Stoere praat maat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Weet je wat jullie probleem is
Jullie leven in angst en hebzucht
Jullie zouden alles moeten verkopen en een maandje niet met die shit moeten bezighouden. Jullie zouden helemaal kalmeren
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wordt jij nachts wakker en het eerste wat je aan denkt zijn de koersen?
Dan heb je een probleem.
Daar hoeft ie ook niet hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb noob topic is een eindje verder
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:45 schreef Roellie80 het volgende:
Gasten, echt het voegt niet zoveel toe elkaar constant af te zeiken. In mijn beleving is het altijd goed rekening te houden met verschillende situaties. Klaas komt vervelend over, het is nog dommer maar te blijven geloven dat alles goed zal blijven gaan. Stel dat er nog een flinke correctie komt op de korte termijn, heb een plan klaar. Denk er in elk geval over na
De ongezonde stijgingen komen bij de hype.. je zou je dan meer moeten verdiepen in hoe deze grafieken werken en de analyses daarvan. Filling the gap, pullbacks, outbreaks, support, resistance,... dan begrijp je beter waarom dit "normaal" is nu.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:20 schreef Zuivelkoe het volgende:
Dan vraag ik mij af waar de "fundamentele waarde" van bitcoin op gebaseerd is, dat het nu weer "normaal" is.
Zelfsspot, mooi manquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:46 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan Klaas niet gewoon de toegang ontzegd worden hier? Voegt nog minder toe dan ik.
Geloof je nou echt dat ik wat zou gaan kopen als alle indicatoren zeggen BLIJF AF...quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Stoere praat maat.
Gisteren wilde je voor 100 euro BTC kopen en dat is je niet eens gelukt.
Ga ergens anders huilen.
Eens, en dat is best knap!quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:46 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan Klaas niet gewoon de toegang ontzegd worden hier? Voegt nog minder toe dan ik.
Nounounou.quote:
zozo jij heb echt lefquote:
Je hebt toestemming aan je begeleider gevraagd?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat ik wat zou gaan kopen als alle indicatoren zeggen BLIJF AF...
ik heb het zaakje wel zodanig ingesteld nu als de harde klap komt dat ik toe ga slaan....
avd?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
ik heb connecties met de AVD
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
haha, succes bij de AVDquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
Hij had het over een andere Klaas. Iemand uit een TV-serie waar we het eerder over hadden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
Maar iedereen blijft het nodig Klaas te quoten met enkel een "quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef TimKuik het volgende:
Als iedereen nou gewoon stopt met reageren op Klaas dan ben je klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |