Inderdaad. En dan alle leuke dingen komen er in het eerste kwartaal pas aan.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:00 schreef Afwazig het volgende:
VIA doet het goed. Lekker bezig Romano.
Dit maakt het dus gevaarlijk voor de gewone man. Iedereen denkt ff rijk te worden als zelfs shitcoins de weg naar boven hebben gevonden.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:11 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo lijkt eindelijk de weg naar boven gevonden te hebben, zit al op ¤0,74 en nu dus ruim boven de ICO prijs (zolang je niet terugrekent in BTC)
PIVX gaat ook lekker!
Er is nu geen coin meer in m'n Blockfolio waar ik geen winst op heb gemaakt, volgens mij zou zelf Shitcoin het goed doen
Wow! Denk je er al over om te stoppen met werken?quote:Op donderdag 21 december 2017 08:11 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo lijkt eindelijk de weg naar boven gevonden te hebben, zit al op ¤0,74 en nu dus ruim boven de ICO prijs (zolang je niet terugrekent in BTC)
PIVX gaat ook lekker!
Er is nu geen coin meer in m'n Blockfolio waar ik geen winst op heb gemaakt, volgens mij zou zelf Shitcoin het goed doen
Alleen Voise heb ik nog op verlies staan.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:11 schreef MaGNeT het volgende:
PIVX gaat ook lekker!
Doe doen het aardig op het ogenblik ja. 1,34 USD al.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:00 schreef Blue_note het volgende:
M'n NXT renderen lekker zo.
Heb we het idee dat die de 28e hard omlaag gaan. Als mensen de NXT uit hun wallet krijgen iig.
Per 1 februari...quote:Op donderdag 21 december 2017 08:21 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Wow! Denk je er al over om te stoppen met werken?
Nice done.quote:
Fantastisch zeg.quote:
Gefeliciteerd MaGNeT!quote:
Nu al balen dat ik er niet meer heb ingeslagen.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:21 schreef TimKuik het volgende:
RaiBlocks #39 op CoinMarketCap zonder op de grote exchanges te zitten
Gefeliciteerd MaGNeT, geluk komt er altijd bij kijken maar jij hebt ook zeker met kennis gehandeld.quote:
Heb gewoon net wat bijgekochtquote:Op donderdag 21 december 2017 09:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nu al balen dat ik er niet meer heb ingeslagen.
Zeker waar. Maar de roadmap is nu afgelopen? Zie weinig staan namelijkquote:Op donderdag 21 december 2017 09:21 schreef TimKuik het volgende:
RaiBlocks #39 op CoinMarketCap zonder op de grote exchanges te zitten
Laat al weken een stabiele groei zien en is volgens mij als een van de weinige alts nog niet bizar hard gestegen. En dat met een werkend product met een mega-update die morgen uit komt.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:34 schreef JupilerXL het volgende:
Wat gaat er vandaag super knallen? Waves?
Die gaat vrij stevig de laatste tijd.quote:
Een een bullrun kan iedereen goed voorspellen.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Had een paar coins op m'n watchlist gezet die redelijk klonken in mijn oren, om wat geld in te stoppen van m'n salaris vandaag. Vrijwel al die coins zijn met 50% procent gestegen sinds ik die lijst gemaakt heb. Het goede nieuws: ik kan redelijk goed inschatten inmiddels. Het slechte nieuws: ik heb er nog niet zo veel aan.
Bijna alle bekende alts zijn hard gestegen de laatste tijd. Het was moeilijker om een coin te kiezen die in waarde is gedaald.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Had een paar coins op m'n watchlist gezet die redelijk klonken in mijn oren, om wat geld in te stoppen van m'n salaris vandaag. Vrijwel al die coins zijn met 50% procent gestegen sinds ik die lijst gemaakt heb. Het goede nieuws: ik kan redelijk goed inschatten inmiddels. Het slechte nieuws: ik heb er nog niet zo veel aan.
Het was knapper geweest om een coin te voorspellen die niet minstens 50% is gestegenquote:Op donderdag 21 december 2017 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, true. Ik heb met verbazing gelezen over Verge, bijvoorbeeld. Maar nu maar even opnieuw kijken, dingen die op 10 cent goed klonken hoeven dat op 50 cent niet perse meer te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna alle bekende alts zijn hard gestegen de laatste tijd. Het was moeilijker om een coin te kiezen die in waarde is gedaald.
Als je over een paar dagen instapt kan het helemaal anders zijn en is het de gok om die ene coin te kiezen die niet in elkaar stort. Te veel coins met een hoge waarde alleen maar door hype en nauwelijks achterliggende techniek
Precies iedereen is nu zogenaamd een expert en intelligent.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een een bullrun kan iedereen goed voorspellen.
Zoiets vraag je niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:46 schreef Chaes het volgende:
S
[..]
Sick, hoeveel heb je ongeveer eraan verdiend?
quote:Op donderdag 21 december 2017 09:46 schreef Chaes het volgende:
S
[..]
Ok dat is waar.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij moet toch zelf weten of ie antwoord geeft?
Genoeg om te stoppen met werken.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:46 schreef Chaes het volgende:
S
[..]
het is wachten tot de whales hun sell walls weghalen dan is het tot de maan en daar voorbijquote:Op donderdag 21 december 2017 09:48 schreef mtchel112 het volgende:
Heerlijk die winst op ripple en lisk! Nu even een zooi vechain coins kopen
De vraag is alleen. Hoe ga je je vermogen zo gebruiken dat je het niet langzaam opeet. ik neem aan dat je gaat spreiden. Aandelen/onroerend goed?quote:Op donderdag 21 december 2017 09:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Genoeg om te stoppen met werken.
Lekker ouwe, dat je mag genietenquote:Op donderdag 21 december 2017 09:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Genoeg om te stoppen met werken.
Crypto?quote:Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De vraag is alleen. Hoe ga je je vermogen zo gebruiken dat je het niet langzaam opeet. ik neem aan dat je gaat spreiden. Aandelen/onroerend goed?
Te tricky lijkt me. Je wil de rest van je leven toch niet afhankelijk zijn dat de koers in crypto gaat doen. Persoonlijk zou ik een aantal appartementen in de verhuur zetten. Daar kan je prima van levenquote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
het is wachten tot de whales hun sell walls weghalen dan is het tot de maan en daar voorbij
Ja je kunt natuurlijk combineren. Volgens mij is 'ie ook niet helemaal uitgecasht, dus als de rest flink moon gaat dan kun je er nog wat mooier van leven.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Te tricky lijkt me. Je wil de rest van je leven toch niet afhankelijk zijn dat de koers in crypto gaat doen. Persoonlijk zou ik een aantal appartementen in de verhuur zetten. Daar kan je prima van leven
Of hij koopt er euro's van, dat schijnt een coin met veel potentie te zijnquote:Op donderdag 21 december 2017 09:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja je kunt natuurlijk combineren. Volgens mij is 'ie ook niet helemaal uitgecasht, dus als de rest flink moon gaat dan kun je er nog wat mooier van leven.
Appartementjes verhuren is ook wel een goed idee inderdaad.
quote:Op donderdag 21 december 2017 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of hij koopt er euro's van, dat schijnt een coin met veel potentie te zijnFlink volume en grote naamsbekendheid
Er worden 60.000.000.000 EUR per maand ge-airdropt. Lijkt me niet dat deze shitcoin snel zal moonenquote:Op donderdag 21 december 2017 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of hij koopt er euro's van, dat schijnt een coin met veel potentie te zijnFlink volume en grote naamsbekendheid
Ik zat er ook aan te denken om Waves te kopen. Alleen transfer van Ether om dat spul te kopen van BTCdirect naar BInance duurt langquote:Op donderdag 21 december 2017 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat al weken een stabiele groei zien en is volgens mij als een van de weinige alts nog niet bizar hard gestegen. En dat met een werkend product met een mega-update die morgen uit komt.
All-in op Waves gegaan
Zal je net zien dat BTC vandaag moont naar 25k en alles in elkaar dondert
Heb deze wel ingekocht - 5% van de portefeuillequote:Op donderdag 21 december 2017 10:08 schreef mtchel112 het volgende:
Mensen hier die vechain coin hebben? Schijnt nu nog redelijk goedkoop te zijn.
Hier zo'n 15% en relatief laag ingestaptquote:Op donderdag 21 december 2017 10:08 schreef mtchel112 het volgende:
Die zou afgelopen week toch zogenaamd moon gaan volgens een insider hier?quote:Op donderdag 21 december 2017 10:08 schreef mtchel112 het volgende:
Werd tijd ook! Zit al bijna een jaar te holden, dollar technisch gaat het aardig maar BTC technisch komt er nu ook weer wat schot in de zaak.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:00 schreef Afwazig het volgende:
VIA doet het goed. Lekker bezig Romano.
Toppie! Kan mij de tijd nog herinneren dat ik (en jij) er mee begon. Had mijn aandacht er toen toch wat meer op gevestigd moeten houdenquote:
Door Magnet ben ik zelf ook begonnen. Pionier op Bitcoin, altcoins en hodl gebied. Het is de beste man inderdaad van harte gegund.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gefeliciteerd MaGNeT!![]()
Heb veel aan je info hier gehad, gun het je van harte.
Moeilijk ja, Litecoin lijkt niet echt door te zetten waar andere coins dat wel doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:40 schreef Potatobrain het volgende:
Wat te doen met LTC? Al sinds 2013 in mijn bezit, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in Litecoin. Charlie, blijft soms ook een beetje een flapdrol met zijn tweets. Moeilijk, moeilijk.
Met een afbetaald huis en een miljoentje+ in pleuros kom je een eind hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De vraag is alleen. Hoe ga je je vermogen zo gebruiken dat je het niet langzaam opeet. ik neem aan dat je gaat spreiden. Aandelen/onroerend goed?
Spreiden...aandelen, vastgoed..etcquote:Op donderdag 21 december 2017 09:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja je kunt natuurlijk combineren. Volgens mij is 'ie ook niet helemaal uitgecasht, dus als de rest flink moon gaat dan kun je er nog wat mooier van leven.
Appartementjes verhuren is ook wel een goed idee inderdaad.
Als je huis is afbetaald en je hebt een fatoenslijke baan kan je heeeel relaxt levenquote:Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Met een afbetaald huis en een miljoentje+ in pleuros kom je een eind hoor
Verkijk je niet op de fees (zowel trading als depositing/withdrawing) en bedenk dat je niet de eerste op de wereld bent die dat bedenkt, dus als er structureel veel verschil tussen zit, is daar hoogstwaarschijnlijk een reden voor.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef descon het volgende:
De koers verschillen tussen de westerse en aziatische crypto beurzen zijn best groot.
Misschien maar eens gaan verdiepen in arbitrage truckjes
Dat hangt van je situatie af. Als alleenstaande is dat makkelijker dan wanneer je een gezin met 4 kinderen hebt. Als je zekerheid wil moet het rendement je bruto inkomen + inflatie dekken. Dan heb je een inkomen en een waardevast vermogen. Maar dan heb je aan een miljoen misschien niet genoeg.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Met een afbetaald huis en een miljoentje+ in pleuros kom je een eind hoor
Dit ja, snappen nog niet hoe te kijken naar CMCquote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef Mender het volgende:
Volgens mij is Ripple alleen maar zo had gestegen omdat al die noobs het nu kopen. "Omdat die nog laag staat". Net zoals een hoop andere coins.
Maar wel lekker die winsten nu
The flippeningquote:Op donderdag 21 december 2017 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Flippening al bezig?
Bitcoin al een blok verder?
Nou ik denk dat hij gelijk krijgt, BTC is te log, te lomp en te traag aan het worden, er moet iets gaan gebeuren anders is het straks ten dode opgeschreven.quote:
Hier heb je dan weer geen gelijk... LISK gaat je ethertje uit de bocht knallen.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether gaat in 2018 de koning der altcoins worden
Ooit misschien maar voorlopig blijft bitcoin nog wel boven aan staan.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou ik denk dat hij gelijk krijgt, BTC is te log, te lomp en te traag aan het worden, er moet iets gaan gebeuren anders is het straks ten dode opgeschreven.
Als er niets gebeurt, gaat dat niet lang meer duren denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:14 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ooit misschien maar voorlopig blijft bitcoin nog wel boven aan staan.
Heb straks genoeg tijd om daar over na te denkenquote:Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Moet te veel geld rondpompen om het interessant te maken en afhankelijk van een koreaanse local (omdat mijn koreaanse nummer niet meer actief is).quote:Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Verkijk je niet op de fees (zowel trading als depositing/withdrawing) en bedenk dat je niet de eerste op de wereld bent die dat bedenkt, dus als er structureel veel verschil tussen zit, is daar hoogstwaarschijnlijk een reden voor.
Ik hoop het wel ja in combinatie met Dragonchain en hun incubator. $$$$$$quote:Op donderdag 21 december 2017 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether gaat in 2018 de koning der altcoins worden
Vanmorgen mijn ltc in stratis gestopt.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Moeilijk ja, Litecoin lijkt niet echt door te zetten waar andere coins dat wel doen.
Nou is Litecoin natuurlijk in korte tijd al een aantal keer over de kop gegaan, ik heb trapsgewijs steeds delen verkocht om winst te nemen en ook wat in andere coins geinvesteerd.
Maar wat ik er nu mee aanmoet weet ik nog niet.
Ga je ergens heen zonder internet ?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:37 schreef sniel123 het volgende:
Binnenkort ga ik 3 weken op vakantie en heb niet echt zin om op m'n vakantie elke dag naar mn crypto's te gaan kijken, maar ik twijfel nu zo waar ik alles in moet stoppen. Wil ook niet dat de helft verdampt is wanneer ik weer terug ben van vakantie
Koop Tether, lekker stabiel.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:37 schreef sniel123 het volgende:
Binnenkort ga ik 3 weken op vakantie en heb niet echt zin om op m'n vakantie elke dag naar mn crypto's te gaan kijken, maar ik twijfel nu zo waar ik alles in moet stoppen. Wil ook niet dat de helft verdampt is wanneer ik weer terug ben van vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Wel zonder mobiel internet ja. Moet ik straks crypto's gaan handelen in de macdonalds of zo...quote:Op donderdag 21 december 2017 11:38 schreef descon het volgende:
[..]
Ga je ergens heen zonder internet ?
Nah. Tegenwoordig heb je vrijwel overal free wifiquote:Op donderdag 21 december 2017 11:39 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Wel zonder mobiel internet ja. Moet ik straks crypto's gaan handelen in de macdonalds of zo...
Nee precies, dat wil ik dus eigenlijk niet...quote:Op donderdag 21 december 2017 11:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nah. Tegenwoordig heb je vrijwel overal free wifiNiet dat je dat moet willen als je op vakantie bent maar oke
quote:Op donderdag 21 december 2017 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koop Tether, lekker stabiel.Denk dat ik dit maar gewoon ga doen inderdaad. (Dat achter de spoiler dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Waarom nu eigenlijk? Ze hebben toch helemaal geen spectaculair nieuws ofzo?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:36 schreef EggsTC het volgende:
Ah, ergens in okt zei ik dat lisk de 30 USD ging halen voor het eind van het jaar, ik had het niet meer verwacht na die tegenvallende presentatie en berichten, toch wordt het nog gehaald.
Volgend jaar zéker op 100++USD, 100%.
Tijd om na te denken over een HODL strategiequote:Op donderdag 21 december 2017 11:41 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Nee precies, dat wil ik dus eigenlijk niet...
Ruime alerts instellen op Blockfolio en alleen kijken als iets gezakt is?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:37 schreef sniel123 het volgende:
Post ff een foto van je lambo dan. Als je het wist dan ging je all-in denk? Of... vertrouwde je het toch niet helemaal😜quote:Op donderdag 21 december 2017 11:36 schreef EggsTC het volgende:
Ah, ergens in okt zei ik dat lisk de 30 USD ging halen voor het eind van het jaar, ik had het niet meer verwacht na die tegenvallende presentatie en berichten, toch wordt het nog gehaald.
Volgend jaar zéker op 100++USD, 100%.
Ik verwacht dat we nog wel ff door gaan...iedereen wil mee doen en inleggen. Als er nu een echte klap komt gaat het idd wel heel lang duren voordat het recht getrokken wordt.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:49 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik kan me nog het verhaal herinneren van een gast op Mintpal die iedere willekeurige coin kocht en gigantische winsten maakte , nu zitten we in zo'n zelfde periode denk ik , al kwam er daarna wel een behoorlijke bear markt die jaren heeft geduurd.
Of gewoon HODL en niet kijken. Blockfolio weg doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:48 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ruime alerts instellen op Blockfolio en alleen kijken als iets gezakt is?
Mintpal, damn das lang geleden.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:49 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik kan me nog het verhaal herinneren van een gast op Mintpal die iedere willekeurige coin kocht en gigantische winsten maakte , nu zitten we in zo'n zelfde periode denk ik , al kwam er daarna wel een behoorlijke bear markt die jaren heeft geduurd.
gvd wat is ripple duur geworden.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:02 schreef betyar het volgende:
Ripple gaat gewoon naar 1,0 en zal doorstomen naar 2,0
Succes met inschrijven op een Aziatische beurs als je daar niet woont/geen Japanse/Koreaanse nationaliteit hebtquote:Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef descon het volgende:
De koers verschillen tussen de westerse en aziatische crypto beurzen zijn best groot.
Misschien maar eens gaan verdiepen in arbitrage truckjes
Nog wel hoger ook hoor, gewoon vasthouden!quote:Op donderdag 21 december 2017 12:02 schreef betyar het volgende:
Ripple gaat gewoon naar 1,0 en zal doorstomen naar 2,0
Mijn koreaanse id is al een aantal jaar verlopenquote:Op donderdag 21 december 2017 12:09 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Succes met inschrijven op een Aziatische beurs als je daar niet woont/geen Japanse/Koreaanse nationaliteit hebt
Ik denk dat ze die achter de hand houden voor het geval XRP zakelijk een succes wordt. Mocht de ripple sky high gaan kunnen ze dat gebruiken om de koers te laten zakken of zelf met korting verkopen.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
Wanneer komen de extra xrp de markt op? Zeg maar die miljarden aan coins die ze in de kluis hebben liggen voor zichzelf?
Je gehele crypto bezit zou maar ripple zijnquote:Op donderdag 21 december 2017 12:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gvd wat is ripple duur geworden.
3 weken geleden 0,19 euricent
Naja ik heb misschien maar 15% ripplequote:Op donderdag 21 december 2017 12:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je gehele crypto bezit zou maar ripple zijn. Jammer dat ik maar zo'n pauper studentje ben.
Ze geven volgens mij maandelijks wat van die munten vrij en er is een openbaar plan van, maar over 30 jaar rustig wat verkopen tegen mooie winsten levert volgens mij meer op dan de koers crashen.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
Wanneer komen de extra xrp de markt op? Zeg maar die miljarden aan coins die ze in de kluis hebben liggen voor zichzelf?
Ik had er 200 euro ingezet bij de laatste dip. Ik heb die 200 alweer op de bankrekening en sta nu op bijna 800 euro aan ripple. Ik kan helaas niet meer missen en met een schuin oog naar de ellende bij Bitcoin weet ik ook niet of ik daar zin in heb. Bij de vorige 'crash' knalde ripple vrolijk mee.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Naja ik heb misschien maar 15% ripple
Verge 1100% in een paar dagen. Je zult dat maar hebben (gehad)quote:Op donderdag 21 december 2017 12:22 schreef Roces18 het volgende:
Ripple 450% winst, dat is echt fantastisch
Jaquote:
Niks is gratis.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:34 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja![]()
Al vrees ik er een beetje voor dat iedereen 'm koopt omdat 'ie nu enkel op crappy exchanges staat en er een dump volgt wanneer de coin op andere exchanges staat.
Plus ze moeten die beweerde 7k instant transacties per seconde nog maar waar zien te maken. Verder een toffe coin! Gratis en instant transacties.Ideaal ook om tussen exchanges te schuiven.
Ik kon me nog wel inschrijven op Coinone en heb nog een Koreaanse simkaart liggen... maar is niet genoeg ben ik bangquote:Op donderdag 21 december 2017 12:12 schreef descon het volgende:
[..]
Mijn koreaanse id is al een aantal jaar verlopen![]()
Maar volgens mij nemen ze ook geen nieuwe mensen meer aan op die beurzen...wat ik er met mijn gebrekkige koreaans van kan maken
Ik maak me niet druk om het storten...wel om het geld er weer af te halen...quote:Op donderdag 21 december 2017 12:36 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik kon me nog wel inschrijven op Coinone en heb nog een Koreaanse simkaart liggen... maar is niet genoeg ben ik bang
Het grappige is dat de verzendende en de ontvangende wallet een PoW moet doen om de transactie te ontvangen of verzenden. Dit maakt het dat de transactie enkel wat rekenkracht van je computer kost.quote:
heb al mijn verges inmiddels de deur uitgedaanquote:Op donderdag 21 december 2017 12:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Verge 1100% in een paar dagen. Je zult dat maar hebben (gehad)
Maikuuul.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:38 schreef alilami het volgende:
[..]
heb al mijn verges inmiddels de deur uitgedaan
alarmbellen gingen af toen ik zag dat 95% van de verges in handen van minder dan 100 man zijn
Vanaf januari komt er 1miljard per maand beschikbaar voor Ripple om te verkopen aan Exchanges en financiële instellingen. Wat van die miljard niet verkocht wordt, komt weer achteraan de rij in de escrow.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
McAfee?quote:Op donderdag 21 december 2017 12:38 schreef alilami het volgende:
[..]
heb al mijn verges inmiddels de deur uitgedaan
alarmbellen gingen af toen ik zag dat 95% van de verges in handen van minder dan 100 man zijn
Je kunt in elk geval wel alvast zien wat ie de komende tijd vast gaat pumpen:quote:Op donderdag 21 december 2017 12:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
allemaal een corrupte bende man
twitter:officialmcafee twitterde op donderdag 21-12-2017 om 00:53:56Beginning tomorrow, I will each day talk about a unique altcoin. Most of the 2,000 coins are trash or scams. I've r… https://t.co/oYekfviStl reageer retweet
quote:The few I'm connected to I will tell you.
lol daily pnd met onze vriend mcafeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 21 december 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval wel alvast zien wat ie de komende tijd vast gaat pumpen:[..]twitter:officialmcafee twitterde op donderdag 21-12-2017 om 00:53:56Beginning tomorrow, I will each day talk about a unique altcoin. Most of the 2,000 coins are trash or scams. I've r… https://t.co/oYekfviStl reageer retweet
Dit kan nog wel eens interessant gaan wordenquote:Op donderdag 21 december 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval wel alvast zien wat ie de komende tijd vast gaat pumpen:[..]twitter:officialmcafee twitterde op donderdag 21-12-2017 om 00:53:56Beginning tomorrow, I will each day talk about a unique altcoin. Most of the 2,000 coins are trash or scams. I've r… https://t.co/oYekfviStl reageer retweet
Als hij zegt COIN 13120312039 is the future. Dan staat die morgen op 500% winstquote:Op donderdag 21 december 2017 12:53 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens interessant gaan worden
Laat 'm lekker joh. Mensen leren vanzelf wel dat ze niet mee moeten gaan met PnD's.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als hij zegt COIN 13120312039 is the future. Dan staat die morgen op 500% winsten wie is de eerste die hem dan dumpt...
Ikquote:Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
en wie is de eerste die hem dan dumpt...
Daarom. Doe er je (korte termijn) voordeel meequote:Op donderdag 21 december 2017 12:53 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens interessant gaan worden
Het feit dat DOGE zo hard kan pumpen nog in deze tijd zegt heel veel over sommige pumps van andere top 30 coins.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Nikmans het volgende:
Maar even serieus, iedere keer als ik op blockfolio kijk de laatste paar dagen staat doge weer hoger
Dan sta je als enige buitenquote:Op donderdag 21 december 2017 12:57 schreef Nikmans het volgende:
De truc van leven in een bubble is er als eerste uitspringen
Maar toch, het feit dat een coin uit 2013 die toch best veel gebruikt wordt nog altijd onder de miljard marketcap zit wil eigenlijk zeggen dat ie nog enorm veel potentie heeftquote:Op donderdag 21 december 2017 12:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het feit dat DOGE zo hard kan pumpen nog in deze tijd zegt heel veel over sommige pumps van andere top 30 coins.
Ja,quote:Op donderdag 21 december 2017 12:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dan sta je als enige buiten
Ik wacht het gewoon af tot volgend jaar. Kan zijn dat het nog flink gaat zakken naar zeg 5 cent. Das nog steeds een flinke stijging tov 2 weken terug.quote:
Waar wordt hij gebruikt?quote:Op donderdag 21 december 2017 12:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar toch, het feit dat een coin uit 2013 die toch best veel gebruikt wordt nog altijd onder de miljard marketcap zit wil eigenlijk zeggen dat ie nog enorm veel potentie heeft
Of misread ik die shit nu totaal
Hendig sjieke cryptohandelaar jij!quote:Op donderdag 21 december 2017 12:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wacht het gewoon af tot volgend jaar. Kan zijn dat het nog flink gaat zakken naar zeg 5 cent. Das nog steeds een flinke stijging tov 2 weken terug.
Ik geloof in dit project en hold daarom. Mocht het nou zijn dat ik een groot gedeelte kwijt raak. Jammer dan, dat is crypto. Mijn financien zijn in ieder geval niet afhankelijk van crypto dus ik maak me niet druk. Die wereldreis maak ik toch wel
s i c kquote:Op donderdag 21 december 2017 13:00 schreef dimmak het volgende:
Ik zie net gewoon een sell wall bij Lisk van 1,1 miljoen dollar verdampen. Sick
Nergensquote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 13:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nergens
https://bitinfocharts.com(...)eth-ltc-doge.html#3m
Damn ik dacht echt dat ie meer werd gebruikt
Morgen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef JupilerXL het volgende:
Dacht dat iemand hier zei dat het vandaag Waves dag werd... ik zie hem nog nie:P
elke dag is waves dagquote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef JupilerXL het volgende:
Dacht dat iemand hier zei dat het vandaag Waves dag werd... ik zie hem nog nie:P
Echt he. Net kerstinkopen gedaan. Normaal louter a-merken, nu vaak moeten bukken voor b of c-merkenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:19 schreef descon het volgende:
[ afbeelding ]
Moest net even heel erg aan dit plaatje denken
Vanochtend nog twijfelen over welke koffie ik zou nemen in de supermarkt (prijs verschil een euro)...ondertussen schuiven met dollars alsof het niks is....
Waar woont deze gast tegenwoordig? Door dit soort pump en dump grapjes komen wetgevers sneller in actie. Wat een idioot.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Roger wegkomt met wat ie allemaal doet hoeft heer McAfee zich echt geen zorgen te maken als ie elke dag even over een andere coin praat.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef VeX- het volgende:
[..]
Waar woont deze gast tegenwoordig? Door dit soort pumo en dump grapjes komen wetgevers sneller in actie. Wat een idioot.
Volgens mij zou crypto een middel moeten zijn om juist op normale dingen niet meer te hoeven besparenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Echt he. Net kerstinkopen gedaan. Normaal louter a-merken, nu vaak moeten bukken voor b of c-merkenAlles in de crypto
Daar nog geen last van...alleen heb me zelf voorgenomen een max bedrag aan fiat er in te gooien per maand...dat jeukt wel met dit soort dagen. Maar ga me er aan houdenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Echt he. Net kerstinkopen gedaan. Normaal louter a-merken, nu vaak moeten bukken voor b of c-merkenAlles in de crypto
Als je nog niet echt rijk bent geworden van crypto en van plan bent dat in de toekomst wel te gaan worden heb je toch fiat nodig om erin te stoppen?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij zou crypto een middel moeten zijn om juist op normale dingen niet meer te hoeven besparen
Rare prioriteiten hebben jullie
Op bittrex net een sellwall van 30.000 stuks op 1000satoshiquote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef JupilerXL het volgende:
Alleen geld in crypto stoppen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Als je gaat besparen op boodschappen om fiat in crypto te stoppen dan doe je echt iets niet goedquote:Op donderdag 21 december 2017 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nog niet echt rijk bent geworden van crypto en van plan bent dat in de toekomst wel te gaan worden heb je toch fiat nodig om erin te stoppen?
Magnetquote:Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Op bittrex net een sellwall van 30.000 stuks op 1000satoshi
Het is allebei tuig en het is een kwestie van tijd voor ze of zichzelf of de verkeerde tegenkomen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Roger wegkomt met wat ie allemaal doet hoeft heer McAfee zich echt geen zorgen te maken als ie elke dag even over een andere coin praat.
Wacht maar tot we door 100k sat breken.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef JupilerXL het volgende:
Is maar 20k meer. Bij de volgende leg up is die zo weggevretenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Op bittrex net een sellwall van 30.000 stuks op 1000satoshi
Niet te serieus nemen natuurlijk hequote:Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen geld in crypto stoppen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Als je gaat besparen op boodschappen om fiat in crypto te stoppen dan doe je echt iets niet goed
In jou geval snap ik dat, maar er zijn mensen die dus echt zo zijn. Op mijn werk loopt er zoeen rondquote:Op donderdag 21 december 2017 13:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen natuurlijk he![]()
Nooit meer investeren dan je bereid bent te verliezen.
Je kan niet veel winnen zonder veel risico te nemen. Gewoon GAAN. En anders rest van je leven uitkering of een supermarktbaantje in de schuldsanering. Boeiend...quote:Op donderdag 21 december 2017 13:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen natuurlijk he![]()
Nooit meer investeren dan je bereid bent te verliezen.
Ken er ook genoeg. 2e hypotheekje hier, leninkje daar. Gewoon dom en onbezonnen. Maar goed, bij het BKR wrijven ze in hun handjes want het zal wel storm lopen met nieuwe kandidaten die ze achter de broek aan kunnen zitten.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In jou geval snap ik dat, maar er zijn mensen die dus echt zo zijn. Op mijn werk loopt er zoeen rond
Bizar dat zo'n man met een simpel Bittrex accountje en door wat te Tweeten zijn miljoenen instantly kan vergroten.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:52 schreef Awsom het volgende:
[..]
lol daily pnd met onze vriend mcafeeeeeeeeeeee
Wat is er om 16:00?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:35 schreef xminator het volgende:
Zodirect om 16.00 alle muntjes verkopen en morgen om 17.00 terugkopen.
Gegarandeerd winst.
Niet te letterlijk nemenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen geld in crypto stoppen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Als je gaat besparen op boodschappen om fiat in crypto te stoppen dan doe je echt iets niet goed
Meld zich voor de afdeling "gestopt met roken" en dat geld nu in cryptoquote:Op donderdag 21 december 2017 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen
Maar als je het als een soort uitdaging ziet en besparen op je boodschappen leuk vindt om zo geld in je crypto te kunnen stoppen (dan is het JUIST geld dat je kunt missen omdat je het anders had opgevreten) dan is er niks mis mee lijkt me. Dus niet omdat het móet, maar omdat je het een soort uitdaging vindt om zo wat geld te besparen.
Zo zullen er vast ook mensen zijn die stoppen met roken en dat geld in crypto gaan steken. Omdat ze dat dan 'over hebben'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Wat is dat voor gerucht?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:40 schreef Apekoek het volgende:
Ff wat Russian Miner Coin inslaan, heb een gerucht gehoord gaat vast naar de 50k.
Dat ie naar de 50k gaat.quote:
why?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:35 schreef xminator het volgende:
Zodirect om 16.00 alle muntjes verkopen en morgen om 17.00 terugkopen.
Gegarandeerd winst.
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zijn cryptocurrencies de nieuwe aandelen of is een volgende bubbel gecreëerd?
RTL Z duikt donderdag 21 december om 20:30 uur in de wereld van cryptocurrencies en bekijkt de hype van alle kanten in De Grote Cryptoshow. Een uur lang word je bijgepraat en krijg je antwoord op al je vragen. Hoe werkt een cryptomunt? Wat is blockchain? Is het verstandig om in te stappen en wat zijn de risico’s?
De Grote Cryptoshow wordt gepresenteerd door Roland Koopman en Frederieke Hegger. Zij ontvangen gasten zoals Robert Reinder Nederhoed (CEO van Biccur.com) Dennis de Vries (cryptokenner van KPMG) en Teunis Brosens (cryptokenner van ING).
Ik kan niet wachten op de berenmarktquote:Op donderdag 21 december 2017 13:19 schreef descon het volgende:
[ afbeelding ]
Moest net even heel erg aan dit plaatje denken
Vanochtend nog twijfelen over welke koffie ik zou nemen in de supermarkt (prijs verschil een euro)...ondertussen schuiven met dollars alsof het niks is....
Nu hem nog goed timen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de berenmarkt
Jij gaat de berenmarkt callen zoals gewoonlijk toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de berenmarkt
Ja, die gaat moon. Eerste koreaanse ICO.quote:
Mijn voornemen was om geen Ether eruit te gooien onder de 700. Nu we op 800 staan heb ik me voorgenomen om geen Ether eruit te gooien onder de 1000.quote:
Dus? Je staat dik in de plusquote:Op donderdag 21 december 2017 13:54 schreef sniel123 het volgende:
De minimum withdraw van Raixblocks op bitgrail is verlaagd van 100 naar 10. Heb ik net een paar dagen geleden bijgekocht om op 100 te komen
Dat is waar hahahahaquote:
Wat gaat niet gebeuren? ETH naar de 1000? Of dat jij wat ETH eruit gooit bij de 1000?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn voornemen was om geen Ether eruit te gooien onder de 700. Nu we op 800 staan heb ik me voorgenomen om geen Ether eruit te gooien onder de 1000.
Ergo: gaat niet gebeuren
Dat ik de beren goed ga timen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Wat gaat niet gebeuren? ETH naar de 1000? Of dat jij wat ETH eruit gooit bij de 1000?
Waarom zou je nu in de pump en dump stappen? En als het een BTC markt is wel ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:56 schreef g60forced het volgende:
FF zonder dollen KAYI 2300% net ik snap dat t super risicovol is...
maar 1 ding begrijp ik niet op Cryptopia... gisteren succesvol naar BTC naar ETN gegaan
all-in... echter kan ik nu niet van ETN naar KAYI als ik dat zou willen...
begrijp ik goed dat je op Crytopia altijd eerst weer terug moet naar BTC
tenzijn je via iemand anders ETN naar ETN overmaak??
BTC is de main currency waarschijnlijk. Dus inderdaad eerst terug naar BTC en dan ergens anders in.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:56 schreef g60forced het volgende:
maar 1 ding begrijp ik niet op Cryptopia... gisteren succesvol naar BTC naar ETN gegaan
quote:Op donderdag 21 december 2017 13:56 schreef g60forced het volgende:
Ik ga exchanges die BTC als main currency aan blijven houden steeds minder serieus nemen.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
BTC is de main currency waarschijnlijk. Dus inderdaad eerst terug naar BTC en dan ergens anders in.
Succes met het verkopen na de crash.
Zou mooi zijn, om die tijd sta ik net bier te drinken op kosten van de baas. Tegelijkertijd rijk worden is mooi meegenomenquote:Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat om 16:00 het WaVes uur begint
Mag het hopen, all in gegaan op Wavesquote:Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat om 16:00 het WaVes uur begint
Je bent te laat, move onquote:Op donderdag 21 december 2017 14:11 schreef g60forced het volgende:
OMG KAYICOIN 4000% ik wordt gek beter zet ik t uit...
tenzij ik weet hoe ik via Cryptopia van ETN rechtstreek naar KAYI kan
alweerquote:
mee eensch maar als ik Google zie ik dat KAYI nog niet eens een REDDIT heeftquote:
Airdrop? Ik heb er ook ooit wat gekregen op Kraken. Ik wacht nog steeds tot Kraken de XLM van de Airdrop van afgelopen juni gaat crediten want vanwege de stijging van afgelopen tijd gaat dat inmiddels om een leuk bedrag.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu gewoon 30$ aan Lumen en ik weet nog altijd niet hoe de fuck ik eraan ben gekomen.
Ik ben juist meer gaan roken.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen
Maar als je het als een soort uitdaging ziet en besparen op je boodschappen leuk vindt om zo evt extra geld in je crypto te kunnen stoppen (dan is het JUIST geld dat je kunt missen omdat je het anders had opgevreten) dan is er niks mis mee lijkt me. Dus niet omdat het móet omdat je het niet kunt missen, maar omdat je het een soort uitdaging vindt om zo wat geld te besparen.
Zo zullen er vast ook mensen zijn die stoppen met roken en dat geld in crypto gaan steken. Omdat ze dat dan 'over hebben'.
Volume van 3x niks. Dat zijn gewoon een paar mensen die proberen om mensen als jou zo gek te krijgen die coin tegen een enorme prijs te kopen. Dan hebben zij dikke winst en zit jij met je coins die vlak daarna niets meer waard zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:14 schreef g60forced het volgende:
[..]
mee eensch maar als ik Google zie ik dat KAYI nog niet eens een REDDIT heeft
tot nu toe heb ik overal op elke COIN met intresse in kunnen lezen...
dus waar komt die KAYI ineens vandaan
ben wel benieuwt naar de achterliggende info
dat kan waardevolle kennis voor toekomst wezen
Deelde Bittrex op een gegeven moment uit.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu gewoon 30$ aan Lumen en ik weet nog altijd niet hoe de fuck ik eraan ben gekomen.
Dat zal dan wel. Maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar waar ie vandaan is gekomenquote:Op donderdag 21 december 2017 14:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Airdrop? Ik heb er ook ooit wat gekregen op Kraken. Ik wacht nog steeds tot Kraken de XLM van de Airdrop van afgelopen juni gaat crediten want vanwege de stijging van afgelopen tijd gaat dat inmiddels om een leuk bedrag.
quote:Op donderdag 21 december 2017 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volume van 3x niks. Dat zijn gewoon een paar mensen die proberen om mensen als jou zo gek te krijgen die coin tegen een enorme prijs te kopen. Dan hebben zij dikke winst en zit jij met je coins die vlak daarna niets meer waard zijn.
Niet naar kijken, trap er niet in
alleen ik ben gratis (doneren mag altijd natuurlijk)quote:Op woensdag 20 december 2017 23:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Thanks Ed.
https://www.tradingview.c(...)-this-is-all-I-need/
verkopen danquote:Op donderdag 21 december 2017 14:37 schreef JupilerXL het volgende:
Ben een uur geleden all in gegaan in Waves en mijn inzet is nog steeds niet verdubbeld
Hahaha..probeer het eens aan de roulette tafel.. always bet on blackquote:Op donderdag 21 december 2017 14:37 schreef JupilerXL het volgende:
Ben een uur geleden all in gegaan in Waves en mijn inzet is nog steeds niet verdubbeld
gister lekker wat geld in gepompt. hij mag vertrekken.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:45 schreef fathank het volgende:
Cardano wordt ook lekker op z'n plek gehouden
[ afbeelding ]
20K ETN GEKOCHT MOTHAFUICKASquote:Op donderdag 21 december 2017 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
Inmiddels kleine 100 ETN in bezit. Zodra ETN accepted word op exchanges zoals Bittrex gaat die koers koekoek omhoog.
Substratum, Quantstamp, Populous, Tokenpayquote:Op donderdag 21 december 2017 14:49 schreef Quito1 het volgende:
Ik wil graag mijn BTC omzetten in diverse altcoins.
Wil circa 10 aanschaffen voor spreiding, zoals waves, einsteinium, INS. Van welke on(bekende) coins verwachten jullie de komende tijd (langere termijn HODL) veel?
Nexusquote:Op donderdag 21 december 2017 14:49 schreef Quito1 het volgende:
Ik wil graag mijn BTC omzetten in diverse altcoins.
Wil circa 10 aanschaffen voor spreiding, zoals waves, einsteinium, INS. Van welke on(bekende) coins verwachten jullie de komende tijd (langere termijn HODL) veel?
Wat hij zegt! Big Boob Coin er nog bij!quote:Op donderdag 21 december 2017 14:52 schreef fathank het volgende:
verge, doge, reddcoin, pandacoin, capricoin en geertcoin
Monero stijgt ook al lekker, zit er nog meer aan te komen?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:54 schreef xminator het volgende:
Noteer deze coins:
Stratis, Electroneum, Monero, Verium, XtraBytyes, Phore.
spankchainquote:Op donderdag 21 december 2017 14:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat hij zegt! Big Boob Coin er nog bij!
Titcoin noemen ze die toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat hij zegt! Big Boob Coin er nog bij!
Waarom deze 2? ETN is een monero kloon met een één of andere vage mine app die het minen simuleert.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:54 schreef xminator het volgende:
Noteer deze coins:
Electroneum, Monero
succes met die scamquote:Op donderdag 21 december 2017 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
Inmiddels kleine 100 ETN in bezit. Zodra ETN accepted word op exchanges zoals Bittrex gaat die koers koekoek omhoog.
https://www.forbes.com/fo(...)tps://www.google.nl/quote:Op donderdag 21 december 2017 14:55 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Monero stijgt ook al lekker, zit er nog meer aan te komen?
Is nu ook te zien in de betaquote:Op donderdag 21 december 2017 14:11 schreef metallicelmo het volgende:
Welke site is dat ook alweer dat je je Waves adres kunt checken op waarde inclusief al die kleine coins die er aan hangen?
Haha, zou me niets verbazen als dat heel groot gaat wordenquote:
Uhm, wat zei ze precies?quote:
Ik had er 10.500,bij de eerste wave tijdens ico gekocht voor 0,25 ETH destijds was dat 60 dollar ofzo. Nu in gedeeltes verkocht en nog een restpartijtje over, hoop dat wat je zegt waar wordt!quote:Op donderdag 21 december 2017 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
Hun doelgroep zal graag anoniem willen betalenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:01 schreef poebz het volgende:
[..]
Haha, zou me niets verbazen als dat heel groot gaat worden
3500 maar ik wil absoluut meer...quote:
Wat denk jezelf?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef g60forced het volgende:
[..]
3500 maar ik wil absoluut meer...
maar even vooruit kijken stel dat 1-1-2017 die App release komt
en hij gaat naar de maan, vraag ik mij af hoe snel de transactie van offline wallet of zelf PAPER gaat om er voor te zorgen dat je ze snel genoeg bij Cryptopia kunt krijgen om te verkopen
zelf ben ik een beetje bang dat als t 5-10x over de kop gaat sinds mijn aanschaf
wellicht niet snel genoeg naar de exchange kan krijgen om te verhandelen...
maar zoals jij 20K hou je die op de exchange?
Haha bedankt dat je mijn shitcoins overkoopt.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef solidslayer het volgende:
Verge down. Net nu ik een kleine aantal erin stop...
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha bedankt dat je mijn shitcoins overkoopt.
Niet holden totdat Wraith er isquote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef solidslayer het volgende:
Verge down. Net nu ik een kleine aantal erin stop...
Hoezo? Ik vertrouw er prima op, daarom is LISK 60% van mijn assets, ik heb er alleen geen tientallen duizenden dus ook geen lambo, omdat ik er geen kon betalen, maar je kan de post terug zoeken. Hij gaat naar 100USD volgend jaar, dus dan weet je datquote:Op donderdag 21 december 2017 11:48 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Post ff een foto van je lambo dan. Als je het wist dan ging je all-in denk? Of... vertrouwde je het toch niet helemaal😜
Ik skip het ook hoor. Ik krijg echt oogkanker van de meeste posts hier.quote:
Ik had er 20k oid gekocht voor 10 centquote:Op donderdag 21 december 2017 15:40 schreef descon het volgende:
[..]
Gekocht op 20ct....en blijven hodl-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |