alleen ik ben gratis (doneren mag altijd natuurlijk)quote:Op woensdag 20 december 2017 23:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Thanks Ed.
https://www.tradingview.c(...)-this-is-all-I-need/
verkopen danquote:Op donderdag 21 december 2017 14:37 schreef JupilerXL het volgende:
Ben een uur geleden all in gegaan in Waves en mijn inzet is nog steeds niet verdubbeld
Hahaha..probeer het eens aan de roulette tafel.. always bet on blackquote:Op donderdag 21 december 2017 14:37 schreef JupilerXL het volgende:
Ben een uur geleden all in gegaan in Waves en mijn inzet is nog steeds niet verdubbeld
gister lekker wat geld in gepompt. hij mag vertrekken.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:45 schreef fathank het volgende:
Cardano wordt ook lekker op z'n plek gehouden
[ afbeelding ]
20K ETN GEKOCHT MOTHAFUICKASquote:Op donderdag 21 december 2017 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
Inmiddels kleine 100 ETN in bezit. Zodra ETN accepted word op exchanges zoals Bittrex gaat die koers koekoek omhoog.
Substratum, Quantstamp, Populous, Tokenpayquote:Op donderdag 21 december 2017 14:49 schreef Quito1 het volgende:
Ik wil graag mijn BTC omzetten in diverse altcoins.
Wil circa 10 aanschaffen voor spreiding, zoals waves, einsteinium, INS. Van welke on(bekende) coins verwachten jullie de komende tijd (langere termijn HODL) veel?
Nexusquote:Op donderdag 21 december 2017 14:49 schreef Quito1 het volgende:
Ik wil graag mijn BTC omzetten in diverse altcoins.
Wil circa 10 aanschaffen voor spreiding, zoals waves, einsteinium, INS. Van welke on(bekende) coins verwachten jullie de komende tijd (langere termijn HODL) veel?
Wat hij zegt! Big Boob Coin er nog bij!quote:Op donderdag 21 december 2017 14:52 schreef fathank het volgende:
verge, doge, reddcoin, pandacoin, capricoin en geertcoin
Monero stijgt ook al lekker, zit er nog meer aan te komen?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:54 schreef xminator het volgende:
Noteer deze coins:
Stratis, Electroneum, Monero, Verium, XtraBytyes, Phore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |