Trekt wel bij inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik had daar laatst een zooi over gelezen, wat hun plannen zijn etc. Leek mij toch wel een goede coin.
Hoop dat 't weer bijtrekt dan.
Aha. Kan je ze via E-mail inladen op Binance/Bittrex?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
bitmymoney.com, alleen kan je ze nu niet naar een exchange sturen ivm drukte op de blockchain. Wel kan je ze via email versturen.
geen andere opties? sms functie voor verificatie mobiel werkt ook al niet daarquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
bitmymoney.com, alleen kan je ze nu niet naar een exchange sturen ivm drukte op de blockchain. Wel kan je ze via email versturen.
In mijn Blockfolio welquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:48 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Niet rood geweest. 28e pas (denk ik).
Gewoon een ouderwetse correctie. Market overbought.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:13 schreef Blistering het volgende:
Even voor de goeie orde (hele dag gewerkt en weinig meegekregen), is er iets bekend over waarom BTC vandaag zo hard omlaag ging?
Watquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou 330 euro winst maken als ik mijn alts omzet naar btc en wacht tot dat deze op 20k staat.
Best verleidelijk. Jammer dat je niet kan uitrekenen hoeveel mijn alts dan waard zijn
Erica terpstra kondigde aan dat bitcoin een echte investering is, daarna kelderde het.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:13 schreef Blistering het volgende:
Even voor de goeie orde (hele dag gewerkt en weinig meegekregen), is er iets bekend over waarom BTC vandaag zo hard omlaag ging?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou 330 euro winst maken als ik mijn alts omzet naar btc en wacht tot dat deze op 20k staat.
Best verleidelijk. Jammer dat je niet kan uitrekenen hoeveel mijn alts dan waard zijn
meen je, ja das ff kut dan. Je had daar vanmorgen ook "overbelasting" wss wachten ze ff tot de markt weer omhoog gaat voordat ze hun bitcoins verkopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
geen andere opties? sms functie voor verificatie mobiel werkt ook al niet daar
Oh ik dacht dat ze erop was gaan zittenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Erica terpstra kondigde aan dat bitcoin een echte investering is, daarna kelderde het.
Geen ideequote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waten hoeveel als btc 100k wordt?
Nee, ze is wel een whale.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze erop was gaan zitten
Weet ik het. Veel te stoned om te rekenen nuquote:
Ik zou alle alts omzetten als het morgen 330 euro zou opleveren al teveel moeite vindenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Dat kan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou alle alts omzetten als het morgen 330 euro zou opleveren al teveel moeite vinden
Gewoon je alts hodlen, denk dat je die 330 dan eerder hebtquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar ik heb er niet zoveel. En 330 zou meer dan de helft zijn waar ik mee begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |