abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175885493

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 21 december 2017 @ 08:00:07 #2
131603 Afwazig
Serious business
pi_175885507
VIA doet het goed. Lekker bezig Romano.
pi_175885511
M'n NXT renderen lekker zo :D .

Heb we het idee dat die de 28e hard omlaag gaan. Als mensen de NXT uit hun wallet krijgen iig.
pi_175885520
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:00 schreef Afwazig het volgende:
Inderdaad. En dan alle leuke dingen komen er in het eerste kwartaal pas aan.
pi_175885562
POWR doet t goed
pi_175885576
MobileGo lijkt eindelijk de weg naar boven gevonden te hebben, zit al op ¤0,74 en nu dus ruim boven de ICO prijs (zolang je niet terugrekent in BTC) :)

PIVX gaat ook lekker!

Er is nu geen coin meer in m'n Blockfolio waar ik geen winst op heb gemaakt, volgens mij zou zelf Shitcoin het goed doen :')
pi_175885618
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:11 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo lijkt eindelijk de weg naar boven gevonden te hebben, zit al op ¤0,74 en nu dus ruim boven de ICO prijs (zolang je niet terugrekent in BTC) :)

PIVX gaat ook lekker!

Er is nu geen coin meer in m'n Blockfolio waar ik geen winst op heb gemaakt, volgens mij zou zelf Shitcoin het goed doen :')
Dit maakt het dus gevaarlijk voor de gewone man. Iedereen denkt ff rijk te worden als zelfs shitcoins de weg naar boven hebben gevonden.

Niettemin lekker MaGNeT!
pi_175885630
quote:

PIVX gaat ook lekker!

Wow! Denk je er al over om te stoppen met werken? :)
pi_175885631
quote:

PIVX gaat ook lekker!

Alleen Voise heb ik nog op verlies staan. :')
pi_175885642
Goede TT, altparty was het afgelopen week zeker!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_175885647
On hodl cancel. Building construction.
pi_175885653
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:00 schreef Blue_note het volgende:
M'n NXT renderen lekker zo :D .

Heb we het idee dat die de 28e hard omlaag gaan. Als mensen de NXT uit hun wallet krijgen iig.
Doe doen het aardig op het ogenblik ja. 1,34 USD al.
pi_175885744
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:21 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Wow! Denk je er al over om te stoppen met werken? :)
Per 1 februari...
pi_175885749
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Per 1 februari...
Nice!
pi_175885758
Lekker wakker worden met Lisk zo. Portfolio weer op een nieuwe ATH.
pi_175885789
quote:

[..]

Per 1 februari...
Nice done.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175885790
quote:

[..]

Per 1 februari...
Fantastisch zeg. _O_ Denk dat er nog wel wat mensen volgen de komende tijd. Wat een mooie tijd leven we in.
  donderdag 21 december 2017 @ 09:08:31 #18
131603 Afwazig
Serious business
pi_175886050
Gefeliciteerd Magnet. Lekker man, en verdiend ook.
  donderdag 21 december 2017 @ 09:10:47 #19
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175886083
quote:

[..]

Per 1 februari...
Gefeliciteerd MaGNeT!

This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 21 december 2017 @ 09:16:11 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175886141
quote:

[..]

Per 1 februari...
Gefeliciteerd man, het is je gegund _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 21 december 2017 @ 09:17:40 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_175886160
quote:

[..]

Per 1 februari...
:o Hoe oud ben je? :@
pi_175886182
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]

In februari 67,5.
  donderdag 21 december 2017 @ 09:21:44 #23
236839 TimKuik
pi_175886215
RaiBlocks #39 op CoinMarketCap zonder op de grote exchanges te zitten _O_
  donderdag 21 december 2017 @ 09:23:20 #24
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175886232
Ok... wie was dit? Stond net een lambo voor me met groen kenteken 🙈
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175886284
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:21 schreef TimKuik het volgende:
Nu al balen dat ik er niet meer heb ingeslagen.
pi_175886334
quote:

[..]

Per 1 februari...
Gefeliciteerd MaGNeT, geluk komt er altijd bij kijken maar jij hebt ook zeker met kennis gehandeld.

Geniet ervan!
  donderdag 21 december 2017 @ 09:31:27 #27
236839 TimKuik
pi_175886350
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Nu al balen dat ik er niet meer heb ingeslagen.
Heb gewoon net wat bijgekocht :o
pi_175886411
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:21 schreef TimKuik het volgende:
Zeker waar. Maar de roadmap is nu afgelopen? Zie weinig staan namelijk
pi_175886428
Wat gaat er vandaag super knallen? Waves? :P
  donderdag 21 december 2017 @ 09:34:59 #30
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175886429
Lisk!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 21 december 2017 @ 09:36:53 #31
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175886457
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:34 schreef JupilerXL het volgende:
Wat gaat er vandaag super knallen? Waves? :P
Laat al weken een stabiele groei zien en is volgens mij als een van de weinige alts nog niet bizar hard gestegen. En dat met een werkend product met een mega-update die morgen uit komt.

All-in op Waves gegaan :@

Zal je net zien dat BTC vandaag moont naar 25k en alles in elkaar dondert _O-
pi_175886489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:34 schreef hmmmz het volgende:
Lisk!
Die gaat vrij stevig de laatste tijd. _O_
Mijn TRX ging ook vrij hard vannacht, maar die dondert nu weer omlaag.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 21 december 2017 @ 09:38:58 #33
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_175886494
Had een paar coins op m'n watchlist gezet die redelijk klonken in mijn oren, om wat geld in te stoppen van m'n salaris vandaag. Vrijwel al die coins zijn met 50% procent gestegen sinds ik die lijst gemaakt heb. Het goede nieuws: ik kan redelijk goed inschatten inmiddels. Het slechte nieuws: ik heb er nog niet zo veel aan. ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_175886519
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Had een paar coins op m'n watchlist gezet die redelijk klonken in mijn oren, om wat geld in te stoppen van m'n salaris vandaag. Vrijwel al die coins zijn met 50% procent gestegen sinds ik die lijst gemaakt heb. Het goede nieuws: ik kan redelijk goed inschatten inmiddels. Het slechte nieuws: ik heb er nog niet zo veel aan. ;)
Een een bullrun kan iedereen goed voorspellen. :D
  donderdag 21 december 2017 @ 09:41:53 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175886549
quote:
Bijna alle bekende alts zijn hard gestegen de laatste tijd. Het was moeilijker om een coin te kiezen die in waarde is gedaald.

Als je over een paar dagen instapt kan het helemaal anders zijn en is het de gok om die ene coin te kiezen die niet in elkaar stort. Te veel coins met een hoge waarde alleen maar door hype en nauwelijks achterliggende techniek
pi_175886583
quote:
Het was knapper geweest om een coin te voorspellen die niet minstens 50% is gestegen
Koning.
pi_175886603
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:31 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Heb gewoon net wat bijgekocht :o
Ik zit er voor ¤7500 in. Moet genoeg zijn voor de jackpot :P
  donderdag 21 december 2017 @ 09:45:32 #38
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_175886612
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Bijna alle bekende alts zijn hard gestegen de laatste tijd. Het was moeilijker om een coin te kiezen die in waarde is gedaald.

Als je over een paar dagen instapt kan het helemaal anders zijn en is het de gok om die ene coin te kiezen die niet in elkaar stort. Te veel coins met een hoge waarde alleen maar door hype en nauwelijks achterliggende techniek
Ja, true. Ik heb met verbazing gelezen over Verge, bijvoorbeeld. Maar nu maar even opnieuw kijken, dingen die op 10 cent goed klonken hoeven dat op 50 cent niet perse meer te zijn natuurlijk.

Maar inderdaad, het is vrijwel allemaal nogal hard gegaan zeg :o
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_175886624
S
quote:

[..]

Per 1 februari...
Sick, hoeveel heb je ongeveer eraan verdiend?
pi_175886628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:40 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een een bullrun kan iedereen goed voorspellen. :D
Precies iedereen is nu zogenaamd een expert en intelligent.

Een baviaan had waarschijnlijk meer winst gepakt dan de meesten hier.
pi_175886634
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:46 schreef Chaes het volgende:
S

[..]

Zoiets vraag je niet.
  donderdag 21 december 2017 @ 09:47:48 #42
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175886640
quote:
S

[..]

Moderator donderdag 21 december 2017 @ 09:48:20 #43
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175886649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Zoiets vraag je niet.
Waarom niet?
Hij moet toch zelf weten of ie antwoord geeft?
pi_175886655
Heerlijk die winst op ripple en lisk! Nu even een zooi vechain coins kopen
pi_175886659
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:48 schreef noodgang het volgende:

[..]

Waarom niet?
Hij moet toch zelf weten of ie antwoord geeft?
Ok dat is waar.
pi_175886693
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zie profiel :P
pi_175886703
quote:
S

[..]

Genoeg om te stoppen met werken.
  donderdag 21 december 2017 @ 09:54:01 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175886726
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:48 schreef mtchel112 het volgende:
Heerlijk die winst op ripple en lisk! Nu even een zooi vechain coins kopen
het is wachten tot de whales hun sell walls weghalen dan is het tot de maan en daar voorbij
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175886728
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De vraag is alleen. Hoe ga je je vermogen zo gebruiken dat je het niet langzaam opeet. ik neem aan dat je gaat spreiden. Aandelen/onroerend goed?
pi_175886730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lekker ouwe, dat je mag genieten ^O^
Lambo of Rekt
pi_175886736
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

De vraag is alleen. Hoe ga je je vermogen zo gebruiken dat je het niet langzaam opeet. ik neem aan dat je gaat spreiden. Aandelen/onroerend goed?
Crypto? :P
pi_175886752
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Crypto? :P
Te tricky lijkt me. Je wil de rest van je leven toch niet afhankelijk zijn dat de koers in crypto gaat doen. Persoonlijk zou ik een aantal appartementen in de verhuur zetten. Daar kan je prima van leven
pi_175886754
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef fathank het volgende:

[..]

het is wachten tot de whales hun sell walls weghalen dan is het tot de maan en daar voorbij
pi_175886805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:55 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Te tricky lijkt me. Je wil de rest van je leven toch niet afhankelijk zijn dat de koers in crypto gaat doen. Persoonlijk zou ik een aantal appartementen in de verhuur zetten. Daar kan je prima van leven
Ja je kunt natuurlijk combineren. Volgens mij is 'ie ook niet helemaal uitgecasht, dus als de rest flink moon gaat dan kun je er nog wat mooier van leven.

Appartementjes verhuren is ook wel een goed idee inderdaad. :P
pi_175886809
quote:

[..]

Per 1 februari...
Gefeliciteerd, het is je gegund ^O^
  donderdag 21 december 2017 @ 10:00:11 #56
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175886833
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:58 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ja je kunt natuurlijk combineren. Volgens mij is 'ie ook niet helemaal uitgecasht, dus als de rest flink moon gaat dan kun je er nog wat mooier van leven.

Of hij koopt er euro's van, dat schijnt een coin met veel potentie te zijn ^O^ Flink volume en grote naamsbekendheid
pi_175886866
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Of hij koopt er euro's van, dat schijnt een coin met veel potentie te zijn ^O^ Flink volume en grote naamsbekendheid
_O-
pi_175886959
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Er worden 60.000.000.000 EUR per maand ge-airdropt. Lijkt me niet dat deze shitcoin snel zal moonen
pi_175886969
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Laat al weken een stabiele groei zien en is volgens mij als een van de weinige alts nog niet bizar hard gestegen. En dat met een werkend product met een mega-update die morgen uit komt.

All-in op Waves gegaan :@

Zal je net zien dat BTC vandaag moont naar 25k en alles in elkaar dondert _O-
Ik zat er ook aan te denken om Waves te kopen. Alleen transfer van Ether om dat spul te kopen van BTCdirect naar BInance duurt lang :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_175887000
Mensen hier die vechain coin hebben? Schijnt nu nog redelijk goedkoop te zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 december 2017 @ 10:08:51 #61
163650 Greys
pi_175887001
quote:

[..]

Per 1 februari...
Gefeliciteerd _O_ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175887005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:08 schreef mtchel112 het volgende:
Heb deze wel ingekocht - 5% van de portefeuille
Love is in the air!
pi_175887038
quote:

[..]

Per 1 februari...
Congrats, mooi gedaan, vanaf het eerste uur :D
pi_175887051
quote:

[..]

Per 1 februari...
Gefeliciteerd! Het is je gegund! Knap gedaan!
pi_175887068
quote:

[..]

Per 1 februari...
Door de crypto-winsten?
Love is in the air!
pi_175887090
quote:
Hier zo'n 15% en relatief laag ingestapt :)
pi_175887116
quote:
Die zou afgelopen week toch zogenaamd moon gaan volgens een insider hier?
pi_175887213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:00 schreef Afwazig het volgende:
Werd tijd ook! Zit al bijna een jaar te holden, dollar technisch gaat het aardig maar BTC technisch komt er nu ook weer wat schot in de zaak.
pi_175887234
quote:

[..]

Per 1 februari...
Gefeliciteerd MaGNeT! ^O^

Heb veel aan je info hier gehad, gun het je van harte.
pi_175887269
quote:

[..]

Per 1 februari...
Toppie! Kan mij de tijd nog herinneren dat ik (en jij) er mee begon. Had mijn aandacht er toen toch wat meer op gevestigd moeten houden ;) al klaag ik verder ook niet..
pi_175887291
lisk en ripple *O*
pi_175887298
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:23 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Gefeliciteerd MaGNeT! ^O^

Heb veel aan je info hier gehad, gun het je van harte.
Door Magnet ben ik zelf ook begonnen. Pionier op Bitcoin, altcoins en hodl gebied. Het is de beste man inderdaad van harte gegund. :)
pi_175887327
8 dec Ripple gekocht voor $0,21
15 dec Verge gekocht voor 0.00000095 bitcoin

*O*

Ik heb al het cryptogeld hierin zitten. Ik heb dus even wat bijgestort om nog wat andere coins te kopen.
Of saté?
pi_175887366
Gefeliciteerd Magnet :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_175887491
Wakker worden met een leuke steiging voor Pivx, Ark, Nxt en zelfs Ardor. En Verge is ook niet helemaal terug naar de bodem gezakt. Dat is fijn wakker worden!

Wat te doen met LTC? Al sinds 2013 in mijn bezit, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in Litecoin. Charlie, blijft soms ook een beetje een flapdrol met zijn tweets. Moeilijk, moeilijk.
  donderdag 21 december 2017 @ 10:43:06 #76
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175887527
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:40 schreef Potatobrain het volgende:

Wat te doen met LTC? Al sinds 2013 in mijn bezit, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in Litecoin. Charlie, blijft soms ook een beetje een flapdrol met zijn tweets. Moeilijk, moeilijk.
Moeilijk ja, Litecoin lijkt niet echt door te zetten waar andere coins dat wel doen.
Nou is Litecoin natuurlijk in korte tijd al een aantal keer over de kop gegaan, ik heb trapsgewijs steeds delen verkocht om winst te nemen en ook wat in andere coins geinvesteerd.
Maar wat ik er nu mee aanmoet weet ik nog niet.
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2017 @ 10:43:30 #77
230491 Zith
pls tip
pi_175887541
quote:

[..]

Met een afbetaald huis en een miljoentje+ in pleuros kom je een eind hoor
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175887593
Zitten er hier nog mensen in Substratum? Die knalt nu ook ff lekker de lucht in, heel fijn :D
pi_175887610
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:58 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Spreiden...aandelen, vastgoed..etc

Sprak laatst iemand die had al zijn bitcoins verkocht een ruim een half jaar terug. Had toen 150k gepakt...was nu miljonair geweest. Die baalde nu wel...aan de andere kant...bitcoin had ook kunnen klappen en had ie niks meer gehad.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Als je huis is afbetaald en je hebt een fatoenslijke baan kan je heeeel relaxt leven ;)
pi_175887667
Oow... las ik hier Ripple.... *O*

Weer eens een positieve verrassing toen ik mijn portfolio checkte _O_
pi_175887768
De koers verschillen tussen de westerse en aziatische crypto beurzen zijn best groot.

Misschien maar eens gaan verdiepen in arbitrage truckjes
pi_175887786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef descon het volgende:
De koers verschillen tussen de westerse en aziatische crypto beurzen zijn best groot.

Verkijk je niet op de fees (zowel trading als depositing/withdrawing) en bedenk dat je niet de eerste op de wereld bent die dat bedenkt, dus als er structureel veel verschil tussen zit, is daar hoogstwaarschijnlijk een reden voor.
pi_175887812
Volgens mij is Ripple alleen maar zo had gestegen omdat al die noobs het nu kopen. "Omdat die nog laag staat". Net zoals een hoop andere coins.

Maar wel lekker die winsten nu :9
pi_175887834
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat hangt van je situatie af. Als alleenstaande is dat makkelijker dan wanneer je een gezin met 4 kinderen hebt. Als je zekerheid wil moet het rendement je bruto inkomen + inflatie dekken. Dan heb je een inkomen en een waardevast vermogen. Maar dan heb je aan een miljoen misschien niet genoeg.

Als je het niet vindt om op de waarde van je vermogen in te teren is er eigenlijk maar één risico dat roet in het eten kan gooien: het risico dat je ontzettend lang blijft leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2017 11:03:09 ]
pi_175887860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef Mender het volgende:
Volgens mij is Ripple alleen maar zo had gestegen omdat al die noobs het nu kopen. "Omdat die nog laag staat". Net zoals een hoop andere coins.

Maar wel lekker die winsten nu :9
Dit ja, snappen nog niet hoe te kijken naar CMC :P
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 11:06:53 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175887893
Flippening al bezig?
Bitcoin al een blok verder?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 21 december 2017 @ 11:08:51 #87
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175887919
Ok... soms moet je gokken... 100LTC in waves gezet voor morgen... 🙈 nu wachten tot het op binance staat..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175887938
LISK omg _O_
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 11:11:17 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175887954
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:09 schreef EggsTC het volgende:
LISK omg _O_
Eindelijk op Bittrex?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175887981
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Flippening al bezig?
Bitcoin al een blok verder?
The flippening :')
pi_175887990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:12 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Nou ik denk dat hij gelijk krijgt, BTC is te log, te lomp en te traag aan het worden, er moet iets gaan gebeuren anders is het straks ten dode opgeschreven.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 11:13:44 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175888005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:12 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ether gaat in 2018 de koning der altcoins worden _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175888013
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hier heb je dan weer geen gelijk... LISK gaat je ethertje uit de bocht knallen.
Lambo of Rekt
pi_175888024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou ik denk dat hij gelijk krijgt, BTC is te log, te lomp en te traag aan het worden, er moet iets gaan gebeuren anders is het straks ten dode opgeschreven.
Ooit misschien maar voorlopig blijft bitcoin nog wel boven aan staan.
pi_175888035
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:14 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ooit misschien maar voorlopig blijft bitcoin nog wel boven aan staan.
Als er niets gebeurt, gaat dat niet lang meer duren denk ik.
Lambo of Rekt
  donderdag 21 december 2017 @ 11:27:23 #96
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_175888263
Zojuist even aan een vriend uitgelegd hoe het nou werkte met Bittrex (via een YT filmpje), totdat ik besefte wat er allemaal gekocht was. Het filmpje is leuk, maar als ik hem was zou ik het filmpje direct offline halen. Kijk maar eens op 9.35 naar wat hij gekocht heeft. Dat is op dit moment een shitload waard!

pi_175888322
quote:

[..]

Heb straks genoeg tijd om daar over na te denken ;)
pi_175888345
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Verkijk je niet op de fees (zowel trading als depositing/withdrawing) en bedenk dat je niet de eerste op de wereld bent die dat bedenkt, dus als er structureel veel verschil tussen zit, is daar hoogstwaarschijnlijk een reden voor.
Moet te veel geld rondpompen om het interessant te maken en afhankelijk van een koreaanse local (omdat mijn koreaanse nummer niet meer actief is).

Nu vertrouw ik mijn vrienden wel...maar vind de risico's in combi met de evt winst net ff te groot oO<
  donderdag 21 december 2017 @ 11:33:37 #99
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175888411
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik hoop het wel ja in combinatie met Dragonchain en hun incubator. $$$$$$
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  donderdag 21 december 2017 @ 11:36:24 #100
418426 UtopiaVolger
pi_175888470
Ik had verwacht dat Bitcoin ingekakt was of naar de moon gegaan was, maar nog nikssss....
Utopia
pi_175888478
Ah, ergens in okt zei ik dat lisk de 30 USD ging halen voor het eind van het jaar, ik had het niet meer verwacht na die tegenvallende presentatie en berichten, toch wordt het nog gehaald.

Volgend jaar zéker op 100++USD, 100%.
Lambo of Rekt
  donderdag 21 december 2017 @ 11:37:03 #102
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_175888484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Moeilijk ja, Litecoin lijkt niet echt door te zetten waar andere coins dat wel doen.
Nou is Litecoin natuurlijk in korte tijd al een aantal keer over de kop gegaan, ik heb trapsgewijs steeds delen verkocht om winst te nemen en ook wat in andere coins geinvesteerd.
Maar wat ik er nu mee aanmoet weet ik nog niet.
Vanmorgen mijn ltc in stratis gestopt.
pi_175888501
Binnenkort ga ik 3 weken op vakantie en heb niet echt zin om op m'n vakantie elke dag naar mn crypto's te gaan kijken, maar ik twijfel nu zo waar ik alles in moet stoppen. Wil ook niet dat de helft verdampt is wanneer ik weer terug ben van vakantie ;(
pi_175888515
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:37 schreef sniel123 het volgende:
Binnenkort ga ik 3 weken op vakantie en heb niet echt zin om op m'n vakantie elke dag naar mn crypto's te gaan kijken, maar ik twijfel nu zo waar ik alles in moet stoppen. Wil ook niet dat de helft verdampt is wanneer ik weer terug ben van vakantie ;(
Ga je ergens heen zonder internet ? 8)7
  donderdag 21 december 2017 @ 11:39:09 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175888538
quote:
Koop Tether, lekker stabiel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175888546
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:38 schreef descon het volgende:

[..]

Ga je ergens heen zonder internet ? 8)7
Wel zonder mobiel internet ja. Moet ik straks crypto's gaan handelen in de macdonalds of zo...
pi_175888574
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:39 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Wel zonder mobiel internet ja. Moet ik straks crypto's gaan handelen in de macdonalds of zo...
Nah. Tegenwoordig heb je vrijwel overal free wifi :P Niet dat je dat moet willen als je op vakantie bent maar oke
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_175888584
De POE's gaan lekker :P
Facts don't care about your feelings
pi_175888590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nah. Tegenwoordig heb je vrijwel overal free wifi :P Niet dat je dat moet willen als je op vakantie bent maar oke
Nee precies, dat wil ik dus eigenlijk niet...
pi_175888647
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Koop Tether, lekker stabiel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik dit maar gewoon ga doen inderdaad. (Dat achter de spoiler dan he _O- )
  donderdag 21 december 2017 @ 11:44:28 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175888658
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:36 schreef EggsTC het volgende:
Ah, ergens in okt zei ik dat lisk de 30 USD ging halen voor het eind van het jaar, ik had het niet meer verwacht na die tegenvallende presentatie en berichten, toch wordt het nog gehaald.

Waarom nu eigenlijk? Ze hebben toch helemaal geen spectaculair nieuws ofzo?
pi_175888660
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:41 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Nee precies, dat wil ik dus eigenlijk niet...
Tijd om na te denken over een HODL strategie ;)
  donderdag 21 december 2017 @ 11:48:36 #113
418426 UtopiaVolger
pi_175888765
quote:
Ruime alerts instellen op Blockfolio en alleen kijken als iets gezakt is?
Utopia
pi_175888767
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:36 schreef EggsTC het volgende:

Post ff een foto van je lambo dan. Als je het wist dan ging je all-in denk? Of... vertrouwde je het toch niet helemaal😜
pi_175888783
Ik kan me nog het verhaal herinneren van een gast op Mintpal die iedere willekeurige coin kocht en gigantische winsten maakte , nu zitten we in zo'n zelfde periode denk ik , al kwam er daarna wel een behoorlijke bear markt die jaren heeft geduurd.
pi_175888908
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:49 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik kan me nog het verhaal herinneren van een gast op Mintpal die iedere willekeurige coin kocht en gigantische winsten maakte , nu zitten we in zo'n zelfde periode denk ik , al kwam er daarna wel een behoorlijke bear markt die jaren heeft geduurd.
Ik verwacht dat we nog wel ff door gaan...iedereen wil mee doen en inleggen. Als er nu een echte klap komt gaat het idd wel heel lang duren voordat het recht getrokken wordt.
pi_175889061
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:48 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ruime alerts instellen op Blockfolio en alleen kijken als iets gezakt is?
Of gewoon HODL en niet kijken. Blockfolio weg doen.
pi_175889088
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:49 schreef Geranium_Opa het volgende:
Mintpal, damn das lang geleden. :D
mag het weten
  donderdag 21 december 2017 @ 12:02:16 #119
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175889107
Ripple gaat gewoon naar 1,0 en zal doorstomen naar 2,0
  donderdag 21 december 2017 @ 12:08:34 #120
286575 Roces18
Chef de party
pi_175889233
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:02 schreef betyar het volgende:
gvd wat is ripple duur geworden.

3 weken geleden 0,19 euricent 8)7
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175889249
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef descon het volgende:

Succes met inschrijven op een Aziatische beurs als je daar niet woont/geen Japanse/Koreaanse nationaliteit hebt :)
pi_175889265
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:02 schreef betyar het volgende:
Nog wel hoger ook hoor, gewoon vasthouden!
pi_175889305
Wanneer komen de extra xrp de markt op? Zeg maar die miljarden aan coins die ze in de kluis hebben liggen voor zichzelf? :+
pi_175889332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:09 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Succes met inschrijven op een Aziatische beurs als je daar niet woont/geen Japanse/Koreaanse nationaliteit hebt :)
Mijn koreaanse id is al een aantal jaar verlopen }:|

Maar volgens mij nemen ze ook geen nieuwe mensen meer aan op die beurzen...wat ik er met mijn gebrekkige koreaans van kan maken :+
pi_175889380
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
Wanneer komen de extra xrp de markt op? Zeg maar die miljarden aan coins die ze in de kluis hebben liggen voor zichzelf? :+
Ik denk dat ze die achter de hand houden voor het geval XRP zakelijk een succes wordt. Mocht de ripple sky high gaan kunnen ze dat gebruiken om de koers te laten zakken of zelf met korting verkopen.
pi_175889542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:08 schreef Roces18 het volgende:

[..]

gvd wat is ripple duur geworden.

3 weken geleden 0,19 euricent 8)7
Je gehele crypto bezit zou maar ripple zijn *O* . Jammer dat ik maar zo'n pauper studentje ben.
  donderdag 21 december 2017 @ 12:22:18 #127
286575 Roces18
Chef de party
pi_175889544
Ripple 450% winst, dat is echt fantastisch c_/
  donderdag 21 december 2017 @ 12:22:45 #128
286575 Roces18
Chef de party
pi_175889556
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je gehele crypto bezit zou maar ripple zijn *O* . Jammer dat ik maar zo'n pauper studentje ben.
Naja ik heb misschien maar 15% ripple :'(
pi_175889577
quote:
Ze geven volgens mij maandelijks wat van die munten vrij en er is een openbaar plan van, maar over 30 jaar rustig wat verkopen tegen mooie winsten levert volgens mij meer op dan de koers crashen.
pi_175889587
whaha ripple, wat een feest *O*
pi_175889617
Wat een gekte. :')
pi_175889635
LSK +50%
OCL +50%

:Y
pi_175889642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:22 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Naja ik heb misschien maar 15% ripple :'(
Ik had er 200 euro ingezet bij de laatste dip. Ik heb die 200 alweer op de bankrekening en sta nu op bijna 800 euro aan ripple. Ik kan helaas niet meer missen en met een schuin oog naar de ellende bij Bitcoin weet ik ook niet of ik daar zin in heb. Bij de vorige 'crash' knalde ripple vrolijk mee.
  donderdag 21 december 2017 @ 12:28:42 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175889684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:22 schreef Roces18 het volgende:
Ripple 450% winst, dat is echt fantastisch c_/
Verge 1100% in een paar dagen. Je zult dat maar hebben (gehad) :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 21 december 2017 @ 12:33:45 #135
236839 TimKuik
pi_175889789
Raiblocks _O_

+200% in 2 dagen
pi_175889813
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:33 schreef TimKuik het volgende:
Raiblocks _O_
Ja O+
Al vrees ik er een beetje voor dat iedereen 'm koopt omdat 'ie nu enkel op crappy exchanges staat en er een dump volgt wanneer de coin op andere exchanges staat.
Plus ze moeten die beweerde 7k instant transacties per seconde nog maar waar zien te maken. Verder een toffe coin! Gratis en instant transacties. O+ Ideaal ook om tussen exchanges te schuiven.
pi_175889829
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:34 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ja O+
Al vrees ik er een beetje voor dat iedereen 'm koopt omdat 'ie nu enkel op crappy exchanges staat en er een dump volgt wanneer de coin op andere exchanges staat.
Plus ze moeten die beweerde 7k instant transacties per seconde nog maar waar zien te maken. Verder een toffe coin! Gratis en instant transacties. O+ Ideaal ook om tussen exchanges te schuiven.
Niks is gratis.
pi_175889831
quote:
Raiblocks _O_

+200% in 2 dagen
Gekkenhuis, een klein weekje geleden ingestapt. 305% winst :D
  donderdag 21 december 2017 @ 12:35:44 #139
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175889832
Nou zelfs KMD is x2 gegaan vandaag. Alles zonder mega aankondigingen moont _O-
pi_175889842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:12 schreef descon het volgende:

[..]

Mijn koreaanse id is al een aantal jaar verlopen }:|

Maar volgens mij nemen ze ook geen nieuwe mensen meer aan op die beurzen...wat ik er met mijn gebrekkige koreaans van kan maken :+
Ik kon me nog wel inschrijven op Coinone en heb nog een Koreaanse simkaart liggen... maar is niet genoeg ben ik bang :)
pi_175889846
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niks is gratis.
Op de XRB transacties na klopt dat inderdaad wel ongeveer.
pi_175889864
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:36 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik kon me nog wel inschrijven op Coinone en heb nog een Koreaanse simkaart liggen... maar is niet genoeg ben ik bang :)
Ik maak me niet druk om het storten...wel om het geld er weer af te halen...
  donderdag 21 december 2017 @ 12:37:39 #143
236839 TimKuik
pi_175889872
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niks is gratis.
Het grappige is dat de verzendende en de ontvangende wallet een PoW moet doen om de transactie te ontvangen of verzenden. Dit maakt het dat de transactie enkel wat rekenkracht van je computer kost.
pi_175889889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Verge 1100% in een paar dagen. Je zult dat maar hebben (gehad) :P
heb al mijn verges inmiddels de deur uitgedaan

alarmbellen gingen af toen ik zag dat 95% van de verges in handen van minder dan 100 man zijn
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  donderdag 21 december 2017 @ 12:42:34 #145
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_175889992
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:38 schreef alilami het volgende:

[..]

alarmbellen gingen af toen ik zag dat 95% van de verges in handen van minder dan 100 man zijn
Maikuuul. _O-
pi_175889998
quote:
Vanaf januari komt er 1miljard per maand beschikbaar voor Ripple om te verkopen aan Exchanges en financiële instellingen. Wat van die miljard niet verkocht wordt, komt weer achteraan de rij in de escrow.
pi_175890091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:38 schreef alilami het volgende:

[..]

McAfee?
  donderdag 21 december 2017 @ 12:48:54 #148
286575 Roces18
Chef de party
pi_175890159
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:46 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

McAfee?
allemaal een corrupte bende man
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 december 2017 @ 12:49:53 #149
163650 Greys
pi_175890185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:48 schreef Roces18 het volgende:

[..]

allemaal een corrupte bende man
Je kunt in elk geval wel alvast zien wat ie de komende tijd vast gaat pumpen:

officialmcafee twitterde op donderdag 21-12-2017 om 00:53:56 Beginning tomorrow, I will each day talk about a unique altcoin. Most of the 2,000 coins are trash or scams. I've r… https://t.co/oYekfviStl reageer retweet
quote:
The few I'm connected to I will tell you.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175890225
quote:
Raiblocks _O_

+200% in 2 dagen
nu nog een fatsoenlijke exchange :')
pi_175890251
quote:
6s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:49 schreef Greys het volgende:

[..]

officialmcafee twitterde op donderdag 21-12-2017 om 00:53:56 Beginning tomorrow, I will each day talk about a unique altcoin. Most of the 2,000 coins are trash or scams. I've r… https://t.co/oYekfviStl reageer retweet
[..]

lol daily pnd met onze vriend mcafeeeeeeeeeeee
pi_175890280
quote:

[..]

[..]

Dit kan nog wel eens interessant gaan worden :D
pi_175890292
Maar even serieus, iedere keer als ik op blockfolio kijk de laatste paar dagen staat doge weer hoger
Ga weg
  donderdag 21 december 2017 @ 12:54:43 #154
286575 Roces18
Chef de party
pi_175890296
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:53 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Als hij zegt COIN 13120312039 is the future. Dan staat die morgen op 500% winst :') en wie is de eerste die hem dan dumpt...
pi_175890305
Lekker man m'n Delta app nu. Tissues erbij en gaan _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 21 december 2017 @ 12:55:47 #156
236839 TimKuik
pi_175890322
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Als hij zegt COIN 13120312039 is the future. Dan staat die morgen op 500% winst :') en wie is de eerste die hem dan dumpt...
Laat 'm lekker joh. Mensen leren vanzelf wel dat ze niet mee moeten gaan met PnD's.
pi_175890329
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Roces18 het volgende:

[..]
en wie is de eerste die hem dan dumpt...
Ik :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 december 2017 @ 12:56:22 #158
163650 Greys
pi_175890332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:53 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Daarom. Doe er je (korte termijn) voordeel mee :P

Hier en daar een daytrade winstje mee pakken. Niks mis mee als dat lukt. Ook als het door McAfee geleuter is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 december 2017 @ 12:56:44 #159
131603 Afwazig
Serious business
pi_175890343
quote:
11s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Nikmans het volgende:
Maar even serieus, iedere keer als ik op blockfolio kijk de laatste paar dagen staat doge weer hoger
Het feit dat DOGE zo hard kan pumpen nog in deze tijd zegt heel veel over sommige pumps van andere top 30 coins.
pi_175890357
De truc van leven in een bubble is er als eerste uitspringen
Ga weg
pi_175890397
quote:
6s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:57 schreef Nikmans het volgende:
De truc van leven in een bubble is er als eerste uitspringen
Dan sta je als enige buiten :6
pi_175890412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:56 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het feit dat DOGE zo hard kan pumpen nog in deze tijd zegt heel veel over sommige pumps van andere top 30 coins.
Maar toch, het feit dat een coin uit 2013 die toch best veel gebruikt wordt nog altijd onder de miljard marketcap zit wil eigenlijk zeggen dat ie nog enorm veel potentie heeft :?
Of misread ik die shit nu totaal
Ga weg
pi_175890420
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:58 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dan sta je als enige buiten :6
Ja,
nou

:'(
Ga weg
  donderdag 21 december 2017 @ 12:59:15 #164
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175890421
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Maikuuul. _O-
Ik wacht het gewoon af tot volgend jaar. Kan zijn dat het nog flink gaat zakken naar zeg 5 cent. Das nog steeds een flinke stijging tov 2 weken terug.

Ik geloof in dit project en hold daarom. Mocht het nou zijn dat ik een groot gedeelte kwijt raak. Jammer dan, dat is crypto. Mijn financien zijn in ieder geval niet afhankelijk van crypto dus ik maak me niet druk. Die wereldreis maak ik toch wel :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175890462
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:58 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Maar toch, het feit dat een coin uit 2013 die toch best veel gebruikt wordt nog altijd onder de miljard marketcap zit wil eigenlijk zeggen dat ie nog enorm veel potentie heeft :?
Of misread ik die shit nu totaal
Waar wordt hij gebruikt?
pi_175890477
Ik zie net gewoon een sell wall bij Lisk van 1,1 miljoen dollar verdampen. Sick
  donderdag 21 december 2017 @ 13:01:09 #167
236839 TimKuik
pi_175890483
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:59 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik wacht het gewoon af tot volgend jaar. Kan zijn dat het nog flink gaat zakken naar zeg 5 cent. Das nog steeds een flinke stijging tov 2 weken terug.

Ik geloof in dit project en hold daarom. Mocht het nou zijn dat ik een groot gedeelte kwijt raak. Jammer dan, dat is crypto. Mijn financien zijn in ieder geval niet afhankelijk van crypto dus ik maak me niet druk. Die wereldreis maak ik toch wel :9
Hendig sjieke cryptohandelaar jij!
pi_175890504
Substratum! *O*
Geduld hebben is een schone zaak :+

Natuurlijk niet het rendement van Verge of RDD maar heb een groot aandeel in Substratum zitten en ben laag ingestapt. Dus alsnog een hoog rendement voor mij persoonlijk :+
pi_175890547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:00 schreef dimmak het volgende:
Ik zie net gewoon een sell wall bij Lisk van 1,1 miljoen dollar verdampen. Sick
s i c k
i
c
k
pi_175890557
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Waar wordt hij gebruikt?
Nergens

https://bitinfocharts.com(...)eth-ltc-doge.html#3m

Damn ik dacht echt dat ie meer werd gebruikt
Ga weg
pi_175890594
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:03 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Nergens

https://bitinfocharts.com(...)eth-ltc-doge.html#3m

Damn ik dacht echt dat ie meer werd gebruikt
;)
  donderdag 21 december 2017 @ 13:04:55 #172
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175890601
Steem rond de $4. 8)7 Het er iets meer dan een half jaar jaar geleden een paar duizend gekocht voor $0,90 ps :D
pi_175890614
Dacht dat iemand hier zei dat het vandaag Waves dag werd... ik zie hem nog nie:P
pi_175890644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef JupilerXL het volgende:
Dacht dat iemand hier zei dat het vandaag Waves dag werd... ik zie hem nog nie:P
Morgen. :P
pi_175890648
quote:
elke dag is waves dag
pi_175890652
maar lisk blijft maar gaan... zou ik kopen:P
  donderdag 21 december 2017 @ 13:06:43 #177
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175890670
XDNdag
pi_175890720
Wallet Disabled - performing routine maintenance

Die Ripple wallet op bittrex ligt er wel akelig vaak uit de laatste tijd :')
  donderdag 21 december 2017 @ 13:08:09 #179
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_175890734
LISK! wat doe je ! *O* ^O^ _O_ Blij dat ik gehold heb na die duikvlucht vorige maand.
PSN-ID: SoliD_S
pi_175890879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

Morgen. :P
Thx for the tip, alles in Waves gegooid nu :P
pi_175891042

WTC en MOD verkocht op aanraden van Andreasgod :P
pi_175891063

Moest net even heel erg aan dit plaatje denken

Vanochtend nog twijfelen over welke koffie ik zou nemen in de supermarkt (prijs verschil een euro)...ondertussen schuiven met dollars alsof het niks is.... _O-
pi_175891070
De markt raakt lekker overstuur zo te zien, een derde van de top100 coins 30% of meer up de afgelopen dag. Waar gaat dit heen...
pi_175891092
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:19 schreef descon het volgende:
[ afbeelding ]

Vanochtend nog twijfelen over welke koffie ik zou nemen in de supermarkt (prijs verschil een euro)...ondertussen schuiven met dollars alsof het niks is.... _O-
Echt he. Net kerstinkopen gedaan. Normaal louter a-merken, nu vaak moeten bukken voor b of c-merken :') Alles in de crypto _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 21 december 2017 @ 13:20:53 #185
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175891101
quote:

[..]

[..]

Waar woont deze gast tegenwoordig? Door dit soort pump en dump grapjes komen wetgevers sneller in actie. Wat een idioot.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 december 2017 @ 13:23:55 #186
163650 Greys
pi_175891163
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef VeX- het volgende:

[..]

Waar woont deze gast tegenwoordig? Door dit soort pumo en dump grapjes komen wetgevers sneller in actie. Wat een idioot.
Als Roger wegkomt met wat ie allemaal doet hoeft heer McAfee zich echt geen zorgen te maken als ie elke dag even over een andere coin praat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 december 2017 @ 13:24:03 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175891165
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Echt he. Net kerstinkopen gedaan. Normaal louter a-merken, nu vaak moeten bukken voor b of c-merken :') Alles in de crypto _O_
Volgens mij zou crypto een middel moeten zijn om juist op normale dingen niet meer te hoeven besparen _O-

Rare prioriteiten hebben jullie :')
pi_175891172
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Daar nog geen last van...alleen heb me zelf voorgenomen een max bedrag aan fiat er in te gooien per maand...dat jeukt wel met dit soort dagen. Maar ga me er aan houden :7
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 december 2017 @ 13:25:14 #189
163650 Greys
pi_175891195
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Volgens mij zou crypto een middel moeten zijn om juist op normale dingen niet meer te hoeven besparen _O-

Rare prioriteiten hebben jullie :')
Als je nog niet echt rijk bent geworden van crypto en van plan bent dat in de toekomst wel te gaan worden heb je toch fiat nodig om erin te stoppen? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175891211
Ik leef al maanden op droog brood. Salaris binnen = afromen naar Kraken :')
  donderdag 21 december 2017 @ 13:27:34 #191
157922 fathank
pi_175891262
quote:
Op bittrex net een sellwall van 30.000 stuks op 1000satoshi
  donderdag 21 december 2017 @ 13:27:44 #192
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175891268
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je nog niet echt rijk bent geworden van crypto en van plan bent dat in de toekomst wel te gaan worden heb je toch fiat nodig om erin te stoppen? :P
Alleen geld in crypto stoppen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Als je gaat besparen op boodschappen om fiat in crypto te stoppen dan doe je echt iets niet goed _O-
  donderdag 21 december 2017 @ 13:27:58 #193
131603 Afwazig
Serious business
pi_175891277
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Magnet :(
  donderdag 21 december 2017 @ 13:28:11 #194
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175891286
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Als Roger wegkomt met wat ie allemaal doet hoeft heer McAfee zich echt geen zorgen te maken als ie elke dag even over een andere coin praat.
Het is allebei tuig en het is een kwestie van tijd voor ze of zichzelf of de verkeerde tegenkomen.
quote:
Wacht maar tot we door 100k sat breken.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 21 december 2017 @ 13:30:02 #195
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175891335
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Is maar 20k meer. Bij de volgende leg up is die zo weggevreten
pi_175891342
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Alleen geld in crypto stoppen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Als je gaat besparen op boodschappen om fiat in crypto te stoppen dan doe je echt iets niet goed _O-
Niet te serieus nemen natuurlijk he ;)

Nooit meer investeren dan je bereid bent te verliezen.
  donderdag 21 december 2017 @ 13:32:17 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175891381
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:30 schreef Blistering het volgende:

[..]

In jou geval snap ik dat, maar er zijn mensen die dus echt zo zijn. Op mijn werk loopt er zoeen rond :')
pi_175891396
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:30 schreef Blistering het volgende:

[..]

Je kan niet veel winnen zonder veel risico te nemen. Gewoon GAAN. En anders rest van je leven uitkering of een supermarktbaantje in de schuldsanering. Boeiend...
Facts don't care about your feelings
pi_175891397
WAT is er in godsnaam aan hand met Kayicoin.... iemand een verklaring voor 2000% sinds gisteren?
pi_175891442
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

In jou geval snap ik dat, maar er zijn mensen die dus echt zo zijn. Op mijn werk loopt er zoeen rond :')
Ken er ook genoeg. 2e hypotheekje hier, leninkje daar. Gewoon dom en onbezonnen. Maar goed, bij het BKR wrijven ze in hun handjes want het zal wel storm lopen met nieuwe kandidaten die ze achter de broek aan kunnen zitten.
pi_175891455
Zodirect om 16.00 alle muntjes verkopen en morgen om 17.00 terugkopen.

Gegarandeerd winst.
pi_175891475
quote:
99s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:52 schreef Awsom het volgende:

[..]

lol daily pnd met onze vriend mcafeeeeeeeeeeee
Bizar dat zo'n man met een simpel Bittrex accountje en door wat te Tweeten zijn miljoenen instantly kan vergroten.

Maarja, daar had je dus eerst wel een goede virusscanner voor moeten ontwerpen (om op zo'n positie te kunnen komen). Dat doet ook niet iedereen.
pi_175891476
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:35 schreef xminator het volgende:

Gegarandeerd winst.
Wat is er om 16:00?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 december 2017 @ 13:36:55 #204
163650 Greys
pi_175891482
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niet te letterlijk nemen :P

Maar als je het als een soort uitdaging ziet en besparen op je boodschappen leuk vindt om zo evt extra geld in je crypto te kunnen stoppen (dan is het JUIST geld dat je kunt missen omdat je het anders had opgevreten :D ) dan is er niks mis mee lijkt me. Dus niet omdat het móet omdat je het niet kunt missen, maar omdat je het een soort uitdaging vindt om zo wat geld te besparen.

Zo zullen er vast ook mensen zijn die stoppen met roken en dat geld in crypto gaan steken. Omdat ze dat dan 'over hebben'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175891510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar als je het als een soort uitdaging ziet en besparen op je boodschappen leuk vindt om zo geld in je crypto te kunnen stoppen (dan is het JUIST geld dat je kunt missen omdat je het anders had opgevreten :D ) dan is er niks mis mee lijkt me. Dus niet omdat het móet, maar omdat je het een soort uitdaging vindt om zo wat geld te besparen.

Zo zullen er vast ook mensen zijn die stoppen met roken en dat geld in crypto gaan steken. Omdat ze dat dan 'over hebben'.
Meld zich voor de afdeling "gestopt met roken" en dat geld nu in crypto 8-)
pi_175891525
Ik heb 2 vraagjes, ik heb een wallet op bittrex nu wil ik via mijn iphone de cryptos volgen van me wallet welke app kan ik daar het beste voor gebruiken?
En welke coins gaat wat worden mag lange termijn wezen eergister in moreno gestapt en verge leuk klein winstje tot nu toe..
Geniet van het leven:):)
  donderdag 21 december 2017 @ 13:39:18 #207
236839 TimKuik
pi_175891537
Wat is er aan de hand met INSERTCOINHIER?

Iemand een verklaring dat hij INSERTPROCENTENHIER gestegen is?

SPOILER
pi_175891555
Ff wat Russian Miner Coin inslaan, heb een gerucht gehoord gaat vast naar de 50k.
pi_175891581
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:40 schreef Apekoek het volgende:
Ff wat Russian Miner Coin inslaan, heb een gerucht gehoord gaat vast naar de 50k.
Wat is dat voor gerucht?
Geniet van het leven:):)
  donderdag 21 december 2017 @ 13:42:11 #210
236839 TimKuik
pi_175891588
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:41 schreef prefix1 het volgende:

[..]

Wat is dat voor gerucht?
Dat ie naar de 50k gaat.
  donderdag 21 december 2017 @ 13:45:02 #211
418426 UtopiaVolger
pi_175891642
Zijn cryptocurrencies de nieuwe aandelen of is een volgende bubbel gecreëerd?

RTL Z duikt donderdag 21 december om 20:30 uur in de wereld van cryptocurrencies en bekijkt de hype van alle kanten in De Grote Cryptoshow. Een uur lang word je bijgepraat en krijg je antwoord op al je vragen. Hoe werkt een cryptomunt? Wat is blockchain? Is het verstandig om in te stappen en wat zijn de risico’s?

De Grote Cryptoshow wordt gepresenteerd door Roland Koopman en Frederieke Hegger. Zij ontvangen gasten zoals Robert Reinder Nederhoed (CEO van Biccur.com) Dennis de Vries (cryptokenner van KPMG) en Teunis Brosens (cryptokenner van ING).
Utopia
pi_175891688
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:35 schreef xminator het volgende:

Gegarandeerd winst.
why?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_175891692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zijn cryptocurrencies de nieuwe aandelen of is een volgende bubbel gecreëerd?

RTL Z duikt donderdag 21 december om 20:30 uur in de wereld van cryptocurrencies en bekijkt de hype van alle kanten in De Grote Cryptoshow. Een uur lang word je bijgepraat en krijg je antwoord op al je vragen. Hoe werkt een cryptomunt? Wat is blockchain? Is het verstandig om in te stappen en wat zijn de risico’s?

De Grote Cryptoshow wordt gepresenteerd door Roland Koopman en Frederieke Hegger. Zij ontvangen gasten zoals Robert Reinder Nederhoed (CEO van Biccur.com) Dennis de Vries (cryptokenner van KPMG) en Teunis Brosens (cryptokenner van ING).
Ik ben zeer benieuwd.
pi_175891699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:47 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

why?
Gok op de grote stijging van vandaag...hoort normaal een dip bij..maar ja...dit is cryptoland
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 13:49:44 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175891727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:19 schreef descon het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan niet wachten op de berenmarkt c_/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 13:51:02 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175891757
ETH door de 0,05 Bitcoin heen *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 21 december 2017 @ 13:51:41 #217
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175891770
Iemand hier bekend met ICON (ICX)?
pi_175891775
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu hem nog goed timen. :P
pi_175891782
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij gaat de berenmarkt callen zoals gewoonlijk toch?
pi_175891784
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:51 schreef hmmmz het volgende:
Iemand hier bekend met ICON (ICX)?
Ja, die gaat moon. Eerste koreaanse ICO.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 13:52:51 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175891797
Ik heb nu gewoon 30$ aan Lumen en ik weet nog altijd niet hoe de fuck ik eraan ben gekomen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175891826
De minimum withdraw van Raixblocks op bitgrail is verlaagd van 100 naar 10. Heb ik net een paar dagen geleden bijgekocht om op 100 te komen :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 13:54:37 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175891829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nu hem nog goed timen. :P
Mijn voornemen was om geen Ether eruit te gooien onder de 700. Nu we op 800 staan heb ik me voorgenomen om geen Ether eruit te gooien onder de 1000.
Ergo: gaat niet gebeuren _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 21 december 2017 @ 13:54:59 #224
236839 TimKuik
pi_175891840
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:54 schreef sniel123 het volgende:
De minimum withdraw van Raixblocks op bitgrail is verlaagd van 100 naar 10. Heb ik net een paar dagen geleden bijgekocht om op 100 te komen :')
Dus? Je staat dik in de plus _O-
pi_175891858
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:54 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Dus? Je staat dik in de plus _O-
Dat is waar hahahaha

Maar heb er nu een groter deel van m'n portefeuille in zitten dan ik eigenlijk wilde. Het pakt tot nu toe wel goed uit.
  donderdag 21 december 2017 @ 13:56:20 #226
418426 UtopiaVolger
pi_175891872
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mijn voornemen was om geen Ether eruit te gooien onder de 700. Nu we op 800 staan heb ik me voorgenomen om geen Ether eruit te gooien onder de 1000.
Ergo: gaat niet gebeuren _O-
Wat gaat niet gebeuren? ETH naar de 1000? Of dat jij wat ETH eruit gooit bij de 1000?
Utopia
pi_175891887
FF zonder dollen KAYI 2300% net ik snap dat t super risicovol is...
maar 1 ding begrijp ik niet op Cryptopia... gisteren succesvol naar BTC naar ETN gegaan
all-in... echter kan ik nu niet van ETN naar KAYI als ik dat zou willen...
begrijp ik goed dat je op Crytopia altijd eerst weer terug moet naar BTC
tenzijn je via iemand anders ETN naar ETN overmaak??
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 13:56:58 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175891889
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:56 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Wat gaat niet gebeuren? ETH naar de 1000? Of dat jij wat ETH eruit gooit bij de 1000?
Dat ik de beren goed ga timen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175891916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:56 schreef g60forced het volgende:
maar 1 ding begrijp ik niet op Cryptopia... gisteren succesvol naar BTC naar ETN gegaan
Waarom zou je nu in de pump en dump stappen? En als het een BTC markt is wel ja.
  donderdag 21 december 2017 @ 14:00:30 #230
236839 TimKuik
pi_175891952
quote:
BTC is de main currency waarschijnlijk. Dus inderdaad eerst terug naar BTC en dan ergens anders in.

Succes met het verkopen na de crash.
pi_175891955
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:36 schreef poebz het volgende:

[..]

Wat is er om 16:00?
Niet doorhebben dat om 16:00 het WaVes uur begint :')
pi_175891963
quote:
:')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 14:01:49 #233
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175891980
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef TimKuik het volgende:

[..]

BTC is de main currency waarschijnlijk. Dus inderdaad eerst terug naar BTC en dan ergens anders in.

Succes met het verkopen na de crash.
Ik ga exchanges die BTC als main currency aan blijven houden steeds minder serieus nemen.
Exchanges die overstappen naar BCH ga ik totaal niet serieus nemen, voor je dat gaat denken :P

En ja, ik heb het over jou Bitonic }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 21 december 2017 @ 14:04:49 #234
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175892037
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, om die tijd sta ik net bier te drinken op kosten van de baas. Tegelijkertijd rijk worden is mooi meegenomen :')
pi_175892126
Ik leer hier trouwens vet veel meer dan op reddit of /biz/, tijd om FOK! weer te bookmarken

Jullie O+
Ga weg
pi_175892154
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Mag het hopen, all in gegaan op Waves :)
pi_175892190
OMG KAYICOIN 4000% ik wordt gek beter zet ik t uit...
tenzij ik weet hoe ik via Cryptopia van ETN rechtstreek naar KAYI kan

EDIT: Ok here ik snap t :) ga gewoon ETN Hodlen
en nadat ik nieuwe fondsen heb gewerft BTC kopen voor nieuwe projecten

GOLDRUSH... hahaha sorry

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2017 14:12:52 ]
pi_175892202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:11 schreef g60forced het volgende:
OMG KAYICOIN 4000% ik wordt gek beter zet ik t uit...
tenzij ik weet hoe ik via Cryptopia van ETN rechtstreek naar KAYI kan
Je bent te laat, move on
pi_175892203
Welke site is dat ook alweer dat je je Waves adres kunt checken op waarde inclusief al die kleine coins die er aan hangen?
pi_175892228
Kun je op coinmarketcap een filter aanzetten dat je alleen bepaalde coins ziet die je zelf hebt net zoals je in Blockfolio kunt doen? Of wellicht een andere site die dat wel kan? Ik vind coinmarketcap namelijk best handig qua info
  Eindredactie Games donderdag 21 december 2017 @ 14:14:35 #241
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175892251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:51 schreef Nattekat het volgende:
ETH door de 0,05 Bitcoin heen *O*
alweer
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175892252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:11 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Je bent te laat, move on
mee eensch maar als ik Google zie ik dat KAYI nog niet eens een REDDIT heeft
tot nu toe heb ik overal op elke COIN met intresse in kunnen lezen...
dus waar komt die KAYI ineens vandaan :D
ben wel benieuwt naar de achterliggende info
dat kan waardevolle kennis voor toekomst wezen :)
pi_175892346
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu gewoon 30$ aan Lumen en ik weet nog altijd niet hoe de fuck ik eraan ben gekomen.
Airdrop? Ik heb er ook ooit wat gekregen op Kraken. Ik wacht nog steeds tot Kraken de XLM van de Airdrop van afgelopen juni gaat crediten want vanwege de stijging van afgelopen tijd gaat dat inmiddels om een leuk bedrag.
pi_175892347
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar als je het als een soort uitdaging ziet en besparen op je boodschappen leuk vindt om zo evt extra geld in je crypto te kunnen stoppen (dan is het JUIST geld dat je kunt missen omdat je het anders had opgevreten :D ) dan is er niks mis mee lijkt me. Dus niet omdat het móet omdat je het niet kunt missen, maar omdat je het een soort uitdaging vindt om zo wat geld te besparen.

Ik ben juist meer gaan roken. :'( :'( :'(
  donderdag 21 december 2017 @ 14:19:26 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175892357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:14 schreef g60forced het volgende:

[..]

mee eensch maar als ik Google zie ik dat KAYI nog niet eens een REDDIT heeft
tot nu toe heb ik overal op elke COIN met intresse in kunnen lezen...
dus waar komt die KAYI ineens vandaan :D
ben wel benieuwt naar de achterliggende info
dat kan waardevolle kennis voor toekomst wezen :)
Volume van 3x niks. Dat zijn gewoon een paar mensen die proberen om mensen als jou zo gek te krijgen die coin tegen een enorme prijs te kopen. Dan hebben zij dikke winst en zit jij met je coins die vlak daarna niets meer waard zijn.

Niet naar kijken, trap er niet in
pi_175892381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Deelde Bittrex op een gegeven moment uit.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 14:20:57 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175892385
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Airdrop? Ik heb er ook ooit wat gekregen op Kraken. Ik wacht nog steeds tot Kraken de XLM van de Airdrop van afgelopen juni gaat crediten want vanwege de stijging van afgelopen tijd gaat dat inmiddels om een leuk bedrag.
Dat zal dan wel. Maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar waar ie vandaan is gekomen _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175892431
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Volume van 3x niks. Dat zijn gewoon een paar mensen die proberen om mensen als jou zo gek te krijgen die coin tegen een enorme prijs te kopen. Dan hebben zij dikke winst en zit jij met je coins die vlak daarna niets meer waard zijn.

Niet naar kijken, trap er niet in
pi_175892461
De rippletjes blijven ook lekker door gaan....had 1 dollar voor medio volgend jaar verwacht...
  donderdag 21 december 2017 @ 14:24:37 #250
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175892462
Ripple _O_ _O_ _O_
pi_175892496
quote:
alleen ik ben gratis (doneren mag altijd natuurlijk)
pi_175892522
Inmiddels kleine 100 ETN in bezit. Zodra ETN accepted word op exchanges zoals Bittrex gaat die koers koekoek omhoog.
pi_175892572
Dit topic :')
pi_175892575
Aangemeld vòor KWHCoin pre-sale trouwens. Nog meer mensen interesse hier?
pi_175892582
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:31 schreef kthxbye het volgende:
  donderdag 21 december 2017 @ 14:36:52 #256
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175892645
Nou de sellwall op bittrex is nog maar 11k van de 30k Waves. Nog even doorknabbelen en dan zijn we los *O*
pi_175892648
Ben een uur geleden all in gegaan in Waves en mijn inzet is nog steeds niet verdubbeld :(
pi_175892664
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:37 schreef JupilerXL het volgende:
Ben een uur geleden all in gegaan in Waves en mijn inzet is nog steeds niet verdubbeld :(
verkopen dan
pi_175892696
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:37 schreef JupilerXL het volgende:
Hahaha..probeer het eens aan de roulette tafel.. always bet on black :7
pi_175892719
Research rapport over Request Network

https://docs.wixstatic.co(...)bbbcecdbc7aee3b1.pdf
pi_175892725
gaan we weer dalen? ben er een beetje klaar mee.
  donderdag 21 december 2017 @ 14:43:56 #262
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175892741
Etherdelta is gehacked, pas op met inloggen als je daar een account hebt!

http://mashable.com/2017/12/21/etherdelta-hacked/#lVpwwm5AHqqY
pi_175892752
Ripple gaat weer los *O*
  donderdag 21 december 2017 @ 14:45:41 #264
157922 fathank
pi_175892775
Cardano wordt ook lekker op z'n plek gehouden :')

pi_175892815
quote:
11s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:45 schreef fathank het volgende:
Cardano wordt ook lekker op z'n plek gehouden :')

[ afbeelding ]
gister lekker wat geld in gepompt. hij mag vertrekken.
pi_175892828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:32 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een knapperd is het toch ook.
pi_175892847
Ik wil graag mijn BTC omzetten in diverse altcoins.
Wil circa 10 aanschaffen voor spreiding, zoals waves, einsteinium, INS. Van welke on(bekende) coins verwachten jullie de komende tijd (langere termijn HODL) veel?
pi_175892881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
Inmiddels kleine 100 ETN in bezit. Zodra ETN accepted word op exchanges zoals Bittrex gaat die koers koekoek omhoog.
20K ETN GEKOCHT MOTHAFUICKAS
pi_175892886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:49 schreef Quito1 het volgende:
Wil circa 10 aanschaffen voor spreiding, zoals waves, einsteinium, INS. Van welke on(bekende) coins verwachten jullie de komende tijd (langere termijn HODL) veel?
Substratum, Quantstamp, Populous, Tokenpay
  donderdag 21 december 2017 @ 14:52:59 #270
157922 fathank
pi_175892890
verge, doge, reddcoin, pandacoin, capricoin en geertcoin
pi_175892895
1 dollar aangetikt, volgende target: 1 euro. Nog even een nachtje slapen denk ik... 8-)
pi_175892902
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:49 schreef Quito1 het volgende:
Nexus *O*
pi_175892906
Noteer deze coins:

Stratis, Electroneum, Monero, Verium, XtraBytyes, Phore.
pi_175892910
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:52 schreef fathank het volgende:
verge, doge, reddcoin, pandacoin, capricoin en geertcoin
Wat hij zegt! Big Boob Coin er nog bij!
pi_175892927
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:54 schreef xminator het volgende:
Noteer deze coins:

Stratis, Electroneum, Monero, Verium, XtraBytyes, Phore.
Monero stijgt ook al lekker, zit er nog meer aan te komen? :D
pi_175892928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

spankchain
pi_175892931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

Titcoin noemen ze die toch?
pi_175892941
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:54 schreef xminator het volgende:
Noteer deze coins:
Electroneum, Monero
Waarom deze 2? ETN is een monero kloon met een één of andere vage mine app die het minen simuleert. :')
  donderdag 21 december 2017 @ 14:56:19 #279
286575 Roces18
Chef de party
pi_175892945
quote:
succes met die scam ;)
pi_175892948
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:55 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Monero stijgt ook al lekker, zit er nog meer aan te komen? :D
https://www.forbes.com/fo(...)tps://www.google.nl/
pi_175892956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

succes met die scam ;)
who cares, genoeg mensen die erin trappen.

Zie bijv. iota.
  donderdag 21 december 2017 @ 14:57:32 #282
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175892962
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:11 schreef metallicelmo het volgende:
Welke site is dat ook alweer dat je je Waves adres kunt checken op waarde inclusief al die kleine coins die er aan hangen?
Is nu ook te zien in de beta
pi_175892986
quote:
Briljant :9
pi_175893026
quote:
Haha, zou me niets verbazen als dat heel groot gaat worden
pi_175893037
quote:
Uhm, wat zei ze precies? :+
  donderdag 21 december 2017 @ 15:02:18 #286
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_175893039
quote:
Ik had er 10.500,bij de eerste wave tijdens ico gekocht voor 0,25 ETH destijds was dat 60 dollar ofzo. Nu in gedeeltes verkocht en nog een restpartijtje over, hoop dat wat je zegt waar wordt!
pi_175893078
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:01 schreef poebz het volgende:

[..]

Haha, zou me niets verbazen als dat heel groot gaat worden
Hun doelgroep zal graag anoniem willen betalen _O-
pi_175893165
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:52 schreef xminator het volgende:

[..]

20K ETN GEKOCHT MOTHAFUICKAS
3500 maar ik wil absoluut meer...
maar even vooruit kijken stel dat 1-1-2017 die App release komt
en hij gaat naar de maan, vraag ik mij af hoe snel de transactie van offline wallet of zelf PAPER gaat om er voor te zorgen dat je ze snel genoeg bij Cryptopia kunt krijgen om te verkopen
zelf ben ik een beetje bang dat als t 5-10x over de kop gaat sinds mijn aanschaf
wellicht niet snel genoeg naar de exchange kan krijgen om te verhandelen...
maar zoals jij 20K hou je die op de exchange?
pi_175893211
Er zit ook weer beweging in mijn IOTA's. Ze verschijnen op Binance maar unconfirmed. Dat is iig al beter dan eerst!
pi_175893304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef g60forced het volgende:

[..]

3500 maar ik wil absoluut meer...
maar even vooruit kijken stel dat 1-1-2017 die App release komt
en hij gaat naar de maan, vraag ik mij af hoe snel de transactie van offline wallet of zelf PAPER gaat om er voor te zorgen dat je ze snel genoeg bij Cryptopia kunt krijgen om te verkopen
zelf ben ik een beetje bang dat als t 5-10x over de kop gaat sinds mijn aanschaf
wellicht niet snel genoeg naar de exchange kan krijgen om te verhandelen...
maar zoals jij 20K hou je die op de exchange?
Wat denk jezelf?
  donderdag 21 december 2017 @ 15:14:49 #291
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_175893326
Verge down. Net nu ik een kleine aantal erin stop... :(
pi_175893513
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef solidslayer het volgende:
Haha bedankt dat je mijn shitcoins overkoopt.
  donderdag 21 december 2017 @ 15:33:21 #293
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175893818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha bedankt dat je mijn shitcoins overkoopt.
:D :D :D :D
  donderdag 21 december 2017 @ 15:33:26 #294
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175893823
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef solidslayer het volgende:
Niet holden totdat Wraith er is :')

Ik denk dat we terugvallen naar 6 a 8 cent. Daarna in 2018 weer rustig verder stijgen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 21 december 2017 @ 15:34:36 #295
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175893844
Waarom klapt Ripple toch zo omhoog?
pi_175893868
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:48 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Post ff een foto van je lambo dan. Als je het wist dan ging je all-in denk? Of... vertrouwde je het toch niet helemaal😜
Hoezo? Ik vertrouw er prima op, daarom is LISK 60% van mijn assets, ik heb er alleen geen tientallen duizenden dus ook geen lambo, omdat ik er geen kon betalen, maar je kan de post terug zoeken. Hij gaat naar 100USD volgend jaar, dus dan weet je dat :)

Ik heb ook nog vertrouwen in andere coins, vandaar dat ik niet all-in ben gegaan, de vraag is welke harder stijgt.
Lambo of Rekt
pi_175893873
Kijk Ripple eens gaan, FOMO is aan!
  donderdag 21 december 2017 @ 15:38:19 #298
131603 Afwazig
Serious business
pi_175893946
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:31 schreef kthxbye het volgende:
Ik skip het ook hoor. Ik krijg echt oogkanker van de meeste posts hier.
pi_175893988
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:35 schreef ColeJ het volgende:
Kijk Ripple eens gaan, FOMO is aan!
Gekocht op 20ct....en blijven hodl-en :7
pi_175894006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:40 schreef descon het volgende:

[..]

Gekocht op 20ct....en blijven hodl-en :7
Ik had er 20k oid gekocht voor 10 cent
verkocht op 31 cent :')