175939779
quote:

heerlijk
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_175939793
quote:

dat is maar +8k in vergelijking met voor de daling ;)
hoeveel trades waren dat?
pi_175939852
Tokenpay heb ik me niet in verdiept dus ook niet ingestapt...

even iets anders...
na de ED spoof heb ik een nieuw MEW adres aangemaakt en moet ik een aantal tokens naar mn nieuwe MEW zenden....

moet je voor de tokens een eigen adres hebben of verzend je die naar je public MEW address?
ben wat voorzichtiger daar mee geworden nadat ik al es naar een verkeerd adres heb verstuurd ... :(
...

[ Bericht 1% gewijzigd door SMS303 op 23-12-2017 06:43:08 (opgelost...) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')