ik had me voorgenomen per coin max 100 euro uit te geven, en dan afgerond op een mooi getalquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben slechts met 1 coin begonnen op 58 euro. Dus ja is een prima leerbedrag. Heb er ook nooit meer geld ingestoken overigens
Daar zitten ook genoeg leedvermaakverhalen tussen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
genoeg amerikanen die met creditcard instappendie zijn nu best fucked
quote:
Mijn eerste crash!quote:The Meltdown of April 2013
What happened: In the spring of 2013, a ghastly collapse saw the price of bitcoin fall from $233 to $67—overnight! That’s a 71% drop. It would take seven months to recover.
Why it happened: The crash of April 2013 came after bitcoin’s first big brush with the mainstream. The currency had never crossed $30 before 2013 but a flood of media coverage helped drive it well above $200. The crash, which followed two smaller jolts in March, reflected in part a correction to speculator exuberance. Some also attribute it to an outage at Mt. Gox, the most popular (at the time) exchange for buying and selling bitcoin.
Ja ook die heb ik meegemaakt, alleen toen zat ik niet in BTC om te hodlen of te investerenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Mijn eerste crash!Paar weken daarvoor gekocht op ¤36. Vandaag deed me dus niet echt de wenkbrouwen fronsen.
Ik had daar laatst een zooi over gelezen, wat hun plannen zijn etc. Leek mij toch wel een goede coin.quote:
Klopt. Wat mij eigenlijk verbaasd, ik dacht ech dat hij misschien rond de 6 a 8 cent zou komen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je verge is vrij stabiel gebleven ouwe.
Ik hoop voor je dat we de 1 euro gaan zien op verge, en stiekem vertrouw ik daar wel op, ik heb mijn grote aantallen helaas eerder weggedaan, wel met 30% winst dus ik schroom er niet om. Maargoed altijd jammer achteraf als je de ontwikkelingen zo door ziet gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klopt. Wat mij eigenlijk verbaasd, ik dacht ech dat hij misschien rond de 6 a 8 cent zou komen.
Prima toch, wellicht zijn de Verge kopers holders2018 wordt een mooi jaar als hij zijn waarde blijft behouden (of stijgt)
Drie maanden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:23 schreef D. het volgende:
Wat denken de ervaren mensen hier nu over hoelang het herstel gaat duren tot we weer op het niveau van eergisteren zitten?
gister ff bitcoins gekocht voor 25eu ter verificatie, op 14,1k. Daarna begon het instorten, wel mooi zat toen te twijfelen om meteen ff 100 de toen. Vandaag op 11k voor 100 bij gekocht, eens kijken hoe ie morgenochtend staat.quote:
Niet rood geweest. 28e pas (denk ik).quote:
HAHAquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef brombeer_ het volgende:
Nog 700$ en we zien klaas hier nooit meer
correctie 500$
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef brombeer_ het volgende:
correctie 500$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
Ik hoop het ook, zal een beetje van de ontwikkelingen afhangen/release Wraith. Ik heb de coin dan ook echt voor long term gekocht. De prijsstijging is top natuurlijk. Maar als dit niet was gebeurd had ik nog steeds alles gehold.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat we de 1 euro gaan zien op verge, en stiekem vertrouw ik daar wel op, ik heb mijn grote aantallen helaas eerder weggedaan, wel met 30% winst dus ik schroom er niet om. Maargoed altijd jammer achteraf als je de ontwikkelingen zo door ziet gaan natuurlijk
Hij zal komen zeggen dat hij 15.000 euro bedoelde. Maar ook dat kan ook zo binnen 2 weken gebeuren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef brombeer_ het volgende:
correctie 500$
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]Oh kan ook. Dagje langer dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Easy, dan zitten we al op 25k usd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:49 schreef up7 het volgende:
[..]
Hij zal komen zeggen dat hij 15.000 euro bedoelde. Maar ook dat kan ook zo binnen 2 weken gebeuren.
Door welke retardben je dat nou weer gaan kopen?quote:
Of waves.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Door welke retardben je dat nou weer gaan kopen?
Had nou xtrabytes gekocht. Stijgt nog steeds als een malle.
Hij is al weg, want het stijgt allemaal.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:49 schreef up7 het volgende:
[..]
Hij zal komen zeggen dat hij 15.000 euro bedoelde. Maar ook dat kan ook zo binnen 2 weken gebeuren.
bitmymoney.com, alleen kan je ze nu niet naar een exchange sturen ivm drukte op de blockchain. Wel kan je ze via email versturen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:59 schreef Landgeld het volgende:
Waar kan je nu nog bitcoins kopen per Ideal?
Bitonic -> minimaal 1k
Bitkassa -> duurt 1-2 dagen ivm bevestiging
Andere opties?
Trekt wel bij inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik had daar laatst een zooi over gelezen, wat hun plannen zijn etc. Leek mij toch wel een goede coin.
Hoop dat 't weer bijtrekt dan.
Aha. Kan je ze via E-mail inladen op Binance/Bittrex?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
bitmymoney.com, alleen kan je ze nu niet naar een exchange sturen ivm drukte op de blockchain. Wel kan je ze via email versturen.
geen andere opties? sms functie voor verificatie mobiel werkt ook al niet daarquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
bitmymoney.com, alleen kan je ze nu niet naar een exchange sturen ivm drukte op de blockchain. Wel kan je ze via email versturen.
In mijn Blockfolio welquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:48 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Niet rood geweest. 28e pas (denk ik).
Gewoon een ouderwetse correctie. Market overbought.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:13 schreef Blistering het volgende:
Even voor de goeie orde (hele dag gewerkt en weinig meegekregen), is er iets bekend over waarom BTC vandaag zo hard omlaag ging?
Watquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou 330 euro winst maken als ik mijn alts omzet naar btc en wacht tot dat deze op 20k staat.
Best verleidelijk. Jammer dat je niet kan uitrekenen hoeveel mijn alts dan waard zijn
Erica terpstra kondigde aan dat bitcoin een echte investering is, daarna kelderde het.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:13 schreef Blistering het volgende:
Even voor de goeie orde (hele dag gewerkt en weinig meegekregen), is er iets bekend over waarom BTC vandaag zo hard omlaag ging?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou 330 euro winst maken als ik mijn alts omzet naar btc en wacht tot dat deze op 20k staat.
Best verleidelijk. Jammer dat je niet kan uitrekenen hoeveel mijn alts dan waard zijn
meen je, ja das ff kut dan. Je had daar vanmorgen ook "overbelasting" wss wachten ze ff tot de markt weer omhoog gaat voordat ze hun bitcoins verkopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
geen andere opties? sms functie voor verificatie mobiel werkt ook al niet daar
Oh ik dacht dat ze erop was gaan zittenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Erica terpstra kondigde aan dat bitcoin een echte investering is, daarna kelderde het.
Geen ideequote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waten hoeveel als btc 100k wordt?
Nee, ze is wel een whale.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze erop was gaan zitten
Weet ik het. Veel te stoned om te rekenen nuquote:
Ik zou alle alts omzetten als het morgen 330 euro zou opleveren al teveel moeite vindenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Dat kan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou alle alts omzetten als het morgen 330 euro zou opleveren al teveel moeite vinden
Gewoon je alts hodlen, denk dat je die 330 dan eerder hebtquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar ik heb er niet zoveel. En 330 zou meer dan de helft zijn waar ik mee begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |