Ik denk dat ik dan die Henk ben, waar jullie het over hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lol, henk en ingrid doen pas net mee, "crashes" als dit hebben we al wat vaker gezien dan alleen vandaag.
Wanneer ben je ingestapt?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan die Henk ben, waar jullie het over hebben.
Jij ja? Wat heb je gedaan vandaag, heb je t ff benauwd gehad en gehold, of panicsell gedaan?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:55 schreef SMS303 het volgende:
[..]
ehhh toen ie net de $20k aantikte...
LOL!
ja dat is vrij pech hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:55 schreef SMS303 het volgende:
[..]
LOL!
Bijkopen op een laag punt!quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:55 schreef SMS303 het volgende:
[..]
LOL!
quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij ja? Wat heb je gedaan vandaag, heb je t ff benauwd gehad en gehold, of panicsell gedaan?
Gewoon blockfolio op je tel? Ik doe ook wat SMS zegt, ik hou me ook verre van BTC/BCH, ik vind die toekomst nogal onzeker op dit moment, zodra dat lompe trage met extreme fee's eruit is ga ik er wel naar kijkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:58 schreef over_hedge het volgende:
ik twijfel om mijn alts te wisselen voor bitcoin. En dan gewoon net zo lang wachten tot bitcoin weer hoog staat. Scheelt steeds 6 munten in de gaten te moeten houden
Nog even geduld en wisselen tussen coins wordt heel gemakkelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:58 schreef over_hedge het volgende:
ik twijfel om mijn alts te wisselen voor bitcoin. En dan gewoon net zo lang wachten tot bitcoin weer hoog staat. Scheelt steeds 6 munten in de gaten te moeten houden
Vorige week. Dus op zich geen geweldige timing hoewel we de 'big picture' pas later zullen kennen. Ik blijf HODLen.quote:
hehehe gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt...quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gewoon blockfolio op je tel? Ik doe ook wat SMS zegt, ik hou me ook verre van BTC/BCH, ik vind die toekomst nogal onzeker op dit moment, zodra dat lompe trage met extreme fee's eruit is ga ik er wel naar kijkenvoor nu zijn het alts.
Maar geen panicsell gedaan? Dat doe je netjes dan, gewoon vasthouden jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorige week. Dus op zich geen geweldige timing hoewel we de 'big picture' pas later zullen kennen. Ik blijf HODLen.
idd, al die forks en alles, als er niet héél snel wat gaat gebeuren is het gewoon over met BTC zometeen jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:03 schreef SMS303 het volgende:
[..]
hehehe gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt...![]()
het is met BTC en de rest makkelijker geld te verdienen maar ik denk dat de tech. al is ingehaald door 2-3-4e generatie en BTC nu alleen maar op naamsbekendheid floreert...
over 5jr staat BTC in het museum en wordt er in de geschiedenisboken over geschreven dat ze 1e waren en that's it ....
Dat denk ik ook. Maar als ik op die manier makkelijk paar honderd winst kan maken. Dan kan ik dat daarna in de alts gooien waar ik wel vertrouwen in hebquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:03 schreef SMS303 het volgende:
BTC nu alleen maar op naamsbekendheid floreert...
Ja, nu is het zeker wel handig, maar misschien denk ik te lange termijn lol.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeker wel bestaansrecht, als het banktransfers sneller kan laten gaan
maar dan niet zo zeer in de vorm van een token als XRP
denk ik
maar wie ben ik
Ow grappig, Ripple doet meer voor banken dan de token XRP zelf. (Ripple en XRP zijn blijkbaar verschillende dingenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://ripple.com/files/xrp_cost_model_paper.pdf
Je weet wat een token is en wat het netwerk doet? Ripple is het netwerk, XRP is de token.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:05 schreef ChickenMan het volgende:
Ow grappig, Ripple doet meer voor banken dan de token XRP zelf. (Ripple en XRP zijn blijkbaar verschillende dingen )
Ik ben kalm geblevenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar geen panicsell gedaan? Dat doe je netjes dan, gewoon vasthouden ja
Ja logisch lol. Ik vond het vreemd dat Ripple veel meer besparing oplevert dan het gebruik van de XRP token zelf. maar misschien is dat wel logisch eigenlijk, dunnoquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je weet wat een token is en wat het netwerk doet? Ripple is het netwerk, XRP is de token.
Nog altijd beter dan bij de gemiddelde studentenverenigingquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat iemand al zei: Een aardige ontgroening voor de nieuwelingen!
Ik vraag me wel af waar het zelfmoordgehalte hoger ligtquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan bij de gemiddelde studentenvereniging
Afhankelijk van hoe nieuw iemand isquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat iemand al zei: Een aardige ontgroening voor de nieuwelingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |