Je ouders hebben er een goede kijk op.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:23 schreef over_hedge het volgende:
Mijn ouders
Ik had het net over bitcoin etc. En dat ik geld wat ik kan missen er in heb zitten.
zeggen ze: Oh je mag anders wel geld van ons lenen hoor als je er meer in wilt doen.
En nee ik ga het aanbod niet aannemenMaar stond wel even te kijken dat ze dat aanboden.
denk dat m'n moeder een hartaanval krijgt als ze weet hoeveel ik er nu in heb zitten lolquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:23 schreef over_hedge het volgende:
Mijn ouders
Ik had het net over bitcoin etc. En dat ik geld wat ik kan missen er in heb zitten.
zeggen ze: Oh je mag anders wel geld van ons lenen hoor als je er meer in wilt doen.
En nee ik ga het aanbod niet aannemenMaar stond wel even te kijken dat ze dat aanboden.
Retweetquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat m'n moeder een hartaanval krijgt als ze weet hoeveel ik er nu in heb zitten lol
quote:
Ah joh, banken gaan zelf naar de klotequote:Op vrijdag 22 december 2017 18:30 schreef Apekoek het volgende:
Vanaf nu all in op Ripple, banken willen niet dat die naar de klote gaat.
Oei, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:29 schreef UtopiaVolger het volgende:
https://nucleus.vision/token-sale
Ik denk dat deze volgend jaar net zo snel is uitverkocht als Giftio. 120 seconden?
Zijn ze al. Met die "rente" die ze gevenquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:32 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ah joh, banken gaan zelf naar de klote
Nee maar het klinkt wel leukquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:34 schreef Frans449 het volgende:
Waves AG has been registered. We are officialy a Swiss company now.
Is dit gunstig met betrekking tot regulering? Heeft Zwitserland soepeler beleid voor cryptobedrijven?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
Blockfolio op balances hidden gezet. Voel me helemaal zen.
Dat is o.a. belangrijk voor dit: http://bettertokens.orgquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:34 schreef Frans449 het volgende:
Is dit gunstig met betrekking tot regulering? Heeft Zwitserland soepeler beleid voor cryptobedrijven?
Waves.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:34 schreef Frans449 het volgende:
StalinGodquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:45 schreef VeX- het volgende:
[..]
Waves.
Denk je dat het toeval is dat alles in elkaar dondert net als Waves NG uitkomt? Waves die langere tijd moont is een hoax. Fake news.
Ik denk dat Sasha in een vorig leven Stalin was ofzo.
Gast..... Waves staat over exact 1 jaar op 250 euro per coin....quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:45 schreef VeX- het volgende:
[..]
Waves.
Denk je dat het toeval is dat alles in elkaar dondert net als Waves NG uitkomt? Waves die langere tijd moont is een hoax. Fake news.
Ik denk dat Sasha in een vorig leven Stalin was ofzo.
wel mooi dat bcash nog harder daalt dan bitcoinquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:52 schreef Greys het volgende:
Heel Twitter staat vol met Bcash screenshots prijs nul dollar. Ergens zit een bugje waardoor de prijs op nul staat even nu. Grappenmakers galore daar nu![]()
https://twitter.com/CryptoMessiah/status/944262915359760384
https://twitter.com/ModocSerge/status/944260307517505537
https://twitter.com/CEO/status/944263338422235137
JA MAAR DE BANKEN ZITTEN ERIN DUS GELD VERDIENENquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:47 schreef Typisch het volgende:
Vind het eigenlijk sowieso raar dat XRP in de crypto lijsten staat. Is niet eens een openbare blockchain geloof ik..
Ok deze gaan we onthouden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten.
daar is niks mis meequote:Op vrijdag 22 december 2017 18:59 schreef Majkool het volgende:
[..]
JA MAAR DE BANKEN ZITTEN ERIN DUS GELD VERDIENEN
Ik vind het wel bijzonder dat mensen zo'n aversie hebben tegen een coin die als enige op serieuze schaal in de echte wereld wordt toegepast en daar nog gigantische mogelijkheden tot groei heeft. Maar als een of andere shitcoin iets met privacy gaat doen is dat wel enorm interessantquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:59 schreef Majkool het volgende:
[..]
JA MAAR DE BANKEN ZITTEN ERIN DUS GELD VERDIENEN
XRP hoort gewoon totaal niet in het rijtje van de andere coins.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat mensen zo'n aversie hebben tegen een coin die als enige op serieuze schaal in de echte wereld wordt toegepast en daar nog gigantische mogelijkheden tot groei heeft. Maar als een of andere shitcoin iets met privacy gaat doen is dat wel enorm interessant
wat zijn dan de criteria om een cryptocurrency te mogen zijn?quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
XRP hoort gewoon totaal niet in het rijtje van de andere coins.
Daar is niks mis mee, maar ik vind dat gewoon een beetje apart.Zeker omdat XRP =/= Ripple.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten.
decentraal. de rest is shit. iota dus ook shitquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat zijn dan de criteria om een cryptocurrency te mogen zijn?
Blijkbaar is zeggen dat je het bent genoeg..quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat zijn dan de criteria om een cryptocurrency te mogen zijn?
Prima hoor, maar dit klinkt gewoon als een dollar. Maar dan ietsje anders.quote:Ripple is not finite, and can be “printed” on-demand, which makes it much more reliable for payment processing, money exchange, and other institutional activities. When it’s used, it’s simply destroyed.
The Ripple Foundation already created the 100 billion XRP currently in circulation, giving it a stable, non-volatile character perfect for its biggest clients. However, this also removes one of the biggest factors in any true cryptocurrency: the ability to accumulate and store value as only a deflationary asset can.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef Afwazig het volgende:
Ripple is echt een shitcoin voor noobs.
Wat wil je nou zeggen dan?quote:
https://ripple.com/build/transaction-cost/quote:even the founders of Ripple recommend not using their creation as a currency for speculation because it isn’t one. Ripple resembles a fintech platform more than anything else and has simply combined the best elements of fiat money and blockchain cryptocurrency.
Een Raiblocks transactie is gratis en gebenchmarkt op 7.500TPS.quote:
waarop baseer je dat BTC nu dan wel een reële waarde heeft?quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Nou, ik ben er sinds een minuut geleden ingestapt. Ik wou dat eigenlijk vorige week al doen, maar ik vond de BTC toen geen reeele waarde hebben. Hopelijk blijft die een beetje stabiel tot ik de coins in mijn wallet heb.
kijken of we er wat van bakken als student
En ja, dit geld kan ik prima missen
Dat er nog steeds geen werkbare cryptocurrency bestaat die het huidige valuta systeem kan vervangen. En als die er wel komt zal die eerst, voor algemeen gebruik, gereset worden.quote:
oh nee toch het is geen dev powered pump n dump coin!quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://ripple.com/build/transaction-cost/
lol
De bitcoin heeft geen reeele waarde denk ik. De prijs is immers gebasseerd op vraag en aanbod. Laat ik het anders stellen. Ik denk dat henk en ingrid, die enkel uit zijn op snelle winst, vandaag het toneel hebben verlaten. Zo'n snelle groei als de afgelopen dagen kan niks goed doen. Ik vond het geen gezonde groei. Maar ieder zijn meningquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
waarop baseer je dat BTC nu dan wel een reële waarde heeft?
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:06 schreef Typisch het volgende:
Ripple is not finite, and can be “printed” on-demand
In 2013 was er ook zo'n sprint. We zullen 'm vast nog weleens een keer zien. Ik zet in op de laatste 5k van 95 naar 100k ergens in 2018.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
De bitcoin heeft geen reeele waarde denk ik. De prijs is immers gebasseerd op vraag en aanbod. Laat ik het anders stellen. Ik denk dat henk en ingrid, die enkel uit zijn op snelle winst, vandaag het toneel hebben verlaten. Zo'n snelle groei als de afgelopen dagen kan niks goed doen. Ik vond het geen gezonde groei. Maar ieder zijn mening
Er is nog nauwelijks een dip geweest... Maar welkom!quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
De bitcoin heeft geen reeele waarde denk ik. De prijs is immers gebasseerd op vraag en aanbod. Laat ik het anders stellen. Ik denk dat henk en ingrid, die enkel uit zijn op snelle winst, vandaag het toneel hebben verlaten. Zo'n snelle groei als de afgelopen dagen kan niks goed doen. Ik vond het geen gezonde groei. Maar ieder zijn mening
idd ik denk dat we nog zo'n snelle stijging als in 2013 gaan zien. de grafiek gaat op log schaal nog niet zo stijl als in 2013.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In 2013 was er ook zo'n sprint. We zullen 'm vast nog weleens een keer zien. Ik zet in op de laatste 5k van 95 naar 100k ergens in 2018.
Dankjewel. Ik ben nog een super noob. Niks om voor te schamen. Ik probeer zoveel mogelijk te lezen. Het is nooit te laat om ergens aan te beginnen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:16 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Er is nog nauwelijks een dip geweest... Maar welkom!
Ik ben ook een super noob met FOMO. Ik was alleen 3 weken eerder dan jij.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:17 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel. Ik ben nog een super noob. Niks om voor te schamen. Ik probeer zoveel mogelijk te lezen. Het is nooit te laat om ergens aan te beginnen.
Pre-mined coins toejuigen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:16 schreef alilami het volgende:
Miners Be Gone
Ripple has no mining or miners whatsoever.Instead, transactions are powered through a “centralized” blockchain to make it more reliable and fast.
Miners zorgen voor climate change en vragen $50 fees... paupervolk.quote:
VHS was ook shit en daarbij zullen banken altijd blijven bestaan. You do the math.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef Afwazig het volgende:
Ripple is echt een shitcoin voor noobs.
Tja niet zo heel gek als je ziet hoeveel rekenkracht en dus stroom het kostquote:
De banken die Ripple gaan gebruiken daarentegen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:29 schreef alilami het volgende:
[..]
Miners zorgen voor climate change en vragen $50 fees... paupervolk.
ze verdienen het!quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:29 schreef alilami het volgende:
[..]
Miners zorgen voor climate change en vragen $50 fees... paupervolk.
Reguliere banken zullen zeker blijven bestaan, net als videotheken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
VHS was ook shit en daarbij zullen banken altijd blijven bestaan. You do the math.
True, maar in die tijd was er maar 1 alternatief. Dit zijn hele andere tijden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
VHS was ook shit en daarbij zullen banken altijd blijven bestaan. You do the math.
Haha, jij knalt er gewoon 6 oneliners uit. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Miners zijn overbodig, net als reisbureau's. Dumpen = pure win = Ripple.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja niet zo heel gek als je ziet hoeveel rekenkracht en dus stroom het kost
Als je de geschiedenis al niet begrijpt...quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
True, maar in die tijd was er maar 1 alternatief.
Net even voor je gekeken. Hier gewoon als altijd. BTC wallet staat er hier gewoon en kan ook op de plus drukken om te storten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:02 schreef RobinaHoed het volgende:
klopt het dat je momenteel geen BTC kan toevoegen aan Bittrex? Hun wallet is niet zichtbaar.
Prima timingquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Nou, ik ben er sinds een minuut geleden ingestapt. Ik wou dat eigenlijk vorige week al doen, maar ik vond de BTC toen geen reeele waarde hebben. Hopelijk blijft die een beetje stabiel tot ik de coins in mijn wallet heb.
kijken of we er wat van bakken als student
En ja, dit geld kan ik prima missen
toen heb jij ze even bijgepraat?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Vanmiddag tijdens de kerstborrel was Bitcoin een veel besproken onderwerp. Wat opvalt; niemand heeft een flauw benul, op een enkeling na. En die enkeling houd zich dan juist stil. De domste dingen hoor je voorbij komen en niemand die het over blockchain heeft.
En al die opmerkingen dat de oprichter de bitcoins heedt verkocht.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Vanmiddag tijdens de kerstborrel was Bitcoin een veel besproken onderwerp. Wat opvalt; niemand heeft een flauw benul, op een enkeling na. En die enkeling houd zich dan juist stil. De domste dingen hoor je voorbij komen en niemand die het over blockchain heeft.
Altijd beter om je gedeisd te houden in die situatiequote:Op vrijdag 22 december 2017 20:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
toen heb jij ze even bijgepraat?
Zou ik juist niet doen. Anders moet je iedereen weer uitleggen hoe je het aanschaft. En dan na een kleine crash willen ze snel uitcashen om hun verlies te beperkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
wel groupiesquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zou ik juist niet doen. Anders moet je iedereen weer uitleggen hoe je het aanschaft. En dan na een kleine crash willen ze snel uitcashen om hun verlies te beperken
De onwetendheidquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:39 schreef up7 het volgende:
Reguliere banken zullen zeker blijven bestaan, net als videotheken.
De mensen die daarin geloven zijn dezelfde retards die van bitonic/litebit kopen/verkopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
En al die opmerkingen dat de oprichter de bitcoins heedt verkocht.
zeker wel bestaansrecht, als het banktransfers sneller kan laten gaanquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:29 schreef ChickenMan het volgende:
Nu is Ripple nog leuk om even te cashen natuurlijk maar op de lange lange termijn heeft zo'n centrale blockchain geen bestaansrecht.
mijn mening
https://ripple.com/files/xrp_cost_model_paper.pdfquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:29 schreef ChickenMan het volgende:
Nu is Ripple nog leuk om even te cashen natuurlijk maar op de lange lange termijn heeft zo'n centrale blockchain geen bestaansrecht.
mijn mening
Nee, ik houd me stil.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Lol, henk en ingrid doen pas net mee, "crashes" als dit hebben we al wat vaker gezien dan alleen vandaag.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan die Henk ben, waar jullie het over hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lol, henk en ingrid doen pas net mee, "crashes" als dit hebben we al wat vaker gezien dan alleen vandaag.
Wanneer ben je ingestapt?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan die Henk ben, waar jullie het over hebben.
Jij ja? Wat heb je gedaan vandaag, heb je t ff benauwd gehad en gehold, of panicsell gedaan?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:55 schreef SMS303 het volgende:
[..]
ehhh toen ie net de $20k aantikte...
LOL!
ja dat is vrij pech hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:55 schreef SMS303 het volgende:
[..]
LOL!
Bijkopen op een laag punt!quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:55 schreef SMS303 het volgende:
[..]
LOL!
quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij ja? Wat heb je gedaan vandaag, heb je t ff benauwd gehad en gehold, of panicsell gedaan?
Gewoon blockfolio op je tel? Ik doe ook wat SMS zegt, ik hou me ook verre van BTC/BCH, ik vind die toekomst nogal onzeker op dit moment, zodra dat lompe trage met extreme fee's eruit is ga ik er wel naar kijkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:58 schreef over_hedge het volgende:
ik twijfel om mijn alts te wisselen voor bitcoin. En dan gewoon net zo lang wachten tot bitcoin weer hoog staat. Scheelt steeds 6 munten in de gaten te moeten houden
Nog even geduld en wisselen tussen coins wordt heel gemakkelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:58 schreef over_hedge het volgende:
ik twijfel om mijn alts te wisselen voor bitcoin. En dan gewoon net zo lang wachten tot bitcoin weer hoog staat. Scheelt steeds 6 munten in de gaten te moeten houden
Vorige week. Dus op zich geen geweldige timing hoewel we de 'big picture' pas later zullen kennen. Ik blijf HODLen.quote:
hehehe gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt...quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gewoon blockfolio op je tel? Ik doe ook wat SMS zegt, ik hou me ook verre van BTC/BCH, ik vind die toekomst nogal onzeker op dit moment, zodra dat lompe trage met extreme fee's eruit is ga ik er wel naar kijkenvoor nu zijn het alts.
Maar geen panicsell gedaan? Dat doe je netjes dan, gewoon vasthouden jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorige week. Dus op zich geen geweldige timing hoewel we de 'big picture' pas later zullen kennen. Ik blijf HODLen.
idd, al die forks en alles, als er niet héél snel wat gaat gebeuren is het gewoon over met BTC zometeen jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:03 schreef SMS303 het volgende:
[..]
hehehe gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt...![]()
het is met BTC en de rest makkelijker geld te verdienen maar ik denk dat de tech. al is ingehaald door 2-3-4e generatie en BTC nu alleen maar op naamsbekendheid floreert...
over 5jr staat BTC in het museum en wordt er in de geschiedenisboken over geschreven dat ze 1e waren en that's it ....
Dat denk ik ook. Maar als ik op die manier makkelijk paar honderd winst kan maken. Dan kan ik dat daarna in de alts gooien waar ik wel vertrouwen in hebquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:03 schreef SMS303 het volgende:
BTC nu alleen maar op naamsbekendheid floreert...
Ja, nu is het zeker wel handig, maar misschien denk ik te lange termijn lol.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeker wel bestaansrecht, als het banktransfers sneller kan laten gaan
maar dan niet zo zeer in de vorm van een token als XRP
denk ik
maar wie ben ik
Ow grappig, Ripple doet meer voor banken dan de token XRP zelf. (Ripple en XRP zijn blijkbaar verschillende dingenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://ripple.com/files/xrp_cost_model_paper.pdf
Je weet wat een token is en wat het netwerk doet? Ripple is het netwerk, XRP is de token.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:05 schreef ChickenMan het volgende:
Ow grappig, Ripple doet meer voor banken dan de token XRP zelf. (Ripple en XRP zijn blijkbaar verschillende dingen )
Ik ben kalm geblevenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar geen panicsell gedaan? Dat doe je netjes dan, gewoon vasthouden ja
Ja logisch lol. Ik vond het vreemd dat Ripple veel meer besparing oplevert dan het gebruik van de XRP token zelf. maar misschien is dat wel logisch eigenlijk, dunnoquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je weet wat een token is en wat het netwerk doet? Ripple is het netwerk, XRP is de token.
Nog altijd beter dan bij de gemiddelde studentenverenigingquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat iemand al zei: Een aardige ontgroening voor de nieuwelingen!
Ik vraag me wel af waar het zelfmoordgehalte hoger ligtquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan bij de gemiddelde studentenvereniging
Afhankelijk van hoe nieuw iemand isquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is alleen maar goed voor iemand als jij, dan weet je ook hoe het ineens om kan slaan. Maar respect voor niet panicsellen, als ik er net een week in zou zitten had ik m gepanicselled. Dus chapeau. Met deze houding ga je er wel komen, stalen geduld is name of the gamequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is alleen maar goed voor iemand als jij, dan weet je ook hoe het ineens om kan slaan. Maar respect voor niet panicsellen, als ik er net een week in zou zitten had ik m gepanicselled. Dus chapeau. Met deze houding ga je er wel komen, stalen geduld is name of the game
Snap sowieso niet dat mensen dat doen... Zelfs al heb je het geld. Probeer het eerst eens wat dagen uit met een klein gedeelte van het bedrag voordat je in 1x all in gaatquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je
Het helpt ook dat ik niet direct al m'n spaargeld heb ingezet, maar gewoon een bedrag waar je een beetje mee kunt spelen.
genoeg amerikanen die met creditcard instappenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen dat doen... Zelfs al heb je het geld. Probeer het eerst eens wat dagen uit met een klein gedeelte van het bedrag voordat je in 1x all in gaat
'Wij Nederlanders' zijn over het algemeen iets slimmerquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
genoeg amerikanen die met creditcard instappendie zijn nu best fucked
En een stuk minder credit card georiënteerdquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
'Wij Nederlanders' zijn over het algemeen iets slimmer
Precies. Blindelings er veel geld inpompen zonder enige kennis, en dan schrikken als het zaktquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen dat doen... Zelfs al heb je het geld. Probeer het eerst eens wat dagen uit met een klein gedeelte van het bedrag voordat je in 1x all in gaat
Dat begrijp ik ook niet. Ik heb zelf geprobeerd een balans te zoeken tussen 'er valt winst uit te halen' en 'ik wil wel gewoon rustig kunnen slapen'.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Pas op voor mensen die zich hier ervaren noemen, genoeg tokkies die wat roepenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:23 schreef D. het volgende:
Wat denken de ervaren mensen hier nu over hoelang het herstel gaat duren tot we weer op het niveau van eergisteren zitten?
per coin, toch?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Precies. Blindelings er veel geld inpompen zonder enige kennis, en dan schrikken als het zakt. 50 a 100 euro zou iedereen mee moeten beginnen om te leren hoe het werkt
Moment, ik ga even kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:23 schreef D. het volgende:
Wat denken de ervaren mensen hier nu over hoelang het herstel gaat duren tot we weer op het niveau van eergisteren zitten?
Ik ben dus totaal niet ervaren maar ik denk niet dat je zoiets makkelijk kunt voorspellen. Als ik 1 ding geleerd heb is dat er voor elke situatie tientallen experts exact het tegenovergestelde beweren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:23 schreef D. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaas schijnt alles te wetenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:23 schreef D. het volgende:
2-3 dagenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:23 schreef D. het volgende:
Ik heb in een paar weken wel al enigszins een indruk gekregen van wie hier kennis heeft, en wie dat vooral zelf denktquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Pas op voor mensen die zich hier ervaren noemen, genoeg tokkies die wat roepen
Dit dus ^quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Pas op voor mensen die zich hier ervaren noemen, genoeg tokkies die wat roepen
Kijk dit eens, de laatste paar crashes herstelden binnen dagen/weken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben dus totaal niet ervaren maar ik denk niet dat je zoiets makkelijk kunt voorspellen. Als ik 1 ding geleerd heb is dat er voor elke situatie tientallen experts exact het tegenovergestelde beweren.
Ik ben slechts met 1 coin begonnen op 58 euro. Dus ja is een prima leerbedrag. Heb er ook nooit meer geld ingestoken overigensquote:
Je verge is vrij stabiel gebleven ouwe.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben slechts met 1 coin begonnen op 58 euro. Dus ja is een prima leerbedrag. Heb er ook nooit meer geld ingestoken overigens
ik had me voorgenomen per coin max 100 euro uit te geven, en dan afgerond op een mooi getalquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben slechts met 1 coin begonnen op 58 euro. Dus ja is een prima leerbedrag. Heb er ook nooit meer geld ingestoken overigens
Daar zitten ook genoeg leedvermaakverhalen tussen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
genoeg amerikanen die met creditcard instappendie zijn nu best fucked
quote:
Mijn eerste crash!quote:The Meltdown of April 2013
What happened: In the spring of 2013, a ghastly collapse saw the price of bitcoin fall from $233 to $67—overnight! That’s a 71% drop. It would take seven months to recover.
Why it happened: The crash of April 2013 came after bitcoin’s first big brush with the mainstream. The currency had never crossed $30 before 2013 but a flood of media coverage helped drive it well above $200. The crash, which followed two smaller jolts in March, reflected in part a correction to speculator exuberance. Some also attribute it to an outage at Mt. Gox, the most popular (at the time) exchange for buying and selling bitcoin.
Ja ook die heb ik meegemaakt, alleen toen zat ik niet in BTC om te hodlen of te investerenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Mijn eerste crash!Paar weken daarvoor gekocht op ¤36. Vandaag deed me dus niet echt de wenkbrouwen fronsen.
Ik had daar laatst een zooi over gelezen, wat hun plannen zijn etc. Leek mij toch wel een goede coin.quote:
Klopt. Wat mij eigenlijk verbaasd, ik dacht ech dat hij misschien rond de 6 a 8 cent zou komen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je verge is vrij stabiel gebleven ouwe.
Ik hoop voor je dat we de 1 euro gaan zien op verge, en stiekem vertrouw ik daar wel op, ik heb mijn grote aantallen helaas eerder weggedaan, wel met 30% winst dus ik schroom er niet om. Maargoed altijd jammer achteraf als je de ontwikkelingen zo door ziet gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klopt. Wat mij eigenlijk verbaasd, ik dacht ech dat hij misschien rond de 6 a 8 cent zou komen.
Prima toch, wellicht zijn de Verge kopers holders2018 wordt een mooi jaar als hij zijn waarde blijft behouden (of stijgt)
Drie maanden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:23 schreef D. het volgende:
gister ff bitcoins gekocht voor 25eu ter verificatie, op 14,1k. Daarna begon het instorten, wel mooi zat toen te twijfelen om meteen ff 100 de toen. Vandaag op 11k voor 100 bij gekocht, eens kijken hoe ie morgenochtend staat.quote:
Niet rood geweest. 28e pas (denk ik).quote:
HAHAquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef brombeer_ het volgende:
Nog 700$ en we zien klaas hier nooit meer
correctie 500$
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef brombeer_ het volgende:
correctie 500$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het ook, zal een beetje van de ontwikkelingen afhangen/release Wraith. Ik heb de coin dan ook echt voor long term gekocht. De prijsstijging is top natuurlijk. Maar als dit niet was gebeurd had ik nog steeds alles gehold.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat we de 1 euro gaan zien op verge, en stiekem vertrouw ik daar wel op, ik heb mijn grote aantallen helaas eerder weggedaan, wel met 30% winst dus ik schroom er niet om. Maargoed altijd jammer achteraf als je de ontwikkelingen zo door ziet gaan natuurlijk
Hij zal komen zeggen dat hij 15.000 euro bedoelde. Maar ook dat kan ook zo binnen 2 weken gebeuren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef brombeer_ het volgende:
correctie 500$
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]Oh kan ook. Dagje langer dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Easy, dan zitten we al op 25k usd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:49 schreef up7 het volgende:
[..]
Hij zal komen zeggen dat hij 15.000 euro bedoelde. Maar ook dat kan ook zo binnen 2 weken gebeuren.
Door welke retardben je dat nou weer gaan kopen?quote:
Of waves.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Door welke retardben je dat nou weer gaan kopen?
Had nou xtrabytes gekocht. Stijgt nog steeds als een malle.
Hij is al weg, want het stijgt allemaal.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:49 schreef up7 het volgende:
[..]
Hij zal komen zeggen dat hij 15.000 euro bedoelde. Maar ook dat kan ook zo binnen 2 weken gebeuren.
bitmymoney.com, alleen kan je ze nu niet naar een exchange sturen ivm drukte op de blockchain. Wel kan je ze via email versturen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:59 schreef Landgeld het volgende:
Waar kan je nu nog bitcoins kopen per Ideal?
Bitonic -> minimaal 1k
Bitkassa -> duurt 1-2 dagen ivm bevestiging
Andere opties?
Trekt wel bij inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik had daar laatst een zooi over gelezen, wat hun plannen zijn etc. Leek mij toch wel een goede coin.
Hoop dat 't weer bijtrekt dan.
Aha. Kan je ze via E-mail inladen op Binance/Bittrex?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
bitmymoney.com, alleen kan je ze nu niet naar een exchange sturen ivm drukte op de blockchain. Wel kan je ze via email versturen.
geen andere opties? sms functie voor verificatie mobiel werkt ook al niet daarquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
bitmymoney.com, alleen kan je ze nu niet naar een exchange sturen ivm drukte op de blockchain. Wel kan je ze via email versturen.
In mijn Blockfolio welquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:48 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Niet rood geweest. 28e pas (denk ik).
Gewoon een ouderwetse correctie. Market overbought.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:13 schreef Blistering het volgende:
Even voor de goeie orde (hele dag gewerkt en weinig meegekregen), is er iets bekend over waarom BTC vandaag zo hard omlaag ging?
Watquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou 330 euro winst maken als ik mijn alts omzet naar btc en wacht tot dat deze op 20k staat.
Best verleidelijk. Jammer dat je niet kan uitrekenen hoeveel mijn alts dan waard zijn
Erica terpstra kondigde aan dat bitcoin een echte investering is, daarna kelderde het.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:13 schreef Blistering het volgende:
Even voor de goeie orde (hele dag gewerkt en weinig meegekregen), is er iets bekend over waarom BTC vandaag zo hard omlaag ging?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou 330 euro winst maken als ik mijn alts omzet naar btc en wacht tot dat deze op 20k staat.
Best verleidelijk. Jammer dat je niet kan uitrekenen hoeveel mijn alts dan waard zijn
meen je, ja das ff kut dan. Je had daar vanmorgen ook "overbelasting" wss wachten ze ff tot de markt weer omhoog gaat voordat ze hun bitcoins verkopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
geen andere opties? sms functie voor verificatie mobiel werkt ook al niet daar
Oh ik dacht dat ze erop was gaan zittenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Erica terpstra kondigde aan dat bitcoin een echte investering is, daarna kelderde het.
Geen ideequote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waten hoeveel als btc 100k wordt?
Nee, ze is wel een whale.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze erop was gaan zitten
Weet ik het. Veel te stoned om te rekenen nuquote:
Ik zou alle alts omzetten als het morgen 330 euro zou opleveren al teveel moeite vindenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Dat kan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou alle alts omzetten als het morgen 330 euro zou opleveren al teveel moeite vinden
Gewoon je alts hodlen, denk dat je die 330 dan eerder hebtquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar ik heb er niet zoveel. En 330 zou meer dan de helft zijn waar ik mee begon.
De analyses van je vader zou ik niet echt als betrouwbaar bestempelen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
De grote knal naar beneden komt nog voor het nieuwe jaar heb ik uit betrouwbare analyses
:’)quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
De grote knal naar beneden komt nog voor het nieuwe jaar heb ik uit betrouwbare analyses
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja en Sylvana Simons is eigenlijk een omgebouwde blanke man.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van jouw posts hier echt niet. Je zou toch wegblijven?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wacht tot bitcoin weer de raket aanzet, dat trekt de alts in btc waarde omlaag. Daarna cheap alts oppikken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Persoonlijke portfolio is trouwens weer aardig herstellende; nu slechts ca. 15% beneden ATH. Toch hoop ik ergens dat de boel tóch verder instort met daarbij goede instapmomenten in variabele alts.
Maikuuulquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde van jouw posts hier echt niet. Je zou toch wegblijven?
En jouw onderbuik gevoel is geen analyse.
Wat ook een rol kan spelen is dat de futures markten de komende 72 uur dicht zijn. Vorig weekend was er flink wat verschil tussen de markt op vrijdag en op maandag. Dan is een dump zo vlak voor die 3 dagen een manier op de opwaartse beweging in toom te houden. Althans lang genoeg tot de futures markten weer open gaan. Ik kan mij goed voorstellen dat er handelshuizen zijn die wel in de futures markten mogen handelen maar niet rechtstreeks op de crtypto exchanges. Dan moet je andere oplossingen aangrijpen om je in te dekken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gewoon een ouderwetse correctie. Market overbought.
Crashbangboommmmquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vond die troll vroeger in bit vermakelijker dan klaas
Heb noob topic is een eindje verderquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:30 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
De analyses van je vader zou ik niet echt als betrouwbaar bestempelen.
quote:
Die analyses zijn door mij gemaakt ...dus wacht maar af.quote:
Dankzij Verge nooit meer werken bij de C1k vriend! En die Peugeot Fox inruilen voor een Lamboquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde van jouw posts hier echt niet. Je zou toch wegblijven?
En jouw onderbuik gevoel is geen analyse.
Laat maar zien. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die analyses zijn door mij gemaakt ...dus wacht maar af.
ohh je noemt je eigen analyses betrouwbaar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die analyses zijn door mij gemaakt ...dus wacht maar af.
Het zal best maar hij tikt eerst nog de $15.000 aan en dan zien we je hier niet meer. Al moet ik zeggen dat betrouwbare analyses die in mijn bezit zijn gekomen stellen dat je je woord niet zal houden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:37 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Laat maar zien. Ik ben benieuwd
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
ohh je noemt je eigen analyses betrouwbaar.
ik hoop dat een mod je banned uit het cryptogedeelte zodra bitcoin de 15k bereikt.
ik heb zo'n gevoel dat je getroll anders niet vanzelf stopt.
Ouwe Waves shillquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Waves-NG activatie over zo’n 45 minuten!
Van 100 transacties per minuut naar 100 per seconde
Jij zou een maandje niet moeten ademen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Weet je wat jullie probleem is
Jullie leven in angst en hebzucht
Jullie zouden alles moeten verkopen en een maandje niet met die shit moeten bezighouden. Jullie zouden helemaal kalmeren
Oke Sheldonquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Jullie zouden alles moeten verkopen en een maandje niet met die shit moeten bezighouden. Jullie zouden helemaal kalmeren
Bedankt voor je tips Klaas. Vertel me meer, alsjeblieft!quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Oooojaquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wordt jij nachts wakker en het eerste wat je aan denkt zijn de koersen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:42 schreef poebz het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips Klaas. Vertel me meer, alsjeblieft!
Stoere praat maat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wordt jij nachts wakker en het eerste wat je aan denkt zijn de koersen?
Dan heb je een probleem.
Daar hoeft ie ook niet hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb noob topic is een eindje verder
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:45 schreef Roellie80 het volgende:
Gasten, echt het voegt niet zoveel toe elkaar constant af te zeiken. In mijn beleving is het altijd goed rekening te houden met verschillende situaties. Klaas komt vervelend over, het is nog dommer maar te blijven geloven dat alles goed zal blijven gaan. Stel dat er nog een flinke correctie komt op de korte termijn, heb een plan klaar. Denk er in elk geval over na
De ongezonde stijgingen komen bij de hype.. je zou je dan meer moeten verdiepen in hoe deze grafieken werken en de analyses daarvan. Filling the gap, pullbacks, outbreaks, support, resistance,... dan begrijp je beter waarom dit "normaal" is nu.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:20 schreef Zuivelkoe het volgende:
Dan vraag ik mij af waar de "fundamentele waarde" van bitcoin op gebaseerd is, dat het nu weer "normaal" is.
Zelfsspot, mooi manquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:46 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan Klaas niet gewoon de toegang ontzegd worden hier? Voegt nog minder toe dan ik.
Geloof je nou echt dat ik wat zou gaan kopen als alle indicatoren zeggen BLIJF AF...quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Stoere praat maat.
Gisteren wilde je voor 100 euro BTC kopen en dat is je niet eens gelukt.
Ga ergens anders huilen.
Eens, en dat is best knap!quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:46 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan Klaas niet gewoon de toegang ontzegd worden hier? Voegt nog minder toe dan ik.
Nounounou.quote:
zozo jij heb echt lefquote:
Je hebt toestemming aan je begeleider gevraagd?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat ik wat zou gaan kopen als alle indicatoren zeggen BLIJF AF...
ik heb het zaakje wel zodanig ingesteld nu als de harde klap komt dat ik toe ga slaan....
avd?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
ik heb connecties met de AVD
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
haha, succes bij de AVDquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
Hij had het over een andere Klaas. Iemand uit een TV-serie waar we het eerder over hadden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
Maar iedereen blijft het nodig Klaas te quoten met enkel een "quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef TimKuik het volgende:
Als iedereen nou gewoon stopt met reageren op Klaas dan ben je klaar.
En in normaal Nederlands nuquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Waves-NG activatie over zo’n 45 minuten!
Van 100 transacties per minuut naar 100 per seconde
Ja, Klaas Knillis Hofstra!quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij had het over een andere Klaas. Iemand uit een TV-serie waar we het eerder over hadden.
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij had het over een andere Klaas. Iemand uit een TV-serie waar we het eerder over hadden.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef TimKuik het volgende:
Als iedereen nou gewoon stopt met reageren op Klaas dan ben je klaar.
Maar ik dacht dat je alles al wist Klaasquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:57 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga alle video's van cryptobob bekijken het komende uur
It's the bitcoin crypto age. Hoe vaak ze het ook een bubbel willen noemen of het liever over "blockchain" willen hebben. Gefrustreerd dat het ondanks alle middelen niet dood wil. Mag best even wat rustig aan gaan, scheelt weer wat vermogensbelasting maar ik zou niet verbaasd raken als er dit jaar nog een nieuwe ATH komt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:00 schreef RickoKun het volgende:
Iederen herstelt.
Ik zal niet kunnen kopen met mn dronkenheid.
Ik hoop stiekem voor mij dat de shit meer gaat zakken.
Voor jullie mooi dat het meer zal stijgen.
Zoals iemand eerder zei: misschien is dit een bullrun en strakjes de meuk neerklapt.
Ja waarom staat dat eigenlijk niet in het noobtopic? "Niet traden onder invloed". Heb het helaas zelf met de harde hand moeten ondervinden. Klaas was er toen helaas nog nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:00 schreef RickoKun het volgende:
Iederen herstelt.
Ik zal niet kunnen kopen met mn dronkenheid.
Ik hoop stiekem voor mij dat de shit meer gaat zakken.
Voor jullie mooi dat het meer zal stijgen.
Zoals iemand eerder zei: misschien is dit een bullrun en strakjes de meuk neerklapt.
Gvd Dragonchain moet ff vuur gaan. Dit is kut zo.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
Omg ik moet gewoon hardop lachen ooo heel awkward nu. Wist niet dat ik nog kon lachen vandaag.
Ja geduld joh geeft het nog 5 jaar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gvd Dragonchain moet ff vuur gaan. Dit is kut zo.
Hij is de afgelopen weken al x10 gegaan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gvd Dragonchain moet ff vuur gaan. Dit is kut zo.
Waar is die nu beschikbaar?quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
VOL IN DRAGONCHAIN GESTAPT KOM MAAR OP MET DIE MILJOENEN
drugs.comquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:16 schreef RobinaHoed het volgende:
welke Cryptomunt is die UI van Klaas eigenlijk?
daar haalt hij zijn medicatie, ben je vergeten je pilletje te slikken klaas?quote:
Anycoinquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:27 schreef iPancakeMix het volgende:
Vandaag besloten te gaan investeren in cryptocurrency, helaas kan ik op een hoop sites momenteel niks aanschaffen omdat registratie tijdelijk gesloten is. Iemand enig idee of er momenteel websites zijn waar ik met iDEAL cryptocurrencies kan aanschaffen?
U kunt maximaal ¤101,00 besteden met de betaalmethode iDEAL. Lees alstublieft onze FAQ om te lezen hoe u uw niveau kunt upgraden in slechts vijf minuten.quote:
toffe peerquote:
Morgen zijn we Klaas kwijtquote:
dat is toch geen fomoquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:39 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Hier ging het over:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)lies-code-cryptomunt
Dat is FUD. Zogenaamd de schuld van de cryptocurrency. Maar het is gewoon de schuld van die klapjosti die onvoorzichtig omging met zijn private keyquote:
Satosquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:27 schreef iPancakeMix het volgende:
Vandaag besloten te gaan investeren in cryptocurrency, helaas kan ik op een hoop sites momenteel niks aanschaffen omdat registratie tijdelijk gesloten is. Iemand enig idee of er momenteel websites zijn waar ik met iDEAL cryptocurrencies kan aanschaffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |