Waves.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:34 schreef Frans449 het volgende:
Waves AG has been registered. We are officialy a Swiss company now.
Is dit gunstig met betrekking tot regulering? Heeft Zwitserland soepeler beleid voor cryptobedrijven?
StalinGodquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:45 schreef VeX- het volgende:
[..]
Waves.
Denk je dat het toeval is dat alles in elkaar dondert net als Waves NG uitkomt? Waves die langere tijd moont is een hoax. Fake news.
Ik denk dat Sasha in een vorig leven Stalin was ofzo.
Gast..... Waves staat over exact 1 jaar op 250 euro per coin....quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:45 schreef VeX- het volgende:
[..]
Waves.
Denk je dat het toeval is dat alles in elkaar dondert net als Waves NG uitkomt? Waves die langere tijd moont is een hoax. Fake news.
Ik denk dat Sasha in een vorig leven Stalin was ofzo.
wel mooi dat bcash nog harder daalt dan bitcoinquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:52 schreef Greys het volgende:
Heel Twitter staat vol met Bcash screenshots prijs nul dollar. Ergens zit een bugje waardoor de prijs op nul staat even nu. Grappenmakers galore daar nu![]()
https://twitter.com/CryptoMessiah/status/944262915359760384
https://twitter.com/ModocSerge/status/944260307517505537
https://twitter.com/CEO/status/944263338422235137
JA MAAR DE BANKEN ZITTEN ERIN DUS GELD VERDIENENquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:47 schreef Typisch het volgende:
Vind het eigenlijk sowieso raar dat XRP in de crypto lijsten staat. Is niet eens een openbare blockchain geloof ik..
Ok deze gaan we onthouden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten.
daar is niks mis meequote:Op vrijdag 22 december 2017 18:59 schreef Majkool het volgende:
[..]
JA MAAR DE BANKEN ZITTEN ERIN DUS GELD VERDIENEN
Ik vind het wel bijzonder dat mensen zo'n aversie hebben tegen een coin die als enige op serieuze schaal in de echte wereld wordt toegepast en daar nog gigantische mogelijkheden tot groei heeft. Maar als een of andere shitcoin iets met privacy gaat doen is dat wel enorm interessantquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:59 schreef Majkool het volgende:
[..]
JA MAAR DE BANKEN ZITTEN ERIN DUS GELD VERDIENEN
XRP hoort gewoon totaal niet in het rijtje van de andere coins.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat mensen zo'n aversie hebben tegen een coin die als enige op serieuze schaal in de echte wereld wordt toegepast en daar nog gigantische mogelijkheden tot groei heeft. Maar als een of andere shitcoin iets met privacy gaat doen is dat wel enorm interessant
wat zijn dan de criteria om een cryptocurrency te mogen zijn?quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
XRP hoort gewoon totaal niet in het rijtje van de andere coins.
Daar is niks mis mee, maar ik vind dat gewoon een beetje apart.Zeker omdat XRP =/= Ripple.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten.
decentraal. de rest is shit. iota dus ook shitquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat zijn dan de criteria om een cryptocurrency te mogen zijn?
Blijkbaar is zeggen dat je het bent genoeg..quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat zijn dan de criteria om een cryptocurrency te mogen zijn?
Prima hoor, maar dit klinkt gewoon als een dollar. Maar dan ietsje anders.quote:Ripple is not finite, and can be “printed” on-demand, which makes it much more reliable for payment processing, money exchange, and other institutional activities. When it’s used, it’s simply destroyed.
The Ripple Foundation already created the 100 billion XRP currently in circulation, giving it a stable, non-volatile character perfect for its biggest clients. However, this also removes one of the biggest factors in any true cryptocurrency: the ability to accumulate and store value as only a deflationary asset can.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |