En in normaal Nederlands nuquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Waves-NG activatie over zo’n 45 minuten!
Van 100 transacties per minuut naar 100 per seconde
Ja, Klaas Knillis Hofstra!quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij had het over een andere Klaas. Iemand uit een TV-serie waar we het eerder over hadden.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zozo jij heb echt lef
dit gaat naar de politie
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij had het over een andere Klaas. Iemand uit een TV-serie waar we het eerder over hadden.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef TimKuik het volgende:
Als iedereen nou gewoon stopt met reageren op Klaas dan ben je klaar.
Maar ik dacht dat je alles al wist Klaasquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:57 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga alle video's van cryptobob bekijken het komende uur
It's the bitcoin crypto age. Hoe vaak ze het ook een bubbel willen noemen of het liever over "blockchain" willen hebben. Gefrustreerd dat het ondanks alle middelen niet dood wil. Mag best even wat rustig aan gaan, scheelt weer wat vermogensbelasting maar ik zou niet verbaasd raken als er dit jaar nog een nieuwe ATH komt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:00 schreef RickoKun het volgende:
Iederen herstelt.
Ik zal niet kunnen kopen met mn dronkenheid.
Ik hoop stiekem voor mij dat de shit meer gaat zakken.
Voor jullie mooi dat het meer zal stijgen.
Zoals iemand eerder zei: misschien is dit een bullrun en strakjes de meuk neerklapt.
Ja waarom staat dat eigenlijk niet in het noobtopic? "Niet traden onder invloed". Heb het helaas zelf met de harde hand moeten ondervinden. Klaas was er toen helaas nog nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:00 schreef RickoKun het volgende:
Iederen herstelt.
Ik zal niet kunnen kopen met mn dronkenheid.
Ik hoop stiekem voor mij dat de shit meer gaat zakken.
Voor jullie mooi dat het meer zal stijgen.
Zoals iemand eerder zei: misschien is dit een bullrun en strakjes de meuk neerklapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |